Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12683)

Vierailija
501/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikoimmat merkit: Vaaka ja Kaksonen

Parhaat: Neitsyt, Rapu ja Skorpioni. Monet Skorpionit ovat kieroutuneita, mutta parhaimmillaan hyvä merkki.

muuten hyvä mutta vaaka on henkisesti kaikkein vahvimpia fyysisyydestä en niin tiedä

Vaaka nimenomaan hakee jatkuvasti hyväksyntää muilta ihmisiltä ja kaipaa ihailua pystyäkseen toimimaan. Hän on kuin peili. Minkäänlaisesta vahvuudesta ei voi puhua, mutta vaa'alla on apunaan miellyttävyytensä ja sosiaaliset taitonsa peittämään sitä tosiasiaa, että hän on lopulta hyvin ontto persoona.

Näin on. Vaa'assa on vain kolme asiaa, joista voi olla varma: hän valehtelee, manipuloi ja on altis riippuvuuksille (viina, ylensyönti, pelaaminen, lääkkeet...).

Vaaka on päättämätön ja takertuva.

Yleensä tyhmiä.

Pitää muuten paikkansa!

Kaikki vaa'at jotka tunnen on juoppoja ja/tai lihavia.

Kaikki vähintään kerran eronneita. Raha-asiat retuperällä.

Tuohan kertoo lähinnä sinusta, että tunnet tuollaisia ihmisiä ja ilmeisesti vielä runsain määrin.:D

Kertoo vai?

Että on asuttu lapsena naapureina, oltu samalla luokalla ja samassa työpaikassa?

Että anoppi ja käly on Vaakoja?

Piireistäsi tuo kertoo.

Ei tuollaiset ihmiset ole mitään normaaleja, vaikka horoskooppi olisi mikä.

Vierailija
502/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita ovat ravut. Huonosta itsetunnosta ja terävästä kielestä pääsee iän myötä eroon, muut ominaisuudet ovatkin sitten pelkkää plussaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijona nousumerkkini. Saturnus on Vesimiehen huoneessa.

Olen tosiaankin harmaahiiri. Olen nopealiikkeinen joten se voisi tuoda jotain elävyyttä olemukseeni. Puhun kuulemma nopeasti myös.

Viestiin 455 oli tämä vastaus. Lisäksi olen pikemminkin hento.

Lyhyt, hento, harmaa, näkymätön.

Missä merkeissä aurinkosi ja kuusi ovat?

Oinas, skoepioni. Oinaassa on planeettakertymä. Merkurius, Pluto, Uranus, Mars. Kuulostaa melko pahalta.

Karttasi on siis vahvasti kallellaan oinaaseen. Onko ulkonäössäsi kenties oinasta? Pysty nenä ja syvällä olevat silmät viittaavat usein oinaaseen. Nopealiikkeisyys on hyvin oinasmainen piirre. :) Saturnus on planeetta, joka vaihtaa sijaintiaan hitaasti, eli suurin osa parin vuoden viiveellä syntyneistä omaa saman Saturnussijainnin. Planeetta Mars taas on oinaan kotiplaneetta, eli todella hyvä ja vahva sijainti!

Suora, pieni nenä :) Joo, kaikki nuo ovat aurinkomerkissäni Jupiterin lisäksi.

Oinailla on usein myös punapigmenttiä ja pyöreät kasvot, ns. babyface. Tämä johtuu siitä, että oinas on eläinradan ensimmäinen merkki.

En tiedä ketään oinasta jolla olisi pallonaama, pystynenä ja silmät syvällä päässä.

Oinasnaiset on usein hyvin siroja, ja nukkemaiset kasvot. Yleensä kirkkaat silmät.

Oinasmiehet on aina pässimäisen näköisiä, niillä on paksumpi alahuuli, sellainen pässinenä ja tuuheat kulmakarvat.

Minkälainen on pässinenä?:D

Suurimmalla osalla etenkin valkoisista ihmisistä on paksumpi alahuuli.

Kaikilla ihmisillä on paksumpi alahuuli, jopa tummilla ihmisillä, se kuuluu ihmisen kasvojen rakenteeseen.

Mutta oinasmiehillä on usein sellainen korostunut ulkoneva alahuuli niin kuin lampailla, ja pässimäinen nenä on sellainen, jossa sieraimet menee niin kuin lampailla, vuohilla yms.

Russell crowe, sean bean, alec baldwin, heath ledger, charlie hunnam jne. kaikki oinaita ja saman tyylisen näköisiä.

Oinasmies on yksi helpoiten tunnistettavia, koska ne on juuri sellaisen pässimäisen oloisia.

Vierailija
504/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikoimmat merkit: Vaaka ja Kaksonen

Parhaat: Neitsyt, Rapu ja Skorpioni. Monet Skorpionit ovat kieroutuneita, mutta parhaimmillaan hyvä merkki.

muuten hyvä mutta vaaka on henkisesti kaikkein vahvimpia fyysisyydestä en niin tiedä

Vaaka ei ole vakaa, vaan etsii sitä tasapainoa koko ajan eli heiluu edestakaisin. Eli ei todella ole henkisesti vahvin.

Ei tasapainon tarvitse olla paikoillaan pysymistä, jonkun tasapaino voi olla epätasapaino

luulisi että epätasapainolla saavutetaan myös vahvuutta verrattuna tasapainoon

Ainakaan luontaisessa epätasapainossa ei ole oikein mitään mikä järkkyisi.:D

Vierailija
505/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa, siis aivan todella pelottaa se, että vuonna 2018 vielä on olemassa ihmisiä, jotka luulevat tietävänsä asioita toisista ihmisistä ja tekevät näistä päätelmiä HOROSKOOPPIMERKIN perusteella.

Tuollainen tyhjän pelkääminen viittaa kyllä siihen, että olet vaaka.

Vierailija
506/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijona nousumerkkini. Saturnus on Vesimiehen huoneessa.

Olen tosiaankin harmaahiiri. Olen nopealiikkeinen joten se voisi tuoda jotain elävyyttä olemukseeni. Puhun kuulemma nopeasti myös.

Viestiin 455 oli tämä vastaus. Lisäksi olen pikemminkin hento.

Lyhyt, hento, harmaa, näkymätön.

Missä merkeissä aurinkosi ja kuusi ovat?

Oinas, skoepioni. Oinaassa on planeettakertymä. Merkurius, Pluto, Uranus, Mars. Kuulostaa melko pahalta.

Karttasi on siis vahvasti kallellaan oinaaseen. Onko ulkonäössäsi kenties oinasta? Pysty nenä ja syvällä olevat silmät viittaavat usein oinaaseen. Nopealiikkeisyys on hyvin oinasmainen piirre. :) Saturnus on planeetta, joka vaihtaa sijaintiaan hitaasti, eli suurin osa parin vuoden viiveellä syntyneistä omaa saman Saturnussijainnin. Planeetta Mars taas on oinaan kotiplaneetta, eli todella hyvä ja vahva sijainti!

Suora, pieni nenä :) Joo, kaikki nuo ovat aurinkomerkissäni Jupiterin lisäksi.

Oinailla on usein myös punapigmenttiä ja pyöreät kasvot, ns. babyface. Tämä johtuu siitä, että oinas on eläinradan ensimmäinen merkki.

En tiedä ketään oinasta jolla olisi pallonaama, pystynenä ja silmät syvällä päässä.

Olen oinas ja kasvoni ovat soikeat, poskipäät korkeat, nenä pitkä ja suora, silmät --- no joo ehkä hieman syvällä päässä, hiukset ovat maantienväriset.

Eli ei osunut kovinkaan hyvin minuun tuo oinasyksilön kuvaus.

Toisaalta, tähtimerkithän ovat siirtyneet paikoiltaan horoskooppien kirjoittamisen jälkeen, joten oikeasti olisikin kala.

Vierailija
507/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakojen mielistelyntarpeesta ja tyhmyydestä kertoo omaa kieltään se, että joku heikäläinen on nähnyt vaivaa ja manipuloinut tämän ketjun suosiokyselyn selväksi voittajaksi Vaa'an.

Tosielämässä Vaa'at eivät ole suosittuja.

He kyllä haluaisivat olla.

Vierailija
508/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaakojen mielistelyntarpeesta ja tyhmyydestä kertoo omaa kieltään se, että joku heikäläinen on nähnyt vaivaa ja manipuloinut tämän ketjun suosiokyselyn selväksi voittajaksi Vaa'an.

Mitenhän sellainen manipulointi on onnistunut?

Vierailija
509/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile laittaa uudestaan ja uudestaan private tab, niin voit äänestää niin paljon kuin haluat.

Vierailija
510/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile laittaa uudestaan ja uudestaan private tab, niin voit äänestää niin paljon kuin haluat.

Laittaa mihin?

Vierailija
511/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaa mihin?

Sun selain private tilaan.

Vierailija
512/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun inho vaakoja kohtaan on syvää :D

Vierailija
513/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ei näy sitten vaakoja ylistäviä tekstejä?

Luulisi, että innokkaasti tuloksia manipuloiva kirjoittelisi myös ylistystekstejä vaaoille.

Vierailija
514/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun inho vaakoja kohtaan on syvää :D

No, itsekin tunnen vain aika kauheita vaakoja, mutta olen silti yllättynyt miten muilla on paljon samoja kokemuksia.

Ainoa positiivinen mitä voin sanoa tuntemistani vaaoista on vahva yhteiskunnallinen omatunto, ja ne puolustaa aina kiusattuja yms.

Vierailija
515/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä horoskooppia itse olet?

Vierailija
516/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä ei näy sitten vaakoja ylistäviä tekstejä?

Luulisi, että innokkaasti tuloksia manipuloiva kirjoittelisi myös ylistystekstejä vaaoille.

Voihan tuota manipuloida miten vain, ei sitä tarvitse ottaa niin tosissaan?

Palataanko keskusteluun?

Vierailija
517/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia skorpioneja ja saattavathan he tulistua ja mielipiteissään ovat vahvoja, mutta myös ihania, lojaaleja ja viisaita :)

Vierailija
518/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras tietenkin leijona, joka on eläinradan johtaja muutenkin. Pahimmat on neitsyt ja kaksonen.

Hahah! Olen kaksonen ja mieheni neitsyt. Meidän suhde on mitensensanoisi no vaikea. Mieheni on joo kitisevä ja pikkuasioista valittava pomottaja. Itse en tosiaan ole uskollisin ja rehellisin ihminen. Skorpionit pääsevät minun inhokkilistalleni. Parasta en tiedä. En edes tunne yhtäkään kaurista tai jousimiestä. Tai voin tuntea, mutta en tiedä kaikkien horoskooppia.

Kaksosen ja neitsyen suhteessa saa tosiaan tehdä töitä, että se toimisi.

Vierailija
519/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris. Se on samalla vuoden ensimmäinen ja viimeinen h-merkki.

Vierailija
520/12683 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras tietenkin leijona, joka on eläinradan johtaja muutenkin. Pahimmat on neitsyt ja kaksonen.

Hahah! Olen kaksonen ja mieheni neitsyt. Meidän suhde on mitensensanoisi no vaikea. Mieheni on joo kitisevä ja pikkuasioista valittava pomottaja. Itse en tosiaan ole uskollisin ja rehellisin ihminen. Skorpionit pääsevät minun inhokkilistalleni. Parasta en tiedä. En edes tunne yhtäkään kaurista tai jousimiestä. Tai voin tuntea, mutta en tiedä kaikkien horoskooppia.

Kaksosen ja neitsyen suhteessa saa tosiaan tehdä töitä, että se toimisi.

Yleensä ne kyllä tuntee vetoa toisiinsa, vaikka ne vaikuttaa erilaisilta, niin ne on molemmat merkuriuksen hallitsemia.

neitsyt - kaksonen = merkurius

härkä - vaaka = venus

skorpioni - oinas = mars, ennen vanhaan siis mars hallitsi myös skorpionia, jotkut haluaa vieläkin käyttää sitä, eikä plutoa

Nuo parit tuntee mystistä vetoa toisiinsa yleensä, ja niillä on tietynlainen yhteisymmärrys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi