Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaverini on ulkonäöltään jotenkin... ei tästä maailmasta. Lapseni aina sanoo, että hän näyttää ihan keijukaiselta. Hyvin pieni ja siro nainen. Nukkemaiset kasvot, suuret silmät ja vangitseva katse. Epätodellisen kaunis.
Aurinkomerkki kuulemma vaaka ja venus neitsyessä. Johtuuko noista?
Lisäisin vielä, että yhteisissä illanvietoissa miehet suunnilleen jonottavat päästäkseen hänen puheilleen. Kaverini on viattoman oloinen ja ujo, eikä tykkää tehdä itsestään suurta numeroa, mutta silti vetää ihailijoita puoleensa magneetin lailla. Toisaalta osaa kyllä halutessaan flirttailla päät pyörryksiin, mutta harvoin tekee niin.
Omia havaintoja aurinko- ja nousumerkkien eroista:
Leijona vs nousuLeijona= nousut dramaattisempia, jopa dramaqueeneja
Neitsyt vs nousuNeitsyt= molemmat nuorekkaan oloisia mutta nousu selvästi homssuisempi
Vaaka vs nousuVaaka= nousut hienostuneempia, viehättävämpiä olemukseltaan ja käytökseltään
Rapu vs nousuRapu= nousut paljon herttaisempia tapauksia
Kauris vs nousuKauris= nousut ulkomuodoltaan parempia, eivät niin pedantteja
Joku voi jatkaa :)
Vierailija kirjoitti:
Neitsyt vs nousuNeitsyt= molemmat nuorekkaan oloisia mutta nousu selvästi homssuisempi
Vaaka vs nousuVaaka= nousut hienostuneempia, viehättävämpiä olemukseltaan ja käytökseltään
Jaah millä tavalla homssuisia? Ei meikkiä? Paskaset vaatteet?
Tunnustan olevan meikittä eläjä, koska en näe mitään syytä arjessa tälläytymiseen joten hiukset ovat myöskin arkiset. Auki tai ponnarilla. Vaatteet sen sijaan ovat siistit.
Ei tieteenkään mitään kalliita hienostelija merkkejä. Ihan vain tavalliset, mutta siistit.
Terveisin. Nouseva neitsyt. Se homssuinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan olevan meikittä eläjä, koska en näe mitään syytä arjessa tälläytymiseen joten hiukset ovat myöskin arkiset. Auki tai ponnarilla. Vaatteet sen sijaan ovat siistit.
Ei tieteenkään mitään kalliita hienostelija merkkejä. Ihan vain tavalliset, mutta siistit.
En minäkään ihan tajua :D Millä tavoin nousuvaakojen hienostuneisuus ja viehättävyys ilmenee suhteessa aurinkovaakoihin? Ainakin omassa tuttavapiirissäni niin nousu- kuin aurinkovaa'at ovat erittäin tyylikkäitä ja miellyttäviä.
Kumma juttu, olen kaksonen, enkä allekirjoita ylläolevaa tekstiä itsestäni. Sisimmässäni olen kyllä ,mielestäni enemmän härkä. olen näiden kahden merkin rajalla oikeasti. Sen verran olen horoskooppeihin perehtynyt, vaikka en ihan suoraan uskokaan niihin täydellisesti. Mieheni on leijona ja on pakko todeta, että monet asiat pitää hänen kohdalla paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ihan tajua :D Millä tavoin nousuvaakojen hienostuneisuus ja viehättävyys ilmenee suhteessa aurinkovaakoihin? Ainakin omassa tuttavapiirissäni niin nousu- kuin aurinkovaa'at ovat erittäin tyylikkäitä ja miellyttäviä.
No onpa täällä kimpaannuttu :D Homssuisemmalla tarkoitan sitä eroa kun Neitsyet ovat usein klassisella tavalla pelkistetyn tyylitietoisia, nousut taas jämähtäneet ehkä jonnekin nuoruusvuosiin pukeutumisessa yms., ei pahalla. Omasta mielestä pelkistetty tyyli on tylsää.
Vaa´at ovat kyllä ulkonäöstään tietoisia, mutta nousuilla on jotain ekstraa. Eikä niin usein aurinkoVaakojen rasittavuuksia. Nousut ovat vähemmällä yrittämisellä viehättäviä.
Nämä perustuvat omiin tuttuihini. Ei kannata niin tosissaan olla ;)
Jos oon tästä ketjusta mitään ymmärtänyt niin aurinko vs nousu on ehkä vähän huono vertailukohta, koska muutkin sijainnit vaikuttavat paljon? Mm. venus/mars ulkoiseen olemukseen ja kuu henkiseen puoleen. Siihen vielä päälle ne hallitsevat planeetat ym.
Ja jos ihminen voi huonosti eikä ole tasapainossa niin silloin kai ilmentää helpommin merkkinsä huonoja puolia? Esim. epävarma rapu on taipuvainen vainoharhaisuuteen ja vaaka hakee turvaa täydellisestä ulkonäöstä eikä luota luonnolliseen viehätysvoimaansa.
En tiedä onko tämä liian kaukaa haettua kun en tunne astrologiaa, mutta tuli vaan mieleen. Saa oikaista jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa täällä kimpaannuttu :D Homssuisemmalla tarkoitan sitä eroa kun Neitsyet ovat usein klassisella tavalla pelkistetyn tyylitietoisia, nousut taas jämähtäneet ehkä jonnekin nuoruusvuosiin pukeutumisessa yms., ei pahalla. Omasta mielestä pelkistetty tyyli on tylsää.
Vaa´at ovat kyllä ulkonäöstään tietoisia, mutta nousuilla on jotain ekstraa. Eikä niin usein aurinkoVaakojen rasittavuuksia. Nousut ovat vähemmällä yrittämisellä viehättäviä.
Nämä perustuvat omiin tuttuihini. Ei kannata niin tosissaan olla ;)
hmm... taidankin olla aika täydellinen tapaus
t.aurinkoneitsyt/nousuvaaka ;D
Olen leijonanainen ja tilanne on nyt sellainen, että minulla on kaksi kilpakosijamiestä.
Molemmat skorpioneja! :D Miten tässä näin päässyt käymään?
Kumman valitsen? Vaikeaa. Ovat yhtä hyviä mutta silti toistensa vastakohtia, en tiedä kuu- tai nousumerkkejä. Pitäisikö yrittää ottaa selville? ;) Toisessa saattaisi ehkä silti olla enemmän tulimerkkiä ja toisessa ilmamerkkiä. Kemia ja huumorintaju kohtaavat kummankin miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravuilla keulii mopo tunteiden kanssa vähän väliä. Vainoharhaisia, pitkävihaisia huumorintajuttomia draamakuningattaria. Etsimällä etsivät toisten puheista muka itseensä liittyviä asioita, joista sitten loukkaantuvat. Välittäviä ja rakastavia kumppaneita? Pah. Itsekkäitä ja omistushaluisia takertujia ennemmin. Todella ahdistavia ja raskaita tyyppejä.
Kirjoituksesi koski vain naisrapuja? Minkälaisia miesravut ovat?
Ei, vaan kokemukseni perustuu juuri miesrapuihin. Mutta tietenkin heti oletit, että vain naiset voi olla moisia hysteerikkoja. Ankeita rakastajia olleet myös. Ei leikkimieltä eikä flirttitaitoja. Totista ja tylsää seksiä. Jälkeenpäin saattavat loukkaantua, jos heitä ei kehu maasta taivaisiin.
Miesravut voivat johtavana merkkinä esittää hyvinkin kovaa ulkomaailmalle, mutta he loukkaantuvat todella helposti ja pohjimmiltaan omaavat heikoni itsetunnon. Ravun merkki liitetään äitiyteen, ja monet miespuoliset ravut etsivät suhteistaan alitajuisesti äitihahmoa - äidin kanssa ravuilla on usein ongelmia tai voi olla, että kiintymyssuhde on epäterveen tiivis eikä kukaan nainen voi olla heille yhtä hyvä kuin heidän äitinsä. Ravut ovat pitkävihaisia ja passiivisaggressiivisia eivätkä hevin unohda kokemaansa loukkausta. Tämä pätee molempiin sukupuoliin.
Ihan kuin olisit kirjoittanut minun miehestä, joka on rapu. Miehellä on kova kuori, mutta sisältä on hellä ja pehmeä. Ensitapaamisella mies sanoi ravintolassa ettei ruoka ole yhtä hyvää kuin äitinsä tekemä. Hih! Äiti on rapumiehelle tärkeä mutta en ole miehelle äidinjatke.
Joku oli näköjään poistattanut sen "Apua! Lapsi syntyi etuajassa, ja on nyt ihan väärä horoskooppimerkiltään!" ketjun. En ehtinyt lukea, oliko siinä mitään hyvää provoa ja hauskaa huumoria? :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravuilla keulii mopo tunteiden kanssa vähän väliä. Vainoharhaisia, pitkävihaisia huumorintajuttomia draamakuningattaria. Etsimällä etsivät toisten puheista muka itseensä liittyviä asioita, joista sitten loukkaantuvat. Välittäviä ja rakastavia kumppaneita? Pah. Itsekkäitä ja omistushaluisia takertujia ennemmin. Todella ahdistavia ja raskaita tyyppejä.
Minkälaisia rakastajia ravut ovat?
Yleensä helliä ja hitaita, seksi on heille tunnepitoinen suoritus. He saattavat olla epävarmoja omista kyvyistään tai ulkonäöstään mikä näkyy ujoutena tai tietynlaisena estoutena. Luotetun ihmisen kanssa seksi on yleensä parempaa, kun ravut uskaltautuvat kuorestaan. Heillä on hyvä mielikuvitus ja he haluavat miellyttää kumppaniaan. Näistä ominaisuuksista on apua myös makuuhuoneessa.
Peesaan kaikkea mitä olet kirjoittanut. Hymyilyttää, koska tekstisi on täydellinen kuvaus rapumiehestäni. <3 Kiitos! :)
Vierailija kirjoitti:
Olen leijonanainen ja tilanne on nyt sellainen, että minulla on kaksi kilpakosijamiestä.
Molemmat skorpioneja! :D Miten tässä näin päässyt käymään?
Kumman valitsen? Vaikeaa. Ovat yhtä hyviä mutta silti toistensa vastakohtia, en tiedä kuu- tai nousumerkkejä. Pitäisikö yrittää ottaa selville? ;) Toisessa saattaisi ehkä silti olla enemmän tulimerkkiä ja toisessa ilmamerkkiä. Kemia ja huumorintaju kohtaavat kummankin miehen kanssa.
Tuttavapiirissäni tiedän että leijonanainen vetää puoleensa skorpparimiehiä kuin magneetti, mutta leijonanaiset kyllästyvät näihin miehiin nopeasti : ) Skorpparimiehet ovat liian mustasukkaisia, omistuksenhaluisia ja sehän ei leijonattarille sovi sillä kenenkään ei pidä yrittää vaimentaa heidän sosiaalisuuttaan eikä loistettaan.
Kyllä neitsytakka on pahin kaikista, ihan turha odottaa, että yksikään hylly tai taulu osuisi tarpeeksi suoraan. Ja aina kun tulee riita asiasta, niin se voittaa. Onko niillä perhana vatupassikin siellä järjestäytyneessä päässään?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä neitsytakka on pahin kaikista, ihan turha odottaa, että yksikään hylly tai taulu osuisi tarpeeksi suoraan. Ja aina kun tulee riita asiasta, niin se voittaa. Onko niillä perhana vatupassikin siellä järjestäytyneessä päässään?
Tämä on sukupuolesta riippumaton ominaisuus Neitsyillä. Pikkutarkkuus, siisvous/hygieniafriikkiys, arvostelevuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sukupuolesta riippumaton ominaisuus Neitsyillä. Pikkutarkkuus, siisvous/hygieniafriikkiys, arvostelevuus.
Neitsytmiehet ovat yhtä tarkkoja, joten ei ole sukupuolesta riippuvainen. Miten neitsyen sijainti eroaa esimerkiksi aurinkoneitsyt - kuuneitsyt tai nousuneitsyt - mars neitsyt?
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, olen kaksonen, enkä allekirjoita ylläolevaa tekstiä itsestäni. Sisimmässäni olen kyllä ,mielestäni enemmän härkä. olen näiden kahden merkin rajalla oikeasti. Sen verran olen horoskooppeihin perehtynyt, vaikka en ihan suoraan uskokaan niihin täydellisesti. Mieheni on leijona ja on pakko todeta, että monet asiat pitää hänen kohdalla paikkansa.
Horoskoopit ja aurinkomerkit on kaksi eri asiaa. Milloin ihmiset ymmärtää!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Horoskoopit ja aurinkomerkit on kaksi eri asiaa. Milloin ihmiset ymmärtää!!!!!!
On paljon helpompaa huutaa "Ei ole totta"! kuin ottaa selvää asioista. eri
Horoskooppi = koko syntymäkartta.
Sanomalehtien takana pitäisi lukea "Aurinkomerkkisi" tai jotain sen sorttista.
Yksi kaverini on ulkonäöltään jotenkin... ei tästä maailmasta. Lapseni aina sanoo, että hän näyttää ihan keijukaiselta. Hyvin pieni ja siro nainen. Nukkemaiset kasvot, suuret silmät ja vangitseva katse. Epätodellisen kaunis.
Aurinkomerkki kuulemma vaaka ja venus neitsyessä. Johtuuko noista?