Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Niiden ihmisten itsetunto on nollassa, jotka uskovat horoskooppeihin.
Vai onko niiden itsetunto nollassa, jotka ei edes tajua, ettei kyse ole ”horoskoopeista”, vaan astrologiasta.
Ja jotka haluaa tulla kertomaan, ettei usko aiheeseen.
Ei ketään taida kiinnosta sun mp.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä planeetta kertoo naisen miesihanteen? Venus? Onko miehillä sama planeetta ihannenaisesta?
Mars kertoo naisen miesihanteen.
Miehillä venus kertoo.
Marsini on kaksosissa ja en helvetissä ole kiinnostunut juoruavista, pettävistä joka paikan höylä kaksosista. Kaksoset on vihoviimeinen merkki, jonka haluan elämääni, koska pidän pehmeämmistä vesimerkeistä. Olen kiinnostunut miehestä, joka on aurinkorapu, mars rapu, kuu härässä ja venus kaksosissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä planeetta kertoo naisen miesihanteen? Venus? Onko miehillä sama planeetta ihannenaisesta?
Miehillä venus kertoo.
Marsini on kaksosissa ja en helvetissä ole kiinnostunut juoruavista, pettävistä joka paikan höylä kaksosista. Kaksoset on vihoviimeinen merkki, jonka haluan elämääni, koska pidän pehmeämmistä vesimerkeistä. Olen kiinnostunut miehestä, joka on aurinkorapu, mars rapu, kuu härässä ja venus kaksosissa.
Jaa. Sillä sun marsmerkillä ei edelleenkään ole yhtään mitään tekemistä kenenkään aurinkomerkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä venus kertoo.
Jaa. Sillä sun marsmerkillä ei edelleenkään ole yhtään mitään tekemistä kenenkään aurinkomerkin kanssa.
Jaa: kyllä. Olet varmasti kaksijakoinen kaksonen kun noin paljon runoilet läpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä venus kertoo.
Aiemminhan tuolla vastattiin ettei ole kyse aurinkomerkistä, vaan merkin ominaisuuksista/aspekteista/huoneista. Tuossa mainitsemassasi on venus Kaksosissa esim.
t.Kaksoset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä venus kertoo.
Jaa: kyllä. Olet varmasti kaksijakoinen kaksonen kun noin paljon runoilet läpiä.
En ole, tiedän vaan enemmän astrologiasta kuin esim sinä ja yritin selittää mitä se naisen mars tarkoittaa liittyen miesihanteeseen.
En tee sitä erehdystä uudestaan, että yrittäisin sun kaltaisille selittää jotain.
🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä venus kertoo.
En ole, tiedän vaan enemmän astrologiasta kuin esim sinä ja yritin selittää mitä se naisen mars tarkoittaa liittyen miesihanteeseen.
En tee sitä erehdystä uudestaan, että yrittäisin sun kaltaisille selittää jotain.
🙈
Suosittelen ettet jaa negatiivista energiaa ympärillesi. Ketjuhan on luotu horoskooppeja ja astrologiaa varten ja moni on kysynyt asioista joista ei tiedä. Kysymisessä ei ole mitään väärää. Positiivista lauantaita! Relax! :D
Kumpi on Oinasmiehelle otollisempi: Kaksoset- vai Leijonanainen?
Vierailija kirjoitti:
Leijona. Kaksosetkaan ei ole paha, mutta leijonanainen on parhaita valintoja oinasmiehelle. Tulikuumaa!
Vierailija kirjoitti:
Oinas laukoo asioita suoraan päin näköä loukaten ihmisiä, muttei kuitenkaan tarkoita pahaa? Itelläni pari oinasihmistä lähipiirissä ja molemmissa tämä ikävä piirre, ei näe itse siinä mitään vikaa. Kaikkeen pitää päsmäröidä kun hän tietää kaiken paremmin, jopa miltä toisesta tuntuu (pitäisi tuntua). Raivostuttavaa. Kieltämättä pahin horoskooppimerkki.
Aijai! Mä vielä odotan sitä aurinkoista päivää että oinas avaa suunsa ja puhuu suoraan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani playerimiehet ovat olleet jousimiehiä. Aina.
Uskollisimmat kumppanit ovat aina olleet kaurismiehiä.
Mun tuntemat kauriit on pettäjiä. Ulospäin ollaan niin fiksua, mutta naisia riittää. Naiskauriitakin on samanlaisia.
Juuri pari vuorokautta sitten todistin Kaurismiehen petollisuutta. Aika huono ensivaikutelma, kun en aiemmin ole juurikaan Kauriita tuntenut. Poliittisesti aktiivinen, hyväpalkkaisessa työssä, mutta kun joku teini-ihastus kävelee vastaan, on heti vietävissä.
Jousimiehet osaa kyllä pelata, mutta pettäjiin en ole heissä törmännyt.
Just noin. Ne kauriit on kyllä niin fiksua porukkaa ulospäin, osataan puhua ja esittää. Sitten paljastuu vaikka mitä. Eivät edes tunnu olevan pahoillaan. Uutta naista vaan kierrokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona. Kaksosetkaan ei ole paha, mutta leijonanainen on parhaita valintoja oinasmiehelle. Tulikuumaa!
Itse uskon intohimossa ilma-tuli, maa-vesi -yhdistelmiin. Samaa elementtiä voivat sopia hyvin yhteen mutta intohimo on usein noilla elementeillä.
Pitkä suhde oli ilmamerkkisen miehen kanssa mutta ei kovin intohimoista, kaikki tulimerkkiset miehet ovat olleet ehdottomasti parhaita siinä suhteessa. Erääseen varattuun Oinasmieheen haksahdin ja nyt en pääse eroon hänestä, haluaisi edelleen vaan jatkaa tapaamisia. Vaimonsa on Leijona. Ei ole kuulemma samaa intohimoa (ehkä valetta).
Kaksoset
Vierailija kirjoitti:
Niiden ihmisten itsetunto on nollassa, jotka uskovat horoskooppeihin.
Ainakin pidämme itsetuntomme kurissa olematta olevamme parempia kuin muut. Sinun itsetuntosi taas vaikuttaa reilusti ylimitoitetulta. Leiki sinä omia leikkejäsi, me omiamme. Taidat olla niitä jotka aikoinaan nappasivat hiekkalaatikolla muiden lelut.
Vierailija kirjoitti:
Kalat (miehet) on hyviä sängyssä :)
Oon Leijona, aina rakastanut kalaa!! Ruokana syön sut.
Vierailija kirjoitti:
Pahin pisteliäs ja pitkävihainen skorpioni, lesoileva.Paras vaaka, auttavainen ja rauhallinen.Jousimies myös ok
Joo, ovathan ne Vaa'at auttavaisia ja rauhallisia. Kun ovat niin miellyttämisenhaluisia ja kilttejä, etteivät osaa sanoa "ei" tai pitää puoliaan. Ylidiplomaattisia, mielipiteettömiä ja myötäileviä. Tarvitsevat tällaisen Skorppari-sukulaisen ja -ystävän älähtämään puolestaan tai puhumaan järkeä, että "ethän sä noin voi antaa itseäsi kohdella".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä venus kertoo.
🙈
Se mies vaan sattuu tuon Venuksensa perusteella olemaan kiinnostunut niistä "jokapaikan höylistä", joten harmi jos et itse sellainen ole.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkomerkkien perusteella ei voi tätä tietää, koko kartat vaikuttavat. Aurinkomerkkien vertailu on hyödytöntä eikä mitään "astrologiaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkomerkkien perusteella ei voi tätä tietää, koko kartat vaikuttavat. Aurinkomerkkien vertailu on hyödytöntä eikä mitään "astrologiaa".
Oinas-Kalat-Oinas-Kalat-Skorpioni,
Leijona-Neitsyt-Neitsyt-Leijona-Skorpioni,
Kaksoset-Vaaka-Kaksoset-Härkä-Vaaka
Kiitos vastauksesta. Itselläni on venuksen hallitsema kartta, merkurius toisella sijalla ja tuntuu että on vaikeaa löytää mies jonka kanssa olisi tasapainoinen vastavuoroinen suhde.
Aika moni noista ominaisuuksista toki on varmaan lähes kaikilla toivelistalla. Itselle liika ulkonäköön panostaminen on vähän outoa, saatan kiinnostua tosi erinäköisistä ihmisistä, kunhan perushygienia on kunnossa. Lukeminen on aina plussaa, tekee usein myös monipuolisemman keskustelijan mikä on ulkoisia tekijöitä tärkeämpi ominaisuus jotta kiinnostun. Junttimaisuus, öykkäröinti/öyhötys ja machoilu ällöttää suuresti. Mies ei kuitenkaan saa olla liian ilmavan sulava vaan aloitteellisuutta, intohimoa ja miehekkyyttä täytyy löytyä myös. Hmm...