Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia Kauriit ovat?
Minulla tuttavapiirissä muutamia kauriita ja ovat kaikista tuntemistani ihmisistä eniten ns. ”kuninkaallisia”, jotenkin se elämäntyyli ja panostus tietynlaiseen klassisen kalliiseen ulkonäköön, kalliit harrastukset yms ja etiketin mukainen käyttäytyminen aina . :D sellaisia, joita katsoo ylöspäin ja heiltä voi kysellä neuvoja ja ohjeita, auttavat mielellään aina, tavallaan ikuisia mysteereitä joihin jää ”koukkuun” ja heihin ihastuu helposti, kauriista myös kokemusta lakanoiden välissä ja hyvin kiehtova kombo kun ovat niin hienoa ja fiiniä ulkoisesti mutta suljettujen ovien takana paljastuu kyllä sellaiseksi villipedoksi että oksat pois .....
Olen ihastunut kaurismieheen ja aika hitaalta vaikuttaa, olemme pari kuukautta tapailtu ja vielä en ole päässyt lakanoiden väliin... oon kyllä myös kuullut että hyviä on sängyssä. Haluan kyllä itsekin edetä rauhassa, mutta on saanut mut koukkuun nyt. On myös kokemusta neitsytmiehestä ja ehkä parasta seksiä ikinä tähän asti! Nyt tämä kauris vielä selvittämättä :D
Oinaat ei tykkää siitä että niille sanotaan vastaan. Alkavat riehua saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia Kauriit ovat?
Minulla tuttavapiirissä muutamia kauriita ja ovat kaikista tuntemistani ihmisistä eniten ns. ”kuninkaallisia”, jotenkin se elämäntyyli ja panostus tietynlaiseen klassisen kalliiseen ulkonäköön, kalliit harrastukset yms ja etiketin mukainen käyttäytyminen aina . :D sellaisia, joita katsoo ylöspäin ja heiltä voi kysellä neuvoja ja ohjeita, auttavat mielellään aina, tavallaan ikuisia mysteereitä joihin jää ”koukkuun” ja heihin ihastuu helposti, kauriista myös kokemusta lakanoiden välissä ja hyvin kiehtova kombo kun ovat niin hienoa ja fiiniä ulkoisesti mutta suljettujen ovien takana paljastuu kyllä sellaiseksi villipedoksi että oksat pois .....
Olen ihastunut kaurismieheen ja aika hitaalta vaikuttaa, olemme pari kuukautta tapailtu ja vielä en ole päässyt lakanoiden väliin... oon kyllä myös kuullut että hyviä on sängyssä. Haluan kyllä itsekin edetä rauhassa, mutta on saanut mut koukkuun nyt. On myös kokemusta neitsytmiehestä ja ehkä parasta seksiä ikinä tähän asti! Nyt tämä kauris vielä selvittämättä :D
Oma ex-mieheni oli samanlainan. Alussa tooodella hitaasti edettiin kun kauris varmisteli...Kauriit on laatutietoisia kaikessa; myös siinä, ketä sänkyynsä päästää. Eivät hyppää kenen tahansa kanssa sänkyyn ja ovat juurikin ihastuessaan melko vanhoillisia ajattelultaan ja ajattelevat, että sänkyyn ei mennä heti, vaan sille otetaan oma aikansa. Mutta sit kun sinne vihdoin päästään, niin se on menoa se..eikä paluuta ole. Kauris tekee kyllä kaikkensa sinun nautinnon eteen. ;) ja varmasti jäät koukkuun. Minäkin jäin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia Kauriit ovat?
Tässä pitäisi nyt tietää myös muita merkkejä ja aspekteja jotta tähän voisi vastata (kuumerkki, nouseva merkki, laskeva merkki jne..), ei ole vain yhdenlaisia aurinkomerkin edustajia.
Lyhykäisyydessään saa aika kelpokuvan kauriista kun miettii rap-artisti Cheekkiä, joka on hyvin tyypillinen kauris. Ylpeä, ehkä jopa ylimielinenkin, johtajaluonne, voitontahtoinen, kunnianhimoinen, päämäärätietoinen.. mutta sisimmässään todella herkkä, kiltti ja romanttinen ihminen joka kaipaa ihmistä joka ymmärtää häntä ja joka osaa laskea hänen suojamuurinsa.
Kauris-naiset on hyvin samanlaisia kuin miehetkin. Ylpeitä ja itsevarmoja ulkoisesti, minäminä-keskeisiä, mutta näitä luonteenpiirteitä tasoittaa ehdoton rakkaus, auttamisenhalu ja välittäminen muihin ihmisiin ja erityisesti läheisiin. Kauriita verrataan usein leijoniin; tavataan sanoa, että kauriit ja leijonat ovat käytännössä sama asia - mutta kauris tässäkin usein askeleen edellä mitä tulee menestymiseen ja muuhun. Kauris menee ja tekee eikä kysele muilta eikä piittaa muiden mielipiteistä. Hyvin kunnianhimoisia ja tietävät omat vahvuutensa. Erittäin terävä-älyisiä ja fiksuja, näkee kyllä jos yrität pelata pelejä. Hyvännäköisiä, kauniita, erittäin tyylikkäitä ja laatutietoisia, aina tiptop vaikka vaan lähikauppaan lähtisi. Rakastavat rahaa ja luksusta. Vaikka ulkokuori on aina kunnossa ja ovat ylpeitä ja itsevarmoja, niin sisältä ovat todella herkkiä, ystävällisiä, romanttisia ja AINA heikompien puolella. Oma ex-mieheni on kauris sekä ystäväpiirissä muutama kauris-nainen. Jos haluat kysyä vielä jotain niin voin yrittää vastata.Sulla on kyllä jännä kuva Kauriista. Monin paikoin ihan ristiriidassa sen kanssa, miten heitä yleensä kuvaillaan. Vai "käytännössä sama kuin Leijona", oho.
Noh, kuten sanottua, kukaan ei ole vain pelkän aurinkomerkkinsä mukainen, vaan siihen vaikuttaa myös muut aspektit. Omassa tuttavapiirissäni n. 20 kauris-ihmistä ja oman primitiivisen kokemukseni mukaan kirjoitin. Astro.fi sivuilla lukee astrologin vertaus kauriin ja leijonan samankaltaisuudesta.
Kauris voi olla hyvin jalat maassa, mutta useimmat ei ole...jos miettii esimerkiksi Cheekkiä. Hyvin pröystäilevää ja kaikessa minä olen paras -asenne.
Sinä ja Seppo Tanhua olette sitten melko yksin näkemystenne kanssa astrologien joukossa. Ja myös oma kokemukseni Kauriista on erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla samanlaisia kokemuksia oinaasta, että laukoo mielipiteitään aika kärkkäästi ja hyökkäävästi ja kun pahoitan mieleni sanoo liian herkäksi? Ei ole muiden kanssa ollut vastaavaa ongelmaa.
Tunnen muutaman Oinaan, sekä naisia että miehiä, itse pidän heidän suoruudestaan enkä pahoita mieltäni herkästi. Eräs Oinasnainen tosin on entinen kaveri kun loukkaantui verisesti itse kun pistin hänelle sanallisesti vastaan.
T: Kaksosnainen
Tämä oinas ei selvästi kestä kun sanon sille vastaan ja itse loukkaantuu kummallisista asioista.
Mikä olet itse merkiltäsi?
Minä aurinko-Kaksosena, mutta nousu+kuu-Vaakana suhtaudun yleensä joustavasti ja diplomaattisesti, joskus ystävällisellä huumorilla, jääräilyihin, mutta jos asioilla aletaan käymään suoraan kimppuun tai varsinkin väittämään valheita minusta, saa tuntea merkurius-Kaksosen sanataidot :D
Oli ilmeisesti liikaa sille yhdelle Oinasnaiselle.
Olen itse kauris ja osaan myös sanoa suoraan jos on asiaa, siitähän oinas hiiltyy, ei kestä eriäviä mielipiteitä ja alkaa todistaa miten toinen on väärässä ja itse oikeassa, rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia Kauriit ovat?
Tässä pitäisi nyt tietää myös muita merkkejä ja aspekteja jotta tähän voisi vastata (kuumerkki, nouseva merkki, laskeva merkki jne..), ei ole vain yhdenlaisia aurinkomerkin edustajia.
Lyhykäisyydessään saa aika kelpokuvan kauriista kun miettii rap-artisti Cheekkiä, joka on hyvin tyypillinen kauris. Ylpeä, ehkä jopa ylimielinenkin, johtajaluonne, voitontahtoinen, kunnianhimoinen, päämäärätietoinen.. mutta sisimmässään todella herkkä, kiltti ja romanttinen ihminen joka kaipaa ihmistä joka ymmärtää häntä ja joka osaa laskea hänen suojamuurinsa.
Kauris-naiset on hyvin samanlaisia kuin miehetkin. Ylpeitä ja itsevarmoja ulkoisesti, minäminä-keskeisiä, mutta näitä luonteenpiirteitä tasoittaa ehdoton rakkaus, auttamisenhalu ja välittäminen muihin ihmisiin ja erityisesti läheisiin. Kauriita verrataan usein leijoniin; tavataan sanoa, että kauriit ja leijonat ovat käytännössä sama asia - mutta kauris tässäkin usein askeleen edellä mitä tulee menestymiseen ja muuhun. Kauris menee ja tekee eikä kysele muilta eikä piittaa muiden mielipiteistä. Hyvin kunnianhimoisia ja tietävät omat vahvuutensa. Erittäin terävä-älyisiä ja fiksuja, näkee kyllä jos yrität pelata pelejä. Hyvännäköisiä, kauniita, erittäin tyylikkäitä ja laatutietoisia, aina tiptop vaikka vaan lähikauppaan lähtisi. Rakastavat rahaa ja luksusta. Vaikka ulkokuori on aina kunnossa ja ovat ylpeitä ja itsevarmoja, niin sisältä ovat todella herkkiä, ystävällisiä, romanttisia ja AINA heikompien puolella. Oma ex-mieheni on kauris sekä ystäväpiirissä muutama kauris-nainen. Jos haluat kysyä vielä jotain niin voin yrittää vastata.Sulla on kyllä jännä kuva Kauriista. Monin paikoin ihan ristiriidassa sen kanssa, miten heitä yleensä kuvaillaan. Vai "käytännössä sama kuin Leijona", oho.
Noh, kuten sanottua, kukaan ei ole vain pelkän aurinkomerkkinsä mukainen, vaan siihen vaikuttaa myös muut aspektit. Omassa tuttavapiirissäni n. 20 kauris-ihmistä ja oman primitiivisen kokemukseni mukaan kirjoitin. Astro.fi sivuilla lukee astrologin vertaus kauriin ja leijonan samankaltaisuudesta.
Kauris voi olla hyvin jalat maassa, mutta useimmat ei ole...jos miettii esimerkiksi Cheekkiä. Hyvin pröystäilevää ja kaikessa minä olen paras -asenne.Sinä ja Seppo Tanhua olette sitten melko yksin näkemystenne kanssa astrologien joukossa. Ja myös oma kokemukseni Kauriista on erilainen.
Näyttää siltä, että vain sinä olet täällä yksin oman näkemyksesi kanssa. Onko sulla jonkin sortin pakkomielle lietsoa negatiivisuutta vai mikä riepoo? Jos sinun ex-miehesi otti ja jätti ja vaihtoi parempaan, niin älä sitä tänne pura. Katsahda peiliin ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia Kauriit ovat?
Oma ex-mieheni oli samanlainan. Alussa tooodella hitaasti edettiin kun kauris varmisteli...Kauriit on laatutietoisia kaikessa; myös siinä, ketä sänkyynsä päästää. Eivät hyppää kenen tahansa kanssa sänkyyn ja ovat juurikin ihastuessaan melko vanhoillisia ajattelultaan ja ajattelevat, että sänkyyn ei mennä heti, vaan sille otetaan oma aikansa. Mutta sit kun sinne vihdoin päästään, niin se on menoa se..eikä paluuta ole. Kauris tekee kyllä kaikkensa sinun nautinnon eteen. ;) ja varmasti jäät koukkuun. Minäkin jäin :D
On kuitenkin ex miehesi nykyään?
Joo saa nyt nähdä miten kärsivällisyyteni riittää tämän herran kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan riehua, ja sillä yrittää kai hiljentää vastapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia Kauriit ovat?
On kuitenkin ex miehesi nykyään?
Joo saa nyt nähdä miten kärsivällisyyteni riittää tämän herran kanssa :D
Muuten ei oltais erottu, mutta hän sai töitä ulkomailta ja muutti sinne, oli ”pakko” erota, kun en itse päässyt perässä muuttamaan. Kärsivällisyyttä vaan, se palkitaan vielä. :)
Nyt kun täällä on tuosta Cheekistä puhuttu joka on kauris, tietääkö kukaan mikä hän on nousevalta merkiltä? Jotkut ainakin veikkasi härkää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun täällä on tuosta Cheekistä puhuttu joka on kauris, tietääkö kukaan mikä hän on nousevalta merkiltä? Jotkut ainakin veikkasi härkää.
Voisiko Cheek olla skorpioni? Tämä on puhdas veikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheek on kauris, mutta nousumerkkiä veikkailtiin. Skorpioni ei varmastikaan ole. Cheek on pohjimmiltaan niin ystävällinen ja herkkä, ettei oikein sovi skorpioniin. Itse veikkaisin härkää tai vaakaa nousumerkiksi.
Tietääkseni nousumerkki alkaa vaikuttaa lähestyttäessä 30 ikävuotta. Pitääkö paikkaansa? Mitä sanotte pariskunnasta, jossa nainen on aurinko-oinas, kuukalat, mars kaksoset, venus oinas, pluto skorpioni, jupiter kaksoset, nousujousimies ja mies aurinkorapu, kuuhärkä, mars rapu, venus kaksoset, pluto skorpioni, jupiter oinas, nousuneitsyt. Millaista on yhteiselo? Nostan ylös, jotta saan vastauksen, kiitos.
Entäs mitä numeroita pidätte huonoina. Itse olen pitänyt horoskooppimerkkejä joissa on yli viidenn numeroita huonoina.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni nousumerkki alkaa vaikuttaa lähestyttäessä 30 ikävuotta. Pitääkö paikkaansa? Mitä sanotte pariskunnasta, jossa nainen on aurinko-oinas, kuukalat, mars kaksoset, venus oinas, pluto skorpioni, jupiter kaksoset, nousujousimies ja mies aurinkorapu, kuuhärkä, mars rapu, venus kaksoset, pluto skorpioni, jupiter oinas, nousuneitsyt. Millaista on yhteiselo? Nostan ylös, jotta saan vastauksen, kiitos.
No kuu kalat ja kuu härkä ovat ainakin hyviä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs mitä numeroita pidätte huonoina. Itse olen pitänyt horoskooppimerkkejä joissa on yli viidenn numeroita huonoina.
Mitä tämä tarkoittaa?
Mitä tulee mieleen henkilöstä joka on aurinkomerkiltään kalat, nouseva rapu, kuu jousimiehessä, mars kaksosissa, venus oinaassa ja merkurius kaloissa?
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä eroa sukupuolten välillä?
Itselläni on ystävinä 2 Oinasnaista, mutta vaikka he kyllä sanovat asiat suoraan ei meillä ole riitoja ollut, toinen itse sanoikin että on suorapuheinen mutta minun kanssani on helppo olla oma itsensä, koska en päästä asioita menemään tunteisiin.
Miespuolisia Oinaita on lähistöllä pyörinyt 3 ja kukaan ei tunnu minusta saavan tarpeekseen, aina uudestaan ilmestyvät kuvioihin :D Kaikki ovat aika kovia puhumaan/kirjoittamaan, yksi enemmän tuollainen äkkipikaisen oloinen, toinen ehkä liiankin innokas/vaativa, kolmas omaa kyllä vahvojakin periaatteita mutta ei ole kanssani saanut pienistä väittelyistä huolimatta riitaa aikaiseksi, voi olla että hänen merkurius-Kaloissa vähän lieventää Oinasmaista ulosantia.
T: Kaksoset/Vaaka -nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheek on kauris, mutta nousumerkkiä veikkailtiin. Skorpioni ei varmastikaan ole. Cheek on pohjimmiltaan niin ystävällinen ja herkkä, ettei oikein sovi skorpioniin. Itse veikkaisin härkää tai vaakaa nousumerkiksi.
Ystävällisyys ja herkkyys on kyllä ihan skorpionimaista :-)
Itse kauriin sekä leijonan parhaana ystävänä omaavana pakko sanoa, että kauris ja leijona tuntuu olevan vähän liiankin samanlaisia välillä, paitsi leijonat vähän ”höperömpiä” (hyvällä tavalla) ja kauriit usein fiksumpia, mutta muuten kyllä todella paljon samankaltaisuutta heissä