Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä voisi olla ärhäkän, jopa aggressiivisen, röyhkeän, muiden asioihin puuttuvan, ihmissuhteita pelinä pitävän ja erittäin mustasukkaisen kaksosen nousumerkki? Tunnen 2 sellaista naista.
Aivan selkeä skorpioni
Onkohan skorpioni aurinkomerkkinä ja nousevana merkkinä aivan erilainen?Kuvaus ei vastaa aurinkoskorpionia.
Nouseva skorppari on sellainen ninja, ettei hän mene avoimesti paljastamaan, että sinä olisit hänen kohteensa. Ajattele jotain Putinia. Ei todellakaan mikään Trump, joka menee avoimesti laukomaan sitä sun tätä.
Näin mäkin olen huomannut, skorpioni ei yleensä ole ärhäkkä tai päällekäyvä tai erityisen kova puuttumaan muiden asioihin.
Ne 2 tuntemaani kaksosta joita kuvailin on avoimen päällekäyviä ja tunkevat toisten elämään. Se ei nyt sovi ihan noususkorpioniin?
Aika epätodennäköistä että molemmat olisivat noususkorppareita. Joku nousuleijona saattaisi ärhäkämmin puuttua toisen asiohin, koska hän haluaa luoda draamaa ja/tai kiinnittää muiden huomioita itseensä. Esim. Trump on kaksonen ja nousuleijona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko sanoa jotain aurinkovaa'an, kuuskorpionin ja skorpionivenuksen rakkauselämän haasteista. Tunnen olevani vähän hukassa sen kanssa mitä tahdon.
Mars kertoo naisella kumppani-ihanteen. Sun vaaka haluaa jonkun tyylikkään, harmonisen kumppanin ja skorpioni tunneplaneetoissa haluaa jonkun härkämäisen sensuellin, yhtä omistushaluisen ja maanläheisen kumppanin.
Tuo härkämäisyys kumppanissa toisi sulle emotionaalista turvallisuutta, ei siis välttämättä aurinkohärkä, vaan joku venus/mars härkä, tai joku, jolla on paljon tavaraa tokassa huoneessa.
Entäs samat miehestä: aurinko-Oinas, kuu-Jousimies, V&M Oinaassa?
Noilla merkeillä varustettu mies haluaa vapaan, tulisen ja sellaisen eteen päin rajusti menevän naisen, voi ihailla paljonkin sellaisia ns. voimakkaita naisia, älykkäitä, itsenäisiä.
Varmaan tulisi housuihinsa jostakin yritysjohtajanaisesta, joka vähän komentelisi sitä sängyssä.
Aika hauskaa, tämän miehen pitkäaikainen ex oli esimies-, koulutus-, puheenjohtaja- ja organisointitehtävissä työssä/harrastuksissa, ilmeisen itsenäinen myös muutenkin, heillä ei lapsia. Mies jätti kosimatta kun nainen ei olisi suostunut miehen sukunimeen eikä kirkkohäihin :D
Itse olen vahva, vapaudenkaipuinen, itsenäinen ja vahvan seksuaalinen nainen, tosin auktoriteettiasemani kohdistuu tällä hetkellä vain lapsiini, kunnianhimoinen uraohjus en ole koskaan ollut, ennemminkin luova kuin suurien vastuiden ottaja. Tosin tietty esikois-isosisko-vastuunottajarooli minulla on ollut koko elämän. Tulinen kiltissä kuoressa :) Aika hyvin nämä venus-Härkä, nousu-Vaaka -kuvaukset on minuun osuneet. Merkurius-Kaksosena en ihan hidasälyinenkään ole.
Seksuaalinen vetovoima meillä todellakin toimii, puhutaan luovasti tuhmia, tasapuolisesti pannaan toisiamme, kumpikaan ei ole pysyvältä roolilta ottava/antava :D
Mietin vain olenko muuten hänen tyyppiään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat, sekä kauris että leijona ovat johtavia merkkejä, kauris jopa johtavampi.
Kauris on tosiaan johtava merkki, mutta en tiedä miten se on johtavampi kuin oinas, vaaka ja rapu, eli muut johtavat.
Leijona on kiinteä merkki, toisia kiinteitä on vesimies, skorpioni ja härkä.
Muuttuvia merkkejä on kalat, neitsyt, jousimies ja kaksoset.
Kaurista ei kyllä johda kukaan muu kuin kauris itse, sekä kauris johtaa kaikkia muita. Taitaa olla eläinradan johtokyvykkäin merkki.
Minkälaisista naisista oinas-miehet yleensä pitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat, sekä kauris että leijona ovat johtavia merkkejä, kauris jopa johtavampi.
Kauris on tosiaan johtava merkki, mutta en tiedä miten se on johtavampi kuin oinas, vaaka ja rapu, eli muut johtavat.
Leijona on kiinteä merkki, toisia kiinteitä on vesimies, skorpioni ja härkä.
Muuttuvia merkkejä on kalat, neitsyt, jousimies ja kaksoset.
Kaurista ei kyllä johda kukaan muu kuin kauris itse, sekä kauris johtaa kaikkia muita. Taitaa olla eläinradan johtokyvykkäin merkki.
??
Tuo on noiden merkkien elementti, eikä mikään "johtokyvykkyys".
Ketään ei kiinnosta horoskoopit, mutta 218 sivua vastauksia. :'))
Lumoavalle leijonalle ääni.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisista naisista oinas-miehet yleensä pitää?
Kaikista.
Oinaat on sellaisia ladylovereita, ne vaan yleisesti rakastaa naisia.
Jos jotain pitää sanoa, niin yleensä ne pitää älykkäistä naisista, niillä ei ole sellaista alemmuuskompleksia mitä monilla miehillä on, mutta kaikki naiset on 110%, jos kysyt oinasmiehiltä yleisesti ottaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko sanoa jotain aurinkovaa'an, kuuskorpionin ja skorpionivenuksen rakkauselämän haasteista. Tunnen olevani vähän hukassa sen kanssa mitä tahdon.
Mars kertoo naisella kumppani-ihanteen. Sun vaaka haluaa jonkun tyylikkään, harmonisen kumppanin ja skorpioni tunneplaneetoissa haluaa jonkun härkämäisen sensuellin, yhtä omistushaluisen ja maanläheisen kumppanin.
Tuo härkämäisyys kumppanissa toisi sulle emotionaalista turvallisuutta, ei siis välttämättä aurinkohärkä, vaan joku venus/mars härkä, tai joku, jolla on paljon tavaraa tokassa huoneessa.
Entäs samat miehestä: aurinko-Oinas, kuu-Jousimies, V&M Oinaassa?
Noilla merkeillä varustettu mies haluaa vapaan, tulisen ja sellaisen eteen päin rajusti menevän naisen, voi ihailla paljonkin sellaisia ns. voimakkaita naisia, älykkäitä, itsenäisiä.
Varmaan tulisi housuihinsa jostakin yritysjohtajanaisesta, joka vähän komentelisi sitä sängyssä.
Mitenkäs miehen merkurius-Kalat tuossa kuviossa toimii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä millaisesta ulkoisesta olemuksesta tunnistaa nousuneitsyen?
Usein pienikokoisia, ns. "puhtaan" näköisiä, hyvin tarkkoja ulkonäöstä ja terveydestä, ei kauneus mielessä, vaan sellaisessa harmonia mielessä, ei tykkää koruista, eikä räikeydestä.
Aika usein vaaleita, kirkkaat silmät. Sellainen tietynlainen tarkkuuden aura, ja sitten halutaan olla mielellään taustatoimijoita.
Tuossa kuvia -
Päteekö sama myös nousuNeitsyt-miehiin? Noissa kuvissa monella naisella on selkeästi erottuva terävähkö nenä ja nätit mutta levollisen oloiset silmät, jotka sopisivat erääseen mieheen josta en ole varma onko nousuneitsyt vai -kauris, mutta aiemmin nousukaurista kuvailtiin suuren/lihaksikkaan/jämäkän oloiseksi ja tämä mies on kyllä melko pitkä, mutta hoikka, poikamaisen rento, tumma tuuhea tukka mutta muuten ei mitenkään karvainen, vaaleilla silmillä. Ei tatuointeja/lävistyksiä.
Tyyli on kyllä hieman boheemi, vähän sinne nuoruuden ysärinloppupuolelle jäänyt, perussiisti kuitenkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä millaisesta ulkoisesta olemuksesta tunnistaa nousuneitsyen?
Usein pienikokoisia, ns. "puhtaan" näköisiä, hyvin tarkkoja ulkonäöstä ja terveydestä, ei kauneus mielessä, vaan sellaisessa harmonia mielessä, ei tykkää koruista, eikä räikeydestä.
Aika usein vaaleita, kirkkaat silmät. Sellainen tietynlainen tarkkuuden aura, ja sitten halutaan olla mielellään taustatoimijoita.
Tuossa kuvia -
Päteekö sama myös nousuNeitsyt-miehiin? Noissa kuvissa monella naisella on selkeästi erottuva terävähkö nenä ja nätit mutta levollisen oloiset silmät, jotka sopisivat erääseen mieheen josta en ole varma onko nousuneitsyt vai -kauris, mutta aiemmin nousukaurista kuvailtiin suuren/lihaksikkaan/jämäkän oloiseksi ja tämä mies on kyllä melko pitkä, mutta hoikka, poikamaisen rento, tumma tuuhea tukka mutta muuten ei mitenkään karvainen, vaaleilla silmillä. Ei tatuointeja/lävistyksiä.
Tyyli on kyllä hieman boheemi, vähän sinne nuoruuden ysärinloppupuolelle jäänyt, perussiisti kuitenkin :)
Nousuneitsyt voi hyvin omata sellaisen boheemin tyylin, että häneltä kysellään Alkossa vielä melkein nelikymppisenä papereita. Jos sillä on rennosta tyylistä huolimatta sellaisia Gordon Ramsay piirteitä kun teet esim. ruokaa sen kanssa, niin aika todennäköisesti on nousuneitsyt.
Tuo poikamaisuus, hoikkuus, kauniit silmät jne. sopii kyllä nousuneitsyeen.
Nousukauriit on supermiehekkäitä ulkonäöltään, sean connery on tyypillinen nousukauris mies.
Vierailija kirjoitti:
Nousukauriit on supermiehekkäitä ulkonäöltään, sean connery on tyypillinen nousukauris mies.
Kauriin vastamerkki on rapu. Miten nousukariilla näkyy kaurismaisuus ja rapumaisuus? Minkälainen mies on nousukauris - olettaisin miehen olevan rapumaisen lempeä ja huolehtiva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauriin vastamerkki on rapu. Miten nousukariilla näkyy kaurismaisuus ja rapumaisuus? Minkälainen mies on nousukauris - olettaisin miehen olevan rapumaisen lempeä ja huolehtiva?
On lempeä ja huolehtiva, olen naimisissa nousukaurismiehen kanssa, se on juuri hyvin positiivisella tavalla rapumainen parisuhteessa.
Huolehtii ihan kaikesta, ja tekee olon todella turvalliseksi.
Parisuhteen ulkopuolella sen on sitten kylmä ja kova nousukauris, hyvin miehekäs sellaisella perinteisellä tavalla.
Se on huvittavaa miten tuo näkyy noin, itse olen nousuneitsyt ja juurikin myös kylmähkö, analyyttinen yms. parisuhteen ulkopuolella ja sitten parisuhteen sisällä olen mielikuvitusmaailmoissa elävä hyvin romanttinen kalamainen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On lempeä ja huolehtiva, olen naimisissa nousukaurismiehen kanssa, se on juuri hyvin positiivisella tavalla rapumainen parisuhteessa.
Huolehtii ihan kaikesta, ja tekee olon todella turvalliseksi.
Parisuhteen ulkopuolella sen on sitten kylmä ja kova nousukauris, hyvin miehekäs sellaisella perinteisellä tavalla.
Se on huvittavaa miten tuo näkyy noin, itse olen nousuneitsyt ja juurikin myös kylmähkö, analyyttinen yms. parisuhteen ulkopuolella ja sitten parisuhteen sisällä olen mielikuvitusmaailmoissa elävä hyvin romanttinen kalamainen henkilö.
Voiko nousukaurismies olla pitkä ja hoikka, komeakin? Minkähänlainen mies on aurinkorapu, härkäkuu, mars rapu ja nousukauris?
Vierailija kirjoitti:
Kaurishan on maamerkki mutta tällä kauriilla on nousumerkki härässä ja elementtikin on tuli, joten on melkoinen pakkaus. Leijona itsessään tulimerkki, mutta nousumerkki on vesimies joten se lienee vähän tasapainottaa. Molemmat, sekä kauris että leijona ovat johtavia merkkejä, kauris jopa johtavampi.
En ole ihan varma mitä tarkoitat tuolla "elementtikin on tuli", sillä ainakin kauris ja härkä ovat molemmat maamerkkejä. Lisäksi leijona on kiinteä eikä johtava merkki.
Millaiseksi kuvittelisitte henkilön joka on aurinkomerkiltään Kauris, nouseva Neitsyt, mutta astrologisella kartalla myös paljon tuli ja vesi merkkejä
Nousuneitsyissä on kyllä sellaista nuorekkuutta. Tunnen useita, ja kaikki ovat ikäistään nuoremman näköisiä - jotenkin viattoman oloisia, vaikka samalla heistä huokuu tietynlainen rauha ja puhtaus. Heillä on usein hyvin kauniit silmät ja ruumiinrakenteeltaan he ovat usein hoikkia ja pienikokoisia. En taida tuntea yhtään ylipainoista nousuneitsyttä. He ovat yleensä hyvin kiinnostuneita terveellisistä elämäntavoista ja monet ovat kasvissyöjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaurishan on maamerkki mutta tällä kauriilla on nousumerkki härässä ja elementtikin on tuli, joten on melkoinen pakkaus. Leijona itsessään tulimerkki, mutta nousumerkki on vesimies joten se lienee vähän tasapainottaa. Molemmat, sekä kauris että leijona ovat johtavia merkkejä, kauris jopa johtavampi.
En ole ihan varma mitä tarkoitat tuolla "elementtikin on tuli", sillä ainakin kauris ja härkä ovat molemmat maamerkkejä. Lisäksi leijona on kiinteä eikä johtava merkki.
Tässä tarkoitetaan sitä, kun lasketaan syntymäajasta aspektit kulmassa aurinkomerkkiin ja nousumerkkiin, niiden yhdentekevä summa antaa aina jonkin tietyn elementin. Kauris + härkä -aspektissa voi olla elementti tuli, riippuen syntymäajasta.
Mitä veikkaatte mikä Cheek on nousumerkiltään? Aurinkomerkiltään hän on kauris.
Selvitin tämän ja olen ilmeisesti jousimies nouseva vaaka ja kuu oinas. Mitähän nämä tarkoittavat, täytyy varmaan perehtyä.