Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaurishan on maamerkki mutta tällä kauriilla on nousumerkki härässä ja elementtikin on tuli, joten on melkoinen pakkaus. Leijona itsessään tulimerkki, mutta nousumerkki on vesimies joten se lienee vähän tasapainottaa. Molemmat, sekä kauris että leijona ovat johtavia merkkejä, kauris jopa johtavampi.
En ole ihan varma mitä tarkoitat tuolla "elementtikin on tuli", sillä ainakin kauris ja härkä ovat molemmat maamerkkejä. Lisäksi leijona on kiinteä eikä johtava merkki.
Tässä tarkoitetaan sitä, kun lasketaan syntymäajasta aspektit kulmassa aurinkomerkkiin ja nousumerkkiin, niiden yhdentekevä summa antaa aina jonkin tietyn elementin. Kauris + härkä -aspektissa voi olla elementti tuli, riippuen syntymäajasta.
Mielenkiintoista, miten tuon voi laskea? Onko tämä sama kuin dominoiva elementti?
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte mikä Cheek on nousumerkiltään? Aurinkomerkiltään hän on kauris.
Minä veikkaan myös, että Cheek lienee kauris-härkä! Ulkokuori kaurismaisen ylpeä, (ylimielinen???), minä olen paras -asenne, minä olen johtaja -asenne, rauhallinen mutta tahdonvoimainen ja kunnianhimoinen, mutta sisällä kuoren alla kaurismaisen ja härkämäisen yhteensovitetun aspektin herkkä, ystävällinen ja romanttinen poika joka ei todellisuudessa tekisi pahaa kärpäsellekään, aina heikompien puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä millaisesta ulkoisesta olemuksesta tunnistaa nousuneitsyen?
Usein pienikokoisia, ns. "puhtaan" näköisiä, hyvin tarkkoja ulkonäöstä ja terveydestä, ei kauneus mielessä, vaan sellaisessa harmonia mielessä, ei tykkää koruista, eikä räikeydestä.
Aika usein vaaleita, kirkkaat silmät. Sellainen tietynlainen tarkkuuden aura, ja sitten halutaan olla mielellään taustatoimijoita.
Tuossa kuvia -
Päteekö sama myös nousuNeitsyt-miehiin? Noissa kuvissa monella naisella on selkeästi erottuva terävähkö nenä ja nätit mutta levollisen oloiset silmät, jotka sopisivat erääseen mieheen josta en ole varma onko nousuneitsyt vai -kauris, mutta aiemmin nousukaurista kuvailtiin suuren/lihaksikkaan/jämäkän oloiseksi ja tämä mies on kyllä melko pitkä, mutta hoikka, poikamaisen rento, tumma tuuhea tukka mutta muuten ei mitenkään karvainen, vaaleilla silmillä. Ei tatuointeja/lävistyksiä.
Tyyli on kyllä hieman boheemi, vähän sinne nuoruuden ysärinloppupuolelle jäänyt, perussiisti kuitenkin :)
Nousuneitsyt voi hyvin omata sellaisen boheemin tyylin, että häneltä kysellään Alkossa vielä melkein nelikymppisenä papereita. Jos sillä on rennosta tyylistä huolimatta sellaisia Gordon Ramsay piirteitä kun teet esim. ruokaa sen kanssa, niin aika todennäköisesti on nousuneitsyt.
No, tämä oletettu nousuNeitsytmies on aurinkomerkiltään vielä Oinas ,:D
Pääasiallisesti rento juttukumppani, mutta myös jääräpäisiä periaatteita löytyy :D
Eli hän olisi sitten laskevalta merkiltä/parisuhteessa Kalamainen?
Onko toivoakaan yhteensopivuudesta laskumerkkiOinas -naisen kanssa :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo poikamaisuus, hoikkuus, kauniit silmät jne. sopii kyllä nousuneitsyeen.
Nousukauriit on supermiehekkäitä ulkonäöltään, sean connery on tyypillinen nousukauris mies.
Kauriin vastamerkki on rapu. Miten nousukariilla näkyy kaurismaisuus ja rapumaisuus? Minkälainen mies on nousukauris - olettaisin miehen olevan rapumaisen lempeä ja huolehtiva?
Exmieheni/lasteni isä on nousuKauris. 185senttinen, harteikas, lihoo lähinnä vatsasta, vähän karskin näköiset kasvonpiirteet, siniset silmät, maantienvärinen suora tukka.
Suhteessa Rapumaisuus näkyi minulle ehkä vähän kielteisenä koska itse olen laskevalta merkiltä Oinas...
Ulkoisesti minä olin melkoisen naisellinen ja hän miehekäs, mutta tunne-elämässä roolit päinvastoin.
Hänen kanssaan ei koskaan tarvinnut pelätä pettämistä, mutta ei hän ollut muutenkaan kovin aktiivinen tai romanttinen. Ura- ja raha-asiat hänelle paljon tärkeämpiä kuin minulle, vaikka oli meistä tuhlailevaisempi. Lapsiamme kohtaan on suojeleva, minulle väitti aina ettei ole minusta yhtään mustasukkainen... koska jos tekisin jotain epäilyttävää niin suhde loppuisi siihen. Selvästi enemmän synkkiin mietteisiin taipuvainen kuin minä, enemmän suunnittelija kuin toimija. Hänellä kartalla myös Vaaka, Leijona ja Skorpionia.
Ravut pahimpia takertujia ja sairaalloisen mustasukkaisia.
Neitsyet patologisia valehtelijoita ja manipuloijia.
Leijonat itsekeskeisiä keskipisteitä, tarvitsevat hovin.
Kaksoset ja oinaat kylmän viileitä pettäjiä.
Kauriit tarkkoja rahoistaan, luotettavan oloisia, mutta teeskentelijöitä, heiltä ei todellista mielipidettä kuule.
Härät jääräpäisiä päällepäsmäreitä.
Kalat jahkaajia.
Vaa'at pinnallisia.
Minkälainen mahtaa olla nainen, joka on aspekteiltaan aurinko-kauris, nousu-härkä, laskeva-skorpioni, kuu-vaaka?
Mieheni eksää tässä pohdin... miehelläni oli häneen hyvin intohimoinen suhde kunnes tämä nainen lähti ulkomaille töihin ja jätti mieheni ja samalla rikkoi mieheni sydämen.Tuntuu että ex-mieheni kaipaa tuota ex-naistaan vieläkin hyvin paljon ja tunnen oloni riittämättömäksi, välillä jopa laastariksi...
Millainen nainen tuo hänen eksä voisi olla noiden aspektien perusteella..mitä hänessä on mitä minussa ei ole? Itse olen vesimies-kaksonen-kaksonen-kalat.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mahtaa olla nainen, joka on aspekteiltaan aurinko-kauris, nousu-härkä, laskeva-skorpioni, kuu-vaaka?
Mieheni eksää tässä pohdin... miehelläni oli häneen hyvin intohimoinen suhde kunnes tämä nainen lähti ulkomaille töihin ja jätti mieheni ja samalla rikkoi mieheni sydämen.Tuntuu että ex-mieheni kaipaa tuota ex-naistaan vieläkin hyvin paljon ja tunnen oloni riittämättömäksi, välillä jopa laastariksi...
Millainen nainen tuo hänen eksä voisi olla noiden aspektien perusteella..mitä hänessä on mitä minussa ei ole? Itse olen vesimies-kaksonen-kaksonen-kalat.
Ei tuolla ole mitään tekemistä astrologian kanssa.
Yleensä, jos toinen jättää ja toinen haikailee perään, niin se haikailija kehittää siitä lähteneestä henkilöstä ns. unelmahenkilön, kaikki on sen kanssa täydellistä, koska se ei ole todellista, eikä arkipäivää.
Sun miehen pitäisi niin sanotusti herätä sen unelmista ja arvostaa todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ravut pahimpia takertujia ja sairaalloisen mustasukkaisia.
Neitsyet patologisia valehtelijoita ja manipuloijia.
Leijonat itsekeskeisiä keskipisteitä, tarvitsevat hovin.
Kaksoset ja oinaat kylmän viileitä pettäjiä.
Kauriit tarkkoja rahoistaan, luotettavan oloisia, mutta teeskentelijöitä, heiltä ei todellista mielipidettä kuule.
Härät jääräpäisiä päällepäsmäreitä.
Kalat jahkaajia.
Vaa'at pinnallisia.
En tiedä oliko tämä vain epävarman ihmisen vuodatusta saada sanoa mahdollisimman paljon pahaa useasta merkin edustajasta joista juurikaan mikään ei edes pitänyt paikkansa, mutta tsemppiä sinulle ja mukavaa perjantaita - ja parempaa huomista. :)
T. Kauris joka ei allekirjoita väitettäsi teeskentelystä, koska teeskentelyä en missään tilanteessa voi sietää. Mielipiteet tulee joskus vähän liiankin suorasukaisesti, eikä niitä teeskennellä. Ikinä.
Pahin on härkä ja parhain on vesimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein pienikokoisia, ns. "puhtaan" näköisiä, hyvin tarkkoja ulkonäöstä ja terveydestä, ei kauneus mielessä, vaan sellaisessa harmonia mielessä, ei tykkää koruista, eikä räikeydestä.
Aika usein vaaleita, kirkkaat silmät. Sellainen tietynlainen tarkkuuden aura, ja sitten halutaan olla mielellään taustatoimijoita.
Tuossa kuvia -
Päteekö sama myös nousuNeitsyt-miehiin? Noissa kuvissa monella naisella on selkeästi erottuva terävähkö nenä ja nätit mutta levollisen oloiset silmät, jotka sopisivat erääseen mieheen josta en ole varma onko nousuneitsyt vai -kauris, mutta aiemmin nousukaurista kuvailtiin suuren/lihaksikkaan/jämäkän oloiseksi ja tämä mies on kyllä melko pitkä, mutta hoikka, poikamaisen rento, tumma tuuhea tukka mutta muuten ei mitenkään karvainen, vaaleilla silmillä. Ei tatuointeja/lävistyksiä.
Tyyli on kyllä hieman boheemi, vähän sinne nuoruuden ysärinloppupuolelle jäänyt, perussiisti kuitenkin :)
Nousuneitsyt voi hyvin omata sellaisen boheemin tyylin, että häneltä kysellään Alkossa vielä melkein nelikymppisenä papereita. Jos sillä on rennosta tyylistä huolimatta sellaisia Gordon Ramsay piirteitä kun teet esim. ruokaa sen kanssa, niin aika todennäköisesti on nousuneitsyt.
Pääasiallisesti rento juttukumppani, mutta myös jääräpäisiä periaatteita löytyy :D
Yhteensopivuutta kannattaa ehkä pohtia enemmän Auringon ja Kuun yhteensopivuuden kantilta. Laskumerkki liittyy enemmän siihen minkälaista henkilöä vetää puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisista naisista oinas-miehet yleensä pitää?
Kaikista.
Oinaat on sellaisia ladylovereita, ne vaan yleisesti rakastaa naisia.
Jos jotain pitää sanoa, niin yleensä ne pitää älykkäistä naisista, niillä ei ole sellaista alemmuuskompleksia mitä monilla miehillä on, mutta kaikki naiset on 110%, jos kysyt oinasmiehiltä yleisesti ottaen.
Monet Oinasmiehet on tosi vetovoimaisia, mutta vähän konstikkaita miellyttää pidempään.
Ilmeisesti haluaa että häntä kohdellaan ykkösenä mutta ei halua että nainen on alistuva palvelijakaan. Haluaa kehuja, mutta niiden on oltava uskottavia, ei sellaista palvontaa kuin mitä Leijona hakee.
Naisen pitäisi olla fiksu, itsenäinen ja aktiivinen, mutta antaa silti ymmärtää että Oinas on ohjaksissa.
Moni Oinas tuntuu pitävän naisellisista naisista, mutta petipuuhissa täytyy olla tulinen.
Oinas on tärkeitä ihmisiään kohtaan huolehtivainen, mutta ei halua huollettavaa lapsinaista tai tunteellista ripustautujaa.
Olen huomannut että hyvillä (monipuolisilla ja tuhmillakin) puhe-/kirjoitustaidoilla kipinää saa Oinasmiehen kanssa säilymään.
Oinas myös taitaa olla hieman mustasukkaisuuteen/omistavaisuuteen taipuvainen utelija, mutta haluaa kuitenkin itse olla vapaa kulkemaan omia polkujaan.
T: piiitkässä lie´assa lähes 1,5vuotta Oinasta pitänyt Kaksoset :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kuvia -
Yhteensopivuutta kannattaa ehkä pohtia enemmän Auringon ja Kuun yhteensopivuuden kantilta. Laskumerkki liittyy enemmän siihen minkälaista henkilöä vetää puoleensa.
Olen kuullut taas niinpäin että ihminen kaipaisi elämäänsä laskevan merkin edustajaa?
Hän aurinko-Oinas, kuu-Jousimies
Minä aurinko-Kaksoset, kuu- Vaaka
Exmieheni oli Vaaka kuu-Ravulla ja kyllä tuo Oinas sopivammalta ainakin vaikuttaa..
Eikö merkurius vaikuta vuorovaikutus/keskustelutapoihin?
Exällä se on Skorpionissa, tuolla Oinaalla Kaloissa, minulla Kaksosissa. Olisiko tässä yhteensopivuus parempi kumman kanssa? Vaikka vesimerkeissä he kumpikin...
Miten sopii yhteen:
Mies: aurinko-Vesimies, kuu-Vaaka, merkurius-Vaaka, mars & venus Kauris? Nousu luultavasti Leijona, tarkka syntymäaika ei ole varma.
Minä, nainen: aurinko-Härkä, kuu-Jousimies, nousu-Kauris, merkurius-Härkä, venus-Härkä, mars-Kaksonen.
Tämä on mun pisin ja vakain parisuhde, mies ymmärtää todella hyvin mun mielenliikkeitä, meillä on yhteneväiset kiinnostuksen kohteet ja mieltymykset. Luotto on suuri kumminkin päin, kumpikin antaa vapautta. Myös tervettä mustasukkaisuutta/omistushalua on toisinaan.
Kun sängyssä ollaan, siellä ollaan pitkään ja hartaasti.
Sänkyyn asti pääseminen vain on valtava ponnistus nykyään. Alussa seksiä oli koko ajan, mies oli todella himokas. Nykyään seksiä noin kerran kuussa. Meillä on ollut henkisesti hyvin vaikeaa, itsestämme johtumattomista syistä. Olemme vielä nuoria, joten tilanne huolestuttaa itseäni todella. Olen lukenut että mars/venus Kauris käyttäytyy juuri näin, saattaa sivuuttaa seksin kaiken muun tieltä. Vielä kun aurinko ja kuu ovat Ilman elementeissä... Pelkään, että loppuelämäni seksielo on nyt tätä.
Miten kuvailisitte naista, joka on aurinko-Oinas, kuu-Jousimies, nouseva Leijona?
Vierailija kirjoitti:
Miten kuvailisitte naista, joka on aurinko-Oinas, kuu-Jousimies, nouseva Leijona?
Tulinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kuvia -
Olen kuullut taas niinpäin että ihminen kaipaisi elämäänsä laskevan merkin edustajaa?
Hän aurinko-Oinas, kuu-JousimiesMinä aurinko-Kaksoset, kuu- Vaaka
Exmieheni oli Vaaka kuu-Ravulla ja kyllä tuo Oinas sopivammalta ainakin vaikuttaa..
Eikö merkurius vaikuta vuorovaikutus/keskustelutapoihin?
Exällä se on Skorpionissa, tuolla Oinaalla Kaloissa, minulla Kaksosissa. Olisiko tässä yhteensopivuus parempi kumman kanssa? Vaikka vesimerkeissä he kumpikin...
Laskeva liittyy seitsämänteen huoneeseen, että siinä mielessä joo kai. Mutta, teillä on harmonisemmat kuut ainakin sen uuden kanssa. Aurinkomerkkien yhteensopivuus on minusta ihan sama mitä ne ovat, koska se on sen verran näkyvä piirre ihmisessä. Tykkäätkö siitä? Sitten aurinkomerkkinne ovat yhteensopivat, ihan sama mitä astrologit siitä sanovat. Kuu taas on sellainen, ettei sitä tajua ihmisestä oikein ennen kun oppii paremmin tuntemaan. Kuu edustaa sielua, että jos ne ovat epäharmoniset, niin sitä koskaan oikein ole emotionaalisesti samalla aallonpituudella.
Merkuriuksen yhteensopivuutta on tuskin kovin mielekästä miettiä. Merkurius kiertää niin lähellä aurinkoa, että se on aurinkomerkissä kiinni kuitenkin. Kunhan pitää mielessä toisen kommunikaatiotyylin ja tavan ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on passiivinen ja hiljainen hissukka. (Vaikka sekin on mahdollista, jos on hyvin voimakas Saturnus ensimmäisessä huoneessa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on passiivinen ja hiljainen hissukka. (Vaikka sekin on mahdollista, jos on hyvin voimakas Saturnus ensimmäisessä huoneessa.)
Itselläni on saturnus nousevana planeettana ekassa huoneessa, ja en todellakaan ole mikään passiivinen ja hiljainen hissukka.
Ekan huoneen saturnus vaikuttaa enemmän itsekuriin, työnarkomaniaan, äärimmäiseen vastuuntuntoon yms. ja lapsuus on usein kurja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on saturnus nousevana planeettana ekassa huoneessa, ja en todellakaan ole mikään passiivinen ja hiljainen hissukka.
Ekan huoneen saturnus vaikuttaa enemmän itsekuriin, työnarkomaniaan, äärimmäiseen vastuuntuntoon yms. ja lapsuus on usein kurja.
Kai se riippuu vähän siitä miten siihen kurjaan lapsuuteen reagoi.
Härkä? Kasvot ovat kovin neliömäiset.