Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
3021/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksia on aina, mutta miten on, onko tällaisia em. kirjoittajan ja muidenkin mainitsemia pareja joilla synkkaa vähemmän priimasti? Ketjusta löytyy maininnat ainakin näistä:

neitsyt - kalat

kaksonen - skorpioni

Ongelmalliseksi on sanottu myös ainakin: 

oinas - vaaka

oinas - härkä

rapu - vaaka

leijona - härkä

skorpioni - vesimies

Perinteisestihän kai ajatellaan, että astrologiassa elementit tulevat keskenään parhaiten toimeen, ainakin kun kyse on ystävyydestä. Romanttisessa mielessä taas tulen ja ilman merkit täydentävät toisiaan, samoin kuin maan ja veden merkit. Tuli ja vesi sekä maa ja ilma sopivat yleensä toisilleen huonoiten. Näin siis todella yksinkertaistetusti, myös merkkien laaduilla (eli johtava, kiinteä ja muuttuva) on väliä eikä aurinkomerkki tietenkään kerro kaikkea. 

Miksi Oinas ja Vaaka on huono yhdistelmä, siinähän on tuli + ilma? Ja ovat vastamerkkejä. Vai onko siis niin että aurinko-oinas ja nousuvaaka on hyvä yhdistelmä, muttei niin että ovat molemmat aurinkomerkkeinä?

olen eri vastaaja kuin alkuperäinen, mutta oinaana en pidä ilmamerkeistä, joita vaaka edustaa. Vaaka on kultturelli ja päättämätön jahkailija enkä jaksa katsella sellaista. Vaaka on myös kylmä ja tunteeton.

Vierailija
3022/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksia on aina, mutta miten on, onko tällaisia em. kirjoittajan ja muidenkin mainitsemia pareja joilla synkkaa vähemmän priimasti? Ketjusta löytyy maininnat ainakin näistä:

neitsyt - kalat

kaksonen - skorpioni

oinas - vaaka

oinas - härkä

rapu - vaaka

leijona - härkä

skorpioni - vesimies

Perinteisestihän kai ajatellaan, että astrologiassa elementit tulevat keskenään parhaiten toimeen, ainakin kun kyse on ystävyydestä. Romanttisessa mielessä taas tulen ja ilman merkit täydentävät toisiaan, samoin kuin maan ja veden merkit. Tuli ja vesi sekä maa ja ilma sopivat yleensä toisilleen huonoiten. Näin siis todella yksinkertaistetusti, myös merkkien laaduilla (eli johtava, kiinteä ja muuttuva) on väliä eikä aurinkomerkki tietenkään kerro kaikkea. 

Miksi Oinas ja Vaaka on huono yhdistelmä, siinähän on tuli + ilma? Ja ovat vastamerkkejä. Vai onko siis niin että aurinko-oinas ja nousuvaaka on hyvä yhdistelmä, muttei niin että ovat molemmat aurinkomerkkeinä?

Itseäkin ärsyttää oinaana vaakojen pikkusievyys ja päättämättömyys. Mitään ei voida sanoa suoraan eikä ketään mistään hinnasta saa loukata. Kaveripiirissäni vaa'at ovat myös niitä, joiden kanssa ei voi tehdä mitään vähänkään likaista - esim. mökilläkin pitää sipsuttaa tyyliin korkkarit jalassa ja vikisee kun joutuu käymään huussissa eikä missään ole kokovartalopeiliä. Kaksosten kanssa tulen parhaiten ilmamerkeistä toimeen, mutta kaikista parhaiten muiden tulimerkkien kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko ketään tällaista tyyppiä?

-Synkeä, hidas ja aggressiivinen vesimies?

-Työn ja rahantakomisen priorisoiva kuivakka kalat?

-Muiden edut itsensä edelle asettava uhrautuva oinas?

-Enigmaattisen muuttuva salaperäinen härkä josta ei tiedä onko lintu vai kala?

-Syvällinen ja elämänviisas erakko kaksonen?

-Hurjan sekopäinen rämäpää rapu?

-Hillityn vaatimaton ja elämälle katkeroitunut leijona?

-Huoleton taivaanrannan maalari neitsyt?

-Resuinen rääväsuinen juntti vaaka?

-Söpöläinen pikkusievä skorpioni?

-Omaan pihapiiriin puutarhatonttujen asetteluun keskittyvä jousimies?

-Vilkas juonitteleva juoruileva kauris?

Muuten vaan tuumailin onkohan tuollaisia...

Ei ehkä aivan noin kärkevästi kuvaillen, mutta tiedän heti oinaan joka on rakkailleen hyvinkin lojaali, vaikka sitä oinasmaista itsekeskeisyyttäkin on, sekä kaksonen, rapu, leijona ja vaaka myös noista.

Oinashan on todella lojaali, puolustaa läheisiään tarvittaessa vaikka fyysisesti. Samoin on leijonan kanssa. 

Vierailija
3024/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

neitsyt - kalat

kaksonen - skorpioni

oinas - vaaka

oinas - härkä

rapu - vaaka

leijona - härkä

skorpioni - vesimies

Itseäkin ärsyttää oinaana vaakojen pikkusievyys ja päättämättömyys. Mitään ei voida sanoa suoraan eikä ketään mistään hinnasta saa loukata. Kaveripiirissäni vaa'at ovat myös niitä, joiden kanssa ei voi tehdä mitään vähänkään likaista - esim. mökilläkin pitää sipsuttaa tyyliin korkkarit jalassa ja vikisee kun joutuu käymään huussissa eikä missään ole kokovartalopeiliä. Kaksosten kanssa tulen parhaiten ilmamerkeistä toimeen, mutta kaikista parhaiten muiden tulimerkkien kanssa. 

Unohtui että arvostan kuitenkin vaaka merkissä sitä kun ovat diplomaattisia ja osaavat keskustella ilman töksäyttelyä. Tulimerkeissä ärsyttää suoruus ja kauhea halu päteä ja määräillä. Oinaana haluan keskustella hitaasti ja rauhallisesti enkä tulisi mieleenikään laukoa päin naamaa yhtään mitään. En halua loukata ketään ja mitä tulee hienosteluun, niin en halua sotkea itseäni mutta en silti tarvitse kokovartalopeiliä. -Oinas

Vierailija
3025/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

neitsyt - kalat

kaksonen - skorpioni

oinas - vaaka

oinas - härkä

rapu - vaaka

leijona - härkä

skorpioni - vesimies

Onko oinas - rapu ehdoton ei vai voiko onnistumisprosentti olla hyväkin?

Ongelmia voi tulla temperamentin kanssa, kun oinas räjähtelee ja rapu murjottaa. Menevä oinas ei jaksa viihtyä ravun kanssa sohvalla. Voihan tämä ehkä onnistua, jos muut merkit ovat kohdallaan. Esim. ravulla Mars tulimerkissä tuo tulisuutta ja kaivattua suoruutta ja dynaamisuutta. Jos esim. oinaalla taas on vaikka kuu ravussa tai kaloissa, hän ymmärtää ravun tunteita heti paremmin. Mielestäni ei mikään huonoin pari kuitenkaan, esim. serkkuni on oinas ja hänen miehensä rapu. Heillä tosin taitaa olla noita toisiaan täydentäviä merkkejä sitten muissa sijainneissa, muistaakseni molemmat oli myös nousevia neitsyitä.

Vierailija
3026/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

neitsyt - kalat

kaksonen - skorpioni

oinas - vaaka

oinas - härkä

rapu - vaaka

leijona - härkä

skorpioni - vesimies

Onko oinas - rapu ehdoton ei vai voiko onnistumisprosentti olla hyväkin?

Ongelmia voi tulla temperamentin kanssa, kun oinas räjähtelee ja rapu murjottaa. Menevä oinas ei jaksa viihtyä ravun kanssa sohvalla. Voihan tämä ehkä onnistua, jos muut merkit ovat kohdallaan. Esim. ravulla Mars tulimerkissä tuo tulisuutta ja kaivattua suoruutta ja dynaamisuutta. Jos esim. oinaalla taas on vaikka kuu ravussa tai kaloissa, hän ymmärtää ravun tunteita heti paremmin. Mielestäni ei mikään huonoin pari kuitenkaan, esim. serkkuni on oinas ja hänen miehensä rapu. Heillä tosin taitaa olla noita toisiaan täydentäviä merkkejä sitten muissa sijainneissa, muistaakseni molemmat oli myös nousevia neitsyitä.

Tarkoitatko kaivatulla suoruudella, että on määräilevä, spontaani, nopea sanoissa ja teoissa sekä viihtyy enemmän kodin ulkopuolella kuin vierekkäin rauhallisesti sohvalla? Auttaako jos oinas antaa ravulle tilaa ja aikaa mököttää ja on valmis tukemaan sekä kuuntelemaan tämän murheita?

Vierailija
3027/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vähiten leijonista. En jaksa sitä loputonta itsensä jalustalle nostamista enkä jaksa palvoa heitä kuten he haluaisivat. He vievät liikaa tilaa, olen usein aivan poikki leijonan kanssa vietetyn ajan jälkeen. He tuntuvat myös olevan kärsimättömiä ja helposti nyrpeitä jos asiat eivät mene heidän mielensä mukaan. Esim. työelämässä he vievät kaikkien aikaa loputtomalla puhetulvallaan ja parrasvaloihin pyrkimisellään. Olen huomannut, että heillä on myös ikävä tapa viedä toisten ideoita ja ottaa kunniaa toisten tekemisistä. Aivan kuin kunnian saaminen olisi heidän luontainen yksinoikeutensa, niin etteivät he edes huomaa etteivät ole tehneet mitään kredittien ansaitsemiseksi. Auttavaisia he kyllä ovat ja heidän kanssaan on helppo keskustella.

Sinänsä erikoista, koska olen itse kaksoset, jonka pitäisi tulla toimeen leijonan kanssa hyvin. Sen sijaan neitsyen ei pitäisi sopia minulle, mutta se on yksi suosikkimerkkejäni. Useampi hyvä ystävä on neitsyt, samoin poikaystävä. He jotenkin tuovat minua mukavasti maan pinnalle, he ovat järkeviä ja pidän myös heidän järjestelmällisyydestään. Neitsyttä mielestäni vähän turhaan moititaan esim. siivousfriikeiksi, tuntemissani neitsyissä ei tätä piirrettä ole ja ovat pikemminkin vähän sotkuisia. Mutta järjestelmällisyys tulee esiin esim. aikataulujen hallinnassa ja taidossa pitää monta narua käsissä samanaikaisesti. Heidän kanssaan on turvallinen ja levollinen olo, kun tietää että kaikki hoituu :)

Vierailija
3028/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa että ihmiset puolustelevat omia horoskooppi merkkejään henki syöveriin asti :D

En nyt ihan koko keskutelua kumminkaa lukenu mutta huomannu oon että tietyt horoskooppimerkit, kuten kaksoset, leijona, rapu ja oinas nousevat eniten esiin täällä.

Itse olen vesimies ja se ei ole kauheasti hyppinyt silmille täällä. Ois kiva kuulla mitä ihmiset niistä ajattelee 🤔

Vierailija
3029/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomaa että ihmiset puolustelevat omia horoskooppi merkkejään henki syöveriin asti :D

En nyt ihan koko keskutelua kumminkaa lukenu mutta huomannu oon että tietyt horoskooppimerkit, kuten kaksoset, leijona, rapu ja oinas nousevat eniten esiin täällä.

Itse olen vesimies ja se ei ole kauheasti hyppinyt silmille täällä. Ois kiva kuulla mitä ihmiset niistä ajattelee 🤔

Oman kokemukseni perusteella vesimies on hyvällä tavalla erikoinen, sosiaalinen muttei puhelias kuten kaksoset. Vesimies haluaa parantaa ja muuttaa maailman omalla tavallaan, teillä saattaa olla tavallisuudesta poikkeavia mielipiteitä ja harrastuksia tai ainakin äidilläni ja ystävilläni on, jotka ovat kaikki vesimiehiä. Vesimies vaikuttaa muiden silmissä tunteettomalta erikoisuudelta, mutta ette ole tunteellisuuden perikuvia. Vesimies on aito individualisti, taiteellinen, kapinallinen ja älyllinen. Vesimiehen tehtävänä on opettaa muille tasavertaisuutta. Ilmanmerkkinä vesimies ei ole ensimmäisenä sitoutumassa eikä juoksemassa kilpaa alttarille, vaan haluaa kumppanikseen tasaveroisen ja sosiaalisen sekä alykkään kumppanin.

Vierailija
3030/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko oinaat itse tai oinaan kanssa elävät kertoa esimerkein miten oinaat räjähtelee? Millä tavalla oinas on menevä? Tarkoittaako menevyys ettei oinas malta olla paikallaan pidempiä aikoja ja tylsistyy? Miten oinaan suoruus ja dynaamisyys ilmenee? Entäpä oinaan kuuluisa johtajuus, pomottaminen sekä määräily? Haluan kuulla kokemuksia ja esimerkkejä.

Vierailija
3031/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vastaan exäni perusteella, hän on oinas siis. Juuri tuo kuvaa häntä hyvin että tylsistyy helposti. Saattoi yhtäkkiä keksiä vaikkapa jonkun ex tempore -reissun ja jos niistä ei itse innostunut niin sai kyllä tuntea että on hänen mielestään ilonpilaaja tylsimys. Ei mitään väliä jos itsellä oli vaikkapa muita menoja, ne olisi pitänyt vaan perua. Impulsiivinen siis, eikä kauheasti ota toisia huomioon. Riidellessä ei mielestäni ollut räjähtävä vaan ennemmin jääräpäinen mököttäjä, mykkäkouluilija. Osasi kääntää riidat minun viakseni aina, ei varmaan ole koskaan pyytänyt minulta anteeksi mitään vaikka on tehnyt todella ikäviä tekoja minulle. Suulas ja innokas tutustumaan uusiin ihmisiin ja vähän sellainen provoilijakin, testaa ihmisten reaktioita mielellään, saattaa puhua todella suorasanaisesti, jopa satuttavasti. Ei kauheasti kykene kompromisseihin, suhteessa hän oli selkeästi se jonka mielen mukaan mentiin. Kyllä meillä hyviäkin aikoja oli ja jokin ihmeellinen henkinen yhteys on vieläkin vaikken ikimaailmassa hänen kanssa enää seurustelisi. Itse olen kaksonen ja yleensä tunnen helposti vetoa oinaisiin.

Vierailija
3032/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin itselleni on rapu. Liian tunteikas, uhrautuu helposti eikä asioita voi selvittää suoraan (ainakin tuntemani ravut.)

Parhaimmat ovat mielestäni vesimies, vaaka, oinas, leijona ja ihme ja kyllä kaksoset :D

Suurin osa rentoja, huumorintajuisia ja energisiä, joten tulen hyvin toimeen.

Olen itse jousari.

Vierailija
3033/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän vähiten leijonista. En jaksa sitä loputonta itsensä jalustalle nostamista enkä jaksa palvoa heitä kuten he haluaisivat. He vievät liikaa tilaa, olen usein aivan poikki leijonan kanssa vietetyn ajan jälkeen. He tuntuvat myös olevan kärsimättömiä ja helposti nyrpeitä jos asiat eivät mene heidän mielensä mukaan. Esim. työelämässä he vievät kaikkien aikaa loputtomalla puhetulvallaan ja parrasvaloihin pyrkimisellään. Olen huomannut, että heillä on myös ikävä tapa viedä toisten ideoita ja ottaa kunniaa toisten tekemisistä. Aivan kuin kunnian saaminen olisi heidän luontainen yksinoikeutensa, niin etteivät he edes huomaa etteivät ole tehneet mitään kredittien ansaitsemiseksi. Auttavaisia he kyllä ovat ja heidän kanssaan on helppo keskustella.

Sinänsä erikoista, koska olen itse kaksoset, jonka pitäisi tulla toimeen leijonan kanssa hyvin. Sen sijaan neitsyen ei pitäisi sopia minulle, mutta se on yksi suosikkimerkkejäni. Useampi hyvä ystävä on neitsyt, samoin poikaystävä. He jotenkin tuovat minua mukavasti maan pinnalle, he ovat järkeviä ja pidän myös heidän järjestelmällisyydestään. Neitsyttä mielestäni vähän turhaan moititaan esim. siivousfriikeiksi, tuntemissani neitsyissä ei tätä piirrettä ole ja ovat pikemminkin vähän sotkuisia. Mutta järjestelmällisyys tulee esiin esim. aikataulujen hallinnassa ja taidossa pitää monta narua käsissä samanaikaisesti. Heidän kanssaan on turvallinen ja levollinen olo, kun tietää että kaikki hoituu :)

Tulee tuosta mieleen yksi sukulaismies, leijona. Hänelle tyypillistä on mm. tulla suvun kesäpaikalle tuomatta mitään mukanaan ja osallistumatta mitenkään mihinkään. Yleensä hän parkkeeraa pihalle löhötuoliin ja pitää siinä hoviaan, juoruaa, tupakoi, luennoi ja haroo leijonanharjaansa. Tulee valmiiseen pöytään ja syö aivan valtavasti, siis käsittämättömiä annoksia. Ei välitä yhtään riittääkö kaikille. Käsittämättömän perso makealle ja on valmis syömään vaikka lasten edessä viimeiset jäätelöt, hänen mielestään ne vain niin täysin kiistattomasti kuuluvat hänelle :D Sitten kun vaikka joku vieras kutsutaan syömään, niin hän täysin suvereenisti ottaa kiitokset ja kehut vastaan ja tekee selväksi että se on hän joka tarjoaa. Vaikka ei ole ostanut mitään eikä eväänsä nostanut ruuanlaiton eteen! Uskomaton pokka, ja jos tästä huomautetaan, se tuntuu liukuvan kuin vesi hanhen selästä, ei tee häneen minkäänlaista vaikutusta. Aivan kuin hän ei edes tajuaisi mistä puhutaan.

Vierailija
3034/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sag kirjoitti:

Pahin itselleni on rapu. Liian tunteikas, uhrautuu helposti eikä asioita voi selvittää suoraan (ainakin tuntemani ravut.)

Parhaimmat ovat mielestäni vesimies, vaaka, oinas, leijona ja ihme ja kyllä kaksoset :D

Suurin osa rentoja, huumorintajuisia ja energisiä, joten tulen hyvin toimeen.

Olen itse jousari.

Minkälainen olet sitten itse jouskari?

Vierailija
3035/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, vastaan exäni perusteella, hän on oinas siis. Juuri tuo kuvaa häntä hyvin että tylsistyy helposti. Saattoi yhtäkkiä keksiä vaikkapa jonkun ex tempore -reissun ja jos niistä ei itse innostunut niin sai kyllä tuntea että on hänen mielestään ilonpilaaja tylsimys. Ei mitään väliä jos itsellä oli vaikkapa muita menoja, ne olisi pitänyt vaan perua. Impulsiivinen siis, eikä kauheasti ota toisia huomioon. Riidellessä ei mielestäni ollut räjähtävä vaan ennemmin jääräpäinen mököttäjä, mykkäkouluilija. Osasi kääntää riidat minun viakseni aina, ei varmaan ole koskaan pyytänyt minulta anteeksi mitään vaikka on tehnyt todella ikäviä tekoja minulle. Suulas ja innokas tutustumaan uusiin ihmisiin ja vähän sellainen provoilijakin, testaa ihmisten reaktioita mielellään, saattaa puhua todella suorasanaisesti, jopa satuttavasti. Ei kauheasti kykene kompromisseihin, suhteessa hän oli selkeästi se jonka mielen mukaan mentiin. Kyllä meillä hyviäkin aikoja oli ja jokin ihmeellinen henkinen yhteys on vieläkin vaikken ikimaailmassa hänen kanssa enää seurustelisi. Itse olen kaksonen ja yleensä tunnen helposti vetoa oinaisiin.

Tässä on paljon samankaltaisuuksia Oinasmieheen jota olen satunnaisesti tapaillut reilun vuoden, olen itse myös Kaksoset. Vetovoimaa on selkeästi enemmän kuin kenenkään muun kanssa, saan pelkillä sanoilla muutenkin helposti innostuvan tyypin liekkeihin ja hän taas fyysisellä aktiivisuudellaan/osaamisellaan/sopivalla rajuudellaan sekoittaa minun pääni :)

Hän ei todellakaan ole tyyppi joka pystyisi lojumaan kotona, aina pitää olla menoa tai tekemistä, rento olemus, suulas, keskustella voimme tunnin sisään kymmenistä eri asioista(minä merkuriuskaksonen, hän merkuriuskalat), sanoo asiat usein suoraan eikä ainakaan lupaile turhia, kavereita ja menoja riittää, impulsiivinen, myös rahankäytössä, mutta ollut koko ikänsä myös kova tekemään töitä.

Kiusoittelee minua kyllä joka kerta, useimmiten olettamistaan muista treffikumppaneistani, en tiedä onko se mustasukkaisuutta vai uteliaisuutta? Riidelleet emme ole koskaan, mutta ei suhteemme niin kovin tiivis olekaan. On lojaali ja huolehtiva, mutta aikataulut ja tapaamiset ovat aikalailla hänen määräämiään. Ehkä itsekeskeinen muttei kuitenkaan itseään täynnä, minä mielelläni ja vilpittömästi kehun häntä ja hän taas, leikillään tai ei, vähättelee itseään.

Molemmat olemme vapaudenkaipuisia (hänen kuunsa Jouskari, minun Vaaka), mutta on meissä niin paljon samaa että ollaan päädytty aina vaan uudelleen tekemisiin :)

Minun kartallani on selvästi eniten ilmamerkkejä, hänellä tulta ja meistä nämä kyllä huomaakin.

Mielelläni kuulisin lisää Oinaista, esim ovatko yleensä hyvällä itsetunnolla varustettuja, entä mustasukkaisia? Ja kuvaako tuo minun kokemukseni perusOinasta?

Vierailija
3036/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on paljon samankaltaisuuksia Oinasmieheen jota olen satunnaisesti tapaillut reilun vuoden, olen itse myös Kaksoset. Vetovoimaa on selkeästi enemmän kuin kenenkään muun kanssa, saan pelkillä sanoilla muutenkin helposti innostuvan tyypin liekkeihin ja hän taas fyysisellä aktiivisuudellaan/osaamisellaan/sopivalla rajuudellaan sekoittaa minun pääni :)

Hän ei todellakaan ole tyyppi joka pystyisi lojumaan kotona, aina pitää olla menoa tai tekemistä, rento olemus, suulas, keskustella voimme tunnin sisään kymmenistä eri asioista(minä merkuriuskaksonen, hän merkuriuskalat), sanoo asiat usein suoraan eikä ainakaan lupaile turhia, kavereita ja menoja riittää, impulsiivinen, myös rahankäytössä, mutta ollut koko ikänsä myös kova tekemään töitä.

Kiusoittelee minua kyllä joka kerta, useimmiten olettamistaan muista treffikumppaneistani, en tiedä onko se mustasukkaisuutta vai uteliaisuutta? Riidelleet emme ole koskaan, mutta ei suhteemme niin kovin tiivis olekaan. On lojaali ja huolehtiva, mutta aikataulut ja tapaamiset ovat aikalailla hänen määräämiään. Ehkä itsekeskeinen muttei kuitenkaan itseään täynnä, minä mielelläni ja vilpittömästi kehun häntä ja hän taas, leikillään tai ei, vähättelee itseään.

Molemmat olemme vapaudenkaipuisia (hänen kuunsa Jouskari, minun Vaaka), mutta on meissä niin paljon samaa että ollaan päädytty aina vaan uudelleen tekemisiin :)

Minun kartallani on selvästi eniten ilmamerkkejä, hänellä tulta ja meistä nämä kyllä huomaakin.

Mielelläni kuulisin lisää Oinaista, esim ovatko yleensä hyvällä itsetunnolla varustettuja, entä mustasukkaisia? Ja kuvaako tuo minun kokemukseni perusOinasta?

Kuulostaa kyllä oikein oinaalta, minun mielestäni. Itse sanoisin, että ovat kyllä mustasukkaisia. Parhaassa tapauksessa juuri tuollaisella kiusoittelevalla tavalla, ja pieni mustasukkaisuus saattaa vain lisätä kipinää heidän kanssaan. Mutta tämä on tulella leikkimistä. Jos toinen menee liian pitkälle, onkin vaikutus päinvastainen ja oinaan tunteet kylmenee helposti. Ei halua todellisuudessa jäädä kakkoseksi ollenkaan, no kukapa nyt haluaisi, mutta oinaalle se tuntuu jotenkin sattuvan erityisen syvälle.

Just nuo töiden paiskiminen ja rahan impulsiivinenkin ympäriinsä kylväminen kuulostaa myös perusoinaalta. Pihejä eivät ole ja käyttävät mielellään rahaa siihen että kaikilla on mukavaa. Eivät kylläkään siedä lainkaan jos kokevat tulevansa taloudellisesti hyväksikäytetyiksi.

Oinasmiehissä on kyllä jotain niin vastustamattomalla tavalla valoisaa, että heille antaa huonoja puolia paljon anteeksi. Oinasnaisia taas en tunne kuin kaksi ja he ovat kaksi estottominta itsensä kehujaa jotka olen koskaan tavannut :D Saattavat hyvin puhua vaikka useamman tunnin monologin itsestään ja omasta erinomaisuudestaan ja olettaa että muut ovat vilpittömästi kiinnostuneita. Eivät todellakaan pidä kynttiläänsä vakan alla, eikä niiden itsensä kehumisen aiheiden aina tarvitse olla edes ihan tottakaan! Miehissä en ole tällaista piirrettä huomannut, mielestäni heillä on kyllä yleensä oikeinkin hyvä itsetunto mutta kaipa he mieluummin saavat toisen kehumaan itseään ja sitten voivat vastata siihen vaatimattomasti vähätellen :) Kokisin kuitenkin, että noiden kehujen pitää olla totta, koska imartelun miespuolinen oinas tuntuu vaistoavan helposti eikä pidä siitä ollenkaan.

Vierailija
3037/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oinasnainen. Monet em. kuvatuista luonteenpiirteistä osuu mutta ei kaikki.

Tunnistan itsessäni impulsiivisuuden, kiivauden, periksiantamattomuuden, jopa ajoittaisen joustamattomuuden. Rahankäyttöni on impulsiivista myös, kärsin itsehillinnän puutteesta myös monien muiden asioiden suhteen.

Olen 100% lojaali ja uskollinen ja usein jopa liian periaattellinen. Haluan että kaikilla on hyvä olla ja muiden tarpeet ajavat yleensä omien edelle.

Itsetunnon suhteen olen kaksijakoinen, toisaalta kärsin välillä huonosta itsetunnosta mutta silloin kun uskon itseeni ja asiaani menen vaikka peruskalliosta läpi, saan aina sen mitä haluan tai tavoittelen. En mielestäni sorru itseni kehumiseen, päinvastoin.

Olen erittäin huono häviämään mutta en yleensä hakeudu tilanteisiin missä on häviämisen riski. En siedä tyhmyyttä, epätasa-arvoa tai minkäänlaista hyväksikäyttöä. Mustasukkainen en osaa olla. Jos joku on niin tyhmä että rikkoo luottamukseni saa mennä, en jää kaipaamaan.

Vierailija
3038/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä oikein oinaalta, minun mielestäni. Itse sanoisin, että ovat kyllä mustasukkaisia. Parhaassa tapauksessa juuri tuollaisella kiusoittelevalla tavalla, ja pieni mustasukkaisuus saattaa vain lisätä kipinää heidän kanssaan. Mutta tämä on tulella leikkimistä. Jos toinen menee liian pitkälle, onkin vaikutus päinvastainen ja oinaan tunteet kylmenee helposti. Ei halua todellisuudessa jäädä kakkoseksi ollenkaan, no kukapa nyt haluaisi, mutta oinaalle se tuntuu jotenkin sattuvan erityisen syvälle.

Just nuo töiden paiskiminen ja rahan impulsiivinenkin ympäriinsä kylväminen kuulostaa myös perusoinaalta. Pihejä eivät ole ja käyttävät mielellään rahaa siihen että kaikilla on mukavaa. Eivät kylläkään siedä lainkaan jos kokevat tulevansa taloudellisesti hyväksikäytetyiksi.

Oinasmiehissä on kyllä jotain niin vastustamattomalla tavalla valoisaa, että heille antaa huonoja puolia paljon anteeksi. Oinasnaisia taas en tunne kuin kaksi ja he ovat kaksi estottominta itsensä kehujaa jotka olen koskaan tavannut :D Saattavat hyvin puhua vaikka useamman tunnin monologin itsestään ja omasta erinomaisuudestaan ja olettaa että muut ovat vilpittömästi kiinnostuneita. Eivät todellakaan pidä kynttiläänsä vakan alla, eikä niiden itsensä kehumisen aiheiden aina tarvitse olla edes ihan tottakaan! Miehissä en ole tällaista piirrettä huomannut, mielestäni heillä on kyllä yleensä oikeinkin hyvä itsetunto mutta kaipa he mieluummin saavat toisen kehumaan itseään ja sitten voivat vastata siihen vaatimattomasti vähätellen :) Kokisin kuitenkin, että noiden kehujen pitää olla totta, koska imartelun miespuolinen oinas tuntuu vaistoavan helposti eikä pidä siitä ollenkaan.

Tällä miehellä on myös Venus ja Mars Oinaassa (minulla V:Härkä ja M:Vaaka) ja juuri tuo joka tapaamiskerralla useampaan kertaan tapahtuva kiusoittelu "muista miehistäni" mietityttää, (viimeksi eilen nähtiin ja pyysi leikillisen oloisesti katsomaan silmiin ja sanomaan ettei minulla muka pääsiäisloman aikana ollut muita, katsoin silmiin ja vähättelin taas, mutta ei uskonut :D muttei myöskään vaikuttanut suuttuneelta), että onko mustasukkaisuutta vai hakeeko sillä vaan pontta omaan vapauteensa?

Vapaus meillä molemmilla on olla muidenkin kanssa, mutta vähättelen aina menojani, enkä halua hänen muista kuulla. Mahdollisesti minulla on enemmän vientiä, mutta en todella halua hänelle kehuskella ja imartelua en siedä itsekään, joten en sitä harrasta. Eikä tarvitsekaan, ihan rehellisesti voin sanoa että yhtäkään miestä, edes exää/lasteni isää, kohtaan minulla ei ole ollut näin magneettista vetovoimaa, hyväksymistä ja halua. Ja siksi tapailen sillointällöin muita koska Oinaalla on niin monta muuta menoa ja aktiviteettia ettei ehdi minua niin usein tapaamaan kuin toivoisin.

Kaikenlisäksi välillä lähes uskon telepatiaan hänen kanssaan, ollaan niin monta kertaa "viety sanat toisen suusta", ajateltu toisiamme toinen valvoen ja toinen unessa, ja osuttu sattumalta samoihin paikkoihin.

Vierailija
3039/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet horoskoopin mukaan sängyssä:

Oinas - Nopea, himokas, ei suostu miellyttämään muita, omat halut aina edellä, flirttaileva, vaativa, kovat kyydit. Hyvä vaihtoehto nopeisiin leikkeihin.

Härkä - Nautiskelija, hidas, vaatii laatua ja ruokaa, hienotapainen, hitaat tahdit. Härkä vaatii pysyvyyttä ja vanhoja tapoja jos harrastatte seksiä.

Kaksoset - Vaihtaa paikkoja ja asentoja todella usein enkä oikein koskaan pysynyt perässä enkä tiennyt minkä kortin kaksoset vetää hihasta. Levoton, sähköiset kyydit, tykkää puhua tuhmia, leikkisä. Sopiva kumppani jos kaipaat jatkuvaa vaihtelua.

Rapu - Vaikein saada sänkyyn. Tunteellinen, hellä, varmistelee kumppanin vointia, saattaa tirauttaa kyyneleen ja hellyydenkipeä, halailee ja suutelee paljon jopa niin paljon että seksistä ei meinannut tulla mitään. Rapua ei kannata arvostella eikä laukoa mielipiteitä miehen taidoista, koska muuten juttu jää siihen.

Leijona - Vuoteen kuningas, johtaja, haluaa että leijonaa palvotaan ja jumaloidaan, määrää määrän ja tahdin. Seksipaikan tulee olla paras, lakanat kallista laatua ja vuoden iso ja kallis. Spontaani ja tulinen. Leijona yrittää hurmata charmillaan ja intohimollaan.

Neitsyt - Jos pääsee irti analyyttisuudestaan, niin meno on huimaa, vaatii puhtaat ja sileät lakanat. Yllätyin kuinka suojeleva ja tarkka neitsyt oli, ei pidä rehentelystä eikä nopeista liikkeistä, tahti oli hallittua. Saattaa olla yllättävän villi ja vaativa.

Vaaka - Antelias, haluaa miellyttää ja olla miellyttävänä, ei tyydy yksitasoiseen seksiin. Vaaka haluaa kunnon esileikin, tyydytyksen ja saattaa puhua hassuja ja tuhmia. Vaa'alle on tärkeää, että seksipaikka on esteettinen.

Skorpioni - Intensiivinen, saattaa ensin pelailla silmäpeliä ennen kuin iskee kiinni. Magneettinen, sähköinen ja mysteerinen. Haluaa selvittää kaikki salaisuutesi sängyssä, haluaa että seksi hänen kanssaan on parasta mitä olet koskaan saanut. Intensiivisen syntiset kyydit.

Jousimies - Seikkailullinen, saattaa heittää tuhmiavitsejä aktin aikana. Halusi harrastaa nopeaa seksiä rannalla, kiihottui kiinnijäämisen pelosta. Ei ota seksiä vakavasti.

Kauris - Stabiili, makkariromantikko jopa kornikin, yllättävän herkkä kovan pinnan alla. Haluaa tasamäärän intohimoa molemmille. Tekee aloittamansa seksijutun kerralla hyvin, keskinkertainen ei riitä. Hyvää perusseksiä, turvalliset kyydit jotka ei petä.

Vesimies - Erikoisinta seksiä koskaan. Kyydit olivat nopeaa ja hidasta, mutkia ja suoria teitä. :D Vesimies ei sovi kumppanille, joka haluaa tavallista seksiä.  Tykkää mielen leikeistä ja firttailuista. Tykkää haasteista ja kaikesta uudesta, kokeilunhaluinen.

Kalat - Empaattinen, haaveileva, romantikko. Täyttää mielellään kumppanin toiveet ja samalla omat salaiset fantasiansa. Roolileikkikyydit. Intuitiivinen ja käyttää intuitiota hyväksi sängyssä, saattaa aloitta hiljaisena ja lopputuloksena on kunnon Casanova.

Vierailija
3040/12684 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tähän sanotte kirjoitti:

Miehet horoskoopin mukaan sängyssä:

Oinas - Nopea, himokas, ei suostu miellyttämään muita, omat halut aina edellä, flirttaileva, vaativa, kovat kyydit. Hyvä vaihtoehto nopeisiin leikkeihin.

Härkä - Nautiskelija, hidas, vaatii laatua ja ruokaa, hienotapainen, hitaat tahdit. Härkä vaatii pysyvyyttä ja vanhoja tapoja jos harrastatte seksiä.

Kaksoset - Vaihtaa paikkoja ja asentoja todella usein enkä oikein koskaan pysynyt perässä enkä tiennyt minkä kortin kaksoset vetää hihasta. Levoton, sähköiset kyydit, tykkää puhua tuhmia, leikkisä. Sopiva kumppani jos kaipaat jatkuvaa vaihtelua.

Rapu - Vaikein saada sänkyyn. Tunteellinen, hellä, varmistelee kumppanin vointia, saattaa tirauttaa kyyneleen ja hellyydenkipeä, halailee ja suutelee paljon jopa niin paljon että seksistä ei meinannut tulla mitään. Rapua ei kannata arvostella eikä laukoa mielipiteitä miehen taidoista, koska muuten juttu jää siihen.

Leijona - Vuoteen kuningas, johtaja, haluaa että leijonaa palvotaan ja jumaloidaan, määrää määrän ja tahdin. Seksipaikan tulee olla paras, lakanat kallista laatua ja vuoden iso ja kallis. Spontaani ja tulinen. Leijona yrittää hurmata charmillaan ja intohimollaan.

Neitsyt - Jos pääsee irti analyyttisuudestaan, niin meno on huimaa, vaatii puhtaat ja sileät lakanat. Yllätyin kuinka suojeleva ja tarkka neitsyt oli, ei pidä rehentelystä eikä nopeista liikkeistä, tahti oli hallittua. Saattaa olla yllättävän villi ja vaativa.

Vaaka - Antelias, haluaa miellyttää ja olla miellyttävänä, ei tyydy yksitasoiseen seksiin. Vaaka haluaa kunnon esileikin, tyydytyksen ja saattaa puhua hassuja ja tuhmia. Vaa'alle on tärkeää, että seksipaikka on esteettinen.

Skorpioni - Intensiivinen, saattaa ensin pelailla silmäpeliä ennen kuin iskee kiinni. Magneettinen, sähköinen ja mysteerinen. Haluaa selvittää kaikki salaisuutesi sängyssä, haluaa että seksi hänen kanssaan on parasta mitä olet koskaan saanut. Intensiivisen syntiset kyydit.

Jousimies - Seikkailullinen, saattaa heittää tuhmiavitsejä aktin aikana. Halusi harrastaa nopeaa seksiä rannalla, kiihottui kiinnijäämisen pelosta. Ei ota seksiä vakavasti.

Kauris - Stabiili, makkariromantikko jopa kornikin, yllättävän herkkä kovan pinnan alla. Haluaa tasamäärän intohimoa molemmille. Tekee aloittamansa seksijutun kerralla hyvin, keskinkertainen ei riitä. Hyvää perusseksiä, turvalliset kyydit jotka ei petä.

Vesimies - Erikoisinta seksiä koskaan. Kyydit olivat nopeaa ja hidasta, mutkia ja suoria teitä. :D Vesimies ei sovi kumppanille, joka haluaa tavallista seksiä.  Tykkää mielen leikeistä ja firttailuista. Tykkää haasteista ja kaikesta uudesta, kokeilunhaluinen.

Kalat - Empaattinen, haaveileva, romantikko. Täyttää mielellään kumppanin toiveet ja samalla omat salaiset fantasiansa. Roolileikkikyydit. Intuitiivinen ja käyttää intuitiota hyväksi sängyssä, saattaa aloitta hiljaisena ja lopputuloksena on kunnon Casanova.

Pätee tuo Kaksoset myös Kaksosnaiseen, minuun ainakin :D

Ja olen sama joka täällä on Oinasmiestä hehkutellut ja kuvaus osuu melko hyvin häneen.

Olemme kyllä myös tavallaan hyvin samanlaisia seksissä, hän kyllä itsekeskeisempi ja minä verbaalisempi, mutta jotenkin vaan niin yhteensopivat kemiat :) ja yksi kerta yössä ei todellakaan riitä silloin kun samaan sänkyyn päädymme :D

Leijonan kanssa olen ollut kerran ja hän oli kyllä se joka halusi tehdä kaiken ja miellyttää minua, Oinaan lisäksi ainoa mies joka on saanut minut huipulle asti yhdenillan tuttavuudella.

Jousimiehen kanssa juu seksiä sängyssä, sohvalla, suihkussa, saunan eteisessä, saunassa, melkein mökin terassillakin ,:D

Kalat rasittavuuteen asti herkkiä, kyselevät piipittävällä äänellä onko kaikki hyvin ja ihmettelevät jos ovat jääneet mieleen... :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän