Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Vesimiehet juuri eivät osaa teeskennellä ja mielistellå. Oikeastaan ollenkaan, eivätkä mene muotioikkujen perään *koska kuuluu*.
Itse inhoan sitä, että pitää tehdä tai kannattaa asioita, jotka ovat muotia tai monet ihmiset tekevät.
Teen ja ajattelen asiat omalla tavallani, en välitä mitä muut minusta ajattelevat. Tietenkään en tahallani loukkaa, mutta joskus tuntuu, että mielipiteeni saattavat joitakin ärsyttää tai ihmetyttää.
Vesimiehen eräs piirre on, että saattaa tahallaan liioitella jotain asiaa, jos porukassa on joku nipottaja tai pikkusormi pystyssä. Myös *tyhmät* mielipiteet tai normiasioiden tietämättömyys ja tahallinen avuttomuus nostaa esiin tämän piirteen.
Itsellä esimerkiksi, jos joku nainen sanoo * minä en yhtään tiedä siitä kun mies hoitaa meillä nämä asiat* nostaa karvat pystyyn ja myös ilmaisen sen, joskus melko suoraan.
Vesimiesnainen
Myös tämä Kaksosnainen olisi voinut kirjoittaa tuon :)
Pieni poikani on Vesimies, kuu-Ravulla, saa nähdä millainen tyyppi hänestä kasvaa :)
Ei kylläkään elä rikkaassa perheessä jossa ei mitään tarvitsisi tehdä itse, tämä Kaksosäiti vaatii jokaiselta osallistumista koska en ole juurikaan mikään kodinhengetär :D
Tyttäreni Jousimies nousu-leijona ja sen hänestä monesti huomaa, hyvässä ja pahassa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaka on kyllä aina sitä mieltä, mitä olettaa toistenkin olevan. Ei juurikaan omia mielipiteitä, tai ainakaan rohkeutta sanoa niitä. Vaa'an suurin virhe onkin kuvitella, että kaikkia voi miellyttää. Joku sanoi mielestäni hyvin joitain sivuja taaksepäin jotenkin, että vaaka on kuin peili - heijastelee muiden tunteita. Peilivertaus sopii myös Venuksen hallitsemalle merkille. Kaikki tuntemani vaa'at ovat melko pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä.
Olet väärässä, ettei olisi omia mielipiteitä. Mutta seuran ollessa, mitä on, on eriasia kannattaako niitä tuoda edes esille.
Näin on, sillä viisaat istuvat varjossa.
Minulla on ainakin oma ja täysin muista poikkeava mielipide moneenkin asiaan, mutta ei helmiä sioille, sillä monessa seurassa ei viitsi sanoa sitä mielipidettään, kun toiset toitottavat suu vaahdossa omia juttujaan.
T. Vaaka, nouseva neitsytSe on tuo nousuneitsyt, joka lisää älykkyyttä ja suo kärjekkäitäkin mielipiteitä, mutta niitä ei toitoteta läheskään kaikille. Vaaka ei nyt liity tähän. :)
Vaa'at tyhmiä? Ei suinkaan, kyseessä johtava ilmamerkki.
Onko kukaan vaakoja väittänytkään tyhmiksi? Mielestäni ei, tuossa vain korostettiin neitsyen älykkyyttä. Ilmamerkit ovat kaikki hyviä puhujia, mutta älykkyys liitetään yleensä erityisesti muuttuviin merkkeihin - kaloihin, neitsyeen, kaksosiin ja jousimieheen. Merkurius lisää myös älykkyyttä, ja se hallitsee neitsyttä ja kaksosta. Ja korostan tässä vielä, ettei horoskooppimerkki tee ihmisestä tyhmää tai älykästä.
Olen aurinko- ja merkurius-Kaksonen, tuplasti älykäs siis? :D
Juu ei, sorry, Donald Trump on kaksonen.
Merkurius kaksosessa tai neitsyessä on erinomainen sijainti, koska Merkurius on kotonaan näissä hallitsemissaan merkeissä. Merkurius kaksosessa antaa yleensä hyvät puhelahjat, Merkurius neitsyessä taas tuo lahjakkuutta kirjalliseen ilmaisuun. Aurinkomerkki ei sinänsä yksinään kerro paljoakaan ihmisen älykkyydestä. Trump esimerkiksi on nousuleijona - tämä sijainti tuo usein leijonan ikävimmät piirteet esiin ilman aurinkoleijonan lämpöä ja luontaista arvokkuutta. Nousuleijonat tuovat itseään usein esille enemmän ja aggressiivisemmin kuin on tarpeen sekä käyttäytyvät muita kohtaan alentuvasti, jopa ylimielisesti. Nousuleijonat ovat leijonasijainneista persoimpia imartelulle ja heitä on helppo ohjailla sitä kautta. Kuujousimies tuo tunteiden huolettomuutta sekä välillä vaivaannuttavaa suorapuheisuutta - Trump on kuuluisa sammakoiden päästämisestä suustaan mikä on hyvin jousimiesmäinen ominaisuus. Trumpin kartalla huomaa erityisesti maamerkkien melko täydellisen puuttumisen. Realistisuutta ja jalat-maassa -asennetta sekä pitkäjänteisyyttä ei juurikaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tyypillistä kiinnostua ihmisistä joidenka aurinkomerkki on sama kuin oma kuumerkki? Olen itse aurinkokalat ja kuu jousimiehessä, ja tunnen aina todella suurta vetoa sekä miehiin että naisiin joilla aurinkomerkkinä jousimies.
On tyypillistä, tuo on klassinen vetovoimaa tekevä juttu kartoilla.
Kuu-Vaakana useimmiten aurinko-Vaakamiehet ovat olleet enemmän minusta viehtyneitä kuin minä heistä, tosin pisin suhteeni on ollut Vaakamiehen kanssa, mutta hänen kuu-Rapunsa taisi lopulta olla pikkuisen liikaa minulle, aurinko-Kaksoselle...
Vuosi toisensa jälkeen uudelleen minuun ottaa yhteyttä Vaakamies jolla kuu minun aurinkomerkissäni ja älyllisellä/henkisellä tasolla minua viehättääkin kovin, mutta en osaa sanoa voisiko meillä olla fyysistä pidempää suhdetta. Hänellä venus ja mars Leijonat, minulla Härkä ja Vaaka..
Hyvä analyysi tuossa edellä Trumpista! Hänen karttaansa on tutkittu paljonkin, ja tuli sitten mieleen selvittää muutamien suomalaisten kärkipoliitikkojen horoskooppeja näin vaalien alla...
Myös Jussi Halla-aho on aurinkokaksonen (synt. 27.5.1971 Tampereella), kuurapu, Merkurius ja Venus härässä ja Mars vesimiehessä.
Juha Sipilä on aurinkohärkä (synt. 25.4.1961 Vetelissä), kuuneitsyt, Marsrapu, Merkurius ja Venus oinaassa.
Päivi Räsänen on aurinkovesimies (synt. 19.12.1959 Sonkajärvellä), kuuleijona, Venus skorpionissa, Mars ja Merkurius jousimiehessä.
Petteri Orpo on aurinkoskorpioni (synt. 3.11.1969 Köyliössä), kuuleijona, Merkurius skorpionissa, Venus vaa'assa, Mars kauriissa.
Antti Rinne on aurinkoskorpioni (synt. myös 3.11.1962 Helsingissä), kuukauris, Merkurius vaa'assa, Venus skorpionissa ja Mars leijonassa.
Li Andersson on aurinkohärkä (synt. 13.5.1987 Turussa), kuuskorpioni, Merkurius härässä, Venus oinaassa ja Mars kaksosessa.
Sauli Niinistö on aurinkoneitsyt (synt. 24.8.1948 Salossa), kuuoinas, Merkurius neitsyessä, Mars vaa'assa ja Venus ravussa.
Laura Huhtasaari on aurinko-oinas (synt. 30.3.1979 Vilppulassa), kuuhärkä, Merkurius, Venus ja Mars kaloissa.
Timo Soini on aurinkokaksonen (synt. 30.5. 1962 Raumalla), kuuoinas, Merkurius kaksosessa, Venus ravussa ja Mars härässä.
Sampo Terho on aurinkoneitsyt (synt. 20.9.1977 Helsingissä), kuujousimies, Merkurius neitsyessä, Venus leijonassa ja Mars ravussa.
Pekka Haavisto on aurinko-oinas (synt. 23.3.1958 Helsingissä), kuuhärkä, Merkurius oinaassa, Venus ja Mars vesimiehessä.
Teuvo Hakkarainen on aurinko-oinas (synt. 12.4.1960 Viitasaaressa), kuuvaaka, Merkurius ja Mars kaloissa ja Venus oinaassa.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat on kyllä neitsyt (pikkumaisia, ilkeitä niuhottajia) ja skorpionit (kateellisia, mustasukkaisia ja raivohulluja). Parhaita ovat tulimerkit, ehkä leijona tai jousimies!
Itse olen kaksonen.
Tunne muutaman neitsytmerkkisen henkilön.. Ja olen sitä mieltä, että neitsyet ovat erittäin ystävällisiä, auttavaisia, perhekeskeisiä. Heillä saattaa olla ulospäin kylmän ja välinpitämättömän vaikutus, mutta ei se niin ole kun häneen tutustuu. Kuin myös skorpiooni on tosi hyvä huolehtimaan perheestään, kannustaa lapsiaan ja pitää itsestäänkin huolta, eteenpäin urallaan pyrkivä, viisas ihminen.
Rapu on paras olen rapu siksi rapu on paras HOROskooppi merkki osaan kirjoittaa ärsytän vaan tahalteen koska ap sanoi että rapu on ilkeä ärärär härkä on huonoin koska ap on härkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaka on kyllä aina sitä mieltä, mitä olettaa toistenkin olevan. Ei juurikaan omia mielipiteitä, tai ainakaan rohkeutta sanoa niitä. Vaa'an suurin virhe onkin kuvitella, että kaikkia voi miellyttää. Joku sanoi mielestäni hyvin joitain sivuja taaksepäin jotenkin, että vaaka on kuin peili - heijastelee muiden tunteita. Peilivertaus sopii myös Venuksen hallitsemalle merkille. Kaikki tuntemani vaa'at ovat melko pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä.
Olet väärässä, ettei olisi omia mielipiteitä. Mutta seuran ollessa, mitä on, on eriasia kannattaako niitä tuoda edes esille.
Näin on, sillä viisaat istuvat varjossa.
Minulla on ainakin oma ja täysin muista poikkeava mielipide moneenkin asiaan, mutta ei helmiä sioille, sillä monessa seurassa ei viitsi sanoa sitä mielipidettään, kun toiset toitottavat suu vaahdossa omia juttujaan.
T. Vaaka, nouseva neitsytSe on tuo nousuneitsyt, joka lisää älykkyyttä ja suo kärjekkäitäkin mielipiteitä, mutta niitä ei toitoteta läheskään kaikille. Vaaka ei nyt liity tähän. :)
Vaa'at tyhmiä? Ei suinkaan, kyseessä johtava ilmamerkki.
Onko kukaan vaakoja väittänytkään tyhmiksi? Mielestäni ei, tuossa vain korostettiin neitsyen älykkyyttä. Ilmamerkit ovat kaikki hyviä puhujia, mutta älykkyys liitetään yleensä erityisesti muuttuviin merkkeihin - kaloihin, neitsyeen, kaksosiin ja jousimieheen. Merkurius lisää myös älykkyyttä, ja se hallitsee neitsyttä ja kaksosta. Ja korostan tässä vielä, ettei horoskooppimerkki tee ihmisestä tyhmää tai älykästä.
Olen aurinko- ja merkurius-Kaksonen, tuplasti älykäs siis? :D
Juu ei, sorry, Donald Trump on kaksonen.
Kaksoset ovat kaksinaamaisia tyyppejä. Usein hyvin minäkeskeisiä.
Parhaat merkit ovat oinas, jousimies, vesimies ja härkä.
Inhokit ovat kaksonen, skorpioni, rapu, kauris
Muut siltä väliltä.
Ovatko 23.10. ja 24.10. syntyneet vaakoja vai skorpioneja?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko 23.10. ja 24.10. syntyneet vaakoja vai skorpioneja?
23.10. syntyneet vaakoja, 24.10. syntyneet skorpioneja. 23.10. saattaa olla jossain merkattu skorpionin aikakaudeksi - jos on epävarma, kannattaa tarkistaa mihin kellonaikaan on syntynyt. Yleensä vaa'an aikakauteen kuuluu kuitenkin vielä tuo 23. päivä.
Vierailija kirjoitti:
Trump esimerkiksi on nousuleijona - tämä sijainti tuo usein leijonan ikävimmät piirteet esiin ilman aurinkoleijonan lämpöä ja luontaista arvokkuutta. Nousuleijonat tuovat itseään usein esille enemmän ja aggressiivisemmin kuin on tarpeen sekä käyttäytyvät muita kohtaan alentuvasti, jopa ylimielisesti. Nousuleijonat ovat leijonasijainneista persoimpia imartelulle ja heitä on helppo ohjailla sitä kautta.
Tämän olen itsekin huomannut. Pari tuttua on nousuleijonia ja kauhea itsekorostuksen tarve koko ajan - minäminäminä! Omaa paremmuutta jaksetaan aina myös tuoda esille ja ovat myös kauhean kovaäänisiä, vaikka pohjimmiltaan todella epävarmoja. Aurinkoleijonilla en ole huomannut samanlaista tarvetta. He loistavat luonnostaan ja parhaimmillaan heistä huokuu lämpö, luovuus ja aito itsevarmuus, joka ei kaipaa keneltäkään sen kummempaa pönkitystä.
Tuosta Trumpista tuli mieleeni ihan hyvä esimerkki, että Trump on nousuleijona mutta esim. Obama on aurinkoleijona. Ero näiden kahden välillä on huima. Tiivistettynä voisi sanoa, että nousuleijonat haluavat olla johtajia, mutta aurinkoleijonat ovat sitä.
Minkälainen on mars vaaka ja kuuskorpioni?
Aurinkoskorppari, kuu vesimiehessä, merkurius ja venus skorpionissa sekä mars leijonassa. Mitä tästä voisi päätellä?
Minulla yhdistelmä aurinko skorpioni, kuu leijona ja nouseva härkä.
Parhaat ystävät maamerkkejä, härkiä, kauniita ja neitsyitä. Kaksi ystävistä on myös vesimiehiä, mutta koen ajatusmaailmamme olevan pohjimmiltaan erilaisia.
Parisuhteet ovat olleet pääosin vedenmerkkien kanssa eli rapujen ja skorpionien. Suurta rakkautta löytyi härän kanssa. Jousimiesten kanssa intohimo on sammunut nopeasti. Ilman merkkien kanssa en koskaan ole edes seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsänen on aurinkovesimies (synt. 19.12.1959 Sonkajärvellä), kuuleijona, Venus skorpionissa, Mars ja Merkurius jousimiehessä.
Niin siis varmaankin tässä tarkoitettiin aurinkoJOUSImiestä kun on joulukuussa syntynyt? Sori, olen neitsyt! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä voi odottaa parilta jossa
mies oinas, kuu-jousimies, merkurius-kalat, venus-oinas, mars-oinasnainen kaksoset, kuu-vaaka, merkurius-kaksoset, venus-härkä, mars-vaaka
?
Tuossa on monta klassisen yhteensopivuuden merkkiä, eli miehen aurinko on vastakkain naisen kuun kanssa, joka on aina hyvä juttu parisuhteissa.
Samoin naisen aurinko ja miehen kuu vastakkain.
Sitten vielä miehen venus vastakkain naisen kuun kanssa, naisen merkurius miehen kuun kanssa, marsit vastakkain (seksuaalinen yhteensopivuus varmasti hyvä).
Miehen venus ja naisen mars vielä vastakkain.
Nuo on niin yhteensopivat kartat, vaikka nousut olisikin jotkut huonosti yhteensopivat, että tuo on melkein kohtaloa, tai sitten kahden samasta perheestä olevan kartat.
Vieläköhän tätä lukee tämän tulkinnan tehnyt? Sain nyt tietää että mies on nousu-Neitsyt tai Kauris (ei muistanut varmaksi onko syntynyt neljältä päivällä vai yöllä)
Mitä tämä kenties vaikuttaa, itse olen nousu-Vaaka..
Vierailija kirjoitti:
Hyvä analyysi tuossa edellä Trumpista! Hänen karttaansa on tutkittu paljonkin, ja tuli sitten mieleen selvittää muutamien suomalaisten kärkipoliitikkojen horoskooppeja näin vaalien alla...
Myös Jussi Halla-aho on aurinkokaksonen (synt. 27.5.1971 Tampereella), kuurapu, Merkurius ja Venus härässä ja Mars vesimiehessä.
Juha Sipilä on aurinkohärkä (synt. 25.4.1961 Vetelissä), kuuneitsyt, Marsrapu, Merkurius ja Venus oinaassa.
Petteri Orpo on aurinkoskorpioni (synt. 3.11.1969 Köyliössä), kuuleijona, Merkurius skorpionissa, Venus vaa'assa, Mars kauriissa.
Antti Rinne on aurinkoskorpioni (synt. myös 3.11.1962 Helsingissä), kuukauris, Merkurius vaa'assa, Venus skorpionissa ja Mars leijonassa.
Li Andersson on aurinkohärkä (synt. 13.5.1987 Turussa), kuuskorpioni, Merkurius härässä, Venus oinaassa ja Mars kaksosessa.
Sauli Niinistö on aurinkoneitsyt (synt. 24.8.1948 Salossa), kuuoinas, Merkurius neitsyessä, Mars vaa'assa ja Venus ravussa.
Laura Huhtasaari on aurinko-oinas (synt. 30.3.1979 Vilppulassa), kuuhärkä, Merkurius, Venus ja Mars kaloissa.
Timo Soini on aurinkokaksonen (synt. 30.5. 1962 Raumalla), kuuoinas, Merkurius kaksosessa, Venus ravussa ja Mars härässä.
Sampo Terho on aurinkoneitsyt (synt. 20.9.1977 Helsingissä), kuujousimies, Merkurius neitsyessä, Venus leijonassa ja Mars ravussa.
Pekka Haavisto on aurinko-oinas (synt. 23.3.1958 Helsingissä), kuuhärkä, Merkurius oinaassa, Venus ja Mars vesimiehessä.
Teuvo Hakkarainen on aurinko-oinas (synt. 12.4.1960 Viitasaaressa), kuuvaaka, Merkurius ja Mars kaloissa ja Venus oinaassa.
Halla-aho on syntynyt 27.4. eli on härkä. Hyvin härkämäinen olemus ja puhetyyli.
Tietääkö kukaan, onko tehty jotain tutkimuksia jotka puoltaisivat strologian paikkaansapitävyyttä? Jotain todisteita tms. Itseäni kiinnostaa, kun monesti osuvat niin hyvin.
Omalla kartallani 7 ilmaa, 2 tulta, 1 maa ja 1 vesi.
Mahdan olla sitten todella pinnallinen... omasta mielestäni kyllä empatiakyvyttömämpi, mutta paljon ajatteleva. Estetiikasta pitävä, mutta ei päde niinkään ihmissuhteissa, en arvostele suuresti ulkonäön mukaan.
Mutta en ainakaan pohjamudissa möyrivä riivinrauta :D