Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravun vaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravun vaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut ketjua alusta asti jä täällä on melkein 200 sivua jo asiaa, joten anteeksi jos tätä on kysytty aikaisemmin...MUTTA: Mikä, jos mikään, on potentiaalisella seurustelukumppanilla sellainen sijainti syntymäkartalla, että tulette toisiin ajatuksiin? :D Ja ennen kun tänne ryntää tosikkojen armeija valittamaan ja kauhistelemaan, niin tämä on ihan puhtaasti viihteellistä. En oikeasti ole sitä mieltä, että pelkästään horoskoopin perusteella lopettaisin hyvin alkaneen tapailun, olisin vain hiukan varovaisempi...haha.
Joka tapauksessa, itse ottaisin varmaan askeleen taaksepäin jos tapailemallani miehellä olisi kartalla useampi skorpionisijainti. En jaksaisi sitä murjotusta ja kaiken ottamista kuolemanvakavasti! Venus tai Mars skorpionissa varsinkin, apua!
T. Jousimies, nousukauris, kuuleijona
Kalat on miehelle ihan hirveä merkki! Naispuoliset kalat ovat oikeita enkeleitä, mutta miespuoliset...ei. Älkää kokeilko. Moninkertainen vaaka kartalla tekee ihmisestä myös epäluotettavan. Varsinkin aurinkovaaka ja kuukaksoset tai toisin päin.
T. Oinas
Allekirjoitan tämän. Vaaka-kaksoseen ei voi luottaa, rakastaa juoruilua. Myös Mars ravussa on aika luotaantyöntävä sijainti.
Kerrotko miksi mars ravussa on huono asia? Mieheni on aurinkorapu, mars rapu ja Lilith ravussa.
En ole sama henkilö, mutta ainakin omastakaan mielestä Mars ravussa ei välttämättä ole se paras sijainti. Ravulla on tyypillisesti tapana jäädä hautomaan asioita sen sijaan että sanoisi ne suoraan, mikä ei ole kauhean terveellistä pidemmällä aikavälillä. Rapu on myös feminiininen veden merkki, ja Mars suoraviivainen, aggressiivinen toiminnan planeetta. Jostain luin joskus, että veden merkit Marsissa eivät ole niitä helpoimpia sijainteja juuri tästä syystä. Muistaakseni juuri ravun merkki myös laskee Marsin kohdalla (Mars nousee kauriin merkissä ja vaihtaa merkkiä n. kahden kuukauden välein) eli on tavallaan heikoimmillaan ravussa. Yhdellä sivustolla (astrocodex) sanotaan näin:
Natal Mars in Cancer is like an animal at the corner. Feeling uncomfortable, being paranoid if someone walks against it and possibly dangerous and unpredictable. Passive-aggressive behavior can also frequently appear, exactly because the most aggressive planet is forced to operate through a very passive stereotype. Similar issues can arise when Mars is located in Pisces, or in the 12th house where it is also suppressed.
Mieheni ei ole suora ja murehtii asioita -> murehtiminen näkyy unettomuutena, on levoton yökukkuja. Kasvojen ilmeet ja eleet sekä miehen koko olemusta seuraamalla huomaan mikä on sen hetkinen olotila. Onko kuurapu hyvä vai huono sijainti?
Kuu hallitsee rapua, eli sijainti on erinomainen! Kuuravuissa pääsevät usein esiin rapujen parhaat puolet.
Läheinen on kuurapu ja parhaimmillaan kiltti, perhe tärkeä mutta on kova murehtimaan. Kuun muutokset näkyvät kuuravussa selvästi ja tämä kuurapu on kova mököttämään ja menee itseensä suuttuessaan. Raha on tärkeää ja haluaa tienata sitä perheelleen. Jos rahaa ei ole tarpeeksi kuurapu masentuu.
Tuo kuvaa ihan hyvin kuurapua, meillä on vielä yleensä kova tarve omille jutuille, omalle ajalle, ja mielellään myös omalle makuuhuonelle/omalle asunnolle, vaikka olisimme esim. naimisissa.
Mieliala vaihtelee aika paljon.
Huonoina puolina meissä on kiukuttelu, ja toisen pitää ymmärtää meidän ajatukset telepaattisesti, eli kumppaniksi sopii joku kuukala esim. Itse muutun mykäksi, jos suutun.
Kuulostaa kyllä paljon exmieheltäni/lasteni isältä, Vaaka kuu-Ravulla. Lisänä vielä nouseva-Kauris eli parisuhteessa käyttäytyy Rapumaisesti. Ei ihme että lopulta yhteinen sävel ei enää riittänyt, meni liian ankeaksi Kaksoselle joka kuu- ja nousu-Vaaka, eli olen suhteessa Oinasmainen.
Miehelle omaisuuden vähyys oli paljon enemmän mieltä vaivaava ajatus kuin minulle ja monesti parisuhteessa, seksissä ja vähän muutenkin, tuntui että minä olin enemmän se miespuolinen ja hän haluiltaan ja tunne-elämältään stereotyyppinen nainen.
Mistä noita planeetojen yhteyksiä saa selville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on Suomen yleisin horoskooppimerkki? Itse tunnen paljon keväällä syntyneitä, varsinkin oinaita ja kaloja, ja toisaalta neitsyitä. Onkohan tästä tehty mitään tutkimusta?
Tekemäni suuren skaalan tutkimuksen mukaan Suomessa lapset ovat tehty näin:
Oinas: Vanhemmilla äkkirakastuminen ja siitä pikaisesti sänkyyn. PAM! Energinen pomottajaoinas saa alkunsa.
Härkä: Pitkän tai keskipitkän suhteen tulos. Hedonistinen härkäbaby saa alkunsa viini ja juustotarjottimien äärellä.
Kaksonen: Känninen vahinkopano. Kaksosten vanhemmat eivät itsekään tiedä mitä tehdä elämällään ja mihin suuntaan levitä ja niinpä kaksoset ovat kaksijakoisia.
Rapu: Rapuvauvan vanhemmat ovat takertuvia ja lempeitä immeisiä, jotka eivät osaa ilmaista tunteita suoraan, mutta makkarissa lempi leiskuu. Näin saa alkunsa lempeä takertuja rapu.
Leijona: Leijonan vanhemmat ovat taiteilijoita, suurten estradien partaveitsiä. Leijonat saavat alkunsa sirkusteltan tai kiertueauton takapenkillä. Leijona on heti synnyttyään valmis loistamaan kuninkuuttaan näyttämöllä.
Neitsyt: Yleensä neitsyet saavat alkunsa koeputkessa tai kotona puhtaan saunaillan jälkeen. Neitsyen vanhemmat ovat diplomi-insinöörejä tai kirjanpitäjiä, joten neitsytbaby saa jo äidin kohdussa ollessaan valmiin muotin olla puhdas ja analyyttinen.
Vaaka: Joko-ehkä-ei vielä-nyt harkinnan lapsi. Vaakababyn vanhemmat päätyvät nauttimaan "hunajasta" taidenäyttelyn tai leffan jälkeen ja näin saa alkunsa kauneudentajuinen tasapainoileva vaaka. Vaakababy pohtii pienestä pitäen ollako vaiko eikä olla - mennäkö leffaan vaiko taidenäyttelyyn.
Skorpioni: Skorpionin vanhemmat katselevat toisiaan hämyisessä yökerhossa ja liikkuvat hitaasti kohti toisiaan. Ei mene kauaa kun nämä kaksi ovat parittelemassa ja seksikässkorpioni saa alkunsa. Skorpparibaby jatkaa vanhempiensa intensiivistä silmäpeliä ja aikuisuuden kynnyksellä sortuu harrastamaan seksihurjasteluja.
Jousimies: Saa alkunsa vuoren juurella vanhempien ollessa matkalla. Jousimiesbabe on aito matkatuliainen, joten jouskari on lapsesta saakka seikkailunhaluinen vitsiniekka. Haa! haa!
Kauris: Saa alkunsa jos saa ja jos vanhemmat työnarkomanialtaan ehtivät. Hupsista olen raskaana! sanoo kauriin äiti samalla kun kauriin isä hermoilee isojen paperipinojen keskellä. Tämä tietää lisää vastuuta ja työtä minulle! sanoo kauriin isä. Kauriin vanhemmat poukkoilevat työn ja vanhemmuuden aallokossa ja jos raaskivat niin palkkaavat heti vauvan synnyttyä kokeneen lastenhoitajan. Kaurisbabe on vakava työnarkomaani.
Vesimies: Vesimiehen vanhemmat kokeilevat kymmentä seksiasentoa kunnes löytävän parhaimman ja vesimies saa alkunsa. Vesimiesbabe on viileä eikä tiedä miten päin olla mutta tämä johtuu vanhemmista.
Kalat: Kalojen vanhemmat ovat lääkäreitä, diakonissoja tai sairaanhoitaja-lähetyssaarnaajia. Kalat saa alkunsa romanttisista hippibileistä, niin syvissä vesissä ui kalatbaby.
:D
Mun Jousimies ja Vesimies on tehty samassa makuuhuoneessa, samassa sängyssä ja todennäköisesti samassa asennossakin. Matkaseksit ja uudet asennot alkoivat elämässäni vasta erottuani heidän isästään ,:D
Vierailija kirjoitti:
Mistä noita planeetojen yhteyksiä saa selville?
Löysin jo :)
Tässä on netin paras ilmainen tulkinta, tuonne täytyy vain laittaa profiili, ja se antaa tulkinnan aspekteista klikkaamalla, jotka on paljon tarkempaa kuin merkit, nuo on niin tarkkoja tulkintoja, että suosittelen pyytämään tulkittavan henkilön suostumusta esim. tuohon parisuhdetulkintaan, eettisesti se on mielestäni oikein-
https://www.astro.com/cgi/aclch.cgi?btyp=ack
Ja parisuhdetulkintaa-
https://www.astro.com/cgi/aclch.cgi?btyp=acc
Millainen olet parisuhteessa-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravun vaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravun vaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut ketjua alusta asti jä täällä on melkein 200 sivua jo asiaa, joten anteeksi jos tätä on kysytty aikaisemmin...MUTTA: Mikä, jos mikään, on potentiaalisella seurustelukumppanilla sellainen sijainti syntymäkartalla, että tulette toisiin ajatuksiin? :D Ja ennen kun tänne ryntää tosikkojen armeija valittamaan ja kauhistelemaan, niin tämä on ihan puhtaasti viihteellistä. En oikeasti ole sitä mieltä, että pelkästään horoskoopin perusteella lopettaisin hyvin alkaneen tapailun, olisin vain hiukan varovaisempi...haha.
Joka tapauksessa, itse ottaisin varmaan askeleen taaksepäin jos tapailemallani miehellä olisi kartalla useampi skorpionisijainti. En jaksaisi sitä murjotusta ja kaiken ottamista kuolemanvakavasti! Venus tai Mars skorpionissa varsinkin, apua!
Kalat on miehelle ihan hirveä merkki! Naispuoliset kalat ovat oikeita enkeleitä, mutta miespuoliset...ei. Älkää kokeilko. Moninkertainen vaaka kartalla tekee ihmisestä myös epäluotettavan. Varsinkin aurinkovaaka ja kuukaksoset tai toisin päin.
T. Oinas
Allekirjoitan tämän. Vaaka-kaksoseen ei voi luottaa, rakastaa juoruilua. Myös Mars ravussa on aika luotaantyöntävä sijainti.
Kerrotko miksi mars ravussa on huono asia? Mieheni on aurinkorapu, mars rapu ja Lilith ravussa.
En ole sama henkilö, mutta ainakin omastakaan mielestä Mars ravussa ei välttämättä ole se paras sijainti. Ravulla on tyypillisesti tapana jäädä hautomaan asioita sen sijaan että sanoisi ne suoraan, mikä ei ole kauhean terveellistä pidemmällä aikavälillä. Rapu on myös feminiininen veden merkki, ja Mars suoraviivainen, aggressiivinen toiminnan planeetta. Jostain luin joskus, että veden merkit Marsissa eivät ole niitä helpoimpia sijainteja juuri tästä syystä. Muistaakseni juuri ravun merkki myös laskee Marsin kohdalla (Mars nousee kauriin merkissä ja vaihtaa merkkiä n. kahden kuukauden välein) eli on tavallaan heikoimmillaan ravussa. Yhdellä sivustolla (astrocodex) sanotaan näin:
Natal Mars in Cancer is like an animal at the corner. Feeling uncomfortable, being paranoid if someone walks against it and possibly dangerous and unpredictable. Passive-aggressive behavior can also frequently appear, exactly because the most aggressive planet is forced to operate through a very passive stereotype. Similar issues can arise when Mars is located in Pisces, or in the 12th house where it is also suppressed.
Mieheni ei ole suora ja murehtii asioita -> murehtiminen näkyy unettomuutena, on levoton yökukkuja. Kasvojen ilmeet ja eleet sekä miehen koko olemusta seuraamalla huomaan mikä on sen hetkinen olotila. Onko kuurapu hyvä vai huono sijainti?
Kuu hallitsee rapua, eli sijainti on erinomainen! Kuuravuissa pääsevät usein esiin rapujen parhaat puolet.
Läheinen on kuurapu ja parhaimmillaan kiltti, perhe tärkeä mutta on kova murehtimaan. Kuun muutokset näkyvät kuuravussa selvästi ja tämä kuurapu on kova mököttämään ja menee itseensä suuttuessaan. Raha on tärkeää ja haluaa tienata sitä perheelleen. Jos rahaa ei ole tarpeeksi kuurapu masentuu.
Tuo kuvaa ihan hyvin kuurapua, meillä on vielä yleensä kova tarve omille jutuille, omalle ajalle, ja mielellään myös omalle makuuhuonelle/omalle asunnolle, vaikka olisimme esim. naimisissa.
Huonoina puolina meissä on kiukuttelu, ja toisen pitää ymmärtää meidän ajatukset telepaattisesti, eli kumppaniksi sopii joku kuukala esim. Itse muutun mykäksi, jos suutun.
Kuulostaa kyllä paljon exmieheltäni/lasteni isältä, Vaaka kuu-Ravulla. Lisänä vielä nouseva-Kauris eli parisuhteessa käyttäytyy Rapumaisesti. Ei ihme että lopulta yhteinen sävel ei enää riittänyt, meni liian ankeaksi Kaksoselle joka kuu- ja nousu-Vaaka, eli olen suhteessa Oinasmainen.
Miehelle omaisuuden vähyys oli paljon enemmän mieltä vaivaava ajatus kuin minulle ja monesti parisuhteessa, seksissä ja vähän muutenkin, tuntui että minä olin enemmän se miespuolinen ja hän haluiltaan ja tunne-elämältään stereotyyppinen nainen.
Sulle sopisi varmasti parhaiten parisuhteeseen joku yhtä tulinen ja sellainen "menevä" henkilö kuin itse olet.
Joku nousuvesimies/nousukaksoset? Oinaat on tulisia, mutta myös tietyllä tavalla itsekkäitä, joku samanlainen sopisi varmasti hyvin, joku, joka ei loukkaannu esim. siitä itsekkyydestä, tai halusta mennä eteenpäin, et varmaan tykkää ns. vatvoa tunteellisia asioita parisuhteessa, ja sitä kaikki nousumaamerkit rakastaa yli kaiken.
Itse jäin kuurapuna miettimään tarvetta salailuun, onko muilla kuuravuilla samaa? Haluan pitää kaiken salaisena elämässäni ja inhoan ajatusta siitä, että joku tietäisi minusta paljon. En siis omista mitään jännittäviä salaisuuksia, mutta haluan silti salata kaiken. Pitää salaista omaisuutta, ja elää tietyllä tavalla todella yksityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravun vaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravun vaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Oinas
Miehelle omaisuuden vähyys oli paljon enemmän mieltä vaivaava ajatus kuin minulle ja monesti parisuhteessa, seksissä ja vähän muutenkin, tuntui että minä olin enemmän se miespuolinen ja hän haluiltaan ja tunne-elämältään stereotyyppinen nainen.Sulle sopisi varmasti parhaiten parisuhteeseen joku yhtä tulinen ja sellainen "menevä" henkilö kuin itse olet.
Joku nousuvesimies/nousukaksoset? Oinaat on tulisia, mutta myös tietyllä tavalla itsekkäitä, joku samanlainen sopisi varmasti hyvin, joku, joka ei loukkaannu esim. siitä itsekkyydestä, tai halusta mennä eteenpäin, et varmaan tykkää ns. vatvoa tunteellisia asioita parisuhteessa, ja sitä kaikki nousumaamerkit rakastaa yli kaiken.
Itse jäin kuurapuna miettimään tarvetta salailuun, onko muilla kuuravuilla samaa? Haluan pitää kaiken salaisena elämässäni ja inhoan ajatusta siitä, että joku tietäisi minusta paljon. En siis omista mitään jännittäviä salaisuuksia, mutta haluan silti salata kaiken. Pitää salaista omaisuutta, ja elää tietyllä tavalla todella yksityisesti.
Olen mielestäni melko pelottavan samanlainen erään Oinas, kuu-Jousimies, Venus+Mars-Oinas -miehen kanssa. Vaikka hänen laskeva merkkinsä taitaa olla Kalat (tämä ei 100% varma)
Merkurius minulla Kaksosessa ja hänellä Kaloissa, pystytään juttelemaan tosi monenlaisista jutuista vaikkei meillä kovin syvää tuttavuutta olekaan, huumori on hyvin samanlaista, kaksimielistä, välillä mustaakin ja kiusoittelevaa :) Monesti tuntuu että hän käyttää telepatiaa :D
Tosin samankaltaisuus tekee myös sen että vaikka ollaan viihdytty yhteyksissä jo yli vuosi, varsinkin hyvin matchaavan seksin merkeissä, kumpikaan ei pysty luopumaan vapaudestaan (aiempien pitkien suhteidenkin vuoksi osittain) :/
Meillä molemmilla Chiron on Härässä, samoin kuin oma Venukseni ja nyt luin että Venus ja Chiron tekevät piakkoin kohtaamista ja mietin vaikuttaakohan se sitten suuremmin minuun, syntymäkartassani lisäksi 3 Yodia joiden kaikkien terävin kulma noissa :/
Kuu- ja laskumerkki-Rapu -exäni salaili kyllä asioita, yleensä juuri sellaisia mitkä olisivat voineet paljastuessaan vahingoittaa häntä itseään, ei siis niin että olisi esim pettänyt tai tehnyt pahaa muille.
Nähdessäni hänen kirjoittamia mietteitään olin aina yhtä ihmeissäni että kuka tämä tyyppi on.
Pahimpia neitsyt (kokemusta useammasta henkilöstä), kova kritisoimaan muita ja pyrkii hyötymään kaikesta, manipuloija ja hyväksikäyttäjä, itsessään ei näe mitään vikaa. Oinas on aikamoinen jääräpää ja välillä empatiakyvytön. Kaksonen tuuliviiri ja kaksinaamainen. Parhaita ollut vaaka, kalat, jousimies ja härkä. Itse olen kauris.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravun vaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravun vaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Oinas
Miehelle omaisuuden vähyys oli paljon enemmän mieltä vaivaava ajatus kuin minulle ja monesti parisuhteessa, seksissä ja vähän muutenkin, tuntui että minä olin enemmän se miespuolinen ja hän haluiltaan ja tunne-elämältään stereotyyppinen nainen.Sulle sopisi varmasti parhaiten parisuhteeseen joku yhtä tulinen ja sellainen "menevä" henkilö kuin itse olet.
Sopiiko kuukalat ja kuurapu hyvin yhteen? Kuukalana itteeni ahdistaa myös jos joudun jakamaan tietoja itsestäni, etenkin henkilökohtaisista asioista en mielelläni puhu. Mielikuvani kuuravusta on (mies)henkilöstä, joka avautuu vain rakkaalleen kunhan uskaltaa päästää lähelle ja turvallisuus on taattu. Onko kuurapu rakastuessaan romanttinen ja suojeleva? Haaveilen siitä, että pääsisin kuuravun syleilyyn, koska mielikuvissani se tuntuu samalta kuin pääsisi isän/äidin rinnalle rakastavaan suojaan. Hih, huomaan olevani aito kuukalat, kun kirjoitan näin haaveilevasti. ^^
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni parhaat sijainnit:
Aurinko - leijona
Nouseva - vaaka/jousimies
Kuu - rapu/kalat/skorpioni
Mars - oinas/kauris
Venus - härkä
Merkurius - neitsyt/kaksonen/vesimies
Ja ennen kuin kukaan ehtii valittaa, itselläni ei todellakaan mene sijainnit yksiin tuon ideaalin kanssa! ;D
Minulla on noista 3 :)
Nouseva-Vaaka, Venus-Härkä, Merkurius-Kaksoset.
Millaiseksi kuvailisitte tälläisen ihmisen olemuksen muiden silmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni parhaat sijainnit:
Aurinko - leijona
Nouseva - vaaka/jousimies
Kuu - rapu/kalat/skorpioni
Mars - oinas/kauris
Venus - härkä
Merkurius - neitsyt/kaksonen/vesimies
Ja ennen kuin kukaan ehtii valittaa, itselläni ei todellakaan mene sijainnit yksiin tuon ideaalin kanssa! ;D
Minulla on noista 3 :)
Nouseva-Vaaka, Venus-Härkä, Merkurius-Kaksoset.
Millaiseksi kuvailisitte tälläisen ihmisen olemuksen muiden silmin?
Voisiko joku perustella miksi nouseva vaaka/jousimies on paras?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä analyysi tuossa edellä Trumpista! Hänen karttaansa on tutkittu paljonkin, ja tuli sitten mieleen selvittää muutamien suomalaisten kärkipoliitikkojen horoskooppeja näin vaalien alla...
Myös Jussi Halla-aho on aurinkokaksonen (synt. 27.5.1971 Tampereella), kuurapu, Merkurius ja Venus härässä ja Mars vesimiehessä.
Juha Sipilä on aurinkohärkä (synt. 25.4.1961 Vetelissä), kuuneitsyt, Marsrapu, Merkurius ja Venus oinaassa.
Päivi Räsänen on aurinkovesimies (synt. 19.12.1959 Sonkajärvellä), kuuleijona, Venus skorpionissa, Mars ja Merkurius jousimiehessä.
Petteri Orpo on aurinkoskorpioni (synt. 3.11.1969 Köyliössä), kuuleijona, Merkurius skorpionissa, Venus vaa'assa, Mars kauriissa.
Antti Rinne on aurinkoskorpioni (synt. myös 3.11.1962 Helsingissä), kuukauris, Merkurius vaa'assa, Venus skorpionissa ja Mars leijonassa.
Li Andersson on aurinkohärkä (synt. 13.5.1987 Turussa), kuuskorpioni, Merkurius härässä, Venus oinaassa ja Mars kaksosessa.
Sauli Niinistö on aurinkoneitsyt (synt. 24.8.1948 Salossa), kuuoinas, Merkurius neitsyessä, Mars vaa'assa ja Venus ravussa.
Laura Huhtasaari on aurinko-oinas (synt. 30.3.1979 Vilppulassa), kuuhärkä, Merkurius, Venus ja Mars kaloissa.
Timo Soini on aurinkokaksonen (synt. 30.5. 1962 Raumalla), kuuoinas, Merkurius kaksosessa, Venus ravussa ja Mars härässä.
Sampo Terho on aurinkoneitsyt (synt. 20.9.1977 Helsingissä), kuujousimies, Merkurius neitsyessä, Venus leijonassa ja Mars ravussa.
Pekka Haavisto on aurinko-oinas (synt. 23.3.1958 Helsingissä), kuuhärkä, Merkurius oinaassa, Venus ja Mars vesimiehessä.
Teuvo Hakkarainen on aurinko-oinas (synt. 12.4.1960 Viitasaaressa), kuuvaaka, Merkurius ja Mars kaloissa ja Venus oinaassa.
Päivi Räsänen vesimies? No ei ole, hänhän on syntynyt joulukuussa. Vesimies on syntynyt tammi- tai helmikuussa.
Tässä täysin subjektiivinen listani huonoimmasta aurinkomerkistä parhaimpaan ja lyhyet perustelut.
12. Vaaka
Vaa'at ovat ihan mukavia ja yleensä lukevat hyvin tilanteita, mutta persoonina helposti pinnallisia, rasittavia ja materialisteja. Joko henkisiä blondeja tai jotenkin muuten vähäisiä ajattelijoita.
11. Rapu
Rapunainen on kävelevä katastrofi, draamakuningattaren perikuva. Manipuloi ja kyttää muita ja itkee pienimmästäkin syystä ja jopa ilman syytä. Rapumiehet on ihan ok, mutta yleensä jotenkin vähän surullisia tapauksia. Veikkaan, että moni spurgumies on Rapu.
10. Oinas
Oinaat ovat parhaimmillaan hauskoja ja aktiivisia, mutta ihan liian usein taulapäitä ja asennevammaisia m*lkkuja.
9. Kauris
Naiskauriit ovat tasaisia ja sielukkaita, mutta mieskauriit ovat sellaisia henkisesti jäykkiä insinöörejä sekä despootteja. Kaikki kauriit ovat jumissa omissa näkemyksissään ja rutiineissaan.
8. Kaksoset
Ailahtelevaisia ja itsekeskeisiä, mutta usein myös hauskoja ja valmiita kokeilemaan eri juttuja. Joustavia ja kiinnostavia ihmisiä. Varsinkin miehet epäluotettavia.
7. Jousimies
Parhaissa Jousimiehistä on karismaa ja elämäniloa, huonoimmat ovat omassa mielukuvitusmaailmassaan eläviä välinpitämättömiä ihmisiä, joita ei kiinnosta mikään vähänkään monimutkaisempi asia.
6. Kalat
Ylitunteellisia ja jotenkin ahdistuneita ihmisiä. Monet ovat kuitenkin älykkäitä, tiedostavia ja hyviä keskustelukumppaneita. Hauraita, eivät kestä mitään mikä aiheuttaa pahan mielen ja sitten joko itkevät, raivoavat tai murjottavat.
5. Härkä
Tasaisia ja luotettavia. Pahimmillaan ovat yksinkertaisia ja tylsiä, mutta monet ovat lahjakkaita, aikaansaavia ja lämpimiä ihmisiä.
4. Vesimies
Vesimies ei tunnu olevan yleisessä suosiossa, koska heitä usein kai pidetään jotenkin kylminä. Vesimiehissä itseäni viehättää heidän omalaatuisuutensa, henkinen rohkeutensa ja vapaa ajattelunsa. Ja se, ettei tunteet ole aina kaiken keskiössä.
3. Leijona
Parhaat leijonat ovat upeita ihmisiä, vahvoja ja lämpimiä persoonia. Sosiaalisesti taitavia ja usein näkevät asiat selkeästi.
2. Neitsyt
Tunnen paljon neitsyitä ja pidän heistä kaikista. He ovat älykkäitä, loistavia keskustelukumppaneita ja välittäviä ystäviä. Heissä viehättää tietty henkinen puhtaus: heidän motiivinsa kestävät tarkastelua, heidän egonsa ei sumenna heidän ajatteluaan ja he haluavat hyvää muille.
1. Skorpioni
Monien inhokkimerkki on minun lempimerkkini. Kun skorpionia kohtaan on rehellinen ja avoin, saa hänestä upean ystävän. Skorpionin sielukkuus, syvällisyys ja intensiteetti tekevät sen, ettei häneen kyllästy koskaan. Skorpionilla tuntuu olevan yhteys johonkin elämän syvempään ja salatumpaan tasoon.
Ja ei, en ole itse skorpioni, neitsyt enkä leijona. Tein listan tuntemieni ihmisten perusteella ottamatta omaa merkkiäni huomioon. Joku toinen tekisi varmaan juuri päinvastaisen listan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä täysin subjektiivinen listani huonoimmasta aurinkomerkistä parhaimpaan ja lyhyet perustelut.
12. Vaaka
Vaa'at ovat ihan mukavia ja yleensä lukevat hyvin tilanteita, mutta persoonina helposti pinnallisia, rasittavia ja materialisteja. Joko henkisiä blondeja tai jotenkin muuten vähäisiä ajattelijoita.11. Rapu
Rapunainen on kävelevä katastrofi, draamakuningattaren perikuva. Manipuloi ja kyttää muita ja itkee pienimmästäkin syystä ja jopa ilman syytä. Rapumiehet on ihan ok, mutta yleensä jotenkin vähän surullisia tapauksia. Veikkaan, että moni spurgumies on Rapu.10. Oinas
Oinaat ovat parhaimmillaan hauskoja ja aktiivisia, mutta ihan liian usein taulapäitä ja asennevammaisia m*lkkuja.9. Kauris
Naiskauriit ovat tasaisia ja sielukkaita, mutta mieskauriit ovat sellaisia henkisesti jäykkiä insinöörejä sekä despootteja. Kaikki kauriit ovat jumissa omissa näkemyksissään ja rutiineissaan.8. Kaksoset
Ailahtelevaisia ja itsekeskeisiä, mutta usein myös hauskoja ja valmiita kokeilemaan eri juttuja. Joustavia ja kiinnostavia ihmisiä. Varsinkin miehet epäluotettavia.7. Jousimies
Parhaissa Jousimiehistä on karismaa ja elämäniloa, huonoimmat ovat omassa mielukuvitusmaailmassaan eläviä välinpitämättömiä ihmisiä, joita ei kiinnosta mikään vähänkään monimutkaisempi asia.6. Kalat
Ylitunteellisia ja jotenkin ahdistuneita ihmisiä. Monet ovat kuitenkin älykkäitä, tiedostavia ja hyviä keskustelukumppaneita. Hauraita, eivät kestä mitään mikä aiheuttaa pahan mielen ja sitten joko itkevät, raivoavat tai murjottavat.5. Härkä
Tasaisia ja luotettavia. Pahimmillaan ovat yksinkertaisia ja tylsiä, mutta monet ovat lahjakkaita, aikaansaavia ja lämpimiä ihmisiä.4. Vesimies
Vesimies ei tunnu olevan yleisessä suosiossa, koska heitä usein kai pidetään jotenkin kylminä. Vesimiehissä itseäni viehättää heidän omalaatuisuutensa, henkinen rohkeutensa ja vapaa ajattelunsa. Ja se, ettei tunteet ole aina kaiken keskiössä.3. Leijona
Parhaat leijonat ovat upeita ihmisiä, vahvoja ja lämpimiä persoonia. Sosiaalisesti taitavia ja usein näkevät asiat selkeästi.2. Neitsyt
Tunnen paljon neitsyitä ja pidän heistä kaikista. He ovat älykkäitä, loistavia keskustelukumppaneita ja välittäviä ystäviä. Heissä viehättää tietty henkinen puhtaus: heidän motiivinsa kestävät tarkastelua, heidän egonsa ei sumenna heidän ajatteluaan ja he haluavat hyvää muille.1. Skorpioni
Monien inhokkimerkki on minun lempimerkkini. Kun skorpionia kohtaan on rehellinen ja avoin, saa hänestä upean ystävän. Skorpionin sielukkuus, syvällisyys ja intensiteetti tekevät sen, ettei häneen kyllästy koskaan. Skorpionilla tuntuu olevan yhteys johonkin elämän syvempään ja salatumpaan tasoon.Ja ei, en ole itse skorpioni, neitsyt enkä leijona. Tein listan tuntemieni ihmisten perusteella ottamatta omaa merkkiäni huomioon. Joku toinen tekisi varmaan juuri päinvastaisen listan.
Hyvä listaus ja perustelut! Itse vaihtaisin leijonan ja neitsyen paikkoja keskenään, ehkä myös ravun jättäisin pitämään porukan perää.
Nousukalat kaurismiehellä ja nousuneitsyt jousimiesnaisella. Uhka vai mahdollisuus?
Millainen mies on Oinas nousu-Neitsyt?
Tai sitten sama mutta nousu-Kauris?
Vierailija kirjoitti:
12. Vaaka
Vaa'at ovat ihan mukavia ja yleensä lukevat hyvin tilanteita, mutta persoonina helposti pinnallisia, rasittavia ja materialisteja. Joko henkisiä blondeja tai jotenkin muuten vähäisiä ajattelijoita.11. Rapu
Rapunainen on kävelevä katastrofi, draamakuningattaren perikuva. Manipuloi ja kyttää muita ja itkee pienimmästäkin syystä ja jopa ilman syytä. Rapumiehet on ihan ok, mutta yleensä jotenkin vähän surullisia tapauksia. Veikkaan, että moni spurgumies on Rapu.10. Oinas
Oinaat ovat parhaimmillaan hauskoja ja aktiivisia, mutta ihan liian usein taulapäitä ja asennevammaisia m*lkkuja.9. Kauris
Naiskauriit ovat tasaisia ja sielukkaita, mutta mieskauriit ovat sellaisia henkisesti jäykkiä insinöörejä sekä despootteja. Kaikki kauriit ovat jumissa omissa näkemyksissään ja rutiineissaan.8. Kaksoset
Ailahtelevaisia ja itsekeskeisiä, mutta usein myös hauskoja ja valmiita kokeilemaan eri juttuja. Joustavia ja kiinnostavia ihmisiä. Varsinkin miehet epäluotettavia.7. Jousimies
Parhaissa Jousimiehistä on karismaa ja elämäniloa, huonoimmat ovat omassa mielukuvitusmaailmassaan eläviä välinpitämättömiä ihmisiä, joita ei kiinnosta mikään vähänkään monimutkaisempi asia.6. Kalat
Ylitunteellisia ja jotenkin ahdistuneita ihmisiä. Monet ovat kuitenkin älykkäitä, tiedostavia ja hyviä keskustelukumppaneita. Hauraita, eivät kestä mitään mikä aiheuttaa pahan mielen ja sitten joko itkevät, raivoavat tai murjottavat.5. Härkä
Tasaisia ja luotettavia. Pahimmillaan ovat yksinkertaisia ja tylsiä, mutta monet ovat lahjakkaita, aikaansaavia ja lämpimiä ihmisiä.4. Vesimies
Vesimies ei tunnu olevan yleisessä suosiossa, koska heitä usein kai pidetään jotenkin kylminä. Vesimiehissä itseäni viehättää heidän omalaatuisuutensa, henkinen rohkeutensa ja vapaa ajattelunsa. Ja se, ettei tunteet ole aina kaiken keskiössä.3. Leijona
Parhaat leijonat ovat upeita ihmisiä, vahvoja ja lämpimiä persoonia. Sosiaalisesti taitavia ja usein näkevät asiat selkeästi.2. Neitsyt
Tunnen paljon neitsyitä ja pidän heistä kaikista. He ovat älykkäitä, loistavia keskustelukumppaneita ja välittäviä ystäviä. Heissä viehättää tietty henkinen puhtaus: heidän motiivinsa kestävät tarkastelua, heidän egonsa ei sumenna heidän ajatteluaan ja he haluavat hyvää muille.1. Skorpioni
Monien inhokkimerkki on minun lempimerkkini. Kun skorpionia kohtaan on rehellinen ja avoin, saa hänestä upean ystävän. Skorpionin sielukkuus, syvällisyys ja intensiteetti tekevät sen, ettei häneen kyllästy koskaan. Skorpionilla tuntuu olevan yhteys johonkin elämän syvempään ja salatumpaan tasoon.Ja ei, en ole itse skorpioni, neitsyt enkä leijona. Tein listan tuntemieni ihmisten perusteella ottamatta omaa merkkiäni huomioon. Joku toinen tekisi varmaan juuri päinvastaisen listan.
Muuten aikalailla samaa mieltä kanssasi, mutta valitettavasti mun listassa skorpparit tippuu häntäpäähän. Tunnen yhden ihanan ja erikoisen skorpionin, mutta muut tuntemani ovat rasittavan melankolisia valittajia, jotka rakastavat kieriä itsesäälissä ja vaatia huomiota muilta ainaisella valituksellaan. Näin oinaana olen enemmän ratkaisukeskeinen ja positiivinen ihminen, niin tuollainen synkistely imee ikävästi omatkin energiat. Härät on aika mahtavia muuten, mutta lisäisin tuohon kuvauksesi että ai juna sitä itsepäisyyttä. Mutta se on pieni haitta, kun ovat muuten niin lojaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies on Oinas nousu-Neitsyt?
Tai sitten sama mutta nousu-Kauris?
Miehestä en osaa sanoa, mutta olen itse aurinko Oinas ja nouseva Kauris. Sanoisin olevani aika karismaattinen, mutta itsepäinen ja hyvin periaatteellinen. Jos ei jaksa katsella järkkymättömyyttä, niin en suosittele deittailemaan tällaista komboa. Olen myös luotettava, älykäs, äänekäs, kunnianhimoinen ja perfektionisti. Pyrin ottamaan muut huomioon ja haluan auttaa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Nousukalat kaurismiehellä ja nousuneitsyt jousimiesnaisella. Uhka vai mahdollisuus?
Tuttavani on härkä ja nousukalat (eli melko sama kuin kauris ja nousukalat). Hän on samalla omanarvontuntoinen ja jotenkin ylhäs, mutta sortuu olemaan usein aivan järkyttävän dramaattinen. On kuitenkin pohjimmiltaan luotettava ja reilu ihminen. Välillä raskasta seuraa tuon draamailunsa vuoksi.
Tämä kuvaa minua kyllä melko osuvasti. Minulle tuli uutena tietona tuo että parisuhteessa käyttäytyy laskevan merkin tavoin, mutta löydän kyllä oinasmaisuutta itsestäni, vaikka kartallani ei muuten Oinasta olekaan. Onko toivoakaan että olisi yhteistä säveltä nousu-Neitsyen, eli laskevan Kalat-miehen kanssa?