Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
2281/12684 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pahimmista kokemista on mies-kaksonen. Ihan hirveän manipuloiva, suorastaan narsistinen, talouden kannalta rikas.. Pettäjä, vaihtanut aina lennosta seuraavaan naiseen. Kamala syyllistäjä. Itse olen herkkä vesimies, jolla nousu ravussa kai. Venus Vaa'assa ja Mars(?) on muistaakseni Kauriissa. En yhtään pysynyt Kaksosen perässä, ärsyttävä kiukuttelija joka muuttui hermoheikkona nopeasti joksikin hirmuhallitsijaksi suhteessa.

Paras on varmaan leijona.

Vierailija
2282/12684 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi pahimmista kokemista on mies-kaksonen. Ihan hirveän manipuloiva, suorastaan narsistinen, talouden kannalta rikas.. Pettäjä, vaihtanut aina lennosta seuraavaan naiseen. Kamala syyllistäjä. Itse olen herkkä vesimies, jolla nousu ravussa kai. Venus Vaa'assa ja Mars(?) on muistaakseni Kauriissa. En yhtään pysynyt Kaksosen perässä, ärsyttävä kiukuttelija joka muuttui hermoheikkona nopeasti joksikin hirmuhallitsijaksi suhteessa.

Kysynkin nyt, voiko noilla tiedoilla horoskoopistani kukaan päätellä, että mikä merkki olisi kaikista sopivin vastaamaan omaani?

Eli olen nainen, syntynyt Vesimies - merkin aikaan kuukautta, nouseva Rapu, Venus Vaa'assa ja Mars Kauriissa..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/12684 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionimiehet sairaalloisen mustasukkaisia. Vain eräänä esimerkkinä isäni joka kuvitteli että äitini menee esim työpaikalleen pettämään häntä, kävi siellä kyttäämässä tai palkkasi jonkun kyttäämään ja ottamaan valokuvia. Ei puhettakaan että äitini olisi koskaan päässyt kavereidensa kanssa illalliselle tai työporukan kanssa pikkujouluihin.

Isä ei saanut kertaakaan pettämisestä kiinni koska äitini on aina ollut uskollinen, mutta isän elämä alkoi mennä pilalle tuollaisen mustasukkaisuuden ja vainoharhaisuuden takia, ja kuvioihin tuli päihteet ja alkoholi kunnes teki itsarin.

Vierailija
2284/12684 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä o pahin ja ärsyttävin..turhamainen, itsekeskeinen ja luulee että koko maailma pyörii HÄNEN ympärillään.. noiden kanssa kalahtaa pahiten. 

Itse leijona, ja perinteinen. Haluan silti oikaista leijonissa väitettä laiska ja egokeskeinen..Leijonat ovat oikeasti herkkiä, perhekeskeisiä ja lämpimiä..rakastavat aidosti kun rakastavat. Miettivät muitakin ja paljon.

Vierailija
2285/12684 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Oinasmiehet usein pettäjiä?

En ole koskaan tavannut pettävää oinasmiestä tai -naista.

Olen tavannut ainakin kaksi, miehiä. Oinaat eivät ehkä lähtökohtaisesti ole pettäjätyyppiä, usein lojaaleja ja suojelevia rakkaitaan kohtaan, mutta seksidraivi tuntuu olevan niin vahva että jos pitkässä suhteessa se asia lopahtaa niin sitten lähtee..

Vierailija
2286/12684 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Oinasmiehet usein pettäjiä?

En ole koskaan tavannut pettävää oinasmiestä tai -naista.

Olen tavannut ainakin kaksi, miehiä. Oinaat eivät ehkä lähtökohtaisesti ole pettäjätyyppiä, usein lojaaleja ja suojelevia rakkaitaan kohtaan, mutta seksidraivi tuntuu olevan niin vahva että jos pitkässä suhteessa se asia lopahtaa niin sitten lähtee..

Totta. Lisäisin tähän vielä että oinaiden impulsiivisuus saa heidät usein tekemään asioita, joita he myöhemmin saattavat katua. Jännitys ja hetken huuma vetoavat vahvasti oinaisiin, vaikka he inhoavatkin selän takana toimimista ja epäepärehellisyyttä. Seksuaalivietti on tosiaan eläinradan voimakkaimpia, skorpionin, härän ja leijonan ohella. 

Vierailija
2287/12684 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysynkin nyt, voiko noilla tiedoilla horoskoopistani kukaan päätellä, että mikä merkki olisi kaikista sopivin vastaamaan omaani?

Eli olen nainen, syntynyt Vesimies - merkin aikaan kuukautta, nouseva Rapu, Venus Vaa'assa ja Mars Kauriissa..?

Leijonan kanssa voisit saada jutun toimimaan, mutta paljon riippuu myös muista merkeistä. Vesimies ja leijona ovat vastamerkkejä ja sen takia usein viehättävät luontaisesti toisiaan. Nouseva rapu on herkkä ja perhekeskeinen, helpostikin loukkaantuva - jos leijonan nouseva merkki olisi esim. kauris (ravun vastamerkki, jalat maassa ja luotettava, lisäksi sopisi sinun Marsiisi) tai skorpioni (vesimerkit tulevat yleensä hyvin toimeen keskenään) se voisi sopia. Venus härässä tai leijonassa tukisi sinun vaakaasi, Mars olisi ehkä paras maamerkissä, kuten neitsyt. 

Vierailija
2288/12684 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijonan kanssa voisit saada jutun toimimaan, mutta paljon riippuu myös muista merkeistä. Vesimies ja leijona ovat vastamerkkejä ja sen takia usein viehättävät luontaisesti toisiaan. Nouseva rapu on herkkä ja perhekeskeinen, helpostikin loukkaantuva - jos leijonan nouseva merkki olisi esim. kauris (ravun vastamerkki, jalat maassa ja luotettava, lisäksi sopisi sinun Marsiisi) tai skorpioni (vesimerkit tulevat yleensä hyvin toimeen keskenään) se voisi sopia. Venus härässä tai leijonassa tukisi sinun vaakaasi, Mars olisi ehkä paras maamerkissä, kuten neitsyt. 

Kiitoksia Sinulle, joka vastasit! Lisään tähän myös sen että vaikka olen täältä (no, ok parisuhde on eriasia, kuin ystävyyssuhde) lukenut että Vesimies ja Skorpioni ei voi sietää toisiaan, niin aina kun kohdalleni on osunut Skorpioni ystävänä/työkaverina, olen tullut toimeen todella hyvin.. En sitten tiedä, voihan ystäväsuhde olla erilainen, mutta jotenkin vain tulee mieleen että ehkä ne vaikuttavat ne muutkin syntymäajankohdan "tähtien asemat" kun juurikin olen nyt lukenut, ja muutenkin kiinnostunut aiheesta, koska pettäjä- narsisti- sekopäähirmuvaltias Kaksosmies ei meinaa myöntää eroa meille, ja horoskoopit kaikki suorastaan huutaa, että Vesimiehen unelmakumppani ei voi olla kukaan muu kuin Kaksonen.. Ja mie oon, että hyiii.. Apua.

Vierailija
2289/12684 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkä o pahin ja ärsyttävin..turhamainen, itsekeskeinen ja luulee että koko maailma pyörii HÄNEN ympärillään.. noiden kanssa kalahtaa pahiten. 

Itse leijona, ja perinteinen. Haluan silti oikaista leijonissa väitettä laiska ja egokeskeinen..Leijonat ovat oikeasti herkkiä, perhekeskeisiä ja lämpimiä..rakastavat aidosti kun rakastavat. Miettivät muitakin ja paljon.

Tuon perusteella oletkin rapu. Ystäväsi on oinas tai kaksonen, riippuu kummalla puolella Härän merkin on syntynyt.

Googlaa prekessio ja sideerinen astrologia.

Vierailija
2290/12684 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää sitten ihmetelkö jos jotain pahaa alkaa tapahtua ja esim. kotonanne kummitella kun olette tekemisissä okkultismin kanssa.

Astrologia on okkultisimia.

Joo, mä sommittelenkin tässä päähäni foliohattua kun luen tätä ketjua.

Vierailija
2291/12684 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää sitten ihmetelkö jos jotain pahaa alkaa tapahtua ja esim. kotonanne kummitella kun olette tekemisissä okkultismin kanssa.

Astrologia on okkultisimia.

Joo, mä sommittelenkin tässä päähäni foliohattua kun luen tätä ketjua.

Omalla vastuullasi hääräät okkultismin parissa.

Olet ainakin saanut varoituksen.

Vierailija
2292/12684 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia Sinulle, joka vastasit! Lisään tähän myös sen että vaikka olen täältä (no, ok parisuhde on eriasia, kuin ystävyyssuhde) lukenut että Vesimies ja Skorpioni ei voi sietää toisiaan, niin aina kun kohdalleni on osunut Skorpioni ystävänä/työkaverina, olen tullut toimeen todella hyvin.. En sitten tiedä, voihan ystäväsuhde olla erilainen, mutta jotenkin vain tulee mieleen että ehkä ne vaikuttavat ne muutkin syntymäajankohdan "tähtien asemat" kun juurikin olen nyt lukenut, ja muutenkin kiinnostunut aiheesta, koska pettäjä- narsisti- sekopäähirmuvaltias Kaksosmies ei meinaa myöntää eroa meille, ja horoskoopit kaikki suorastaan huutaa, että Vesimiehen unelmakumppani ei voi olla kukaan muu kuin Kaksonen.. Ja mie oon, että hyiii.. Apua.

Jännä juttu, että nuorempana kaikki parhaat kaverini olivat kaksosia, mutta käytyäni läpi suuren kriisin elämässäni, mulla ei nykyään enää natsaa niiden kanssa yhtään vaikka joka paikassa toitotetaan, että vaaka ja kaksoset on lähes täydellinen match made in heaven sekä ystävinä, että rakkaudessa. Tuon kriisin jälkeen olen alkanut muistuttaa enemmän kuumerkkiäni kaloja kuin aurinkomerkkiäni vaakaa, joten johtuisiko siitä?

Olen lukenut, että joskus juuri sellaisten muutosten myötä, joissa sisäinen maailma kokee suuren mullistuksen henkilö voi ns. "etääntyä" omasta aurinkomerkistään ja tulla enemmän kuumerkkinsä kaltaiseksi - kuumerkki kun edustaa niitä kaikkein syvimpiä tunteita, ajatuksia ja arvoja sekä alitajuntaa.

Mitäs mieltä olette? Entä onko kellekkään muulle mahtanut käydä näin?

Vierailija
2293/12684 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani vaaka on itsekäs, ei huomioi muita lainkaan. Ei esimerkiksi ilmoita jos myöhästyy sovitusta kahdenkeskisestä tapaamisesta muutamalla tunnilla. Täysin käsittämätön. Lyttää myös miehensä todella suorasanaisesti ja syistä, jotka ulkopuolisen silmin eivät ansaitsisi sellaista riitaa, ja aiheista joiden syntymiseen hän on itse ollut osallisena (kuten kotona ei ole siivottu, ja molemmat istuneet riidan alkuun asti sohvalla yhtä tyytyväisinä. Heillä ei ole minkäänlaista sopimusta siivousalueista, joten syy on lähtökohtaisesti molemmissa). 

En tietääkseni tunne muita vaakoja enkä pysty samaistumaan kuvaukseesi, toisaalta jos olet vaaka ja teet noin et varmaan itse käsitä miltä tuollainen kohtelu tuntuu toisesta.

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Olisiko vaaan heikko puoli tuo liika kiltteys ja sinisilmäisyys, tahtoo nähdä kaikessa kaunista ja hyvää. 

Miellyttämisen halukin vavaa keskenkasvuosta vaakaa. Joten tulee usein kokemaan pettymyksiä, koska maailma ei olekaan aina ruusunpunainen ja kirkas. Kauneuden kaipuu kaikessa, sopusointu, kauniit värit, varsinkin sininen, tuo ilman väri. Tyylitaju ja hyvä ulkomuoto ovat myös olennainen osa varsinkin vakanaisilla. Ystävällisyys, myöskin luonteen lennokkuus saa välillä hänet hakemaan tasapainoa elämäänsä. Hetken lepoa ja taas ihmisläheinen vaaka on menossa.

Vierailija
2294/12684 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt stressatko horoskooppien kanssa. Nyt on sian vuosi. Voitte te emakot, karjut ja syöttöporsaat elää rauhassa läävässänne.

Vierailija
2295/12684 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravulle sopii joku tarpeeksi hyväuskoinen merkki että voi sitten rauhassa tätä pettää. Rapu ei sylje pulloonkaan.

Taisit nyt sekoittaa ravun kaksoseen. Kaksoset ne pettää ja juoksee vieraissa, joten kaksoset tarvitsee kumppanikseen hyväuskoisen merkin jotta voivat pettää rauhassa. Rapu ei sylje pulloon mutta mene ja petä rapua niin se saksii sut palasiksi.

Vierailija
2296/12684 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on kalat. Tunteella asiasta toiseen ja järki hukassa. Paras on lämmin skorpioni.

Vierailija
2297/12684 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, että nuorempana kaikki parhaat kaverini olivat kaksosia, mutta käytyäni läpi suuren kriisin elämässäni, mulla ei nykyään enää natsaa niiden kanssa yhtään vaikka joka paikassa toitotetaan, että vaaka ja kaksoset on lähes täydellinen match made in heaven sekä ystävinä, että rakkaudessa. Tuon kriisin jälkeen olen alkanut muistuttaa enemmän kuumerkkiäni kaloja kuin aurinkomerkkiäni vaakaa, joten johtuisiko siitä?

Olen lukenut, että joskus juuri sellaisten muutosten myötä, joissa sisäinen maailma kokee suuren mullistuksen henkilö voi ns. "etääntyä" omasta aurinkomerkistään ja tulla enemmän kuumerkkinsä kaltaiseksi - kuumerkki kun edustaa niitä kaikkein syvimpiä tunteita, ajatuksia ja arvoja sekä alitajuntaa.

Kyllä oon taipuvainen uskomaan, että tämänkin mahdollista! Koska minulla on omat traumani, ja kyseinen mies nyt vaan on elämäni ensimmäinen Kaksos-mies.. Kuitenkin esimerkiksi minulla on läheinen (sukulainen) ihminen jonka tarkkaa syntymäaikaa en tiedä ja hän on Kaksonen, mutta puolustaessaan minua hän on enemmän sellainen "leijonaemo", ja parhaimpia ystäviä ollut siis, ja on yhä/etenkin ekana tullut toimeen ystävinä Skorpionit, Härkä, Kalat, ja sitten yksi sukulainen joka syntynyt Kaksosen aikaan, muttei käyttäydy kuin Kaksonen, vaan kuin Leijona. Ja itse siis Vesimies.

Kyllä minä olen huomannut että elämä on muovannut minulle tutummaksi horoskoopiksi (tosin vähän ristiriitaisesti, kun lähtönä Vesimies), tuon Ravun piirteitä.

Vierailija
2298/12684 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina ollut tunne että asiat menevät monesti päinvastoin kuin "yleensä" tai muilla, pienissä ja suuremmissakin jutuissa. Tässäkin oma fiilikseni on se että alle kolmekymppisenä olin enemmänkin kuu-Vaakani tapainen ja nyt ilmennän enemmän aurinko-Kaksostani. Nuorena etsin ja toivoin kovasti vakituista suhdetta jossa edetä perinteisesti ja saada lapsia. Toki joitakin yhdenillanjuttujakin oli, mutta ne olivat juuri enemmän huomionhakua, toki minulla on ollut aina myös vahva seksuaalivietti (mahdollinen vaikutus Venus-Härkä Skorpparin huoneessa tai tuo kumma Mars-Vaaka 12.huoneessa).

Parikymppisenä sitten aloitin 13 vuotta kestäneen suhteen Vaaka-miehen kanssa, Kaksoset ja Vaaka kuulemma sopivat hyvin yhteen... oma mielipiteeni nykyään on että ennemmin kavereina kuin pariskuntana. Loppujen lopuksi suhteesta ei ollut jäljella kuin yhteiset lapset ja kämppiselämä rasittavaksi muuttuneen puolison kanssa. Kärjistyi aikamoiseksi kriisiksi Vaakamiehen toimesta ja jätin hänet.

Eron jälkeen olen nuorekas, energinen, mielikuvitusrikas äiti lapsilleni ja haluan vain kevyitä suhteita, tuntuu että flirttitaidot ja flaksi vain vahvistuu vuosien myötä :D

En koskaan mennyt sänkyyn toisen kanssa ollessani varattu, mutta paljon omammalta tuntuu tämänhetkinen tilanne jossa olen vapaa menemään ja vaihtelevilla seuralaisilla, toki pelisäännöt tehdään selväksi molemminpuolin. Tosin edelleen mieluummin jatkuvampaa tapailua kuin yhdenillan juttuja.

Nousu-Vaakana kuulemma vedän puoleeni Oinaita ja nyt kun olen omanlaistani elämää päässyt toteuttamaan, niitä todellakin on mun tielleni ilmestynyt useitakin :D Eikä valittamista ollenkaan ;)

Hyviä ja vuosia/vuosikymmeniä kestäneitä ystävyyssuhteita minulla on Kaksosten, Jousimiehen, Skorpionin, Oinaan ja Leijonan kanssa.

Vierailija
2299/12684 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille koskaan tapahtunut outoja asioita? Esim paranormaaleja ja pelottavia?

Vierailija
2300/12684 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teille koskaan tapahtunut outoja asioita? Esim paranormaaleja ja pelottavia?

Tuohon liittyen kannattaa katsoa 12 huonetta ja neptunuksen sijaintia.

Esim. neptunus keskiyön pisteessä liittyy usein ihmiseen, joka asuu kummittelevissa paikoissa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi