Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12756)

Vierailija
2301/12756 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on keskiyön piste? 12. huoneessa minulla ei ole planeettoja. Mars voi mahdollisesti olla, mutta se taitaa olla 1. Huoneessa.

Minulla on opposition vaakaan ja siellä on neptunus. Olen oinas,

Vierailija
2302/12756 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä nousumerkit lisäävät komeutta ja pehmeyttä miehen olemukseen? Häiritsee kun en tiedä ihastukseni nousumerkkiä mutta mies on todella hyvännäköinen ja miehessä on pehmeyttä/herkkyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/12756 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä nousumerkit lisäävät komeutta ja pehmeyttä miehen olemukseen? Häiritsee kun en tiedä ihastukseni nousumerkkiä mutta mies on todella hyvännäköinen ja miehessä on pehmeyttä/herkkyyttä.

Vaaka, härkä, luultavasti vaaka.

Vierailija
2304/12756 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni ei ole vaaka eikä härkä. Eikö vaa'an hallitseva planeetta ole venus? Venusko lisää näyttävyyttä?

Vierailija
2305/12756 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka. Leijona? Vesimies? Kalat? Skorpioni?

Vierailija
2306/12756 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiyön piste, IC, on 4. huoneen kärki, siis kohta mistä huone alkaa.

Vierailija
2307/12756 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni ei ole vaaka eikä härkä. Eikö vaa'an hallitseva planeetta ole venus? Venusko lisää näyttävyyttä?

Kai sä sitten tiedät sen nousumerkin, vaikka väitit ettet tiedä, jos se ei ole vaaka, eikä härkä? Miksi sitten kyselet, jos se on jo tiedossa?

Nimenomaan nousumerkki vaikuttaa ulkonäköön, kysyit nousumerkkiä, sulle vastattiin ja sitten kuitenkin tiedät sen nousumerkin??

Vierailija
2308/12756 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Aku Ankka.

Minä olen minnihiiri joka keikun vaaan päällä.

Vierailija
2309/12756 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keskiyön piste, IC, on 4. huoneen kärki, siis kohta mistä huone alkaa.

Ei ole. Siellä ei ole planeettoja, ei mitään.

Vierailija
2310/12756 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko neitsyessä, mars skorpionissa, venus kauriissa?

Vierailija
2311/12756 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä sitten tiedät sen nousumerkin, vaikka väitit ettet tiedä, jos se ei ole vaaka, eikä härkä? Miksi sitten kyselet, jos se on jo tiedossa?

Nimenomaan nousumerkki vaikuttaa ulkonäköön, kysyit nousumerkkiä, sulle vastattiin ja sitten kuitenkin tiedät sen nousumerkin??

Ihastus ei ole aurinkomerkiltä vaaka eikä härkä. En tiedä vaikuttaako aurinko- ja nousumerkki toisiinsa, mutta miehessä ei ole mitään vaakamaista. Olet varmasti tulimerkki, kun menetit malttisi noinkin helposti. Missä on lempeys?

Vierailija
2312/12756 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimiehet ovat vain yksinkertaisesti parhaita, turha sitä kiistämään ;)

Vierailija
2313/12756 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jousimiehet ovat vain yksinkertaisesti parhaita, turha sitä kiistämään ;)

Perusteletko miksi jousimiehet ovat parhaita?

Vierailija
2314/12756 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä: Sanni, Angelina Jolie, Nicole Kidman, Marilyn Monroe, Donald Trump? Kaksosia.

Vierailija
2315/12756 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen horoskooppi on kalat.

”Kalat ovat tunteellisia, herkkiä, arkoja ja alttiita vaikutteille. He eivät koskaan ole ilkeitä. Heidän pelokas ja taipuisa luonteensa altistaa heidät muiden ohjailulle. Kalojen elämä on suurimmalta osin unelmointia ja haaveilua: kalat ovat tunnettuja siitä, että he katselevat maailmaa ruusunpunaisten silmälasien läpi. Tästä ei välttämättä ole haittaa, mutta kalojen tulisi varoa ajautumasta virran vietäväksi tajuamatta sitä, että vain he itse voivat muuttaa virran suuntaa.

Kalat eivät ole tyhmiä, mutta heiltä saattaa usein puuttua kyky järjestelmälliseen ajatteluun. Kalat ovat tavallaan joko-tai–ihmisiä He voivat olla tavattoman lepsuja tai sitten suorastaan fanaattisia, eivätkä kiihkoisänmaallisuus, poliittisuus tai uskonnollisuus olekaan kaloille harvinaisia ominaisuuksia. Siksi kalojen kanssa on turha keskustella asioista, jotka liittyvät perusihanteisiin, ellei asianomainen tässä suhteessa osoita suvaitsevuutta.

Elämän aallonpohjissa Kala masentuu herkästi. Voimakkaasti tuntevana ihmisenä kalat saattaa myös herkästi sortua syöpöttelyyn tai muihin riippuvuuksiin, ellei hän opettele selviämään stressistä.

Kalat ovat taipuvaisia mystiikkaan ja siksi kaikki salaperäinen tai tuntematon kiinnostaa heitä. Myös uskonto ja filosofia kiinnostavat varsin monia kaloja. Sen sijaan rationaalinen ajattelu ja matematiikka voivat olla tämän merkin ihmisille tavallista vaikeampaa.

Kalat eivät pidä päätöksenteosta ja tällaisissa tilanteissa he pyrkivät kiertämään vastuunsa ja pakenemaan tilanteesta. Kalat ovat hyväntahtoisia ja heillä on syvällisiä näkemyksiä asiasta kuin asiasta. He piiloutuvat elämän myrskyjä omaan pieneen maailmaansa, jossa heiltä ei vaadita mitään.

Kalat eivät sopeudu suurten ja kunnianhimoisten suunnitelmien toteuttajiksi, vaan ovat mieluummin taustalla tukijoukoissa. Kalojen suurimmaksi heikkoudeksi mainitaan taipumus addiktioihin ja todellisuuspakoisuus. Kalat ei yleensä uskalla kohdata elämän raadollisuutta, petoksia tai valheita silmästä silmään, vaan ennemmin turvautuu päihteisiin, lääkkeisiin, elokuvien tuijotteluun, nettisurffailuun tai matkusteluun. Matkustelu on tällöin pikemminkin pakomatka todellisuudesta kuin tutustumisretki vieraaseen paikkaan tai kulttuuriin.”

Vierailija
2316/12756 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kalat, nouseva vaaka, kuu jousimies, venus ja mars vesimies. Osaatteko kertoa millainen ihminen olen?

Vierailija
2317/12756 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat kirjoitti:

Minä olen kalat, nouseva vaaka, kuu jousimies, venus ja mars vesimies. Osaatteko kertoa millainen ihminen olen?

Oot taatusti hyvä ja uskollinen ystävä. Yleensä kalat on.

Vierailija
2318/12756 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2319/12756 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä skorpionit suuttuvat ja mitä tekevät kostonhimoissaan? Arvostan jos vastaatte tähän. Tapasin skorpioninaisen, mutta en saa hänestä mitään irti - onnistui kuitenkin voittamaan kiinnostukseni. M35

Vierailija
2320/12756 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan