Olen 34v, 182cm/95kg lihaksikas mies onko minulla toivoa löytää nainen jolla ei ole lävistyksiä/tatuointeja/koruja?
Haluaisin puhtaan naisen. Tarkoitan, että ihon "virheille" eli luomille/pisamille/finneille nyt ei mitään voi ja sen ymmärrän. Mutta haluaisin naisen ikäluokassa 20-35v ilman tatuointeja/lävistyksiä ja koruistakaan en tykkää.
Onko ikäluokassani olemassa moisia?
Kommentit (21)
On. Tosin sun pitää hakea omaa ikäluokkaa 30-40v.
Olet aika lihava, ei mun makuun. Laihduta. Kuivan kesän maratoonari-kroppa on hot..
Se, että määrittelet itsesi mittojen mukaan, ja naiset tatuointien mukaan, kertoo kaiken tarvittavan.
Pelkkää epäonnea tiedossa. Ennustan näin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin puhtaan naisen. Tarkoitan, että ihon "virheille" eli luomille/pisamille/finneille nyt ei mitään voi ja sen ymmärrän. Mutta haluaisin naisen ikäluokassa 20-35v ilman tatuointeja/lävistyksiä ja koruistakaan en tykkää.
Onko ikäluokassani olemassa moisia?
Ikävä kyllä tuollaisia naisia ei enää ole eikä tehdä. Feminismi on nyt onnistuneesti steriloinut ja tuhonnut länsimaiset naiset.
Varaston perältä löytyisi kyllä vielä muutama puhdas ja käyttämätön kuminukke. Nämä ovat viime vuosina myyneet aika hyvin. Tehtaalla on ollut jonkin verran ongelmia toimittaa riittävästi näitä kuminukkeja. Kysyntä on ollut suurempaa kuin aluksi ymmärrettiin.
Ja minkälaisestahan kuminukesta herra olisi kiinnostunut, jos näin luottamuksellisesti sopii kysyä?
Ei ole mahdollista, kaikilla maailman naisilla teineistä mummoihin on lävistykset tatuoinnit ja koruja. Sehän on ihan fakta. Parempi sinulle vaan elellä poikamiehenä, niin ei mieli pahoitu : )
Hae naista 30-40-vuotiaista. Itse olen 27 ja olisit auttamatta liian vanha mulle.
Olen kyllä puhdas, mutta nykyään vähän lihava. Ja oikein mukava.
Ehei mitään mahiksia noilla mitoilla. Pituudesta pois pari senttiä, iästä vuosi tai parikin ja no painosta ainakin 10 kg pois. Missä ne lihakset on? ei mielellään alaselässä eikä melonit kainaloissa.
Miksi naisen tuollainen asia on sulle niin tärkeä naisessa? Ymmärrän kyllä jos preferoi tatuoimattomia tms mutta jotenkin viestistäsi sain sellaisen käsityksen että tuo yksi asia on kaikkein tärkein.
T: Tatuoimaton ja lävistyksetön nainen
Ei ole mahdollista. Tatuoimattomat on varattu 183- ja 178-senttisille miehille paitsi uudenkuun aikaan, mutta silloin he käyttävät koruja.
Miten te jaksatte väsätä näitä vammaisia provoja? Oikeesti nyt.
Ymmärrän jos et halua täynnä tatuointeja ja lävistyksiä olevaa naista, mutta jotenkin ihmetyttää että miksi tavalliset pienet korvikset tai kaulakoru on turn off? Tai no kaikilla mieltymyksensä, mutta tuo kuulostaa vähän jo samalta kuin ei saisi olla koristeellisia vaatteita tai asusteitakaan? Hiuspantaa, vyötä, hiuslenkkejä? Silmälasitkin pitää varmaan olla mahdollisimman neutraalit/olemattomat tai sitten pitää olla piilarit...
On, kun etsit Venäjältä ja muista Itä-Euroopan maista. Siellä naiset eivät ole menneet lävistämään itseään neulatyynyiksi asti ja ovat ymmärtäneet olla töhrimättä ihoaan tatuointeja täyteen. Bonuksena myös, etteivät ole kranttuja ikäeron suhteen.
Vierailija kirjoitti:
On, kun etsit Venäjältä ja muista Itä-Euroopan maista. Siellä naiset eivät ole menneet lävistämään itseään neulatyynyiksi asti ja ovat ymmärtäneet olla töhrimättä ihoaan tatuointeja täyteen. Bonuksena myös, etteivät ole kranttuja ikäeron suhteen.
Mutta miehen rahatilanteen suhteen sitten ovatkin kranttuja. 😂
En tunne naisia, jotka eivät käytä koruja. Joudut tyytymään omaan käteesi.
Ihmisillä nyt on vaan epärealistisia uskomuksia. Tämäkin herra uskoo että kun tollasen naisen löydän kaikki sujuu kuin tanssi. Mikään ei ikinä voi mennä pieleen.
Mutta pettymyksien kautta sitä oppii aikuinenkin.
Itse olen hakemiesi kriteerien mukainen mutta ajatus siitä että haluat ihmisen ton perusteella vie mahiksesi
Nää tällaiset aloitukset saa mut harkitsemaan että hakisin tatskan, ihan vaan ettei tarvis edes vahingossa törmätä näin ajatteleviin ukkoihin kun kiertävät kaukaa heti kättelyssä. Hassua että naisen arvo tai 'puhtaus' (yök että joku edes käyttää tuota sanaa parisuhteen yhteydessä) olisi yhtään merkittävässä määrin jossain iholle hakatussa kuvassa.
Ja sitten vielä suominaiset on seksikaruselliveteraaneja. Fiksummin tekisit kun et alkaisi millekään naisten kanssa.
Mitä aikuinen mies näkee 20-vuotiaassa pikkulikassa?
Miten mittasi vaikuttaa asiaan mitenkään? :D
Onnea pinnallisen projektisi työstämisessä!