Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä hallitus sen teki: myrkytti mieleni

Vierailija
17.12.2018 |

On tämä hallitus saanut uudistuksia aikaan. En ole ennen kokenut sellaista tympeää inhoa ketään kohtaan kuin nyt koen.

Hyvin usein huomaan ajattelevani, kuinka toivon aidosti jokaiselle hallituspuolueen edustajalle elämässään kaikkea pahaa.

Ei tämä ole terve tunne. Kai tällaisesta voi vielä yrittää puhdistautua, mutta onpahan nyt tällainenkin tullut koettua.

t. yhteiskuntakiusattu, aktivointitoimenpiteillä nolattu korkeakoulutettu nainen vm.1964

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mielen pystyy myrkyttämään vain itse. Hallitukseen voit vaikuttaa äänestämällä ensi vaaleissa eri ihmiset valtaan.

Vierailija
122/123 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää erityisesti, että kylttien ketä luvattiin, ettei opintotuesta leikata. Ja mitä tehtiinkään heti? Leikattiin koulutuksesta ja opintotuesta. Sama temppu tehtiin myös muille köyhille. Miten joku voi vielä äänestää keskustaa tai kokoomusta?

Hallituksella ei ollut ongelmaa ottaa maahan tunkeutuvaa väkeä ja sellaista jotka eivät oikeasti olleet miltään kriisialueilta edes lähtöisin, ja tuloksena on ollut lukemani mukaan yli miljardin euron lasku!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää erityisesti, että kylttien ketä luvattiin, ettei opintotuesta leikata. Ja mitä tehtiinkään heti? Leikattiin koulutuksesta ja opintotuesta. Sama temppu tehtiin myös muille köyhille. Miten joku voi vielä äänestää keskustaa tai kokoomusta?

Hallituksella ei ollut ongelmaa ottaa maahan tunkeutuvaa väkeä ja sellaista jotka eivät oikeasti olleet miltään kriisialueilta edes lähtöisin, ja tuloksena on ollut lukemani mukaan yli miljardin euron lasku!

Hssh, ei saa puhua noin. Tuo tapahtui PS:n ollessa hallituksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi