Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä hallitus sen teki: myrkytti mieleni

Vierailija
17.12.2018 |

On tämä hallitus saanut uudistuksia aikaan. En ole ennen kokenut sellaista tympeää inhoa ketään kohtaan kuin nyt koen.

Hyvin usein huomaan ajattelevani, kuinka toivon aidosti jokaiselle hallituspuolueen edustajalle elämässään kaikkea pahaa.

Ei tämä ole terve tunne. Kai tällaisesta voi vielä yrittää puhdistautua, mutta onpahan nyt tällainenkin tullut koettua.

t. yhteiskuntakiusattu, aktivointitoimenpiteillä nolattu korkeakoulutettu nainen vm.1964

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunkin ikäisellä on jo lapsenlapsia.

Mikä seniori-kanava tästä on tullut?

Onko tämän tarkoitus olla joku demi-palsta?

N, vm. 1961

Vierailija
2/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tämä hallitus on kaikkien aikojen pohjanoteeraus. Nainen s. 1975

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuitenkin suurin äänestysinto löytyi meidän jo elämänkokemusta saaneiden joukosta.

M-1973

Vierailija
4/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajille käy huonosti. Ei väliä, mitä toivot. On jo oikeastaan käynyt, kun on niin paha olo, että pitää kiusata. Itse näen kaikissa kiusaajissa syyn, miksi kiusaavat. Syiden mainitseminen (tyyliin: rumuus, tyhmyys jne.) kuulostaa liiaksi kiusaamiselta, joten annan olla.

Vierailija
5/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme voi hurskastella että tietämättömät nuoret olisivat äänestyskäyttäytymisellään ajaneet Suomen ahdinkoon.

M56

Vierailija
6/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö sinua erityisesti työllisyyden parantaminen, talouskasvu vai velan takaisinmaksu?

Vierailija
7/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Tämä hallitus on vihapuheillaan työttömiä kohtaan saanut aikaan vahingot, joita tullaan maksamaan pitkään.

Vierailija
8/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Tämä hallitus on vihapuheillaan työttömiä kohtaan saanut aikaan vahingot, joita tullaan maksamaan pitkään.

Mikä törkeintä, työttömiä on jopa 100 000 vähemmän kuin hallituksen aloittaessa.

Vihervasemmistolla taas iso tehtävä vapauttaa mahdollisimman moni työnteon orjuudesta.

Vierailija
9/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tätä ei kestä enää kauaa. Toivottavasti seuraava vasemmistohallitus haastaa tämän pelleporukan oikeuteen.

Vierailija
10/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto tuo hyvinvointia kirjoitti:

Onneksi tätä ei kestä enää kauaa. Toivottavasti seuraava vasemmistohallitus haastaa tämän pelleporukan oikeuteen.

Demareita en kovin vasemmistolaisena pitäisi yhdessä kokoomuksen ja keskustan kanssa.

Vierailija
11/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset on ajatukset.

N42

Vierailija
12/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen tarvitaan riippumattomat vaalitarkkailijat.

Vierailija
13/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli myös yhdessä vaiheessa vain lakattava seuraamasta uutisia, kun koko ajan siellä oli jotain hallituksen pelleilyä ja olin koko ajan niin tolkuttoman vihainen, turhautunut, epäuskoinen ja masentunut. En olisi aiemmin uskonut, että voisi näin koville ottaa politiikka.

Vierailija
14/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun oli myös yhdessä vaiheessa vain lakattava seuraamasta uutisia, kun koko ajan siellä oli jotain hallituksen pelleilyä ja olin koko ajan niin tolkuttoman vihainen, turhautunut, epäuskoinen ja masentunut. En olisi aiemmin uskonut, että voisi näin koville ottaa politiikka.

Kieltämättä, mutta holtiton maa han muut to ja asioiden peittely on ollut itselle vielä pahempaa. Olo keveni huomattavasti kun tilastot nostettiin vihdoin pöydälle.

Vierailija
15/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö sinua erityisesti työllisyyden parantaminen, talouskasvu vai velan takaisinmaksu?

Työllisyyden parantaminen :D. Työttömiä on oikeasti edelleenkin noin puoli miljoonaa.

Vierailija
16/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä, mutta holtiton maa han muut to ja asioiden peittely on ollut itselle vielä pahempaa. Olo keveni huomattavasti kun tilastot nostettiin vihdoin pöydälle.

Ei tuo silti selitä pahaa oloamme ja mt-ongelmia.

Vierailija
17/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstallakin näkyy päivittäin vihanhallintavaikeuksia.

Niihin näyttäisi löytyvän aina _ulkopuolinen_ aiheuttaja vaikka mielen kontrollointi on jokaisen intiimi asia.

Vierailija
18/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö itkeä vai nauraa näille avauksille?

Hallitus on tehnyt hyvää työtä,työttömyys on laskenut ja suomen velankasvu on saatu taitettua.

Nämä valittajat ei taida ymmärtää minkälaiseen kuritukseen olisi jouduttu jos Suomen asioista olisi ryhtynynyt päättämään muut tahot kun suomalaiset.

Niihin verrattuna nämä leikkaukset ei ole vielä yhtään mitään.

Moni kotiinsa linnoittunut työhaluton on saatu liikkeelle.

Vierailija
19/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstallakin näkyy päivittäin vihanhallintavaikeuksia.

Niihin näyttäisi löytyvän aina _ulkopuolinen_ aiheuttaja vaikka mielen kontrollointi on jokaisen intiimi asia.

Miksi väheksyt toisten tuntemuksia? Ei minulla ainakaan ole mitään vihanhallintavaikeuksia. Sen sijaan syvä huoli ja kova ahdistus aina kun uutisia tulee ja tuntuu ettei kukaan välitä lapsistammel.

Vierailija
20/123 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän suhteen tilanne on parantunut vasta nyt ihan hiljattain, yllättäen samalla kun Euroopan levottomuuksia ei voi enää lakaista maton alle. Tämä hallitus on kuitenkin ollut isolla kädellä tukemassa tätä touhua nämä päälle kolme vuotta ja tiedämmehän miten erinäinenkin puolue käänsi sitä takkiaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä