Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SuPer vai Tehy?

Vierailija
17.12.2018 |

Olen lähihoitajaopiskelija ja minun täytyisi liitt johonkin liittoon ennen ensimmäistä työharjoittelua. Kumpihan se kannattaisi? Plussat ja miinukset? Onko jäsenhinnoissa eroa? Jostain olen kuullut, että Tehy halvin. Voiko olla molemmissa yhtä aikaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi liittyä ennen ensimmäistä työharjoittelua?

Vierailija
2/14 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehy on herroille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks opiskelijajäsenyys ole molemmissa ilmainen.

Vierailija
4/14 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herroille, anna mun nauraa!

Vierailija
5/14 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tehy on parempi.

Vierailija
6/14 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman on parempi. Opettele heti alusta hoitamaan itse omat asiasi, äläkä ulkoista sitä muiden hommaksi. Ei ne sinun etuasia aja, vaan omaansa.

Vierailija
7/14 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana voit liittyä molempiin, opiskelijajäsenyys on ilmaista.

Tehy ei välttämättä ole halvempi, sillä heillä on alajaostoja, joihin kuulumisesta tulee lisämaksuja.

Liity molempiin, ja vertaile liittoja opintojen ajan. Lue lehdet ja osallistu tapahtumiin.

Vierailija
8/14 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululta on kehotettu liittymään, jos tulee ongelmia työpaikalla/työharjoitteluissa, on puilla paljailla. Tuttuni on itse tarvinnut liiton apua työpaikkakiusaamistilanteessa aikoinaan.

AP

Vierailija
9/14 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee ongelmia työssäoppimisessa, se on koulu jonka tulee asiaan puuttua. Mikä koulu näin ohjeistaa?

Vierailija
10/14 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee ongelmia työssäoppimisessa, se on koulu jonka tulee asiaan puuttua. Mikä koulu näin ohjeistaa?

Ei pelkästään työssäoppimispaikassa, vaan ihan työelämässäkin. Olen ymmärtänyt, että on järkevää kuulua johonkin ammattiliittoon? Vai onko? o.

Ap

Vierailija
11/14 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkästään työssäoppimispaikassa, vaan ihan työelämässäkin. Olen ymmärtänyt, että on järkevää kuulua johonkin ammattiliittoon? Vai onko? o.

Ap

Työelämässä sitten eri asia, mutta jäin ihmettelemään mikä taho kouluttaa näin, että olet puilla paljailla jos et jo opiskeluaikana kuulu liittoon? Kuulostaa siltä että joku koulu yrittää luistaa vastuustaan.

Vierailija
12/14 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana olin molemmissa ilmaiseksi. Kun valmistuin ja lähdin töihin erosin kummastakin. Tämä siitä syystö että en koe hyötyä rahan arvoiseksi. Nämä liitot ovat molemmat onnettomia.

Vierailija
13/14 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naisvaltaisten liitot on tissiposkia ja myötäilijöitä täynnä.

Sitäpaitsi miksi maksaa työuran aikana liitollt, kun alle keskipalkan ei siitä miktään hyödy?

Ansiosidonnainen on niin pieni, että haet päälle asumistukea tai toimaria kuitenkin.

Maksat siis tyhjästä.

Yks hailee mistä tuutista se käteen jäävä 491 perusturva koostuu.

Vierailija
14/14 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehy on herroille.

Kyllä. Sairaanhoitajat käyttäytyvät siten. Ja ne vie liittoa.

Super!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän