Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vinot hampaat on miehille turn off?

Vierailija
16.12.2018 |

Hammasketjussa useampi nainen ilmoittaa omaavansa vinot hampaat. Miksi nuo naiset eivät kelpaa teille?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te voitte suudella vinoilla hampailla?

Mä en suutele hampailla.

Vierailija
42/48 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan pieni persoonallisuus hammasrivistössä olla ihan viehättävääkin.

Minua ei ole ikinä sytyttänyt Julia Roberts- hymy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee mieli työntää meisseliä sellaiseen luukkuun.

Ei suu ole meisselin luukuksi tarkoitettukaan.

Mutta niin naiset ajattelee. Heti ollaan imuttelemassa majoneesia

Vierailija
44/48 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammasketjussa useampi nainen ilmoittaa omaavansa vinot hampaat. Miksi nuo naiset eivät kelpaa teille?

Koska eivät ole hoikkia ja treenattuja.

Vierailija
45/48 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tuli kyllä todella paha mieli. Mulla on lievästi vinossa muutamat hampaat ja olen aina niitä hävennyt. Olen tosi iloinen ihminen ja tykkään hymyillä paljon, mutta häpeän itseäni hampaiden vuoksi. Enhän minä nyt sen takia lakkaa hymyilemästä, mutta kyllä se silti pahalta tuntuu lukea täältä näitä kommentteja.

Vierailija
46/48 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta tuli kyllä todella paha mieli. Mulla on lievästi vinossa muutamat hampaat ja olen aina niitä hävennyt. Olen tosi iloinen ihminen ja tykkään hymyillä paljon, mutta häpeän itseäni hampaiden vuoksi. Enhän minä nyt sen takia lakkaa hymyilemästä, mutta kyllä se silti pahalta tuntuu lukea täältä näitä kommentteja.

Älä pahoita mieltäsi. Hampaat ovat yksilölliset, ja se että hammasrivi on täysin suorassa näyttää keinotekoiselta. Ei kellään luonnostaan näin ole.

Vierailija
47/48 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että naiset on kriittisempiä miehen purukalustoon kuin toisinpäin. Itselle ei ole väliä minkälaiset leegot naisella on kunhan ovat puhtaat 👍 Pupuhampaat varsinkin on upeat 😉

M32

Vierailija
48/48 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän, että naiset on kriittisempiä miehen purukalustoon kuin toisinpäin. Itselle ei ole väliä minkälaiset leegot naisella on kunhan ovat puhtaat 👍 Pupuhampaat varsinkin on upeat 😉

M32

Olisipa kaltaisiasi enemmän, koska kyllä pupuhampaay näyttää olevan monelle miehelle turn off. T. Pupuhampainen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan