Miksi vinot hampaat on miehille turn off?
Hammasketjussa useampi nainen ilmoittaa omaavansa vinot hampaat. Miksi nuo naiset eivät kelpaa teille?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
En minäkään pidä vinoista hampaista miehellä. Nykyisin oikomishoidot ovat pikkujuttu, hankkikoot legonsa siistiin riviin.
Pikkujuttu? Ei todellakaan välttämättä. Yhden vinon hampaan takia voidaan joutua koko ylä- ja alahampaisto oikomaan ja vielä leikkaamaankin.
Mistä teet ap tuollaisen päätelmän? Jos mietin tuntemieni varakkaiden miesten puolisoita niin löytyy vinohampaisia vaimoja sieltäkin. Ei hampaat mitään estä, varsinkin jos ovat muuten hyvin hoidetut ja valkoiset niin vinous ei todellakaan haittaa. Ja jos on vielä kroppakin tikissä niin kyllä kelpaa!
Nyt olet kyllä keksinyt tuon ihan omasta päästäsi. Miehet ei oikeastaan ole edes tarkkoja tuollaisessa asiassa, mutta naiset sen sijaan ovat. Eli enemmänkin tuo menee toisinpäin.
Olen vinohampainen nainen ja naimisissa hammaslääkärin kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni vinot hampaat eikä ole kyllä koskaan häirinnyt... Miehiä ollut aina ympärillä vähän liikaakin.....
Sama juttu. Itse en pidä hampaistani, toki ne on hyvin hoidetut ja valkoiset sentään. Miehiä ei ole kyllä estänyt koskaan, olen aina saanut sen kenet olen halunnutkin ja ei, mitään varattuja en todellakaan ole koskaan yrittänyt joten ei tarvitse alapeukuttaa sen takia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee mieli työntää meisseliä sellaiseen luukkuun.
Ei suu ole meisselin luukuksi tarkoitettukaan.
Pääosa naisista sitä kuitenkin siihen funktioon käyttää.
Ja melko monella se on vielä oikein ko. toiminnossa ihan työväline.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään pidä vinoista hampaista miehellä. Nykyisin oikomishoidot ovat pikkujuttu, hankkikoot legonsa siistiin riviin.
Pikkujuttu? Ei todellakaan välttämättä. Yhden vinon hampaan takia voidaan joutua koko ylä- ja alahampaisto oikomaan ja vielä leikkaamaankin.
Kävin näyttämässä hampaitani yksityisellä. Haluaisin kaksi etuhammasta vähän suoremmiksi ja ajattelin, että varmaan suht. Pieni juttu ja hinta ehkä jotain 2000e puolin ja toisin.
Noh, siellä sanottiin että kaikki hampaat täytyy ottaa oikomishoitoon mukaan ja useita täysin terveitä hampaita jopa poistaa (??????!!) Ja hinta-arvio jumankauta 10 000e! Sanoi todellakin kiitos, mutta ei kiitos. Itse asiassa hammaslääkäri itse totesi, ettei hän ehkä edes suosittelisi minulle oikomista kun mitään terveydellisiä ongelmia ei ole. Eli mikään rahastaja hän ei kyllä ollut vaan rehellinen ja erittäin ammattitaitoinen.
En ole mies ja (ehkä siksi?) minusta vinot hampaat eivät ole turn off. Sellainen pieni epäsymmetrisyys itse asiassa on hyvinkin viehättävää, siinä on jotain sellaista villiä ja kesytöntä mukana. David Bowien purukalusto esimerkiksi oli aika hot.
Täysin tasainen ja hohtavan valkoinen pepsodenttihymy tuo helposti mieleen jotkut ihmis-Barbit/Kenit. Se voi olla muovisuudessaan suorastaan creepyä.
Huono suuhygienia taasen on yksiselitteisesti vastenmielistä.
Vinot hampaat, kierot silmät ja niin kova kiima että mölisee. Kovettaa meisselin kuin meisselin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, Suomen hu.*orip,,ukk.ihan se siellä. Montako sataa tuhatta naista olet käynyt läpi?
Onko muka noin? Minusta se on vaan söpöä.
Japanissa vinot ja sekaisin olevat hampaat on muotia ja suositut, jotkut hankkivat sellaiset tarkoituksella!
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-2271585/Japanese-women-payin…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkujuttu? Ei todellakaan ole! Iso juttu ja lisäksi maksaa 6000e ylöspäin.
Itse selvisin yksityispuolella 1800 eurolla ja alle vuodessa, vaikka olivat todella pahasti vinossa. Enemmän tietysti olisi maksanut, jos olisin korjauttanut ulkonäön lisäksi myös purennan.
Mä olen ajatellut, että koska vinot hampaani eivät häiritse minua itseäni, on aivan yks ja hailee, jos ne jotakuta toista häiritsevät. Haluaisinko olla suorahampainen ja löytää kumppanikseni ihmisen, joka ei olisi kelpuuttanut minua vinoilla hampailla? Leukanivelvaivoja vain on alkanut nyt iän myötä olla niin paljon, että hammaslääkäri painostaa oikomaan. Ehkä jossakin vaiheessa on pakko, mutta ulkonäön vuoksi en sitä kyllä menisi tekemään, jos ei muita ongelmia olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muka noin? Minusta se on vaan söpöä.
Japanissa vinot ja sekaisin olevat hampaat on muotia ja suositut, jotkut hankkivat sellaiset tarkoituksella!
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-2271585/Japanese-women-payin…
Japanissa kaikenlaiset jutut on muotia, vaikka pönttö ankeriaita takapuoleen, jota tyttö sitten katselee endoskooppikameralla. Japaniin
No mutta nuo tytöt hampaineen on söpöjä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, Suomen hu.*orip,,ukk.ihan se siellä. Montako sataa tuhatta naista olet käynyt läpi?
Huoripukki ei ole sensuroitu sana. Ja tottahan se on.
Miksi niitä vinoja hampaita ei ole jo lapsena oikaistu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä vinoja hampaita ei ole jo lapsena oikaistu?
Vinoja hampaita ei oiota, ellei purennassa ole korjattavaa - tai saavat vanhemmat tietysti yksityisellä maksaa oikomisen niin halutessaan. Lisäksi ihmiset leukaluu ja hampaisto muuttuu läpi elämän, jolloin nuorena suorat tai vaivalla oiotutkin hampaat saattavat myöhemmin vetäytyä pikkuhiljaa aivan ristiin.
Miten te voitte suudella vinoilla hampailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kymmenen.
Eli reilusti vähemmän kuin aika monen naikkosen suu, jonne on niitä meisseleitä tuikkailtu?
Jos hampaat ovat puhtaat ja 0 reikää niin miksi ihmeessä?