Voiko vielä 50+ -vuotiaana löytää aidon rakkauden?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Koitin nettiä, mutta kaikki halusivat heti tavata. Itse en ole sellaiseen valmis ollenkaan. Haluaisin rauhassa tutustua ihmiseen, koska olen introvertti. ap.
Itsekin olen enemmän intro- kuin ekstrovertti, mutta silti suosittelen tapaamaan mahdollisimman pian. Nimittäin sekin on koettu, että on kirjoiteltu ensin pitkään ja hartaasti ja sitten suurin toivein tavattu, niin se toinen ei olekaan ollenkaan sellainen, millaiseksi oma mielikuva hänestä on kirjoitusten perusteella muodostunut. Eli todella suuri pettymys (varmaan molemmille osapuolille). Eli pitää tavata ennen kuin omat kuvitelmat ovat rakentaneet liian "valmiin" kuvan tyypistä.
1) mieti tarkkaan mitä olet hakemassa: sun kohdalla ainakin hitaampaa tutustumista netin kautta ensialkuun
2) kirjoita profiilisi tätä silmälläpitäen
3) kuole yksin
Mä olen ainakin heittänyt toivoni täysin. En tiedä huomaako sitä.
Vierailija kirjoitti:
Koitin nettiä, mutta kaikki halusivat heti tavata. Itse en ole sellaiseen valmis ollenkaan. Haluaisin rauhassa tutustua ihmiseen, koska olen introvertti. ap.
Ööh mitä, mikä ongelma on tavata ja tutustua kasvotusten, vaikka olisi introvertti, kuvaus jota tarkoitat taitaa olla ujo. Nimittäin minäkin olen introvertti, ilmeisesti kun viihdyn yksin, muttei minulla mitään ongelmia ole tavata ihmisiä
Mun isä löysi suuren rakkauden vielä 74v:nä
Ehdottomasti voi! Todistusaineistoa on.
Ihan tutussa laivan baarissa tuli vastaan. Tunne ja suhde kehittyy pikku hiljaa.
Ei ainakaan deittisivustoilta tunnu löytyvän. Suurimmalla osalla niin epärealistiset odotukset kumppanin suhteen.
Varmaan riippuu mitä pitää aitona rakkautena.
Voi. Itse olen 55-vuotias mies ja löysin uuden rakkauden nykyisestä 25-v tyttöystävästäni.
Ei sellaista olekaan. Ei 50v enää pidä olla niin sinisilmäinen hölmö, että kuvittelee olevan olemassa jonkun erikoiskappaleen, miehen, joka ei petä kaikilla elämän osa-alueilla. Tiedän, olen realisti.
Mitä on aito rakkaus? Millaista on epäaito rakkaus? m49
Täytän 50 tänä vuonna ja ollaan menossa naimisiin, tavatessa olin 45
Vierailija kirjoitti:
Voo helvetti 50v. introvertti ja etsii rakkautta. Ihan sama vaikka otat 2 25v.sta. ei ne kauaa pysy olit sit kumpi vertti tahansa. Kuile elämä tuolta osin on eletty.
Gospel on saatananpalvontaa, kuuntele Sionin lauluja niissä on pyhä Henki
Minä en saa naista koska olen ruma ja mulla on pienet Munat, olen 53v täysin yli ikäinen, munat ei toimi. Naisille pitää olla isot Munat ja kova panomies joka nussii perseeseen. Pitää olla isot Munat joita läiskytellä saunassa ja kertoa härskeimmät vitsit joissa pilkataan naisia. Pitää olla narsistinen vaimonhakkaja vankila kundi mies
Vierailija kirjoitti:
Minä en saa naista koska olen ruma ja mulla on pienet Munat, olen 53v täysin yli ikäinen, munat ei toimi. Naisille pitää olla isot Munat ja kova panomies joka nussii perseeseen. Pitää olla isot Munat joita läiskytellä saunassa ja kertoa härskeimmät vitsit joissa pilkataan naisia. Pitää olla narsistinen vaimonhakkaja vankila kundi mies
Pitäisi myös osata suomen kieltä edes auttavasti.
Miksi ei voisi löytää? Jos tahtotilaa löytyy niin vielä satavuotiaanakin voi löytää. Ei elämä lopu määrättyyn ikävuoteen vaan kuolemiseen ja niin pitkään kun elää voi löytää mitä vaan.