Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuo "ai draid tuu meik samting foor juu tuu"

Vierailija
16.12.2018 |

-perheenäiti tarjoaa tuolle vaihto-oppilaalle (? Äiti aasialainen, isä länsimaalainenko?)
En koskaan onnistu näkemään, näyttäis mun pienestä ruudusta että pelkkää simpukkaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idari

Vierailija
2/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idari

Okei 👌

Mukava tietää että keskustelen oikein älykön kanssa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se vaihto-oppilas ole olevinaan ranskalainen? Joten miksi sille on yritettävä puhua hoono-englantia? Sainoisi että "sö esejee feer kelkösoos pur tua ossi ".

Vierailija
4/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treidaan myös kaksi tehden jotakin neljälle sinussa olevalle myös.

Vierailija
5/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että se vaihto-oppilaspoika on Ranskasta.

Mutta ärsyttävä mainos, ihan vaan tuon lauseen takia.

Vierailija
6/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä pojalla näyttää olevan ikävä kotiin jouluna. Suomalaisessa joulupöydässä on eksoottisia herkkuja ja poika ilahtuu saadessaan häntä varten tehtyjä simpukoita. Hymy leviää huulille ja koti-ikävä helpottuu.

Vierailija
7/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks se vaihto-oppilas ole olevinaan ranskalainen? Joten miksi sille on yritettävä puhua hoono-englantia? Sainoisi että "sö esejee feer kelkösoos pur tua ossi ".

Minä ajattelin että on aasialainen? Cheng tai jotain vastaavaa?

Vierailija
8/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaihto-oppilas on ranskasta. Peloissaan katselee suomalaisia jouluruokia.... uskoisin tuon äidin oudon intonaation olevan siksi, jotta me katsojat tajuaisimme kyseessä olevan suomi-äidin .... joka on älynnyt hakea jotain ranskalaisessa joulupöydässä yleistä syötävää, simpukoita, tuon vaihtarin takia. Intonaatiolla siis korostetaan tätä asetelmaa erikielisten kesken.

Vierailija
9/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana :)

Vierailija
10/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vaihto-oppilas on ranskasta. Peloissaan katselee suomalaisia jouluruokia.... uskoisin tuon äidin oudon intonaation olevan siksi, jotta me katsojat tajuaisimme kyseessä olevan suomi-äidin .... joka on älynnyt hakea jotain ranskalaisessa joulupöydässä yleistä syötävää, simpukoita, tuon vaihtarin takia. Intonaatiolla siis korostetaan tätä asetelmaa erikielisten kesken.

Okei. Pitää katsoa uusin silmin vissiin. Mulla on 7-tuumainen telkkari ja vähän huonossa kulmassa enkä ole oikein hyvin nähnyt, joten olen kai erehtynyt sitten.

Vierailija
11/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä nuotti puheessa, miksi se pitää sillai laulaa?

Vierailija
12/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koko kulho on pelkkiä simpukoita? Ja se riittää jouluherkuksi ranskalaiselle(?).

Vierailija
13/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sillä on tumma tukka? En tajua kenen mielestä se voisi mitenkään näyttää aasialaiselta:O.

Vierailija
14/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sillä on tumma tukka? En tajua kenen mielestä se voisi mitenkään näyttää aasialaiselta:O.

No hemmetti, minä ajattelin jotenkin. Mutta tosiaan, mulla on pieni toi 7 tuuman tv, joten voi olla että käsitän tosiaan väärin

Vierailija
15/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rasittaa noissa mainoksissa (toinen on se, jossa tytär tuo vegaani/kasvissyöjäpoikaystävänsä kotiin jouluruualle) se, että ensin on katettu perisuomalainen joulupöytä ja vasta siinä vaiheessa, kun kaikki ovat jo pöydässä ja se vieras katselee pöydän antimia kauhuissaan tulee tuo "surprise...!!!! oli mulla sullekin jotain".

Vierailija
16/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisimpukoita.

Ja oletin että vaihtari on Ranskasta.

Vierailija
17/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin et on olevinaan espanjalainen?

Vierailija
18/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on ärsyttävä se vegemainos kun on niin tekemällä tehty sellaiset hippiveget siihen ruokapöytään. Ei nykyisellään kaikki veget näytä alkuunkaan tuolta. Ei me kaikki mitään hippejä olla.

Vierailija
19/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt jotenkin oleellista, mistä maasta se on? Voihan vaikka irlantilainen tai liettualainenkin pitää suurimpana herkkunaan simpukoita.

Vierailija
20/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oletin että se on samanlainen ruokavammainen kuin se toisen mainoksen vegaani, mutta tuo vaihtarijuttu käy enemmänn järkeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä