Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Lokakuisten perjantai***

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että oli IHANAA!! :) Juu, kaikki siis kunnossa. Kummasti kyllä tuli jotenkin niin luottavainen olo tän raskauden suhteen. Ei yhtään enää huolestuta, vaikka liikkeitä tuntuu vaihtelevasti. Kun siis näki kun vauva heilu ja viuhto ja mitään ei silti tuntunu.. :)

Mutta siis suht rauhallinen loppujen lopuks taitaa olla. Vauvan mitat oli reisiluu:3,1cm, kokopituus 19cm ja paino 280g. Kone antoi lasketuksi ajaksi 1.10. (menkkojen mukaan siis 6.10.) mutta eipä sitä muuttamaan lähdetty. Ja se mitä toivoin: eli sukupuoli... Täti kysyi että ootteko sitä miettiny. Minä sit et " no minä haluisin kyllä tietää mutta..." ja katoin miestä. (oltiin siis jo puhuttu ja mies oli sitä mieltä ettei kysytä.) no mies pysy sitten kannassaan eli sitä ei katottu. Kyllä TAVALLAA harmittaa ku olin jo asennoitunu ettei sitä meiltä tiedustella et halutaanko tietää ja kun sattu semmoin täti, joka olis kattonu niin mies ei halua. Heh.. No, ehkä hyvä noin, säilyy jännitys loppuun asti. ;)

Mut nyt mun täytyy rientää. Hyvää viikonloppua ja äitienpäivää kaikille jos en tänne törmää! :)

onnellinen pupu ja masu 19+0

Vierailija
2/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ultrakuulumisia kaikilla!! =) Kävitkös Pupu Koks:ssa ultrassa? Ihan vaan sen takia kyselen, kun olen sinne itse menossa 22.päivä ja juuri tuossa miehen pehmitin valmiiksi, että halutaan tietää sukupuoli jos se mahdollisuus annetaan. Minäkin kuullut tähän asti vai siitä, ettei siellä kerrottaisi, mutta riippuupa näköjään ultraajasta. Täytyy toivoa,että sattuisi meillekin sellainen joka kertoo... Mies ollut tähän asti sitä mieltä että annetaan jännityksen säilyä syntymään asti, mutta kuulema tehdään niinkuin minä haluan! Nythän se rupee jo jännittämään koko ultra!!

(.)Väsymys on taas valtaisa, mutta onkin koko talo siivottu ja kaupungillakin keretty juoksentelemaan, joten ihan hyvin voikin loppu illan makoilla. Liikkeitä tuntuu iltaisin ennen nukkumaan käyntiä, muuten hiljaista.

Huomenna onkin Hesan reissu tiedossa, Ikea, hardcore-show ja ystäväperheen luona vierailu. Mutta nyt sohvalle ja jalat ylös!!

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Neljäs 16+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ainakin patovahdille ja pupulle joilla hyviä ultrakuulumisia! Ja onnea myös muille jotka ultrassa olivat käyneet (nimiä tämä pää ei muista...)!

Eipä mulla kummempia tällä kertaa tulin vaan ilmoittamaan itseni perjantai pinoon :) jännä kun noista ulkononäkö jutusita on puhetta. Eli siis minkä näköiseksi toisiamme kuvittelemme ja uniakin on toisista nähty. Mä oon nähny mm. Jenistä unta... Hassua...

Meijän ukkeli lähti katsomaan lätkämatsia kaverillensa. Otti kaljaakin mukaansa. Tulee kuulema sitten taksilla kotiin. No se ei itse asiassa ookkaan piiiitkään aikaan ollu missään joten ihan ok että meni. Meillä esikoinen mummin ja ukin kasnssa mökillä ja mulla täällä vain yksi lapsi :). Mun kaveri tulee kohta tänne ja katotaan leffaa ja syödään herkkuja sitten kun pikkuneiti suvaitsee mennä nukkumaan.

Aamulla ajattelin olla oikein reipas ja käydä Vallilan kirppiksellä heti aamusta...

Omaan masuun ei mitään uutta. Liikkeitä tuntuu usein ja supistuksiakin on ruvennu tulemaan. Lähinnä vain sellaisia mahan kovettumista. Jännä mä oon ruvennu kattelemaan hirveesti pojan vaaatteita ja muutenkin on semmoinen poika olo. Olis kyllä kahen tytön jälkeen mieletöntä saada poika:). No mullakin 22.5 ultra (parilla muullakin näytti samana päivänä olevan) ja jospa siellä sitten saisi tietää osuuko nää tuntemukset oikeaan.

No tulihan sitä juttua ihan mukavasti. Niin ja äitienpäivänä käydään anoppilassa syömässä ja muuten vietetään ihan perheen kesken. Eli oikeen hyvää äitienpäivää kaikille äideille ja tuleville sellaisille:)!!!

Mä palailen varmaan vasta maanantaina kirjoittelemaan.

Mamseli rv 17+5

Vierailija
4/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis Neljäskö, käytiin Koksissa! (heh, kauanpa pysyin poissa täältä...) Eli oli tosiaan semmosta viestiä tullut muualta etteivät ne kerro (paitsi kun yks kaveri oli käyny useemman kerran ja oli sattunut virolainen lääkäri yhellä kertaa niin oli kysynyt ja kerrottu oli) mutta tämä täti olisi kyllä ainakin yrittänyt ottaa selvää! Tosin kun mies sanoi ettei katota niin täti sanoi että " hyvä hyvä" , eli sekin oli itse sitä mieltä ettei katottais.

Mutta meillä siis jännitys säilyy sen asian suhteen... ;) Jeni tais muuten kirjotella et oli vauveli heristäny nyrkkiä (HIH!) niin meille täti sanoi että taitaa olla sosiaalinen kaveri kun moikkailee jatkuvasti! ;D Peukkua imee yhessä kuvassakin ja yhessä vaiheessa meni varpaatkin suuhun! Ihanaa.. :)

Mut NYT mä meen taas!

Pupu :)

Vierailija
5/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se olikin patovahdin vaava joka nyrkki pystyssä heilui.. ;) Anteeksi sekoiluni.

Niin ja meillä kesti melko tarkaan 30 min. se ultra. Ja Neljäskö, täti oli sellanen punatukkanen lyhyehkö reilu 50 vuotias nainen, mukava oli vaikka vaikutti " tiukalta tädiltä" . Et jos sen näkönen tulee niin voi tulla sukupuolikin tietoon, heh.. :)

Tää vieläKIN..

Vierailija
6/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasioista ekana että mulla on ollut vittumaisimmat päivät tässä nyt,työnantaja ilmoitti että mulle ei olekaan töitä kun olen raskaana!!Sitten taas luvattiin että maanantaista asti palkallista(nyt harjottelu)No katos kummaa ei olekaan ja vakansssi ei tule mulle.PRKL ku ottaa päästä.Ehdotti sitten päivätyötä(siivouskoneen ajelua) jonka pitkin hampain otin.Ei kyllä kuulu mun harjotteluun mutta rahaa saatava.

Masussa kaikki varmasti hyvin tästä stressistä huolimatta ja mullakin ultra 22.5!Potkuja tuntuu välillä ja masu näyttää jo kunnon vauvamahalta.

Wades&Natika 17+?

Vierailija
7/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Toissapäivänä kerroin, että olen huolissani kun ennen niin selkeät liikkeet olivat vaimenneet eikä vauvaa saanut heräteltyä liikkumaan ennenkuin keksin.....laitoin kylmän lasin mahaa vasten kun muistin miten vauva on reagoinut ultrageeliin ennen. Liikket löytyivät!

Rakenneultra oli siis eilen:

Vauva on erittäin eloisa ja kaikki oli kohdallaan. Sukupuoli ei paljastunut, piti jalat niin supussa. Ei ollut mitään epänormaalia löydöstä ja koko vastasi päästä mitattuna täsmälleen eilisiä lukemia 18+4. Saatiin ihania kuvia mukaan. Kätilö oli sellainen kuin toivottiin, eli asiantunteva ja ystävällinen. Istukka on siis etuseinämässä, kuten joku täällä arveli, ja se on vaikuttanut potkujen voimakkuuden tuntemiseen. Illalla vauva oli vauhdissa niin että tunsin kyllä koko ajan.

Yksi ainoa kysymys:

1. Annoitteko suostumuksenne istukkaveren luovutukseen?

-minä annoin. Ylpeänä kannan nyt luovuttajatarraa äitiyskortissani. =)

t. Patovahti 18+5

Vierailija
8/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eilen oli sitten se lääkäri, ja kaikki onneksi hyvin, ei olleet supistukset vielä saaneet tuhoja aikaan, kohdun sisäsuu oli kiinni ja kaulaakin vielä hyvin jäljellä, eli normaalia elämää saa jatkaa, käyn vielä kuukauden kuluttua tarkistuttamassa asian.

vauvallakin kaikki oli kunnossa, pikaisesti vaan kurkattiin, syke näkyi ja vastasi viikkoja, siinä hässäkässä jäi sukupuolen uteleminen, tärkeintä että kaikki kuitenkin hyvin!

uuden huolenaiheen kyllä sain kun huomattiin että istukka osittain kohdunsuulla, vielä ei seurantoihin laitettu kun luultavasti siitä kuulmenna itekseen siirtyy ylemmäs..mutta kyllähän tuo jäi huolettamaan! no viikon päästä on onneksi se rakenne ultra niin pääsee perusteelliseen (toivottavasti) tarkastukseen.

meillä on taas poika aloittanut aamun neljän ja viiden välillä ja siinä samalla jostain kumman syystä (?!;)) äitikin sai nousta...

aamuisin olo allergian suhteen tuntuu tukalimmalta, vaikka luulisi että just illalla tai päivällä on pahin kun kuitenkin ulkoilee ja on enemmän " pölyissä" .

tervetuloa vaan uusille taas, olikohan eilisessä pinossa...millamagia ... anteeksi huonomuistisuuteni;)

tänään olisikin ystävien tapaamista , hih, hirmu tiukka aikataulu, en oo semmoisissa ollenkaan hyvä, siis aikataulussa pysymisessä..

mitähän vielä...

aurinkoista ja ihanaa perjantaita massuille!

fiikuna ja mytty rv18+2

Vierailija
9/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa patovahti, että kaikki oli kunnossa!

..meillä ei tuota ultraa ole vielä ollut joten eipä olla vielä mitään suostumusta annettu..

fiikuna ja mytty rv18+2 edelleen:)

Vierailija
10/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patovahti: olisko sit tyttö tulossa? meillä tytöt pitänyt jalat oikein kiinni toisissaan mutta tämä vauvva levitteli =)

Mä en nyt kerkiä kirjoitella enempää menen tyttöjen päiväkodille äitienpäivä kahville =)

Kirjoittelen tuossa muutaman tunnin päästä paremmin.

T:Hexu ja onni-ilona rv 19+4

Vierailija
11/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikainen herätys tänään kun neuvolaan pitäisi rientää, mukava kuulla pikkuisen sydänäänet taas =) Pikkusen olen kateellinen noista ultrakuulumisista ;)

Meilläkin kiireinen päivä ja totutusti ollaan joka paikasta myöhässä...

Mutta nyt tuli pikainen viesti, aamupalalle riennettävä että ehditään neuvolaan =)

Mukavaa päivää :)

C 17+1 (niin ne viikot vaan vierähtää..) :)

Vierailija
12/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katsoin Teho-osastoa ja tunsin ekan kerran ihan varmasti vauvelin liikkeet!! Ekaksi kutitteli tuossa navan alapuolella, sitten tuntui pari pientä muksahdusta ja sitten naputteli tuolla alamahalla :D Pikkasen meni suu virneeseen, vaikka neljäs lapsi jo onkin. Siitä se nyt alkaa..

Mulla on kauhea stressi äitienpäivästä :( Kun meidän lapsilla on 6 mummia ja haluisin muistaa kaikkia jotenki, mutta rahatilanne on aikas finito, kun vasta maanantaina tulee miehen palkka jne. No, korttien tekeminen ei paljoo maksa mutta yleensä oon aina ostanu mummoille myös jotku kivat kukat tai sitten muuta. Nyt suunnittelin, että oisin huomenna painanut lasten kans tyynyliinoihin kangasväreillä lasten kämmenenjäljet, mutta ne kangasvärit oli niin tyyriitä, että pitänee unohtaa koko juttu :( Ääh..

Poika toi eilen eskarista kortin ja lahjan, ihanaa päästä aukasemaan sunnuntaina :D Tämä on ihan eka oikea äitienpäivälahja, siis lapsen itsensä tekemä / hankkima. Ennen on mies ostanut kukan jne.

Mies aikoi viedä minut sunnuntaina johonki syömään ja kuulemma lapset siksi aikaa mummolaan.

Voi pastilli, kello juoksee ja tuo ukko ja poika ei taas yritäkään keretä eskariin & töihin. Pakko mennä hoputtamaan!

Mianni 16+6

Vierailija
13/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia oli tullut, TERVETULOA mukaan vaan! :)

Hienoja ultrakuulumisia oli monella, kiva kiva ja onnea!

Tuosta Patovahdin kysymästä istukkaveren luovuttamisesta en ole kuullutkaan... joten siihen en voi vastata. :O

Miannikos se oli tuntenut myös liikkeet?? Onnittelut sinnekin! ;)

Oma (.) : tässähän tämä paisuu. :) Liikkeet tuntuu vielä harvakseltaan, mutta kyllä ne päivittäin olen tuntenut nyt. Olo on ihan ok, joten ei valittamista. Seuraavaan neuvolaan on vielä turkasen pitkä aika, melkein 4 viikkoa :/ (ja edellisestä käynnistä kuukausi). Ensi viikolla on esikoisen neuvolakäynti ja kun on sama th kuin äitiysnlassani, niin eiköhän siellä tarvittaessa voida vaikka kuunnella pikkuisen sydänäänet, jos tarpeen.. Olisihan se lapsillekin elämys oikeastaan, kuulla ekaa kertaa... hmm.. täytyy katsoa, jos aikaa sillä käynnillä jää, niin voisi ehdottaakin tädille ;)

Jaahans, ei kai tässä auta kuin tarttua imuriin ja ryhtyä siivoilemaan, niin ei tarvitse sitten viikonloppuna ahertaa vaan saa nauttia tai tehdä jotain muuta.. Toivottelen tässä jo hyvissä ajoin kaikille äideille ja myös tuleville äideille

[color=red]

[size=2]HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ!!

♥ ♥ ♥[/size][/color]

-Jedelede 16+4

Vierailija
14/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patovahti: IHANIA uutisia Sulla <3 Aina kun lukee näitä teitin ultrakuulumisia niin ei _millään_ ilveellä jaksais itse odottaa sinne 22.5 saakka, mutta ei siihen nyt enää ole kuin viikko ja 3 päivää..." kuin" ..hmmm..

Mulla on kyljestä " kiristänyt" koko aamun, en oikein saanut nukuttuakaan kunnolla enää aamulla:( Nyt kun menin heti isolle asialle, kun nousin niin helppas*huoh*

Olin illalla havaitsevani jotain liitoskivun tynkääkin alapäässä, tuntui aikas inhottavalle. Mietin, että joku on kertonut niiden olleen ihan niin kivuliaita, ettei kävelemään pääse ja on joutunut Panadoliin turvautumaan. Ei kiva!

Kertokaas mammaset, että missä teillä niitä [b]liitoskipuja[/b] on tuntunut tarkalleen..? Siis tuntuuko muuallakin kuin häpyluussa? Kun musta tuntuu, että tää mun ihme kipuilu lähtee niinku lonkista ylöspäin...

Se terkkari ei sitten muistanut lähettää mulle niitä perhevalmennusaikoja sähköpostiin....Lupas eilen puhelimessa laittaa ne mun meiliin. Höh!! Saattaa kyllä olla, että on kirjottanut mun s-postini väärin. Se loppu kun on @msn.com niin on voinut kuulla msm.com. Noooooh, mä voin sitte ens viikolla sille taas soitella :D Se o n kyllä vähän sellanen hössö, ettei välttämäti ihan muista aina kaikkee, heh :) Onko ihmekään, kun joutuu oleen päivittäin tekemisissä RD:tä " sairastavien" mammojen kanssa, tarttuuhan sekin varmaan:D

Jaahas, masussa herättiin. Eilen illalla siellä oltiinkin tavallista väsyneempiä eikä hurjasti liikuttu. Saunassa kaveri ei ole kertaakaan liikkunut, on varmaan kauhuissaan lämmöstä :D Mies kyllä meinasi, että se nauttii niin löylyistä, ettei kerkii liikkumaan..

Mun eilinen ilta ei sitte menny ihan niin ku suunnittelin. Kun tästä koneelta tohon sohvalle sitä seiskaa hyppäsin lukemaan niin nukahdinpa sitte tietenkin ja nousin vasta seiskalta :( Siinä sitte laitoin pyykit narulle ja katoin salkkarit, jonka jälkeen lähdin kaupassa käymään. Isännällä on iltavuoroviikko, mutta pääsikin jo ysiltä kotio niin meni mun siivoushommat ihan " pipariksi" VOI HARMI :D:D Aattelin nyt ennen töihin lähtemistä imuroida taikka sitten illalla, kun tulen kotio.

Kattooko teistä kukaan muu Baaria?? Mä katon kyllä aina, kun suinkin vaan on mahdollista..eli aina ;) Olin ihan järkyttynyt siitä Kaitsun häädöstä...Mitä ihmettä se oikein on touhunut? Tai no siis käynyt kuvausryhmän kimppuun, mutta että miks ihmeessä?! Taitaa vähän olla hermot kireellä. Kaj oli mun suosikki, ihan mälsää..No nyt Mira saa sitte voittaa :D

Meillä töissä kävi eilen mun pomon pomo (mies) ja oli ihana huomata miten iloinen hän oli tästä mun raskaudesta :) Toisti moneen kertaan, että eikö se olekin hieno asia ja että onhan sitä odotettukin aika kauan. Hmmm....Mistäs hän sen tiesi?! No ei epäilystäkään sillä hän oli myös edellisen pomoni pomo ja tää edellinen pomo sitte laverteli kaikki meitin lapsettomuusasiat ympäriinsä, josta loukkaannuin todella ;( Otin loparitkin ja kerroin työkkäriin kirjallisena miten tää pomo on kertonut mun tosi arkoja yksityisasioita ympäriinsä..No, mun olis tietty tarvinnut näyttää ne jotenkin todeksi enkä halunnut mitään riitaa eli kärsin sitten puolen vuoden karenssin siitä hyvästä :D Nyt kun tulin tähän uuteen paikkaan töihin niin yksi asiakas sanoi, että " Jaa sitä on palattu äitiyslomalta??!" Voitte vaan kuvitella miltä tuntui, kun lasta ei ollut kuulunut kaikista rankoista hoidoista huolimatta :( Satutti todella syvältä! Sanoin vaan hymyssäsuin (vaikka sisin itki) etten ole kyllä mitään lasta nähnyt, johon asiaks sanoi: " Ai, kun " Tuija" kertoi sun jääneen äitiyslomalle?" JUST!!! Eli kun mä otin lopputilin niin ei ollut muijalla pokkaa kertoa totuutta vaan keksi tollasen v-mäisen tekosyyn.

No, joo noi on mennyttä mitäs niitä muistelemaan:)

Jaahans....Mulle alkaa ihan pikkuriikkinen stressi nousta päälle, kun mietin mitä kaikkea pitää ostella tässä vielä ennen vauvan syntymistä...Oikeestaan ihan kaikki: Kaukalo, Vaunut, Sänky, Hoitopöytä, Sitteri + kaikki muut...Huh huh, tietää ainakin minne lomarahansa laittaa :D

Tuosta tulikin mieleeni...Pyysin silloin taannoin työnantajaani kirjottamaan mulle työsopparin, kun olen kuitenkin kohta 2 vuotta ollut tuolla töissä eikä sopimusta ole kirjoitettu koskaan. Hän lupasi sen kirjottaa ja mä itse etin hänelle työsopimuspohjan valmiiksi. MUTTA: Sen jälkeen sitä sopimusta EI ole näkynyt MISSÄÄN...??!!! olen yrittänyt sitä vähäsen jopa etsiäkin, meillä kun töissä ei ole mitään " salaista arkistoa" vaan mä saan koluta ihan kaikki paperit. En ole löytänyt!

Mietin vaan, että eihän tuo voi muuttaa yht äkkii mun sopparia loppumaan äippäloman alkuun, kun otti nyt sitten oppisopimusoppilaankin??! Eli eihän noin voi toimia...? Siis en mä TIEDÄ millasen sopimuksen hän ON kirjottanut, mutta ihmettelen vaan ettei siihen ole pyydetty mun nimmaria ollenkaan...?! Hmm...Taidanpa muuten tänään alkaa etsimään sitä oikein urakalla :D

Sen mä sain kuulla, että " Me päätettiin, ettet sä ainakaan kahteen vuoteen sitten takasin tule!" Hieman huumorilla tuo oli sanottu, mutta syy oli just toi oppisopimusjuttu. Mä siihen, että " No älä luule, en TODELLAKAAN tule ainakaan KOLMEEN vuoteen!!" Enkä meinaa mennäkään.

Joo no nyt tuli sellanen satu, että parempi lopetella....heh :D

Oikein mukavaa perjantaita kaikille ja ihanaa äitienpäivää kaikille tuleville ja oleville äideille!!

Haliterkuin: Je_Ni & " Pikku-Hippu" 18+5

Vierailija
15/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

joku eilen (vai toissapäivänä) kyseli, miten mies suhtautuu odotukseen, ja tuskaili, kun ei oma mies oikein osaa huomioida asiaa. Luin kommenttia ja ajattelin, että onneksi on joku muukin, jonka mies ei tajua tuon taivaallista asiasta, että en ole ainoa. En ole saanut kyllä minkäänlaista henkistä tukea yhdenkään raskauden aikana kotoa (nyt siis kolmas tulossa), ja olen alkanut tajuta, että monilla miehillä ei kai vaan ole eläytymiskykyä tähän tilanteeseen, vaikka olen kärsinyt joka kerta kaikki pahoinvoinnit, väsymykset ja huimaukset ja olisin mielestäni ansainnut edes ylimääräisen halauksen välillä.

No niin, eilen sitten tuli minulla malja täyteen ja sain ison itkukohtauksen illalla (okei, johtuu varmaan hormoneista osittain) ja valitin suureen ääneen ettei kukaan välitä minusta ja vauvasta eikä ketään kiinnosta, miten minä voin. Lapset tuli heti halaamaan ja lohduttamaan, mutta mies seisoi ovensuussa neuvottomana ja sanoi, että mitä sä nyt itket, mähän teen kaiken minkä voin, just tulin Ikeastakin ostamasta sulle niitä keittiönroskiksia. Katsoin sitä aika kummissani, että mitä tekemistä jollain roskiksilla on vauvan kanssa. Se selitti, että mitä pahempi olo mulla on, niin sitä enemmän se yrittää siivota, korjata, remontoida ja ties mitä, että olisi avuksi. Ja se oli ihan tosissaan ajatellut, että minä itken sitä, että meidän keittiöstä puuttuu kunnollinen roskiskärry. Sitä alkoi jo naurattaa, kun ulvoin puolihysteerisenä, että et kai sinä hyvä mies luule, että mä haluan jotain roskiksia, kun mua pitäisi halata ja kysyä, mitä kuuluu ja miten olen voinut. Ja toinen vaan juoksee ympäriinsä työkalupakki kainalossa, että vaimolla olisi parempi mieli...

Tuli kyllä niin Viivi ja Wagner taas mieleen. Miten putkiaivoja ne miehet oikein on? Ja tuon oman miehen puolustukseksi sanottakoon, että se todella siivoaa, laittaa ruokaa ja on paljon lasten kanssa, eli kaikkensa tekee, mutta tuo käsityskyky... Voi niitä. Nyt jo hymyilyttää.

Hyvää perjantaita :-)

Marisol 16+2

Vierailija
16/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan tällekin aamua jo oksennettua… :( Tuntuu että hetkessä maha pullahtanut näkyviin ja välillä taidan jo mahamiehen liikkeet tuntea. Meillä isäntä kiinnostuu siinä vaiheessa tunnustelemaan ja jutustelemaan masulle kun liikkeet alkavat näkyä ja tuntua kunnolla mahan päällekin, eli kun isukki saa vastauksen ;). Mulla kertyy äitipolilla käyntejä kun 2-osaisen kohdun takia riskiraskaus. Edellisellä käynnillä lääkäri sit kyseli vuotamisista (mut en tippaakaan oo verta vuotanu onneksi) niin lääkäri sanoi vaan että vuotoja voi tulla kun istukka niin alhaalla etuseinämässä ja kai se sit osittain ainaki kohdunsuulla on ku siitäki kontrolli.

Minä kans annoin suostumuksen johonkin istukkatutkimukseen, olisko se sitten ollut just sama mistä patovahti puhui, näin hyvä muisti mulla :D.

Joku kyseli eilen siitä että näkis lokavauvojen kuvat kun ovat putkahtaneet maailmaan, niin syntyneet.fi sivustolle voi käydä ilmaiseksi lisäämässä vauvansa kuvan synnytyssairaalan mukaan ilmoitettuna. Kuvat poistetaan automaattisesti (olikohan) kuukauden kuluttua. Sinnehän jokainen halukas voi lisätä vauvansa kuvan ja linkittää sit lokakuisten ketjuun kuka siellä on kenenki. Näin ei sit tarvi salasanoja tms. ja vaivaton homma.

mutsikk@ 18+1

Vierailija
17/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikille ultratsempistä! =D

Piti vielä sanoa, että nauratti siinä tutkimuspöydällä niin että maha tärisi kun kätilö joutui yhdessä vaiheessa tökkäämään mun mahaa, että saisi vauvan kääntymään juuri tiettyyn asentoon mittauksia varten, niin vauva kyllä kääntyi mutta heristi nyrkkiä samantien. =D =D

Rakenneultraus kesti 35 minuuttia.

Vierailija
18/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istukkaverestä: sen luovuttaminen on mahdollista ainoastaan Helsingissä, että vaikka haluaisinkin niin en voisi. Harmi!

(Ja kyllä, minä tiedän kaiken aina kaikesta ;D )

Onnittelut taas ultrassa käyneille, ja oliko uusia vielä, tervetuloa mukaan!

Esikoinen on kipeänä, en nyt kirjoittele enempää kun pikkuinen tarvitsee äitiä.

-lupicaia 19+5 (puoliväli, täältä tullaan kohta!)

Vierailija
19/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin sitä kun esikoista ultrattiin ainakin tunti! Vähän jäi ihmetyttämään!

20/23 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoa justiinsa tultiin pieneltä kävelylenkiltä, ja oon kyllä ihan uupunu siitäki pienestä reissusta. Pitäis varmaan käydä hemppa tarkastuttaan ku kokoajan vaan väsyttää eikä mitään jaksas tehdä. On kyllä aika jännä jos ois kovin alas laskenu ku oli 149 tossa pari kk sitte. Viime kerralla ei th etes mitannu ku oli eka kerralla niin hyvä. Mutta mutta...vähän alkaa epäilyttää että on laskenu ku ei jaksa yhtään mitää.

Ehkä se on osaksi henkistä väsymystä ja osaksi ihan oikeetaki ku en taho saada yöllä nukuttua.

Voi että Marisol, mua kyllä kans alko naurattamaan tuo sun miehen reagointi asiaan :) Vaikka siinä tilanteessa tiedän ettei se naurata. Minä se olin jo eilen valitin ukkelista. Ei tosiaan oo kertaakaa kysyny tän raskauden aikana että miten vauvalla tai minulla menee ja miten jaksetaan. Alussa kun oli pahoinvointia niin mies teki niin paljon kotitöitä kun koulultaan ehti ja leikki esikoisen kanssa, mutta nyt sillä on ollu kiirettä koulutöiden kanssa ja joudun ite raatamaan kaiken kodin eteen. Kyllä sitte alkaa tympimään kun ei etes ehi muutamaa halia päivän mittaan antamaan. Illalla jää vielä koneelle ku lähen nukkumaan. Kyllä on itku kurkussa monena iltana itellä.. Eilenkin siivosin yksinäni koko talon,(yleensä siivotaan yhessä) tein ruuan miehelle valmiiksi yms. Odotin kommenttia mutta mitään ei kuulunu. Illalla sitte tokasin että etkö huomannu edes että olen siivonnu! Mies vaan vastas että joo, oot ollu tosi reipas!!Hohhoijaa..

Ois nyt voinu edes halauksen käydä antamassa...

Miehet on kyllä todellisia Wagnereita- ja välillä tuntuu että ne on jopa ylpeitä siitä! Argh.

Valivali :) Tänne on kyllä niin helppo valittaa ;)

Oma napa supistelee ja välillä jo huolettaa että miten jo tässä vaiheessa on nuita suppareita. Onneksi ne ei oo kipeitä, mutta tosi epämiellyttäviähän ne on. Noh, pitää koittaa jaksaa tonne 29 pvä asti ku sitte vasta nla (ellen sitte käy sitä hemppaa tarkastuttaa aiemmin) ja kysellä th:lta että onko aihetta huoleen.

Nyt taitaa olla perunat kypsät joten lähen syömään.

Palaamisiin! Jääsydän rv 15+3