***Lokakuisten perjantai***
Kommentit (23)
Ihanat sydänäänet kuultu. Esikoinen vaan pelkäsi sitä kovaa ääntä, että alkoi alahuuli vapisemaan...Paino ei ole noussut yhtään, vaikka luulinkin niin. Vain maha on kasvanut. Verenpainetta vaan joudutaan taas alkaa seurailemaan, ens viikolla uusi aika.
Nyt hirveä väsy,onneks pääsee pojan nukutushommiin ja voi itekin levätä samalla =)
Je_ni:
Baaria seuraan minäkin :) Ja samaa ihmettelin kovasti että mikä sillä Kaitsulla oikein naksahti...Mun lemppari oli kans. Kävin sitten subin sivuilla lukemassa niin ainakin Kajn mukaan kuvaajat olis tullut vessaan kuvaamaan ja sit se olis siitä hermostunut mutta ei ilmeisesti mitenkään edes lyönyt...Tiedä sitten, mutta niin rauhallisen oloinen kaveri, että tuntuis jotenkin uskomattomalta että se noin hermostuis :)
Nyt pakko mennä lepäämän =)
Päivän jatkoja!
Tänään olis tarkoitus mennä heittämään talviturkki pois, jaiks ;)
C 17+1 edelleen ;)
Ihanaa kun on perjantai ja edessä viikonloppu ihan vaan oman perheen kesken. Onkin ollut rankka viikko, kun flunssa on koetellut pikku-miehiä, puolisoa ja minuakin. Pojat olivat kovassa kuumeessa kolme päivää, yskivät vieläkin kovasti mutta ovat jo onneksi kuumeettomia (nuoremmalla kuumeet veteli yli 40 astetta ja lääkkeistä ei ollut mitään apua, kyllä hirvitti!). Puolisolla ei ollut kuumetta kuin yhtenä päivänä, niin että on töihin kyennyt raahautumaan. Minulle tauti tuli kai kaikkein lievimpänä, Luojan kiitos, lähinnä on vaan kurkun kutitusta ja ajoittaisia yskänpuuskia.
Minulla on tässä ollut hermoja raastavat pari päivää, kun toissapäivänä alkoi alapäästä tulla veriviiruja vessakäyntien yhteydessä. Pikku paniikkihan siinä iski. Kävin neuvolassa ylimääräisellä käynnillä, sydänäänet kuului ja pissa oli puhdas, mitkä vähän rauhoittivat mieltä. Toistaiseksi olen malttanut olla lähtemättä äitipolille, kun vuotoa ei kuitenkaan ole tullut paljoa. Ehkäpä limakalvot vaan on kuivat ja herkät, tai sitten esim. vähäoireinen hiivatulehdus. Eilisen otin varovaisemmin, mutta tänään sitten jo uskalsin vähän kyykistellä puutarhahommissa ja imuroida huushollia, eikä mitään vuotoa tänään ole tullut -huhhuh!
Onkos teillä jotain erityistä tiedossa äitienpäivänä? Meillä puoliso yllätti eilen kysymällä, että onko minulla jotain toiveita sunnuntaiksi. Olin aivan häkentynyt tällaisesta huomionosoituksesta, yleensä kun puolisolla ei ole tapana ollut merkkipäiviä noteerata. En siinä sitten häkellyksissäni osannut mitään erityistä toivoa, tietty!
Vielä reilu viikko rakenneultran odottelua, huoh. Huomasinpa muuten, että Je_Ni on menossa samana päivänä kuin minä ultraan eli 22.5. Hih, ollaankohan siellä yhtäaikaa? Mulla on aika klo 13.
Ihanaa viikonloppua kaikille ja iloa äitiydestä; jo olemassaolevasta tai tulevasta sellaisesta!
Severon rv 17+1 tai rv 18+4, rakenneultrassa vielä tarkennetaan uudelleen viikkoja (np-ultran peruusteella laskettua aikaa siirrettiin 10 päivää)
Hei vaan!
Taas parin viikon hiljaiselon jälkeen sain aikaiseksi alkaa tänne kirjoittelemaan. Kotiuduttiin Kreikasta viime viikonloppuna, matka oli rentouttava ja onnistunut, vähän pilvistä kylläkin. Taisi täällä Suomessa olla aurinkoisempaa ja lämpimämpää. Mutta loma on aina lomaa.
Olin eilen neuvolassa, kaikki oli kunnossa. Kun sydänääniä alettiin kuuntelemaan, mahassa muljahti oikein kunnolla, kun vauveli alkoi liikkumaan. Siinä neuvolantäti sitten yritti pysyä perässä ja etsiä minne se kaveri piiloutui. Saatiin sitten kyllä sydänäänet kuunneltua ja taisi olla siinä 160:n lyönnin paikkeilla. Muuten vauvan liikkeitä olen tuntenut muutaman kerran, sellaisia hentoisia.
Jotenkin on tosi väsynyt olo ja kurkku on aivan käheänä. Johtuu varmaan siitepölystä ja tuosta kuivuudesta, sateet olisivat tervetulleita.
Kesäsuunnitelmia ei varsinaisesti vielä ole, mutta luulen että vietetään aika paljon aikaa mökillä, jos vaan ilmat on lämpimät. Sitten varmaankin kierretään jonkin verran Suomea, ja vanhimman lapsen kanssa tietysti käydään Särkänniemessä tai Puuhamaassa.
Rakenneultra on viikon päästä, ja kovasti sitä jo odottelen. Voi olla, että tällä kertaa kysytään sukupuolta, meillähän on jo sekä tyttö että poika.
Oikein hyvää viikonloppua ja äitienpäivää!
terv. Iris73 rv 18+0