Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka olette tehnet aloitteen ja saanut pakit?

Vierailija
15.12.2018 |

Miten mies on hoitanut tilanteen, hienotunteisesti vai muuten?

Tein ensimmäisen kerran elämässäni aloitteen ja mies kohteliaasti kiltäytyi. Sen jälkeen alkoi vältellä minua. Kerran esimerkiksi lähti juoksemasn poispäin nähtyään minut, kun luuli etten nähnyt häntä. Välttelee tilanteita tai tapahtumia missä olin ,mutta missä mies oli kuitenkin myös itse aina käynyt. Tai mikäli tuli paikalle, niin pysyi mahdollisimman kaukana minusta. Enkä minä siis pakkien jälken yrittänyt ottas mitään kontaktia häneen.
Pahoitin tästä mieleni, koksa en olisi ikinö uskonut niin ystävällisen ja mukavan miehen käyttäytyvän noin.
Pakit olisivat olleet ihan ok, enkä olisi niistä loukkaantunut. Miehen käytösestä kyllä tuli paha mieli.
Voinko tuon käytöksen tulkita muutoin kuin, että olin hänestä todella vastenmielinen?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se aloitteen tekeminen sitten on? Kerrotaan suoraan, että on ihastunut, vai?

Sulavampaa olisi tutustua, pyytää esim. kaljalle, eikä "treffeille". Antaa siitä sitten homman liukua eteenpäin omalla painolla, toinen kyllä lähtee mukaan tähän jos on kiinnostunut.

Jos päräyttää suoraan, että olen ihastunut, niin tekee herkästi tilanteesta todella oudon, myös kiusallisen jos toinen sitten ei tunnekaan samoin.

Itse vältän näitä kaljalle menemisiä siksi, että minusta on todella ankeaa, jos siinä sitten samalla joutuisi kuuntelemaan kyseisen miehen naiskiinnostuksia tai seurailla, keitä hän panee kun kaveeraa minun kanssani. En voisi sietää sellaista.

No itseasiassa tuossa se kaljalla käynti ajaa tarkoituksensa, eli tutustut tyyppiin paremmin. Ja tietää ihan jo tuollaisten panorehvasteluiden jälkeen olla pyytämättä enää uudestaan kaljalle.

Hitto, mikä turn off tuollaisen jutut olisi.

Ja mitä se tarkoitukseton kaljallakäynti edistäisi, jos tunteet eivät sen seurauksena itsellä (eikä ehkä sillä toisellakaan) muutu? Miksi toisen pitäisi antaa arvailla sitä, olenko kiinnostunut? Tai antaa olla arvaamatta, että olisin? Ja siis jos voisikin luottaa, että se kiinnostuu, kun tavataan, mutta näinhän ei asia ole. Niin miksi haluaisin tavata ihmisitä, jolle en edes merkitse mitään sen ihmeempää? En itse halua olla vain ystävä niille, joilta haluan suhteen. Seurailla, miten heille en merkitse samaa, kuin joku toinen voi sitten merkitä yms.

Voithan aina täräyttää tuota "olen ihastunut suhun" jos se kerran niin hyvin toimii 👍

Niin, en halua tosiaan seurailla miesten, joista olen kiinnostunut mimmikiinnostuksia, enkä tulla oletetuksi panona, joten teen ihan selväksi jos olen oikeasti jostakusta kiinnostunut.

Vierailija
42/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan nainen joka tekee aloitteen tekee sen yleensä niin paljon itseään "tasokkaammalle" miehelle että pakit ovat todennäköiset. M40

Ei toellakaan ole vain näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se aloitteen tekeminen sitten on? Kerrotaan suoraan, että on ihastunut, vai?

Sulavampaa olisi tutustua, pyytää esim. kaljalle, eikä "treffeille". Antaa siitä sitten homman liukua eteenpäin omalla painolla, toinen kyllä lähtee mukaan tähän jos on kiinnostunut.

Jos päräyttää suoraan, että olen ihastunut, niin tekee herkästi tilanteesta todella oudon, myös kiusallisen jos toinen sitten ei tunnekaan samoin.

Itse vältän näitä kaljalle menemisiä siksi, että minusta on todella ankeaa, jos siinä sitten samalla joutuisi kuuntelemaan kyseisen miehen naiskiinnostuksia tai seurailla, keitä hän panee kun kaveeraa minun kanssani. En voisi sietää sellaista.

No itseasiassa tuossa se kaljalla käynti ajaa tarkoituksensa, eli tutustut tyyppiin paremmin. Ja tietää ihan jo tuollaisten panorehvasteluiden jälkeen olla pyytämättä enää uudestaan kaljalle.

Mitä rehvastelua se on, jos puhuu seksistä kaljalla? En siis itse puhuisi, mutta onko siinä yleisestiottaen jotain väärää tai pahaa? Jos ei olla edes treffeillä siis. Ja haluatko itse eunukin, jota ei seksi kiinnosta?

Monelle meistä on päivänselvää, että seksijutuistaan huutelu on vaan junttia käytöstä.

Miten niin huutelu? Jos ollaan kaljalla, ja jollain miehellä on kiinnostusta johonkuhun naiseen, niin siitäkö ei saisi puhua, tai on joku kamala seksihullu? Saattaahan se sanoa vaikka tapaamisen lopuksi soittavansa Marjalle tai menevänsä Sannan luokse (joita en siis tunne, jos henkilökään ei ole ihan ystväpiiriä) tai ihan mitä tahansa. Siitäkö sitten pitäisi vin luottaa, että he ovat serkkuja, eikä epäillä, että se virittelee suhdetta jonkun mainitsemistaan naisista suuntaan? Olisipa todella kivaa seurata sitten siinä messissä. Toisaalta, kun ei voisi tietääkään, mitä he ovat niin...

sitten jos kysyt, ja mies sanoo toisen olevan joku, josta on kiinnostunut, niin tuntuisi kyllä todella ikävältä, että tuhlasin häneen kaljalla minuuttiakaan.

Vierailija
44/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoneet suoraan etten ole kiinnostava eivätkä halua olla kanssani. Pari miestä myös tuon lisäksi haukkuneet ulkonäköni ”oot hirveen näkönen” tai ”oot ruma”. Yksi sanoi ”kasvata tissit.” Joo en todellakaan lähesty enää ikinä yhtäkään miestä. T. Vanhapiika 30 v

Kasvata tissit- kommentti kuulostaa siltä, että olet ihan normaalivartaloinen tai hoikkakin jopa? t: pienistä tisukoista tykkäävä mies33

Vierailija
45/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko pyyntösi selkeä ja oliko miehen kieltäytyminen selkeä. Jos näin ei ollut, niin silloin jää liikaa tulkinnalle varaa. Varmaankin on tilannekohtaista, onko sopivaa tiedustella ja selvittää asiaa jälkikäteen.[/quote

Pyyntöni oli selkä ja mies vastasi selkeäsi, ettei ole kiinnostunut. Minusta tilanne olisi hyvä ollut näin.

Miehen käytös pakkien jälkeen jäi ihmetyttämään. Olisin odottanut, että asia oli sillä selvä ja jatkossa käyttäydyttäisi normaalisti.

En haluaisi olla tuhon mieheen yhteydessä, koksa ainakin minun kannaltani katsottuna teki selväksi, että olin hänestä suorastaan vastenmielinen henkilö jonka lähettyvillä ei halua olla.

-ap

Miksi ihmeessä kuvittelet, etä tilanne palautuisi jotenkin ennalleen? Mies ei oikeasti merkitsekään sinulle sen enempää?

Siis oletin, koska mies ei ollut kiinnostunut minusta niin asiat eivät muuttuisi. Esimerkiksi voisi yhä olla samassa pöytäseurueessa kanssani jne. mitä hän ei enää tee.

Jos hän haluaisi, ettet joudu kokemaan itseäsi tyhmäksi, kun et kelvannut? Tai siis jos hän merkitsee sinulle paljon, niin miksi hän nauttisi tilanteesta, kun ei voi olla sulle sitä, mitä kaipasit? Onko sinusta hirveän kivaa antaa pakit jollekulle ja sitten olla vielä ystävällinen perään, vaikka tiedät, ettet anna sitä, mitä hän kaipasi? Minusta on ainakin armollisempaa jos ei tarvitse sitten olla tekemisissä jonkun kanssa, jonka tarpeet näyttävätkin erilaisilta, kuin ennen.

Onhan se niinkin, mutta kyllä mielestäni olisi ihan kohteliasta pystyä olemaan samassa tilassa kansaani eikä paeta paikalta minut nähdessään. Se on ihan ymmärrettävää, ettei ota kontaktia ja ignooraa minut täysin. Olihan se varmaan hänellekin kiusallinen kokemus, kun minusta ei ollut kiinnostunut.

Vierailija
46/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä se tarkoitukseton kaljallakäynti edistäisi, jos tunteet eivät sen seurauksena itsellä (eikä ehkä sillä toisellakaan) muutu? Miksi toisen pitäisi antaa arvailla sitä, olenko kiinnostunut? Tai antaa olla arvaamatta, että olisin? Ja siis jos voisikin luottaa, että se kiinnostuu, kun tavataan, mutta näinhän ei asia ole. Niin miksi haluaisin tavata ihmisitä, jolle en edes merkitse mitään sen ihmeempää? En itse halua olla vain ystävä niille, joilta haluan suhteen. Seurailla, miten heille en merkitse samaa, kuin joku toinen voi sitten merkitä yms.

Voithan aina täräyttää tuota "olen ihastunut suhun" jos se kerran niin hyvin toimii 👍

Niin, en halua tosiaan seurailla miesten, joista olen kiinnostunut mimmikiinnostuksia, enkä tulla oletetuksi panona, joten teen ihan selväksi jos olen oikeasti jostakusta kiinnostunut.

Jännässä seurassa kyllä liikut, jos miehet yleisesti huutelee panojuttuja ja naiskiinnostuksiaan.

Vierailija
47/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännässä seurassa kyllä liikut, jos miehet yleisesti huutelee panojuttuja ja naiskiinnostuksiaan.

No siinähän se tulee ilmi, jos sanoo soittavansa jollekin naiselle tai tapaavansa tai menevänsä käymään. Tietenkin voi miettiä, keitä he sitten ovat, mutta luultavasti jotain virotelmiä. En todellakaan aio antaa miehille sellaisiin oikeutta, kun olen miehestä kiinnostunut. Hänen kin on oltava vain minusta kiinnostunut sitten.

Vierailija
48/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdotin treffejä kiltille ja ujolle miehelle jonka tiesin olevan kiinnostunut minusta ja kiinnostus oli molemminpuolista. Tapailimme kuukauden ja kaikki meni hyvin kunnes hän yhtäkkiä muuttui oudoksi ja sanoi ettei tästä tulekaan mitään. Viimeinen kerta kun ajattelen ettei niin kiltti mies voisi satuttaa sillä lailla. Luulin hänen olevan erilainen.

Vierailija
49/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko pyyntösi selkeä ja oliko miehen kieltäytyminen selkeä. Jos näin ei ollut, niin silloin jää liikaa tulkinnalle varaa. Varmaankin on tilannekohtaista, onko sopivaa tiedustella ja selvittää asiaa jälkikäteen.[/quote

Pyyntöni oli selkä ja mies vastasi selkeäsi, ettei ole kiinnostunut. Minusta tilanne olisi hyvä ollut näin.

Miehen käytös pakkien jälkeen jäi ihmetyttämään. Olisin odottanut, että asia oli sillä selvä ja jatkossa käyttäydyttäisi normaalisti.

En haluaisi olla tuhon mieheen yhteydessä, koksa ainakin minun kannaltani katsottuna teki selväksi, että olin hänestä suorastaan vastenmielinen henkilö jonka lähettyvillä ei halua olla.

-ap

Miksi ihmeessä kuvittelet, etä tilanne palautuisi jotenkin ennalleen? Mies ei oikeasti merkitsekään sinulle sen enempää?

Siis oletin, koska mies ei ollut kiinnostunut minusta niin asiat eivät muuttuisi. Esimerkiksi voisi yhä olla samassa pöytäseurueessa kanssani jne. mitä hän ei enää tee.

Jos hän haluaisi, ettet joudu kokemaan itseäsi tyhmäksi, kun et kelvannut? Tai siis jos hän merkitsee sinulle paljon, niin miksi hän nauttisi tilanteesta, kun ei voi olla sulle sitä, mitä kaipasit? Onko sinusta hirveän kivaa antaa pakit jollekulle ja sitten olla vielä ystävällinen perään, vaikka tiedät, ettet anna sitä, mitä hän kaipasi? Minusta on ainakin armollisempaa jos ei tarvitse sitten olla tekemisissä jonkun kanssa, jonka tarpeet näyttävätkin erilaisilta, kuin ennen.

Onhan se niinkin, mutta kyllä mielestäni olisi ihan kohteliasta pystyä olemaan samassa tilassa kansaani eikä paeta paikalta minut nähdessään. Se on ihan ymmärrettävää, ettei ota kontaktia ja ignooraa minut täysin. Olihan se varmaan hänellekin kiusallinen kokemus, kun minusta ei ollut kiinnostunut.

Niin no olisi totta kai, mutta ei ihmisiltä oikein voi odottaa kohteliaisuutta, ikävä kyllä.

Vierailija
50/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ehdotin treffejä kiltille ja ujolle miehelle jonka tiesin olevan kiinnostunut minusta ja kiinnostus oli molemminpuolista. Tapailimme kuukauden ja kaikki meni hyvin kunnes hän yhtäkkiä muuttui oudoksi ja sanoi ettei tästä tulekaan mitään. Viimeinen kerta kun ajattelen ettei niin kiltti mies voisi satuttaa sillä lailla. Luulin hänen olevan erilainen.

Mullekin on käynyt juuri näin miehen kanssa, josta ajatteli, ettei voisi satuttaa.

Vierailija
51/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoria perustuu siihen, että toiset pitävät itseään jotenkin parempana kuin muut. Oli siihen aihetta tai ei. Ja yleensä ne aiheet perustuu hyvin pinnallisiin tai materialistisiin arvoihin.

Vierailija
52/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kohteli tuolla tavalla yksi mies, johon en ollut edes ihastunut, mutta olisin halunnut olla hänen kaverinsa. Kysyin, miksi hän käyttäytyy näin, mutta hän ei vastannut siihen mitään. Pidin aluksi mahdollisena, että taustalla on joku väärinkäsitys, mutta kun välttely vain jatkui, vakuutuin siitä että hän ei tosiaan pidä minusta. Silti kummastutti, miten hän jaksoi vuodesta toiseen nähdä sen vaivan, että poistui paikalta heti kun näki minut. En ole nähnyt häntä moneen vuoteen, mutta olen aivan varma että hän tekisi samoin nytkin, jos näkisimme toisemme jossain.

Vierailija
53/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on tehty uusi aloite uudelle miehelle, ei sen kummempaa. Ihme herkkiksiä ne, jotka eivät ymmärrä ettei pakeissa ole mitään erityisen noloa, kiinnostus ei vaan ollut molemminpuolista. 

Normaalia elämää, kunnes löytyy se jonka kanssa natsaa. 

Vierailija
54/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on tehty uusi aloite uudelle miehelle, ei sen kummempaa. Ihme herkkiksiä ne, jotka eivät ymmärrä ettei pakeissa ole mitään erityisen noloa, kiinnostus ei vaan ollut molemminpuolista. 

Normaalia elämää, kunnes löytyy se jonka kanssa natsaa. 

Eihän niissä pakeissa olekaan mitään pahaa, jos ne ovat asialliset. Näin ei kuitenkaan valitettavasti aina ole.

Vierailija
55/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakit annettuaan ovat alkaneet välttelemään tilanteita joissa olisi voitu törmätä. Olen siis lähestynyt miehiä jotka olen jotain kautta tuntenut ennestään ja jotka olen tutustumisen jälkeen todennut mukaviksi ja kiinnostaviksi. Baareissa käydessä en lähestynyt ketään koska siellä yleensä miehet kävi varta vasten sanomassa miten kammottava olen. Mutta naisethan ei koskaan saa pakkeja, näin moni miesulisija on mulle tällä palstalla väittänyt.

Vierailija
56/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi meni niin, että mies vastaili jotain epäselvää, ja sitten hänen kaverinsa veti minut sivuun ja sanoi että mies on kiinnostunut lähinnä malleista. Toinen katseli kaihoisasti hoikan baaritiskille nojaavan blondin persettä ja sanoi että tuollaisen kun saisi.

Vierailija
57/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Aivan sama kokemus kuin ap:lla. Olin henkisesti varautunut pakkeihin, ja ne kyllä satutti Mutta se käytös jälkeenpäin oli jotain karmeaa. Käänsi päänsä tylysti pois.

Mietin monta kertaa että kun ei kiinnosta niin miksi nähdä se vaiva että reagoi ja poistuu paikalta.

Hölmöintä on että se on myöhemmin osoittanut sittenkin kiinnostusta, tiedä että se on kysellyt musta ja hakeutunut samoihin paikkoihin (kääntää naaman pois Mutta hymyilee).

Omat tunteet vaihtelee, toisaalta ehdin jo rakastua Mutta toisaalta on vaikea unohtaa miten se käytös loukkas. Ja haluanko näin tunnevammaisen kanssa jotain vakavampaa. Aloitetta en ainakaan tee, se on saletti.

Vierailija
58/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sitä nykyään ihmiset pariutuu? Jos pyytää treffeille, ei osata kieltäytyä kohteliaasti. Onko joku tinder nykyään todellakin ainoa vaihtoehto, jos ei baareissa halua käydä?

Ja kai se on todettava, että minussakin on oltava jotain vikaa kun ei kertaakaan ole kukaan treffeille pyytänyt, vaan kaikki aloittert olen tehnyt itse.

Vierailija
59/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinähän se tulee ilmi, jos sanoo soittavansa jollekin naiselle tai tapaavansa tai menevänsä käymään. Tietenkin voi miettiä, keitä he sitten ovat, mutta luultavasti jotain virotelmiä. En todellakaan aio antaa miehille sellaisiin oikeutta, kun olen miehestä kiinnostunut. Hänen kin on oltava vain minusta kiinnostunut sitten.

Oikeutta? Jotenkin kuulostaa että sulla on itsetunto heikoissa kantimissa, ja koet tarpeeksi ylisuojella itseäsi. Koko ajanko siis joudut murehtimaan sitä miten joku ajatuksen tasolla loukkaa sinua mahdollisesti olettamalla jotain, jota kuvittelet hänen olettavan?

Tarpeeksi tasapainosilla ihmisillä on “varaa” ottaa “riski” siitä että toiveet meneekin ristiin, kun kuitenkin vasta tutustutaan.  Jos mies puhuu toisista naisita eli vaikuttaa ääliöltä, voit jatkaa matkaa. Jos otat asian heti niin vakavasti että olet suorastaan hukannut pari tuntia elämästäsi, koska et ole varmistellut toisen käytöstä/ajatuksia/mitälie tarpeeksi etukäteen, hyvin vaikeaksi menee. Minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan