Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka olette tehnet aloitteen ja saanut pakit?

Vierailija
15.12.2018 |

Miten mies on hoitanut tilanteen, hienotunteisesti vai muuten?

Tein ensimmäisen kerran elämässäni aloitteen ja mies kohteliaasti kiltäytyi. Sen jälkeen alkoi vältellä minua. Kerran esimerkiksi lähti juoksemasn poispäin nähtyään minut, kun luuli etten nähnyt häntä. Välttelee tilanteita tai tapahtumia missä olin ,mutta missä mies oli kuitenkin myös itse aina käynyt. Tai mikäli tuli paikalle, niin pysyi mahdollisimman kaukana minusta. Enkä minä siis pakkien jälken yrittänyt ottas mitään kontaktia häneen.
Pahoitin tästä mieleni, koksa en olisi ikinö uskonut niin ystävällisen ja mukavan miehen käyttäytyvän noin.
Pakit olisivat olleet ihan ok, enkä olisi niistä loukkaantunut. Miehen käytösestä kyllä tuli paha mieli.
Voinko tuon käytöksen tulkita muutoin kuin, että olin hänestä todella vastenmielinen?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se miehilläkin menee usein. Et kestäisi miehenä näemmä.

Vierailija
2/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vain todennut ettei kiinnosta. Tai erään kanssa ymmärsin hänen olevan kiinnostunut kaveristani ja homma jäi siihen. Se oli aikaa ennen somea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein ensimmäisen kerran elämässäni aloitteen ja mies kohteliaasti kiltäytyi. Sen jälkeen alkoi vältellä minua. Kerran esimerkiksi lähti juoksemasn poispäin nähtyään minut, kun luuli etten nähnyt häntä. Välttelee tilanteita tai tapahtumia missä olin ,mutta missä mies oli kuitenkin myös itse aina käynyt. Tai mikäli tuli paikalle, niin pysyi mahdollisimman kaukana minusta. Enkä minä siis pakkien jälken yrittänyt ottas mitään kontaktia häneen.

Pahoitin tästä mieleni, koksa en olisi ikinö uskonut niin ystävällisen ja mukavan miehen käyttäytyvän noin.

Pakit olisivat olleet ihan ok, enkä olisi niistä loukkaantunut. Miehen käytösestä kyllä tuli paha mieli.

Voinko tuon käytöksen tulkita muutoin kuin, että olin hänestä todella vastenmielinen?

Miljoonat miehet kokevat tuon saman joka päivä naisten puolelta. Hienoa, että edes yksi nainen tällä planeetalla tietää edes vähän siitä, mitä on olla mies.

Vierailija
4/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi varmaan tulkita kukin tavallaan, mutta selväähän on ettei miestä vaan kiinnostanut yhtään. Sehän oli hyvä oikeastaan kun teki sen selväksi, niin voit löytää sinulle sopivan kumppanin. Eivät kaikki miehet käyttäydy kuten aloituksessa

Vierailija
5/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen aloitteen tehnyt ja koskaan en enää moiseen ryhdy. En tiennyt, että mies seurustelee. Juteltiin baarissa asiallisesti niitä näitä ja oli mielenkiintoinen tapaus. No menin sitten avaamaan suuni ja kysyin vaihdetaanko numeroita jos voitaisi tavata uudelleen.. Mies vastasi täysin ilmeettömänä, meinaatko että pudotan tasoa nykyisestä, ei kiitos. Se, että juttelen mukavia ei vie asioita yhtään pitemmälle. Jähmetyin paikalleen enkä saanut suusta mitään ulos. Miten joku voi olla noin tyly ihminen. Tämä oli erittäin miellyttävä ihminen tuohon asti.

Vierailija
6/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mielikuvitustilanne siellä.

Vierailija
7/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pyyntösi selkeä ja oliko miehen kieltäytyminen selkeä. Jos näin ei ollut, niin silloin jää liikaa tulkinnalle varaa. Varmaankin on tilannekohtaista, onko sopivaa tiedustella ja selvittää asiaa jälkikäteen.

Vierailija
8/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pyyntösi selkeä ja oliko miehen kieltäytyminen selkeä. Jos näin ei ollut, niin silloin jää liikaa tulkinnalle varaa. Varmaankin on tilannekohtaista, onko sopivaa tiedustella ja selvittää asiaa jälkikäteen.[/quote

Pyyntöni oli selkä ja mies vastasi selkeäsi, ettei ole kiinnostunut. Minusta tilanne olisi hyvä ollut näin.

Miehen käytös pakkien jälkeen jäi ihmetyttämään. Olisin odottanut, että asia oli sillä selvä ja jatkossa käyttäydyttäisi normaalisti.

En haluaisi olla tuhon mieheen yhteydessä, koksa ainakin minun kannaltani katsottuna teki selväksi, että olin hänestä suorastaan vastenmielinen henkilö jonka lähettyvillä ei halua olla.

-ap

Vierailija
9/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi inhottavaa käytöstä ap saanut osakseen.

Itsekin sain pakit. Mies oli asiallinen, mutta kireän ja hermostuneen oloinen sillä hetkellä. Jälkeenpäin kuitenkin ihan tavallinen.

Vierailija
10/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen hermoilija tuo mies. Mä olen miesvaltaisella työpaikalla ja saanut ja antanut lukuisia pakkeja ja aina on elämä jatkunut ihan normaalisti ja välit pysyneet hyvinä. Ei ole tuollaisia hermokimppuja tullut vastaan. Mä olen kyllä vähän "yksi jätkistä", enkä mikään ihmeellisen näköinen. Oletko Ap jotenkin tosi kaunis? Ehkä olet niin upea että mies meni paniikkiin?

Vierailija
11/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen aloitteen tehnyt ja koskaan en enää moiseen ryhdy. En tiennyt, että mies seurustelee. Juteltiin baarissa asiallisesti niitä näitä ja oli mielenkiintoinen tapaus. No menin sitten avaamaan suuni ja kysyin vaihdetaanko numeroita jos voitaisi tavata uudelleen.. Mies vastasi täysin ilmeettömänä, meinaatko että pudotan tasoa nykyisestä, ei kiitos. Se, että juttelen mukavia ei vie asioita yhtään pitemmälle. Jähmetyin paikalleen enkä saanut suusta mitään ulos. Miten joku voi olla noin tyly ihminen. Tämä oli erittäin miellyttävä ihminen tuohon asti.

Tsiisus mikä kusipää. Onneksi kaikki miehet ei ole tuollaisia.

Vierailija
12/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljoonat miehet kokevat tuon saman joka päivä naisten puolelta. Hienoa, että edes yksi nainen tällä planeetalla tietää edes vähän siitä, mitä on olla mies.

[/quote

Olen hyvin pahoillani, siitä jos kokevat. Ei ihme, että treffeille pyytämisestä on tullut niin vaikeaa, jos käytös on tuota.

Mikäli joudun jollekin antamaan pakit, pyrin tekemään sen loukaamatta toista ja pitämään välimme sellaisina kuin ne olivatkin, en todellakaan juokse karkuun tai kohtele kuin ruttoa henkilöä, jolle olen antanut pakin. Enemminkin tulee pahamieli hänen puolestaan ja toivon, että hän löytää itselleen kumppanin.

Ja kyllä minä ainakin kunnioitan heitä, jotka uskaltavat tulla kysymään, se kun aina vaatii rohkeutta.

-ap

Vierailija
13/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen hermoilija tuo mies. Mä olen miesvaltaisella työpaikalla ja saanut ja antanut lukuisia pakkeja ja aina on elämä jatkunut ihan normaalisti ja välit pysyneet hyvinä. Ei ole tuollaisia hermokimppuja tullut vastaan. Mä olen kyllä vähän "yksi jätkistä", enkä mikään ihmeellisen näköinen. Oletko Ap jotenkin tosi kaunis? Ehkä olet niin upea että mies meni paniikkiin?

Tuo kuulosta todella hyvältä toimintatavalta,että asia on pakkien jälkeen sillä selvä ja jatketaan elämää niin kuin ennenkin.

Epäilen vahvasti, että mies olisi upeuteni takia panikoinut :D

-ap

Vierailija
14/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuorena sain aina miespuoleisilta ihan ilkeitä vastauksia. Jäi kuva, ettei minusta voi kukaan ns. normaali edes pitää.

Vierailija
15/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen voi varmaan tulkita kukin tavallaan, mutta selväähän on ettei miestä vaan kiinnostanut yhtään. Sehän oli hyvä oikeastaan kun teki sen selväksi, niin voit löytää sinulle sopivan kumppanin. Eivät kaikki miehet käyttäydy kuten aloituksessa

Teki kyllä selväksi varsin kohteliaasti, mutta suorasti että häntä ei kiinnosta. Siitä ei jäänyt minulle mitään epäselvyyksiä.Tämä olikin hyvä ja olin tyytyväinen asiallisesta viestistä. Miehen käytös sen sijaan oli aivan toista kun tavattiin ja sitä minä tässä ihmettelinkin.

-ap

Vierailija
16/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nuorena sain aina miespuoleisilta ihan ilkeitä vastauksia. Jäi kuva, ettei minusta voi kukaan ns. normaali edes pitää.

Sama fiilis jäi minullekin, kuin olisin täysin luontaantyötävä ja epämielyttävä ihminen :/

Vierailija
17/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurua ja toteamus, että "voisin kyllä sua kännissä p,,,a en muuten oo kiinnostunut". Kyllä jäi paha olo.

Vierailija
18/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Ja lisäksi minulle on myös jätetty täysin vastaamatta (jos olen kysynyt viestillä). Eli joko tylyyttä tai vastaamattomuutta olen kokenut.

Vierailija
19/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se aloitteen tekeminen sitten on? Kerrotaan suoraan, että on ihastunut, vai?

Sulavampaa olisi tutustua, pyytää esim. kaljalle, eikä "treffeille". Antaa siitä sitten homman liukua eteenpäin omalla painolla, toinen kyllä lähtee mukaan tähän jos on kiinnostunut.

Jos päräyttää suoraan, että olen ihastunut, niin tekee herkästi tilanteesta todella oudon, myös kiusallisen jos toinen sitten ei tunnekaan samoin.

Vierailija
20/59 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain ihmeestä elää se oletus, että mies on naiselle mukava vain jos on tästä kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi