Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille ei kelpaa

Vierailija
15.12.2018 |

Tavallinen mies.

Oon ite 46 vuotta, vakityö. En petä ja haluaisin vaan ihmissuhteen mutta ei löydy.En vaadi naista tekemään yksin huusholli hommia. Nyt teen yksin kaiken ja nukun yksin. Ikävä toista ihmistä. Tuntuu ettei kelpaa kun ei ole miesmalli eikä rikas vaikka oma talo on ja auto. En ole mikään puheiden pitäjä vaan alussa vähän ujo ja hiljainen ja ehkä muutenkin enemmän hiljainen kuin jatkuvasti äänessä. Lisäksi en oo mikään akateeminen. Olisi niin hienoa herätä oman kullan vierestä aamulla töihin ja osaisin kyllä arvostaa.

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian nirso. Ei ihme ettei sinulle löydy parikymppistä missiä. Tee aloitteita 50-70-vuotiaille tavallisennäköisille/rumille naisille.

Olen kyllä käynyt hautasmaalla juttelemassa naisille mutta vastakaikua ei ole tullut.

Miksi 40+ miehen pitäisi etsiä 70-vuotiasta? Ihmettelen suuresti.

No miksi naisia sitten aina käsketään ottamaan itseään vanhempi mies? Ihmettelen suuresti.

Itte olen ottanut nuorempia miehiä ja vanhempia, mutta 70-kymppistä en ottaisi, vaikka itse lähentelen viittä kymppiä. Mitä iloa ap-lle olisi vanhuksesta?

Mitä iloa naiselle on vanhuksesta? Kuitenkin täällä aina käsketään naisen ottaa vanha mies. Jos nainen ei halua vanhaa miestä, naista sanotaan nirsoksi ja prinsessaharhoissa eläväksi.

Tosiasiassa miehet ovat nirsoja ja elävät prinsessaharhoissa. Aloittajalla ei ole mitään oikeutta valittaa naisenpuutetta, jos hän ei kelpuuta vanhoja naisia.

Vierailija
82/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa ja nainen olen.Tapasin tässä viikolla vanhoja,mukavia työkavereita. Ihana 60+ kaverini vieläkin kiinni jännämiehessä kenestä ei kyllä mitään hyvää sanottavaa. Jos olisit renttu ja vaikea luonne niin kyllä naisia saisit. Ei me naiset edes vanhemmiten ilmeisesti järkevöidytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies.

Oon ite 46 vuotta, vakityö. En petä ja haluaisin vaan ihmissuhteen mutta ei löydy.En vaadi naista tekemään yksin huusholli hommia. Nyt teen yksin kaiken ja nukun yksin. Ikävä toista ihmistä. Tuntuu ettei kelpaa kun ei ole miesmalli eikä rikas vaikka oma talo on ja auto. En ole mikään puheiden pitäjä vaan alussa vähän ujo ja hiljainen ja ehkä muutenkin enemmän hiljainen kuin jatkuvasti äänessä. Lisäksi en oo mikään akateeminen. Olisi niin hienoa herätä oman kullan vierestä aamulla töihin ja osaisin kyllä arvostaa.

Siksi koska ei ole olemassa mitään mystistä naisillea, joilla homogeenisesti kelpaa tai ei kelpaa jokin asia.

Vierailija
84/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian nirso. Ei ihme ettei sinulle löydy parikymppistä missiä. Tee aloitteita 50-70-vuotiaille tavallisennäköisille/rumille naisille.

Olen kyllä käynyt hautasmaalla juttelemassa naisille mutta vastakaikua ei ole tullut.

No kun täällä aina neuvotaan saman ikäsille naisille samaa.Joku pisti vaan kiertämään.

Vierailija
85/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun täällä aina neuvotaan saman ikäsille naisille samaa.Joku pisti vaan kiertämään.

Jatkan vielä,mulla on dementikko isä 70+,asuu hoivakodissa,löytyiskö jotain naista 50v,jota kiinnostais?

Vierailija
86/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän niille muijille kelpaa sellaiset jos ovat ulkkareita ja varsinkin ne vähän tummemmat. Suomessa se on kyllä mennyt ihan liioteltuksi tuo ulkomaalaisten miesten palvominen. Esim tunnen yhden lähemmäs nelikymppisen lihavan 165cm meksikolaisen mulkosilmän joka juuri meni naimisiin ihan hyvännäköisen 24v tytön kanssa.

Eli muuta jonnekin missä naisten miesmaku ei ole tuolla tavalla vääristynyt. Jokaisessa rotumix yhteiskunnassa kyllä huomaa miten ylivertainen valkoinen mies on verrattuna muihin.

Aasia ja lattarit ovat hyviä paikkoja.

Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja?

Onko se niin kova paikka jos mies hakee naista ulkomailta? Vaikka tässä tapauksessa se mies ei edes kelpaa suomalaisille. Taitaa olla kova paikka suominaiselle kun melkein kuka tahansa suomalainen mies voi saada ulkomailta naisen joka on parempi kuin 25-40v suomalaiset naiset.

Vai tuliko alapeukut siitä että joillekin suominaisille kelpaa mikä tahansa matalatasoinen ulkkarimies? Joo, on se kyllä noloa ja ulkkarimiesten keskuudessa katotaan kyllä alas niitä jotka suomalaisen naiseen päätyvät. Vähän sama kun valkoinen mies joka on thainaisen kanssa.

Vierailija
87/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies.

Siksi koska ei ole olemassa mitään mystistä naisillea, joilla homogeenisesti kelpaa tai ei kelpaa jokin asia.

On totta ettei ole miestä joka kelpaisi jokaiselle naiselle mutta samalla on kuitenkin miehiä jotka eivät kelpaa kellekkään.

Vierailija
88/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies.

On totta ettei ole miestä joka kelpaisi jokaiselle naiselle mutta samalla on kuitenkin miehiä jotka eivät kelpaa kellekkään.

Vierailija
89/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän yli nelikymppinen, eronnut kahden lapsen äiti. Asun maaseudulla. Olen korkeakoulutettu, sosiaalinen, työssäkäyvä, liikunnallinen, ihan hyvännäköinenkin.

Olen vuosien aikana tapaillut muutamia miehiä, eikä kukaan ole ollut kalsarimalli-lentäjäkirurgi. Ihan perusjamppoja. Enkä minä ole lopulta kelvannut heille! Mikä on vikana?!

40v nainen harvemmin enää on hyvännäköinen. Joku kim kardashian ehkä mutta että suomen maaseudulla joku. Juu ei. Kaksi lasta on myös aikamoinen deal breaker.

Sinun kannattaa etsiä vakkaripanoa eikä mitään isänkorviketta lapsille niin kyllä se siitä.

Vierailija
90/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tälläkin kylällä yhdellä tutulla thai vaimo ja toisella venäläinen. Mutta itse kokisin kuitenkin suomalaisen naisen eniten omaksi jutuksi. Mutta enpä tiiä jos tätä yksinäisyyttä pitää vielä pitkään kestää niin pitää harkita seuraavan loman viettoa kauempana.

Vierailija
91/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on kun ei kelpaa. Jos ollaan ravintolassa kavereiden kanssa kukaan ei tuu jutulle. Töissä on vaan miehiä.

No siksi, koska naiset ei tee aloitteita ja miehen on ne tehtävä. Seinäkukkamiehet jää sivuun.

Aivan. Vaatimaton ja itseään korostamaton ei siis kelpaa ja itsensä esiin tuovat ulkoista habitustaan korostavat keikarit ja "pelimiehet", jotka on pelkän pimpin perässä, niin ne sitten kelpaa.

Lopputuloksena yleensä itku sitten, no omapahan on valintanne.

Vierailija
92/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies.

Tämähän ei pidä paikkaansa, koska kukaan ei ole voinut tavata ja tutustua kaikkiin maailman ihmisiin, ja kuulla heidän suustaan juuri ne sanat "et kelpaa". Joten höpsistäheijaa taas sinne!

Vierailija
93/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta samalla on kuitenkin miehiä jotka eivät kelpaa kellekkään.

En usko. 

Vierailija
94/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies.

Ja mun mielestä ei kannattaisi miehen olla noin kranttu. Vaikka sitä kivaa naista ei löydykään, niin voi löytyä jostain kiva mies, jolle kelpaat juuri sellaisena kuin olet! Älä ole niin ennakkoluuloinen!

Sitä paitsi itselleni olisi ainakin sitten sama pariutua oman sukupuoleni kanssa, jos kerran kaikkien miesten pitää kelvata minulle, enkä saa itse päättää. Otan sitten mieluummin vaikka naisen, kuin sellaista itku-ulikitisijää :) Ehkä sinunkin kannattaisi miettiä miestä naisen tilalle, markkinat suurenevat huomattavasti!

Vierailija
95/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies.

Ja mun mielestä ei kannattaisi miehen olla noin kranttu. Vaikka sitä kivaa naista ei löydykään, niin voi löytyä jostain kiva mies, jolle kelpaat juuri sellaisena kuin olet! Älä ole niin ennakkoluuloinen!

Sitä paitsi itselleni olisi ainakin sitten sama pariutua oman sukupuoleni kanssa, jos kerran kaikkien miesten pitää kelvata minulle, enkä saa itse päättää. Otan sitten mieluummin vaikka naisen, kuin sellaista itku-ulikitisijää :) Ehkä sinunkin kannattaisi miettiä miestä naisen tilalle, markkinat suurenevat huomattavasti!

Miten nyt kuitenkin olisi jos te naiset oppisitte hyväksymään miehen kuin miehen? Eli sitä samaa reikä kuin reikä mentaliteettiä jota miehet ovat harjoittaneet vastakkaiseen sukunpuoleen aikojen alusta lähtien.

Olisivat kaikki onnellisempia.

Ei tarvitse. Sinun nähtävästi tarvitsee, joten reikä kuin reikä sinullekin, esimerkiksi miehen peräreikä. Ei tarvitse sitten itkeä täällä enää :)

Vierailija
96/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä poistatutatte kommentteja jotka ovat täysin asiallisia, ja niiden ainoa vika on se ettei ole mielenne mukaisia, niin minä poistatutan koko ketjun.  :)

Vierailija
97/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma talo ja auto? Öö, ei kiinnosta. Naisen ei tarvisi yksin tehdä KAIKKIA huushollitöitä, huh.

Kapakoissa kun sua ei huomata: katsotko naisia päin vai murjotat tuoppiisi? Katso ja HYMYILE. Tuut hämmästyyn.

Toinen, netistä voit löytää.

Toisaalta jos täälläkään et kehtaa edes maakuntaa sanoo niin voi voi. N

Vierailija
98/160 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän yli nelikymppinen, eronnut kahden lapsen äiti. Asun maaseudulla. Olen korkeakoulutettu, sosiaalinen, työssäkäyvä, liikunnallinen, ihan hyvännäköinenkin.

Olen vuosien aikana tapaillut muutamia miehiä, eikä kukaan ole ollut kalsarimalli-lentäjäkirurgi. Ihan perusjamppoja. Enkä minä ole lopulta kelvannut heille! Mikä on vikana?!

40v nainen harvemmin enää on hyvännäköinen. Joku kim kardashian ehkä mutta että suomen maaseudulla joku. Juu ei. Kaksi lasta on myös aikamoinen deal breaker.

Sinun kannattaa etsiä vakkaripanoa eikä mitään isänkorviketta lapsille niin kyllä se siitä.

Heh, hauska olet!

Miehillähän ei ole ikinä lapsia nelikymppisenä..? Lapsillani on isä, joten sitä en kaipaa - eikä lapsetkaan.

Kim ei taida olla nelikymppinen vielä.

Vierailija
99/160 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies.

Miten nyt kuitenkin olisi jos te naiset oppisitte hyväksymään miehen kuin miehen? Eli sitä samaa reikä kuin reikä mentaliteettiä jota miehet ovat harjoittaneet vastakkaiseen sukunpuoleen aikojen alusta lähtien.

Olisivat kaikki onnellisempia.

Ei tarvitse. Sinun nähtävästi tarvitsee, joten reikä kuin reikä sinullekin, esimerkiksi miehen peräreikä. Ei tarvitse sitten itkeä täällä enää :)

Rasisto. Vertaat homoja negatiivisesti.

Vierailija
100/160 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään velvollisuus ole kelpuuttaa ketään. Parisuhteen muodostus on vapaaehtoista.

Ei kai tässä velvollisuudesta ollutkaan kyse? Sinänsä ihan mielenkiintoista seurattavaa, millaisilla miehillä on seuraa ja millaisilla ei. Yhtenä tapausesimerkkinä viime ajoilta eräs palkittu toimittaja.

Ei tullut vastausta tähän kommenttiin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän