Miksi naisille ei kelpaa
Tavallinen mies.
Oon ite 46 vuotta, vakityö. En petä ja haluaisin vaan ihmissuhteen mutta ei löydy.En vaadi naista tekemään yksin huusholli hommia. Nyt teen yksin kaiken ja nukun yksin. Ikävä toista ihmistä. Tuntuu ettei kelpaa kun ei ole miesmalli eikä rikas vaikka oma talo on ja auto. En ole mikään puheiden pitäjä vaan alussa vähän ujo ja hiljainen ja ehkä muutenkin enemmän hiljainen kuin jatkuvasti äänessä. Lisäksi en oo mikään akateeminen. Olisi niin hienoa herätä oman kullan vierestä aamulla töihin ja osaisin kyllä arvostaa.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian nirso. Ei ihme ettei sinulle löydy parikymppistä missiä. Tee aloitteita 50-70-vuotiaille tavallisennäköisille/rumille naisille.
Olen kyllä käynyt hautasmaalla juttelemassa naisille mutta vastakaikua ei ole tullut.
Miksi 40+ miehen pitäisi etsiä 70-vuotiasta? Ihmettelen suuresti.
No miksi naisia sitten aina käsketään ottamaan itseään vanhempi mies? Ihmettelen suuresti.
Ihan tavanomainen tilanne. Itse 48v töissä oma talo. Urheilen aika paljon, hyvässä kunnossa pitkähkö ja ei kalju. Ketään ei kiinnosta. Siis ei nuorempia, samanikäisiä eikä vanhempia.
Baarit ja sekoilut ei innosta eikä netin toivottomuudet.
Se on tätä päivää. Ja jos mies on tunnollinen ja vähäkään kiltti tai auta armias
hiljainen niin hyi helv... Omaa tilannettani sain vähän paranemaan kun aloin kaikenlaisia juttelemaan vaan.
Paras on pikkusen röyhkee, pikkusen pöyhkee, pikkuse rumat jutut ja jotai erikoista ulkoasus.
Vierailija kirjoitti:
Niin no en sano jotta ei kelpaisi itseä vanhempikin nainen. Toki pitää jollain lailla tärpätä molemmilla että tulee se tunne että haluaa tutustua lisää. En oo itte mikään erityisen nuorekas, sanoisin että en mikään pappa tyylinenkään. Laihdutin muutama vuosi sitten ylipainon pois ja fyysinen työ pitää ropan kunnossa. Toki en varmasti mikään maailman tyylikkäin pukeutuja ole, siinä hommassa olisi kiva saada naista makutuomariksi.
Mitä oon tehnyt löytääkseni elämän kumppanin joku kysyi. Täytyy sanoa että liian vähän, suoraan. Tottahan se että kotoa ei tulla hakemaan. Ja justiin kun olen ujon puoleinen niin sitä vaikeampaa se homma on. On vaan mielikuva että ei kelpaa kun kuulee ja lukee naisten vaatimuslistoja. Jotain tarttis tehräeja pian, se on tosi. Kyllä ainainen yksinäisyys syö miestä. Kavereita nyt tapaan toki ja miesjumpallaki käyn viikoittain, töissä tulee juteltua. Muuten ei oo seuraa eikä mitään läheisyyttäkään.
Ainakin oot rehellinen itsellesi, hyvä! :) Luota itseesi äläkä lannistu. Muista, että moni muukin oikeasti mukava ja kunnollinen nainen ja mies miettii tälläkin hetkellä ihan samaa asiaa: miksi olen yksin. Et ole ainoa, kyl sä vielä löydät omasi!
Mielenkiintoisia kommentteja😊 toivotan aapeelle onnea. Itsellä tämmöinen kokemus: erosin jo kolmekymppisenä ja keskivertoa vetävämmän näköisenä (aerobicia ohjasin työkseni, nääs) olis kyllä ollut viejiä. Mutta kun halusin sitä Oikeaa Rakkautta. Eihän Semmoista ookaan. Nyt viiskymppisenä oon tyytyväinen sinkku. Ottajia olis edelleen, mutta se juna meni mun kohdalta. Jännä lukea, miten tärkeää pariutuminen useimmille tuntuu olevan. Suorastaan ihmisarvon tae
Hei, olen akateeminen nainen ja mua on aina sykähdyttänyt mutkaton duunarimies. Sellanen analyyttinen kaiken analysoiva akateeminen mies on mulle kauhistus.
Akateeminen mies on synonyymi tylsyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian nirso. Ei ihme ettei sinulle löydy parikymppistä missiä. Tee aloitteita 50-70-vuotiaille tavallisennäköisille/rumille naisille.
Olen kyllä käynyt hautasmaalla juttelemassa naisille mutta vastakaikua ei ole tullut.
Miksi 40+ miehen pitäisi etsiä 70-vuotiasta? Ihmettelen suuresti.
No miksi naisia sitten aina käsketään ottamaan itseään vanhempi mies? Ihmettelen suuresti.
Itte olen ottanut nuorempia miehiä ja vanhempia, mutta 70-kymppistä en ottaisi, vaikka itse lähentelen viittä kymppiä. Mitä iloa ap-lle olisi vanhuksesta?
Aivan normaalia kirjoitti:
Ihan tavanomainen tilanne. Itse 48v töissä oma talo. Urheilen aika paljon, hyvässä kunnossa pitkähkö ja ei kalju. Ketään ei kiinnosta. Siis ei nuorempia, samanikäisiä eikä vanhempia.
Baarit ja sekoilut ei innosta eikä netin toivottomuudet.
Se on tätä päivää. Ja jos mies on tunnollinen ja vähäkään kiltti tai auta armias
hiljainen niin hyi helv... Omaa tilannettani sain vähän paranemaan kun aloin kaikenlaisia juttelemaan vaan.
Paras on pikkusen röyhkee, pikkusen pöyhkee, pikkuse rumat jutut ja jotai erikoista ulkoasus.
Höpö höpö. Leveilevät ja pöyhkeät itseään korostavat sankarit ovat tosi ärsyttäviä. Paistaa läpi se teennäisyys. Varsinkin jos heti kolmannessa lauseessa alkaa joku seksiläppä lentää, niin ei kiitos.
Pelkääkö miehet sitä, että seksiä ei ole jos sitä ei heti alussa varmistele? Eiköhän aikuiselle naiselle seksi ole suhteessa aika itsestäänselvä asia. Ja siitä tykätään, jos miehestä tykätään. Niin yksinkertaista.
Harva vuosia omillaan pärjännyt nainen kaipaa miestä elättäjäksi. Halutaan kumppani, turvaa ja seuraa. Läheisyyttä ja yhteistä kivaa tekemistä. Ehkä apua ja tukea jakamaan arjen asioita. Samaa naiset ovat valmiita antamaan. Siinä ei rivoja puhuva itseriittoinen mies kovin kauan viihdy.
Tietysti jos haet jotain ronskia emäntää, niin sitten varmaan tuo tyyli toimii.
Se korkeakoulutettu 40+
Aikamoista ikärasismia täällä. Moni 70v on paremmassa kunnossa kuin keskiverto 50v
Taasko tämä sama jaska. Kun ei kelpaa ei kelpaa, miksi tästä pitää tehdä sata avausta.
Sä korkeakoulutettu 40+ laita nimimerkki niin osaa yhdistää. Ei oo vaikeeta😊
Eihän näitä oo pakko lukea! Minusta mukava avaus
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies.
Oon ite 46 vuotta, vakityö. En petä ja haluaisin vaan ihmissuhteen mutta ei löydy.En vaadi naista tekemään yksin huusholli hommia. Nyt teen yksin kaiken ja nukun yksin. Ikävä toista ihmistä. Tuntuu ettei kelpaa kun ei ole miesmalli eikä rikas vaikka oma talo on ja auto. En ole mikään puheiden pitäjä vaan alussa vähän ujo ja hiljainen ja ehkä muutenkin enemmän hiljainen kuin jatkuvasti äänessä. Lisäksi en oo mikään akateeminen. Olisi niin hienoa herätä oman kullan vierestä aamulla töihin ja osaisin kyllä arvostaa.
Et kelpaa koska feminismi on opettanut naisille, että vain Brad Pitti ja George Klooni kelpaavat. Koska täydellistä miestä ei löydy päättää nainen olla ilman miestä. Ei synny lapsia joten syntyvyys putoaa. Tämähän tarkoittaa tietysti, että feminismi on ylivoimaisesti tehokkain sterilisointimekanismi mitä koskaan on kehitetty. Hyvin se toimii. Euroopan TFR on keskimäärin jotain 1.5 tai siellä main.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies.
Kelpaapas. Olen onnellisesti naimisissa kaltaisesi miehen kanssa.
Ulla kirjoitti:
Aikamoista ikärasismia täällä. Moni 70v on paremmassa kunnossa kuin keskiverto 50v
Juu fyysinen kunto on yksi asia ja ikä toinen. Ei keski-iläisestä saa nuorta eikä vanhuksesta keski-ikäistä.
Vierailija kirjoitti:
Et kelpaa koska feminismi on opettanut naisille, että vain Brad Pitti ja George Klooni kelpaavat.
Höpö höpö.
Ulla kirjoitti:
No ei taatusti ole 😂
Paras ehkäisy on kylläkin miesten feminisoituminen. Ovat jo neidimpiä kuin rippi-ikäinen tyttö. Ja haaveet itsenäisestä 50 kg D-kupin mallista itselleen läskisoosia vääntämässä ei hirveesti muuta asiaa. Tutkipa vierailija vähän tieteellisiä julkaisuja: miesten sperma on nykyään kuin kraanavettä (kiitos ahkeran käsityön poikkitaiteellisten elokuvien ääressä)
Moni: yli 100? Yli 10? Seison sanojeni takana että viisikymppiset ovat nykyään niin huonokuntoisia, että helposti löytyy moni 70v parempikuntoinen. Itse olen viiskymppisenä kirkkaasti paremmassa kunnossa kuin suurin osa 30v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me saman ikäiset normaalit naiset ollaan varattuja.
Heh. Ihan normaaleja meistä ei-varatuista saman ikäisistä naisista on suurin osa.
Niin juuri, joku onnekas on saanut alunperin hyvän miehen ja pitänyt siitä kiinni, mutta kaikilla ei ole käynyt niin hyvä tuuri. Täällä esim. yksi N49, jonka mies petti ja jätti toisen takia pitkän liiton jälkeen. Täällä olisi niin hyvä ja rakkautta täynnä oleva nainen tarjolla, mutta minusta tuntuu että tässä iässä on ihan mahdoton jopa löytää kunnollista ja vapaata miestä. Kaikki hyvät varattuja?
Kyllä niitä kunnollisia miehiä löytyy, sun täytyy vaan tyytyä vähän köyhempään ja ei niin komeeseen mieheen. Joo voit olla varma, että kaikki komeet ja varakkaat on suhteissa.ja suurin osa pysyykin..
Huomenna varmasti teidänkin kylillä lauletaan kauneimpia joululauluja, sinne sekaan vaan ja juttusille jonkun mukavan keski-ikäisen naisen kanssa, joka on tullut yksin paikalle.