Onnistuuko kaveruus säädön jälkeen?
Mulla oli juttua erään henkilön kanssa ja deittailtiin jonkun aikaa. Alussa olleet ihastumisen tunteet vaan mun puoleltani kuoli jossakin vaiheessa ja kerroin sen sitten hänelle. Säätö otti sen aika raskaasti ja sanoi olevansa tosi pettynyt ja maassa, tarvitsevansa toipumisaikaa jne. Nyt tästä tapahtumasta on kulunut reilu kuukausi ja tämä säätö laittoi mulle facessa viestiä ja haluaisi nähdä. Mua jotenkin nyt epäilyttää vähän. Voiko kaveruus toimia, mä en oo ikinä onnistunut säilyttämään ystävyyttä säätöjen tai eksien kanssa (siis ihan kohteliaat ja ystävälliset välit mulla on heihin, mutten halua mitenkään erityisesti olla tekemisissä). Mitä mieltä ootte?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli juttua erään henkilön kanssa ja deittailtiin jonkun aikaa. Alussa olleet ihastumisen tunteet vaan mun puoleltani kuoli jossakin vaiheessa ja kerroin sen sitten hänelle. Säätö otti sen aika raskaasti ja sanoi olevansa tosi pettynyt ja maassa, tarvitsevansa toipumisaikaa jne. Nyt tästä tapahtumasta on kulunut reilu kuukausi ja tämä säätö laittoi mulle facessa viestiä ja haluaisi nähdä. Mua jotenkin nyt epäilyttää vähän. Voiko kaveruus toimia, mä en oo ikinä onnistunut säilyttämään ystävyyttä säätöjen tai eksien kanssa (siis ihan kohteliaat ja ystävälliset välit mulla on heihin, mutten halua mitenkään erityisesti olla tekemisissä). Mitä mieltä ootte?
Ällöttävä tämä termi säätö. Kuulostaa siltä, että annoit hänelle kuten muillekin, ja olet irtosuhdetyyppiä. Jos näin, niin niin kauan kun mies on sinkkuna kaveruus voi hyvinkin onnistua. Onkohan miehellä kuitenkaan mielessä kaveruus ilman etuja...
Toistuva sanan "säätö" käyttö saisi minutkin eroamaan, sen verran pahasti särähtää lapselta
Mutä se säätäminen tarkoittaa? Tuliko harjoitettua haureutta?
Kuulostaa siltä, että kaveruus on hiukan pielessä, mutta säätämällä se saadaan takaisin kohdilleen. Vähän niin kuin radiokanavan haku.
Aww, voi mammojen herkkyys. Onnistuit iskemään ärsyttävimmät-sanat-ikinä hermoon. Koita kestää.
Kyllä siitä "säädöstä" kaveruuden saa aikaan, mutta ei katso samoin silmin toiste
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä "säädöstä" kaveruuden saa aikaan, mutta ei katso samoin silmin toiste
Jos kaverin kanssa säätää ei kannata katsoa silmiin. Ei mene niin tunteisiin.
Riippuu ihan henkilöistä, toisilla toimii ja toisilla ei. Mutta sanoisin, että jos tämä säätö on tosiaan tuntenut suurempia tunteita kuin sinä niin hän saattaa pitää vielä turhaa toivoa yllä, että onnistuisi vielä kaveruuden myötä herättämään tunteesi. Ehkä voisitte käydä kahvilla ja katsot miltä tilanne vaikuttaa. Mutta haluatko sinä kaveruutta tämän henkilön kanssa? Vai yrittäisitkö vain hänen mielikseen?