Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapahtuuko sellaista oikeasti että nainen menee tekemään aloitteen miehelle josta on kiinnostunut?

Vierailija
15.12.2018 |

Näin miehenä kyselen, kun en itse ole koskaan todistanut asiaa noin päin tapahtuvaksi. En omalla kohdalla enkä muidenkaan kohdalla. Aina se on mennyt niin päin, että mies on mennyt jututtamaan naista. Epäilemättä molemmat olivat kiinnostuneita toisistaan. Tuntuu vain resurssien ja potentiaalin haaskaukselta sellainen, että vaikka naiset olisivat kiinnostuneita, jättävät he silti sen vetovastuun aina miehelle. Ja nyt ei siis puhuta mistään katsekontakijutuista ynnä muista sellaista, vaan ihan selkeistä kiinnostuksen osoituksista ja aloitteellisuudesta.

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee aloitteita, mutta ne on yritetty toisinaan naamioida muuksi kuin aloitteeksi.

Herra 191cm.

Vierailija
22/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ap susta ei kukaan ole ollut kiinnostunut tai ne on ollut jotain tosi ujoja.

Kyllä naiset tekee alotteita.

Mutta kuten tässäkin keskustelussa tuli ilmi, niin monesti ne aloitteet naisilta ovat juuri vähän kiinnostunutta vilkuilua, hiusten sukimista, sen toivomista, että mies tulisi sen perusteella juttelemaan. Ei niitä välttämättä aina tajua aloitteiksi.

- nainen

P.S. Niin, eri juttu on nämä baari-Pipsat. Itse naisena pelkäisin, että minua pidettäisiin sellaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ole koskaan kukaan tullut pokaamaan joten itse olen joutunut naisena hoitamaan tuon ensikontaktiosuuden. 

Tulipa tilanne töistä mieleen kun siellä yks remppamies yhtäkkiä alkoi pitämään kovaa silmäpeliä kanssani, koko päivän tuijotteli riisuvasti silmiini kun kulki ohi, mutta mitään muuta pokauksen yritystäkään ei tehnyt. 

Tällaisia vastaavia tuijottelijamiehiä olen tavannut useampiakin.

No kun mies ilmoittaa kiinnostuksensa tuijottamalla, niin mitä sinä teet? Mulkaiset takaisin naapa hömistyneenä? Kyllä se vähän hymyä vaatii.

No ei, katsoin kysymysmerkkinä takaisin että mistäs nyt tuulee. En ollut tuolloin vapailla markkinoilla joten en itse aloitetta tietenkään tehnyt kyseisessä tilanteessa.

Sama asia. 

Mikä sama asia? Miksi olisin antanut vastakaikua ollessani itse parhaillaan rakastumassa toiseen ihmiseen? Ja mistä mä tiedän oliko kyseinen remppamies oikeasti edes kiinnostunut, ehkä mulla oli päivän lounas rinnuksilla tai jotain. Mitään selkeää iskuyritystähän kyseinen mies ei tehnyt. Katsoi vain pitkään ja useasti. Niinkuin monet muutkin.

Kysymysmerkkinä = hömistyneenä. Ei nykyään sovi muuta kuin katsoa. Jos nainen ei vastaa positiivisesti, vähintään vilkuilemalla takaisin, niin se jää sitten siihen.

Kysyvä ja hölmistynyt ilme on 2 eri asiaa, kysyvä odottaa vastausta. Älä aloita silmäpeliä jos et osaa sitä loppuun asti.

Selvä. En aloita.

Vierailija
24/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuu paljonkin, mutta nämä osuvat yleensä samoille miehille. Itse en ole saanut koskaan aloitetta naiselta, mutta kaverini saa joka ilta vähintään yhden. Jos en tuntisi kaveriani, voisin itsekin päätellä, että naiset eivät koskaan tee aloitteita

Mielenkiintoista. Onko kaverissasi sitten jokin ominaisuus tai muu selittävä tekijä, miksi naiset tekevät juuri hänelle aloitteita?

Ap

Vierailija
25/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein nuorena paljonkin aloitteita. Pakit tuli aina. Pidin aina miehistä, jotka olivat älykköjä, sinkkuja ja vähän kömpelöitä naisten kanssa. Mutta aina oli pakit. Ilmeisesti näillä miehillä oli korkeat vaateet naisten ulkonäöstä. Sinkkuja ainakin olivat pitkään. Osa on vieläkin ja olemme jo viisissäkymmenissä kaikki.

Vierailija
26/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee aloitteita, mutta ne on yritetty toisinaan naamioida muuksi kuin aloitteeksi.

Herra 191cm.

No eikö se silloin ole epäaloite?

Ap

Vierailija
27/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ole koskaan kukaan tullut pokaamaan joten itse olen joutunut naisena hoitamaan tuon ensikontaktiosuuden. 

Tulipa tilanne töistä mieleen kun siellä yks remppamies yhtäkkiä alkoi pitämään kovaa silmäpeliä kanssani, koko päivän tuijotteli riisuvasti silmiini kun kulki ohi, mutta mitään muuta pokauksen yritystäkään ei tehnyt. 

No kun mies ilmoittaa kiinnostuksensa tuijottamalla, niin mitä sinä teet? Mulkaiset takaisin naapa hömistyneenä? Kyllä se vähän hymyä vaatii.

No ei, katsoin kysymysmerkkinä takaisin että mistäs nyt tuulee. En ollut tuolloin vapailla markkinoilla joten en itse aloitetta tietenkään tehnyt kyseisessä tilanteessa.

Sama asia. 

Mikä sama asia? Miksi olisin antanut vastakaikua ollessani itse parhaillaan rakastumassa toiseen ihmiseen? Ja mistä mä tiedän oliko kyseinen remppamies oikeasti edes kiinnostunut, ehkä mulla oli päivän lounas rinnuksilla tai jotain. Mitään selkeää iskuyritystähän kyseinen mies ei tehnyt. Katsoi vain pitkään ja useasti. Niinkuin monet muutkin.

Oho, tuli ekaa kertaa mieleen, että ovatko tuollaiset tuijottamiset miehiltä kiinnostusta (joskus)? Ymmärrän kyllä, että nykyään on tosi korkea kynnys tehdä muuta, mutta jos itseäni joku katsoo pidempään niin ajattelen just noin, että "mulla on lounaat varmaan rinnuksilla" tai että hiuksiin on vaikka tarttunut jotain.

Vierailija
28/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on? Mutta usein naiset huomaavat että niin ei kannata tehdä ja lopettavat sen.

Vierailija
29/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuu paljonkin, mutta nämä osuvat yleensä samoille miehille. Itse en ole saanut koskaan aloitetta naiselta, mutta kaverini saa joka ilta vähintään yhden. Jos en tuntisi kaveriani, voisin itsekin päätellä, että naiset eivät koskaan tee aloitteita

Mielenkiintoista. Onko kaverissasi sitten jokin ominaisuus tai muu selittävä tekijä, miksi naiset tekevät juuri hänelle aloitteita?

Ap

Komea ulkonäkö. Muuten ihan tavallinen kaveri eli ei mikään julkkis tmv.

Vierailija
30/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tietysti alkuun koetan ottaa katsekontaktia ja olla tarjolla, mutta ellei mies tartu onkeen, menen naputtamaan olkapäälle ja juttelemaan. Toisaalta tällä suoremmalla taktiikalla olen kokenut löytäväni miehiä, jotka eivät ole minusta kovin kiinnostuneita, vaikka ilolla ottavatkin tarjotun tavaran vastaan... Siksi mieluummin luotan silmäpelin voimaan ja ellei mies lähde siihen selvästi mukaan, päättelen, ettei kannata yrittää tutustua sen enempää.

Vierailija
31/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama asia. 

Oho, tuli ekaa kertaa mieleen, että ovatko tuollaiset tuijottamiset miehiltä kiinnostusta (joskus)? Ymmärrän kyllä, että nykyään on tosi korkea kynnys tehdä muuta, mutta jos itseäni joku katsoo pidempään niin ajattelen just noin, että "mulla on lounaat varmaan rinnuksilla" tai että hiuksiin on vaikka tarttunut jotain.

Joo ei ole. Itse juuri sanoin että ei puhuta mistään katsekontaktijutuista, sillä ne ovat mitä ovat; äärimmäisen epämäärisiä ja tulkinnanvaraisia. En laske niitä itse miksikään aloitteiksi suuntaan tai edes toiseen.

Ap

Vierailija
32/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein nuorena paljonkin aloitteita. Pakit tuli aina. Pidin aina miehistä, jotka olivat älykköjä, sinkkuja ja vähän kömpelöitä naisten kanssa. Mutta aina oli pakit. Ilmeisesti näillä miehillä oli korkeat vaateet naisten ulkonäöstä. Sinkkuja ainakin olivat pitkään. Osa on vieläkin ja olemme jo viisissäkymmenissä kaikki.

Mistä päättelet, että se johtui ulkonäöstä? Jos miehet olivat älykköjä, et ehkä yltänyt älyllisesti heidän tasolleen ja siksi et kelvannut

Vierailija
33/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt aloitteen. Olen mennyt vaan reippaasti juttelemaan mielenkiintoisen näköiselle miehelle. 

Hienoa! Millaisessa tilanteessa? Mitä tapahtui?

Vierailija
34/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Komea ulkonäkö. Muuten ihan tavallinen kaveri eli ei mikään julkkis tmv.

Mielenkiintoista. Olen itse ollut todistamassa kuinka objektiivisestikin katsottuna komea, ja kaiken lisäksi pienimuotoinen julkkismies ei ole saanut aloitteita naisilta. Eli uskoisin kaverissasi olevan jotain muutakin kuin ulkonäkö...

Ap

Vierailija
35/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kolmessa suhteessa, joista ensimmäinen oli teinisuhde 12-15 vuotiaana, ja siihen poika teki aloitteen. Toisen kerran olin avoliitossa 17-23 vuotiaana, ja siihen tein itse aloitteen. Nykyiseen, avioliittoon johtaneeseen suhteeseen tein myös itse aloitteen 24-vuotiaana. Yhdenillanjuttuja tmv minulla ei ole, joten niistä en tiedä mitään. Toki miehet ovat aloitteita tehneet minulle runsaasti, mutta en ole niihin vastannut. Miesmakuni on sellainen vähän ujompi, eivätkä ne tee aloitteita varsinkaan minun näköiseni naisen suuntaan joten olen mieluummin itse valinnut ne keistä olen ollut kiinnostunut.

Vierailija
36/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas voisin kysyä, että tapahtuuko sellaista oikeasti että mies menee tekemään aloitteen naiselle josta on kiinnostunut. Itse olen nimittäin joutunut ihan teinistä saakka olemaan se aktiivinen ja aloitteellinen eikä yksikään mies ole koskaan tehnyt mulle aloitetta. Nämä omasta aloitteesta alkaneet tapailut/seurustelutkin on olleet aina sellaisia, että mies ei oikein pistä tikkua ristiin tai tee mitään sellaista mitä miehet normaalisti (ainakin) suhteen alussa tekee. Ei siis ole miehillä ollut kiinnostusta tehdä "vaikutusta" tai olla muuten vaan avuliaita (esim työkavereita tapailumiehet tykkää heittää/hakea töistä ihan hyvää hyvyyttään ja oma-aloitteisesti, mutta mun kohdalla tuollainen ei ole onnistunut edes pyynnöstä). Muutenkin jopa yhteydenpito on aina ollut mun aktiivisuuden varassa, yhdessäolosta puhumattakaan.

Vierailija
37/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen naisystäväni teki aloitteen minulle. Vähän joutui kyllä vääntämään asiaa rautalangasta, kun en meinannut uskoa, että hänen kaltainen nainen olisi kiinnostunut minusta.

Vierailija
38/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama asia. 

No tämä kyseinen remppamies ainakin katsoi siihen malliin että olisi halunnut riisua puseroni eli ehkä mulla oli ne lounaat rinnuksilla? Ja meni ohitseni / käveltiin vastakkain tuon päivän aikana varmaan kymmenisen kertaa, ensin oli ihan normaali kunnes yhtäkkiä alkoi nämä tuijotukset.

Vierailija
39/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, että se johtui ulkonäöstä? Jos miehet olivat älykköjä, et ehkä yltänyt älyllisesti heidän tasolleen ja siksi et kelvannut

Koska esim. yliopistolla pärjäsin itse paremmin kuin he opinnoissa ja moni sanoi suoraan varsin tökerösti etten täyttänyt uökonäkökriteerejä..

Vierailija
40/154 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kolmessa suhteessa, joista ensimmäinen oli teinisuhde 12-15 vuotiaana, ja siihen poika teki aloitteen. Toisen kerran olin avoliitossa 17-23 vuotiaana, ja siihen tein itse aloitteen. Nykyiseen, avioliittoon johtaneeseen suhteeseen tein myös itse aloitteen 24-vuotiaana. Yhdenillanjuttuja tmv minulla ei ole, joten niistä en tiedä mitään. Toki miehet ovat aloitteita tehneet minulle runsaasti, mutta en ole niihin vastannut. Miesmakuni on sellainen vähän ujompi, eivätkä ne tee aloitteita varsinkaan minun näköiseni naisen suuntaan joten olen mieluummin itse valinnut ne keistä olen ollut kiinnostunut.

Hienoa toimintaa.

Ap