Miehen vanhemmat eivät halua enää avustaa taloudellisesti, jos teemme vielä yhden lapsen
Ollaan siis kolmenkympin paremmalla puolella olevia, mä olen nyt työtön ja mies osa-aika töissä kun ei selkäkipujen takia pysty tekemään täysiä päiviä.
Nyt on iskenyt kauhea vauva kuume ja meillä on ennenstään 10v kaksoset. Miehen vanhemmat ovat antaneet meille joka kuukausi vähän rahaa koska taloudellinen tilanteemme ei ole kovin hyvä. Ollaan sitten ostettu niillä rahoilla kaikkea tarpeellista ja välillä käyty vähän ulkona. Ja nyt sanoivat että rahan tulo loppuu jos teemme uuden lapsen.
Siis eihän se voi mennä niin että muut ihmiset päättää meidän elämästä?? Ei me oikein pärjätä ilman mutta kun vauva kuume on tosi paha.
mielipiteitä? Kummasta pitäisi luopua?
Kommentit (293)
Tämän tyhmempää trollia n ole koskaan nähnyt.
Vanhemmat ovat hyvää hyvyyttään auttaneet rahallisesti ja toivoneet todennäköisesti, että saisitte taloutenne kuntoon. Ja sinä kuvittelet nyt, että heiden KUULUISI teitä auttaa rahallisesti. Ei kuulu. Sen sijaan ajattelitte tehdä uuden lapsen lisätäksenne kulujanne, joita ette pysty hoitamaan, vaan vaaditte vanhemmilta raha-avustusta.
Hoitakaa taloutenne kuntoon, hankkikaa sitten se lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät isovanhemmat nää ap:n appivanhemmat. Lopettaisivat avustamisen nyt vaan saman tein. Sittenhän ap voisi värkätä pershedelmiä ihan urakalla. Mitä enemmän sen parempi, lapsilisät senkun karttuvat.
Miksi kaksosten pitäisi kärsiä kun heillä on kuitenkin paljon säästössä ja asuvat isossa talossa?? Ei isovanhemoia ole ennenkän haitannut lapset. Ja nyt sitten käy näin. Ei me oikeasti nyt oikein ymmärretä ett ä mistä tämä oikein johtuu.
Lapset ja isovanhemmat ovat tykääneet että ovat paljon yhdessä ja vievät lapsia kouluun ja ottavat paljon yöksi. Miksi se pieni vauva olisi sitten niin paha ettei voi enää avustaa kun tietävät että on tosi tiukkaa?
AP
Eihän se uusi lapsi ole kauaa pieni vauva, vaan kasvaa koko ajan ja tarvitsee enemmän.
Ei ole välttämättä trolli. Puolisoni on vuosikausia auttanut taloudellisesti sisaruksensa perhettä, koska sisarus ja tämän puoliso eivät käy töissä. Syy tähän työssä käymättömyyteen on jäänyt epäselväksi. Kun puolisoni lopetti vakituisen ’tilin”, se herätti kovasti pahaa verta, että kuinka ahne ihminen voi olla, kun ei auta.
Perhe on pahin...
Vierailija kirjoitti:
Jos ap on vielä kuulolla, niin töihin välillä, tai koulunpenkille ammattia opiskelemaan. Ja veroja maksamaan sitten, kun on työpaikka. Sama homma sille puolisolle, selkävaiva ei estä kunnollisen ammatin hankkimista.
Lastenhoitotyö on erittäin tärkeää ja vastuullista. En haluaisi lasteni hoitajaksi ketään heikkolahjaista, joten ap:lle voisi sopia paremmin vaikka siivoojan työ, missä ei olla vastuussa toisista ihmisistä.
Siivoojan työtä ei tosiaankaan voi tehdä "heikkolahjainen". Vaativaa hommaa nykyään.
AP: Trolololol.
Jos nyt satut kuitenkin olemaan yksilö, jolta on elämänhallinta hukassa, niin koita olla olematta niin tollo ettet lisää lapsia hanki kiun ette niitä entisiäkään pysty tuloillanne elättämään. Luulisi vähän jo hävettävänkin ottaa almuja vastaan isovanhemmilta säännöllisesti.Tai ehkä ei, kun se kolmas rakkauden hedelmäkin pitäisi saada. (ja almuilla välillä ulkonakin käydä.) Nyt valoja tauluun! Ja isovanhempien rahahanat kiinni.
Mistä näitä tulee?
Nyt on synnytystalkoot. Kysykää Rinteen Antilta, jos se vaikka sponssaisi teitä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Tän on pakko olla vitsi! Eihän kukaan aikuinen ihminen ota vastaan mitään kk rahaa omilta eikä puolison vanhemmilta. Ja niitä lapsia EI kertakaikkiaan tehdä jos ei ole rahaa huolehtia heistä itse!!
Tiedän erään lähemmäs nelikymppisen päihdemiehen, joka saa viikkorahaa siskoltaan ja vanhemmiltaan.
Tehkää vauva ja narratkaa, että se oli vahinko. Sitten kun se on syntynyt, niin kyllä isovanhemmat ihastuvat siihen, siitä voitte olla varmoja. Ja antakaa lapsia mahdollisimman paljon heille hoitoon. se tekee hyvää isovanhemmille ja saatte levätä ja omaa aikaa.
Kaikkea hyvää teidän perheelle :)
Vierailija kirjoitti:
Ollaan siis kolmenkympin paremmalla puolella olevia, mä olen nyt työtön ja mies osa-aika töissä kun ei selkäkipujen takia pysty tekemään täysiä päiviä.
Nyt on iskenyt kauhea vauva kuume ja meillä on ennenstään 10v kaksoset. Miehen vanhemmat ovat antaneet meille joka kuukausi vähän rahaa koska taloudellinen tilanteemme ei ole kovin hyvä. Ollaan sitten ostettu niillä rahoilla kaikkea tarpeellista ja välillä käyty vähän ulkona. Ja nyt sanoivat että rahan tulo loppuu jos teemme uuden lapsen.
Siis eihän se voi mennä niin että muut ihmiset päättää meidän elämästä?? Ei me oikein pärjätä ilman mutta kun vauva kuume on tosi paha.
mielipiteitä? Kummasta pitäisi luopua?
Kanna vastuu omsita lapsistani eläkä ole muiden riesa. Raha-hanat olisi pitänyt laittaa jo aikoja sitten kiinni.
Älä ap jaksa runoilla typeriä provoja. Käytä sekin aika jouluvalmisteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No anteeksi että en osaa kaikkia sanoja tai pisteitä oikein kirjottaa!!! Eihän siihen nyt tarvi puuttua kun meillä on oikeasti nyt ongelmana isovanhemmat.
Mieskin sanoi että tuntuu kun olisi petetty.
Ja totta kai ollaan käyty peruskoulussa niin kuin kaikki lapset käy!!! tekeekö se meistä kehitys vammaisia??
Ap
Komoon hei, hyvä provo etenee ja siihen tulee uusia käänteitä. Nyt sä junnaat paikoillas näitten samojen lauseitten kans.
Ei tää ole mikään provo!! Kohta alkaa jo suututtaa kun sanotte vaan noin.
Ap
No onhan, ja nuo provo-huutelut kuuluu vaan ohittaa eikä niihin saa jäädä kiinni. Ne sotkevat vaan provon rytmiä.
Mies soitti vihaisen puhelun isälleen. Ja sanoi että mulla on tosi paha mieli tästä mutta isä oli vaan aanonut että meidän pitäisi ottaa vastuu että nyt ollaan jo ihan aikuisia. Ja sanoivat että eivät halua että teemme enää lasta koska muka tietävät että joutuisivat ottamaan vastuun??
Onhan ne paljon ollut kaksosten kanssa pienestä asti mutta en uskonut että isovanhemmat luulevat että emme hoitausi uutta vauvaa. Oon vihainen.
Ap
AP menee steissille myymään annelia, eiköhän siitä ihan kivat lisätulot tule.
Entisetkin lapset huostaan, jos ei ole kykyä ja varaa elättää heitä.
Ei kukaan voi olla oikeasti niin tyhmä kuin ap on kirjoittelusta päätellen. Yhteiskunnan ja isovanhempien ei kuulu tätä perhettä elättää. Ja on vaarallista, jos näin avuttomat vanhemmat hankkivat lisää lapsia. Eivät pysty hallitsemaan omaan elämäänsä. Millainen malli se on lapsillekin. Ap töihin ja hankkikoon itse tarvitsemansa rahat ja voisi lopettaa tämän ruikutuksen. Aikuinen ihminen ilmeisesti kuitenkin kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Mies soitti vihaisen puhelun isälleen. Ja sanoi että mulla on tosi paha mieli tästä mutta isä oli vaan aanonut että meidän pitäisi ottaa vastuu että nyt ollaan jo ihan aikuisia. Ja sanoivat että eivät halua että teemme enää lasta koska muka tietävät että joutuisivat ottamaan vastuun??
Onhan ne paljon ollut kaksosten kanssa pienestä asti mutta en uskonut että isovanhemmat luulevat että emme hoitausi uutta vauvaa. Oon vihainen.
Ap
Oho, sä oot vissiin nukkunut aika hyvin kun tulee jo oikeestaan virheettömiä lauseita. Minkä takia sä muuten jatkat tätä meuhkaamista täällä? Kun ne isovanhemmat ei sitä rahaa uuteen mukulaan enää anna ja se asia on tullut selväksi. Koitahan ny lopettaa kun tämä juttu junnaa paikoillaan.
Järki käteen ,vanhemmilla ei ole mitään velvollisuutta avustaa teitä . Jokaisenhan on elettävä sen mukaan kun on varaa . Ja tultava toimeen omillaan .
Miksi isovanhempien tai yhteiskunnan tai ylipäänsä kenenkään muun pitäisi kustantaa kenenkään vauvakuume, elintaso etc? Maailma on mennyt aivan hulluksi.