Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vanhemmat eivät halua enää avustaa taloudellisesti, jos teemme vielä yhden lapsen

Vierailija
14.12.2018 |

Ollaan siis kolmenkympin paremmalla puolella olevia, mä olen nyt työtön ja mies osa-aika töissä kun ei selkäkipujen takia pysty tekemään täysiä päiviä.

Nyt on iskenyt kauhea vauva kuume ja meillä on ennenstään 10v kaksoset. Miehen vanhemmat ovat antaneet meille joka kuukausi vähän rahaa koska taloudellinen tilanteemme ei ole kovin hyvä. Ollaan sitten ostettu niillä rahoilla kaikkea tarpeellista ja välillä käyty vähän ulkona. Ja nyt sanoivat että rahan tulo loppuu jos teemme uuden lapsen.

Siis eihän se voi mennä niin että muut ihmiset päättää meidän elämästä?? Ei me oikein pärjätä ilman mutta kun vauva kuume on tosi paha.

mielipiteitä? Kummasta pitäisi luopua?

Kommentit (293)

Vierailija
1/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne päätäkään. Ihan vaan omista rahoistaan.

Vierailija
2/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että kysyn, mutta kirjoititko provon vai onko kirjoituksesi vitsi?

Ette pärjää omilla tuloillanne, vaikka saatte miehen vanhemmilta avustuksia ja haluaisitte lisää lapsia?

Ehdotan, että odotatte tilanteenne paranemista, jotta voitte itse huolehtia lastenne kustannuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä jo nauran, tää on jo ties monesko sun maniajuttu täällä  :D

Vierailija
4/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilusta luopuminen on varmaan ihan hyvä idea. 

Vierailija
5/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli vitsi, eikö?

Vierailija
6/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan siis kolmenkympin paremmalla puolella olevia, mä olen nyt työtön ja mies osa-aika töissä kun ei selkäkipujen takia pysty tekemään täysiä päiviä.

Nyt on iskenyt kauhea vauva kuume ja meillä on ennenstään 10v kaksoset. Miehen vanhemmat ovat antaneet meille joka kuukausi vähän rahaa koska taloudellinen tilanteemme ei ole kovin hyvä. Ollaan sitten ostettu niillä rahoilla kaikkea tarpeellista ja välillä käyty vähän ulkona. Ja nyt sanoivat että rahan tulo loppuu jos teemme uuden lapsen.

Siis eihän se voi mennä niin että muut ihmiset päättää meidän elämästä?? Ei me oikein pärjätä ilman mutta kun vauva kuume on tosi paha.

mielipiteitä? Kummasta pitäisi luopua?

Miehen vanhemmat voi potkaista tyhjää ennen kuin lapsi on aikuinen....milläs sitten sen elätätte?

Nyt kyllä kannattaa uskoa kokemuksen ääntä.

Vierailija
7/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä aloitus. Toivottavasti olet huono trolli

Vierailija
8/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis päättäähän ne meidän elämästä kun asettavat ehtoja? Miksi ovat vastaan uutta vauvaa kun edellisiäkin rakastavat.

Mies on ihan rikki eikä ymmärrä vanhempiaan tässä asiassa. Ovat hyvin toimeen tulevia ja työ elämässä vielä. Mullakin on paha mieli.

Ap

Vierailija
9/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla vitsi! Eihän kukaan aikuinen ihminen ota vastaan mitään kk rahaa omilta eikä puolison vanhemmilta. Ja niitä lapsia EI kertakaikkiaan tehdä jos ei ole rahaa huolehtia heistä itse!!

Vierailija
10/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kun me halutaan, byääähh..!!

Vierailija
11/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen vanhemmat kuin kiintyneitä teidän kaksosiin? Viettääkö teidän kaksoset heidän luonaan paljon aikaa?

Vierailija
12/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Itse asiassa aika mielenkiintoinen aloitus, oli trolli tai ei.

Toki ihminen saa päättää omien rahojensa käytöstä ihan miten haluaa, mutta: onhan se aika erikoista, että jotkut yrittävät ohjailla toisten aikuisten ihmisten käyttäytymistä omilla rahahanoillaan, ja siihen löytyy täältäkin vastauksista aika paljon ymmärtäjiä.

Vierailija
13/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tä ole provo.

Me ollaan oikeasti tässä tilanteessa.

Ap

Vierailija
14/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis päättäähän ne meidän elämästä kun asettavat ehtoja? Miksi ovat vastaan uutta vauvaa kun edellisiäkin rakastavat.

Mies on ihan rikki eikä ymmärrä vanhempiaan tässä asiassa. Ovat hyvin toimeen tulevia ja työ elämässä vielä. Mullakin on paha mieli.

Ap

ehkä he tekivät laskelmia ja totesivat ETTEI HEILLÄ OLE VARAA kolmanteen lapsenlapseen. Kaksoset on jo 10 v kuluttua omillaan ja mummu ja vaari lähtee humputtelmaan maailmalle omilla tienisteillään.

Vierailija
15/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehen vanhemmat kuin kiintyneitä teidän kaksosiin? Viettääkö teidän kaksoset heidän luonaan paljon aikaa?

Kyllä ovat paljon viettäneet aikaa. Lapset on aika paljon isovanhemmilla kun heillä on iso talo ja me asutaan aika pienessä kolmiossa. Musta on väärin että sitten lapset joutuisi kärsimään isovanhempien takia vaikka lapsetkin haluavat pikku sisaruksen.

Ap

Vierailija
16/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuules nyt, tää sun tarina on ihan tyhmä. Et sä osaa provoilla. Tyssäs viimeistään tuohon että "päättäähän ne meidän elämästä". Eihän päätä. Saattehan te hommata vaikka kaks tusinaa mukulaa, eihän ne sitä kiellä.

Älä jatka pliis. Keskity ny vain noihin muihin juttuihis joita oon tänne aloitellu jo muutaman.

Vierailija
17/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko lampaita vaan pistäkää kova kovaa vasten. Sanokaa etteivät sitten enää näe lapsenlapsiaan jos rahoitus loppuu.

Vierailija
18/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään keskusteluja tänne muuta kuin tämän. Tää on ihan oikeasti tosi stressaaavaa kun varmasti jokainen vauva kuumeesta kärsivä tietää millasta se voi olla. Ja sitten tulee tällainen pommi.

Alkaa mietityttää että eikö miehen vanhemmat tykkää edes kaksosista..

Ap

Vierailija
19/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tä ole provo.

Ap

Jees jees, eihän siinä mitään. No hei, vaivauduin sentään vastaamaan!

Vierailija
20/293 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tä ole provo.

Ap

Jees jees, eihän siinä mitään. No hei, vaivauduin sentään vastaamaan!

No ehkä teillä onkin rahaa etkä voi ymmärtää tätä!! Etkö tiennyt että ihmisillä on erilaisia tilanteita? Ei tollanen ainakaan auta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän