Raskaustestitulkintaa, voiko tää olla haamu? Vai viivanpaikka? Plussa?
Olen niin toiveikas, ollaan odotettu plussaa testiim helmikuusta asti. Näkeekö kukaan muu siinä mitään?
Kommentit (32)
Onneksi olkoon! 12h ja näkyy selvemmin.
Aikaisessa vaiheessa todella hyvä testi se marketin halpa rfsu. Itselläni tuli tuollainen haamuviiva jo 7pv ennen kuukautisten alkamista.
Sori, mut ei. Selvääkin selvempi negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisessa vaiheessa todella hyvä testi se marketin halpa rfsu. Itselläni tuli tuollainen haamuviiva jo 7pv ennen kuukautisten alkamista.
Mulla kyllä tuollainen positiivinen "viivanpaikka" pysyi useamman päivän omassa testissäni eikä kadonnut. En ehkä sittenkään vielä riemastuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisessa vaiheessa todella hyvä testi se marketin halpa rfsu. Itselläni tuli tuollainen haamuviiva jo 7pv ennen kuukautisten alkamista.Mulla kyllä tuollainen positiivinen "viivanpaikka" pysyi useamman päivän omassa testissäni eikä kadonnut. En ehkä sittenkään vielä riemastuisi.
Kamala kuulla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisessa vaiheessa todella hyvä testi se marketin halpa rfsu. Itselläni tuli tuollainen haamuviiva jo 7pv ennen kuukautisten alkamista.Mulla kyllä tuollainen positiivinen "viivanpaikka" pysyi useamman päivän omassa testissäni eikä kadonnut. En ehkä sittenkään vielä riemastuisi.
Kamala kuulla.
Ap
Toki oli eri testi.
Kiitos kaikista vastauksista. Odottelen ainakin ylihuomiseen ja tulen kertomaan kuinka kävi jos löydän tän ketjun silloin vielä.
Ap
Nega. Olen pahoillani. Oon tehny noita liuskoja vuosien aikana ehkä lähemmäs 100 kpl ja tuonnäköinen noilla kiertopäivillä ei lupaa hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Miten kävi?
Niin, ap lupasi tulla kertomaan.
Minuakin kiinnostaisi tietää mitenkä tässä kävi🤔
Näen joko haamun tai viivanpaikan. Testaa 48 h kuluttua uudelleen.