Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustestitulkintaa, voiko tää olla haamu? Vai viivanpaikka? Plussa?

Vierailija
14.12.2018 |

Olen niin toiveikas, ollaan odotettu plussaa testiim helmikuusta asti. Näkeekö kukaan muu siinä mitään?

https://aijaa.com/0np4WM

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh.. missä sä mitään haamua näet? Ei siinä ole kuin testiviiva

Vierailija
2/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viivanpaikka, mikä testi? Osta sellainen viikonäytöllinen kunnon testi, esim. Clearblue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta siinä on haalea haamu. Mutta kannattaa ehkä testailla vasta sitten, kun varmasti voi näkyä jotain. Vaikka ymmärrän toki, ettei malta odottaa..

Vierailija
4/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivanpaikka? Mulla oli viimeksi sellainen ja sitten tuli plussa. Kuva on kyllä vähän huono.

Vierailija
5/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamu mun mielestä.

Vierailija
6/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla molempien raskauksien alussa tullut ensin samanlaisia haaleita viivoja ja vasta kun menkat olleet yli viikon myöhässä on tullut selvempiä. Itse katsoisin positiiviseksi :) tee toki vielä vaarmuuden vuoksi toinen.

Vierailija
7/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla molempien raskauksien alussa tullut ensin samanlaisia haaleita viivoja ja vasta kun menkat olleet yli viikon myöhässä on tullut selvempiä. Itse katsoisin positiiviseksi :) tee toki vielä vaarmuuden vuoksi toinen.

Lisään vielä, että viivanpaikka on valkoinen/harmaa ja siinä ei ole väriä yhtään. Näin ainakin itsellä.

Vierailija
8/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen

Monta päivää on kuukautiset myöhässä?

Vierailija
9/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tossa oli vähän vaaleanpunaista luonnossa. Mutta en ole yhtään varma. Kuukautisten pitäis alkaa sunnuntaina ja olis varmaan pitänyt odottaa sinne asti testauksen kanssa, mutta kun ei pysty! Jännittää. Tää on eka kerta kun saan mitään viivantyyppistäkään tuohon kontrolliviivan viereen, siksi innostus.

Ap

Vierailija
10/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negatiivinen

Monta päivää on kuukautiset myöhässä?

Ei ole vielä myöhässä. Miehen mielestä myös negatiivinen. Se nyt luulee muutenkin että viivan pitäisi olla just identtinen tuon kontrolliviivan kanssa.

Ap

Vierailija
11/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tossa oli vähän vaaleanpunaista luonnossa. Mutta en ole yhtään varma. Kuukautisten pitäis alkaa sunnuntaina ja olis varmaan pitänyt odottaa sinne asti testauksen kanssa, mutta kun ei pysty! Jännittää. Tää on eka kerta kun saan mitään viivantyyppistäkään tuohon kontrolliviivan viereen, siksi innostus.

Ap

Minulla ollut tuollaiset testit positiivisia. Pidetään peukkuja! Olen tehnyt kymmeniä negatiivisia testejä, eikä niihin tule mitään tai sitten ainoastaan valkoinen viivanpaikka, joka näkyy kun oikein tarkasti tikkua kääntelee ja tutkii. Minunkin mielestä siinä on vähän väriä.

Vierailija
12/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega, tee sunnuntaina uusiksi.

Vierailija
13/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sen verran hätähousu, että kerron jo nyt, että normaali raskaus kestää 38-42 viikkoa. Eli vaikka lapsi ei syntyiskään just laskettuna päivänä, niin silti siinä ei ole mitään vikaa. 

Älä testaile liian aikaisin. Pahimmassa tapauksessa aiheutat vaan itsellesi stressin ja se ei edesauta raskautumista. Kokeile vaikka midfulness harjoituksia netistä ja koita rauhoittaa sielusi.

Vierailija
14/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamu, toivotaan vahvistumista!

Vierailija
15/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko viiva testiajan sisällä? Itsellä tullut hieman myöhemmin testin kuivuttua toinen viiva näkyviin, joka oli kyllä viivanpaikka, kun raskaana en ollut.

https://aijaa.com/9cjEri tuossa kuva testistä.

Vierailija
16/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulla ollut tuollaiset testit positiivisia. Pidetään peukkuja! Olen tehnyt kymmeniä negatiivisia testejä, eikä niihin tule mitään tai sitten ainoastaan valkoinen viivanpaikka, joka näkyy kun oikein tarkasti tikkua kääntelee ja tutkii. Minunkin mielestä siinä on vähän väriä.

Kiitos rohkaisusta! Olen (mielikuvitellut) kaikkia raskausoireita ja katsonut lasketun ajan nettilaskurilla jne. Eli kovaa ja korkealta taas tipahdan jos kuukautiset alkaa. En uskalla enää negan pelossa edes testata, jotta saan edes pienen hetken pitää illuusioni raskaudesta.

Ap

Vierailija
17/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko viiva testiajan sisällä? Itsellä tullut hieman myöhemmin testin kuivuttua toinen viiva näkyviin, joka oli kyllä viivanpaikka, kun raskaana en ollut.

Näyttäisi olevan vieläpä samanlainen testi. Nyt kyllä laski omat fiilikset raskaudesta, jos tollasia viivanpaikkoja antaa. Tuo mun viiva tuli kyllä melkein heti näkyviin ja säilyi siinä varmaan puolisen tuntia, jonka jälkeen ikäänkuin häipyi pois. Onneksi otin kuvan.

Ap

Vierailija
18/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi olevan vieläpä samanlainen testi. Nyt kyllä laski omat fiilikset raskaudesta, jos tollasia viivanpaikkoja antaa. Tuo mun viiva tuli kyllä melkein heti näkyviin ja säilyi siinä varmaan puolisen tuntia, jonka jälkeen ikäänkuin häipyi pois. Onneksi otin kuvan.

Ap

Minulla viiva ilmestyi testiajan jälkeen. Eli sinulla on toivoa vielä! Käy ostamassa uusi erimerkkinen testi. Olen paljon lukenut huonoa noista testeistä :/ mutta jos siinä näkyi yhtään väriä, niin pitäisin positiivisena.

Vierailija
19/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en valitettavasti näe tikussa mitään.

Minulla menkat 3 päivää myöhässä ja testi sanoo negatiivista muutama päivä sitten sekä tänään. Ei kyllä ole mitään oireita, ei raskausoireita (tosin en ole ollut koskaan raskaana) eikä menkkaoireita. Toivon plussaa, mutta tuskinpa on. 

Vierailija
20/32 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! ❤️

Minulla tuli tähän mennessä ainoasta raskaudestani hyvin hyvin haalean punainen viiva, digitestillä kun testasin menkkojen oltua jo useamman päivän myöhässä tulikin se ”raskaana 2-3 vko”. En uskaltanut vielä tuohon ekaan luottaa, vaikka sanotaankin, että haaleakin plussa on plussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän