Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte jos virkamies vainoaa?

Vierailija
14.12.2018 |

Eli ilmoittaa seuranneensa elämääni vuosia tietää kaikki kotiasiani ja ilmoittaa edelleen vaan seuraavansa ja vihamielisesti yrittäen murskata itsetuntoani. Ja tämä ei ole sitten kuvittelua vaan netistä poimittua on jo 5 cm. Ja poliisille viety kaikki- mutta poliisi ei jostain syystä vaan tartu helposti. Olenkin päätellyt että tekijä on poliisista tai läänin virkamies jopa. Minulla on parikin epäiltyä mutta en uskalla nimetä.

Onko jossakin jokin taho jonne tällaiset ilmoitukset kuuluvat ? Jos tekijä on poliisi niin nehän suojelleet häntä koko ajan, vaikka olisi entinenkin poliisi. kenelle ilmoittaisin ja liittäisin kaiken vainoamiseni -joka ihan paperillakin- vielä mukaan.

Myös tietoliikennettäni ollaan häiritty sadoilla euroilla ja muuta.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt ehkä olisi paras julkistaa kaikki viestinsä.

Julkista ihmeessä. Onhan tollanen nyt ihan järkyttävää vainoamista ja vielä virkamiehen näköiseltä tyypiltä. Kamalaa, ettei kirjastossakaan saa olla rauhassa. Missä muuten ajattelit ne julkaista?

Vierailija
22/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läänin virkamiehet on juuri niitä pahimpia! Etenkin kamreerit ja vasallit. Yritä päästä jonkun ritarin puheille, siitä voi olla apua. Prokuristeihin älä luota!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkista ihmeessä. Onhan tollanen nyt ihan järkyttävää vainoamista ja vielä virkamiehen näköiseltä tyypiltä. Kamalaa, ettei kirjastossakaan saa olla rauhassa. Missä muuten ajattelit ne julkaista?

Sitä juuri mietin mikä julkistaminen saisi miehen toisiin aatoksiin pikkuhiljaa. Sen kuulin jo että eräille virkamiehille tuollainen kiusaaminen on kuulemma ihan virkahupia. Nyt olisi hupiveron maksamisen aika kyllä.

Eräs joka oli liitetty asiattomasti eräälle listalle alkoi saada samanlaista häirintää. Joku tekee nyt ihme listoja joille ihmiset joutuvat tietämättäänkin ja sitten ollaan annettu lupa olla kintereillä laittomasti? Tämööisen kuvan olen tapahtumista saanut. Tästä on aika keskustella ehkä.

Vierailija
24/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KäKi kirjoitti:

Poliisi kyllä tutkii, jos epäilyksille on aihetta, mutta aiheettomia epäilyksiä he eivät tutki. Sensijaan aiheettomien toistuvien ilmiantojen tekeminen on rikos.

Jos todeela epäilet, että poliisi toimii väärin, ota yhteyttä eduskunnan oikeusasiamieheen ja jos sekään ei auta Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen.

En ole virkamies, vaan yrittäjä

Jaana Tommiska

Ei poliisi tutki näköjään ja se tuntuu olevan jo aika yleistäkin. Tämä on huolestuttava kehitys. Resurssejahan on niin paljon kuin halutaan.

Vierailija
25/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läänin virkamiehet on juuri niitä pahimpia! Etenkin kamreerit ja vasallit. Yritä päästä jonkun ritarin puheille, siitä voi olla apua. Prokuristeihin älä luota!

Ajattelin ihan lakipykäliä soveltaa tämän tapaukseen.

Vierailija
26/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kuulemma käy nykyään poliisille ilmoitettua näin: viet asian ja teet sen ilmoituksen. Poliisi pyytää toimittamaan isolla työllä jotain materiaalia "lisää" tai muussa muodossa ja näin jos tekee jättää asian maakaamaan pöydille eikä edes ilmoita mitä asialle ollaan tehty. Sitten jos kyselty niin sanottu ettei ole resursseja ja asia on mapissa.

Vierailija
27/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä juuri mietin mikä julkistaminen saisi miehen toisiin aatoksiin pikkuhiljaa. Sen kuulin jo että eräille virkamiehille tuollainen kiusaaminen on kuulemma ihan virkahupia. Nyt olisi hupiveron maksamisen aika kyllä.

Eräs joka oli liitetty asiattomasti eräälle listalle alkoi saada samanlaista häirintää. Joku tekee nyt ihme listoja joille ihmiset joutuvat tietämättäänkin ja sitten ollaan annettu lupa olla kintereillä laittomasti? Tämööisen kuvan olen tapahtumista saanut. Tästä on aika keskustella ehkä.

Voi jestas. Säähän olet hullumpi kun luulinkaan.

Vierailija
28/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas. Säähän olet hullumpi kun luulinkaan.

Tutiseeko siellä puntti :)?

Vierailija
29/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munsalan kansallispuku vainoaa! 😂

Vierailija
30/41 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki viranomaiset pitävät toistensa puolta eivät kansalaisten puolta.

Miten se sanotaan:"Ei korppi korpin silmää noki." Kymmenien vuosien valitusten, jopa oikeudenkäyntien jälkeen kukaan viranhaltija ei koskaan ole tehnyt mitään väärää. Näin se vaan sanotaan päätöksissä,

perusteluja ei juurikaan ole. Myös viranomaisten valehteleminen on yleistä. Silloinkin he ovat aina oikeassa. Muistan lukeneeni sellaisen lainkohdan, että jos virkamies toimii virassaan törkeän lainvastaisesti hänet voidaan heti pidättää virastaan ja viedä välittömästi hoitoon.  Mahdanko muistaa oikein. Onkohan tällaista lainkohtaa koskaan sovellettu ja onko se voimassa?

Vierailija
31/41 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä.pahasti latvaosaston tapaukselta, anteeksi vaan. Miksi virkakoneisto j!htaisi sinua? Mitä asiaa niillä on? Haluavatko sinut suljetulle vai vanhainkotiin?

Tuskin perusteetta. Toisaalta jos kyse o. Yksittäisestä virkamiehestä jolla on jotain henkilökohtaistaa missiota jahdata sinua, niin ilmoitus hänen esimiehelleen riittää lopettamaan häirinnän.

Vierailija
32/41 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kukaan ei tutki eikä valvo mitään kansalaisten asioita Suomessa. Nyt valvotaan kansainvälisten ihmisoikeuksien toteutumista.

Ei valvota edes EIT:ssä. Kaikki puhe kansalaisten ihmisoikeuksista on pelkkää illuusiota, jolla halutaan pidetään kansalaiset tyytyväisinä veronmaksajina, mutta tosi paikan tullen apua ei välttämättä saakaan. Suojelu on viranomaisilla ja heidän tekemisillään

ei ihmisillä.

Vierailija
33/41 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa bodycam kun kuljet ulkona, niin saat todistusaineistoa tästä ns vainoamisesta.

Vierailija
34/41 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäisin saada itseni sen verran järkiini että hakisin sitä apua. Vain otettu lääke tehoaa.

Vierailija
35/41 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhoitajalle kannattaisi puhua noin aluksi.

Samaa ajattelin. Aika terveydenhoitajalle ( ei työterveyteen). Eiköhän se siitä lähde rullaamaan. Väärän todistuksen antaminen on rangaistava teko, mutta pitää olla todisteet. 

Vierailija
36/41 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosiin kannattaa hakea hoitoa.

Oikeasti.

Vierailija
37/41 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten arvelet jollain "virkamiehellä" olevan aikaa seurata Sinua kaikkialle, kirjastoon jne.? Eivät kyllä itse kulje kenenkään perässä, laittavat jonkun toisen asialle. Ja tärkein pointti: Miksi joku Sinua seuraisi? Oletko antanut väärää tietoa itsestäsi vakuutusyhtiöön tai Kelaan? Joku syy pitää olla. 

Olen vanha Mummu, eikä kukaan seuraa minua missään koskaan, ihan vain siitä syystä, ettei ketään kiinnosta eikä kellään ole aikaa seurata minun toilailujani.

Vierailija
38/41 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta MIKSI vainoaa? Ovatko nii-in rakastuneita yksipuolisesti vai mikä? Naimisissa olevia miehiä, luulis saavan seksiä kotonakin ja jos ei saa niin Suomihan  on naisia pullollaan, maksullisia ja maksuttomia!

Vierailija
39/41 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten arvelet jollain "virkamiehellä" olevan aikaa seurata Sinua kaikkialle, kirjastoon jne.? Eivät kyllä itse kulje kenenkään perässä, laittavat jonkun toisen asialle. Ja tärkein pointti: Miksi joku Sinua seuraisi? Oletko antanut väärää tietoa itsestäsi vakuutusyhtiöön tai Kelaan? Joku syy pitää olla. 

Olen vanha Mummu, eikä kukaan seuraa minua missään koskaan, ihan vain siitä syystä, ettei ketään kiinnosta eikä kellään ole aikaa seurata minun toilailujani.

Minua on vainottu ihan pikkukakarasta lähtien. Silloin vainoajista käytettiin nimiä kuten namusetä tai pe do fiili.

Vierailija
40/41 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkamiehellä ON aikaa, koska hänellä ei ole muuta elämää kuin se valtion virka. Tylsä työ niin pitää jotain jännää keksiä vastapainoksi. Varmaan pelkäävät jäävänsä työttömiksi. Siksi keksivät ihan perättömiä ja näin työllistävät itse itsejään vainoamalla muita. Aamulla seitsemältä ovet heti netissä vainoamassa. Kertoo todellakin ettei heillä ole muuta elämää, kenties ei työvuorojakaan tai töissä on liikaa luppoaikaa.