Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte jos virkamies vainoaa?

Vierailija
14.12.2018 |

Eli ilmoittaa seuranneensa elämääni vuosia tietää kaikki kotiasiani ja ilmoittaa edelleen vaan seuraavansa ja vihamielisesti yrittäen murskata itsetuntoani. Ja tämä ei ole sitten kuvittelua vaan netistä poimittua on jo 5 cm. Ja poliisille viety kaikki- mutta poliisi ei jostain syystä vaan tartu helposti. Olenkin päätellyt että tekijä on poliisista tai läänin virkamies jopa. Minulla on parikin epäiltyä mutta en uskalla nimetä.

Onko jossakin jokin taho jonne tällaiset ilmoitukset kuuluvat ? Jos tekijä on poliisi niin nehän suojelleet häntä koko ajan, vaikka olisi entinenkin poliisi. kenelle ilmoittaisin ja liittäisin kaiken vainoamiseni -joka ihan paperillakin- vielä mukaan.

Myös tietoliikennettäni ollaan häiritty sadoilla euroilla ja muuta.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeusasiamiehelle?

Vierailija
2/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen näistä epäillyistä on siis tullut kirjastoon saakka perässä haukkumaan - en tunnistanut nimeään- ja on myös käynyt työpaikalla pomon luona yrittäen saada minut luopumaan minulle tärkeästä tekemisestä. Eli siis todella todella vakavaa. Mennessäni ihan uuteen paikkaan sinne ollaan jo etukäteen soitettu ja mustamaalattu minua jne....

Minne tällainen toiminta kuuluu oikein ilmoittaa jos poliisi ei reagoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeusasiamiehelle?

Juu tätä minäkin jo ajattelin. Kiitokset.

Vierailija
4/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on että hän esittää minut täysin erilaisena henkilönä kuin mitä olen: olen täysraitis ja levittelee minun olevan alkoholiongelmainen ja olleen paikoissa joissa en ole ikinä edes käynyt ja varastaneen vaikka ei rikosrekisteriä ollenkaan. Jne.

Pakkohan tälle asialle on alkaa jotain jo tehdä? Alkoi jo 2000 jälkeen....että kauan olen katsellut kyllä. Mutta nyt alkaa jo riittää.

Vierailija
5/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitajalle kannattaisi puhua noin aluksi.

Vierailija
6/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen kuullut monen muunkin kokeneen nykyään tällaista häirintää aika massiivisestikin. Mitähän helvettiä on oikein menossa?

Vierailija
7/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä. Olen superterve joka suhteessa, ja ihan todistetustikin. Jos sellaista kaipaat. Olet noita paskoja jotka toisten ihmisten kimpussa heti kun tilaisuus mielestäsi riittää.

Vierailija
8/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ne sinun tärkeät tekemiset ovat, joista sinun halutaan luopuvan.

Vierailija
9/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen näistä epäillyistä on siis tullut kirjastoon saakka perässä haukkumaan - en tunnistanut nimeään- ja on myös käynyt työpaikalla pomon luona yrittäen saada minut luopumaan minulle tärkeästä tekemisestä. Eli siis todella todella vakavaa. Mennessäni ihan uuteen paikkaan sinne ollaan jo etukäteen soitettu ja mustamaalattu minua jne....

Minne tällainen toiminta kuuluu oikein ilmoittaa jos poliisi ei reagoi?

Tää kirjastoepisodi oli näin: Istuin selaamassa koneella tietoja ja minulle täysin tuntematon aika iäkäs mies tuli huutamaan minulle niin että koko lukusali pyysi poistumaan ja kirjastotäti. kirjastotäti myös sanoi huomanneensa että kimppuuni käytiin täysin aiheetta mutta ei suostunut sanomaan miehen nimeä vaikka ilmeisimmin tunnisti. Miehen vaatteet ja olemus olivat tyypillisen virkamiehen.

Olettaisin että jos tuntematon minulle tuli noin huutamaan täysin puskista niin tuo mies on vahva kandidaattikin. Miksi ihmeessä hän olisi muuten tullut?

Vierailija
10/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta toiselle paikkakunnalle.

Vierailija
11/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tietoliikennettä häiritään sadoilla euroilla??

Sanoisin itsekin että mt-puolen hommia tämä. Sieltä kyllä löytyy sinulle myös apu josa haluat tehdä rikosilmoituksen poliisista.

Vierailija
12/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ne sinun tärkeät tekemiset ovat, joista sinun halutaan luopuvan.

Sanoin minulle tärkeäksi kokemani tekeminen. Se ei ole mitään laitonta tai ketään mollaavaa ainakaan tai uhkaavaakaan käsittääkseni.

Vierailija
13/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tietoliikennettä häiritään sadoilla euroilla??

Sanoisin itsekin että mt-puolen hommia tämä. Sieltä kyllä löytyy sinulle myös apu josa haluat tehdä rikosilmoituksen poliisista.

No laskussahan se häirintä on näkynyt. Maksoinkin ensimmäisen laskun mutta toista en maksa päätin.

Koneeni on lyöty pimeäksi kaksikin kertaa. Ilmestynyt huutava naama ensin.

Mene sinä mt ongelmasi kanssa hyvin kauas nyt.

Vierailija
14/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä. Olen superterve joka suhteessa, ja ihan todistetustikin. Jos sellaista kaipaat. Olet noita paskoja jotka toisten ihmisten kimpussa heti kun tilaisuus mielestäsi riittää.

Terveydenhoitajat nyt kuitenkin hoitavat paljon sellaisia asioita joihin poliisi ei ehdi puuttua.

Vierailija
15/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta toiselle paikkakunnalle.

En minä muuta siksi että joku ei tiedä laillisia rajojaan. Sitäpaitsi tuskin loppuisi sittenkään tämä homma siltä. Tuntuu olevan sellainen tapaus.

Vierailija
16/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhoitajat nyt kuitenkin hoitavat paljon sellaisia asioita joihin poliisi ei ehdi puuttua.

menehän nyt vaan itse sinne sitten :)

Vierailija
17/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sä yrität selittää?

Vierailija
18/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita foliohattu päähän niin se implantoitu chippi ei lähetä enää signaalia virkamiehille! 

Vierailija
19/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ehkä olisi paras julkistaa kaikki viestinsä.

Vierailija
20/41 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkamies vainoaa, koska joku satunnainen kirjastohäirikkö oli susta virkamiehen näköinen : D

Liitäpä pari saamaasi "häirintäviestiä" ketjuun.