Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin treffeillä- Mies ajoi mut pihalle hänen asunnostaan

Vierailija
13.12.2018 |

Olin miehen kanssa treffeillä. Hän oli kutsunut kotiinsa minut lounaalle. Mies oli tehnyt pihvejä ja keitti perunoita.
Kysyin mieheltä kauniisti, että olisiko mahdollista saada perunan päälle jotain kastiketta, koska olen tottunut , että sitä on. Mies katsoi minua loukkaantuneena ja sanoi : Ei ruuassa ole mitään vikaa” jatkoin syömistä. Kun olimme syöneet, niin mies antoi jälkiruuaksi suklaakakkua. Mies kysyi, että ” no, maistuuko” sanoin, että joo ja että ehkä olisi voinut olla vähän makeampaa . Yhtäkkiä mies muuttui kylmäksi ja puhumattomaksi sekä huusi: ” V...kiittämätön ilkeä muija” Ota takkis ja häivy” ” tää ei oo mikään palvelutalo” jos ei kelpaa, niin painu ulos” Menin ihan paniikkiin, juoksin ulos itken.
Mielestäni miehen käytös oli rumaa..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla vitsi. Ei kai kukaan nainen käyttäydy noin

Vierailija
2/15 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Taitaa sinunkin vaa’asta näkyä kastikkeet. On se kumma, että naiset eivät pysty syömään ruokaansa ilman rasvakastikkeita. Häpeisit. Lapsellinen nainen olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin miehen kanssa treffeillä. Hän oli kutsunut kotiinsa minut lounaalle. Mies oli tehnyt pihvejä ja keitti perunoita.

Kysyin mieheltä kauniisti, että olisiko mahdollista saada perunan päälle jotain kastiketta, koska olen tottunut , että sitä on. Mies katsoi minua loukkaantuneena ja sanoi : Ei ruuassa ole mitään vikaa” jatkoin syömistä. Kun olimme syöneet, niin mies antoi jälkiruuaksi suklaakakkua. Mies kysyi, että ” no, maistuuko” sanoin, että joo ja että ehkä olisi voinut olla vähän makeampaa . Yhtäkkiä mies muuttui kylmäksi ja puhumattomaksi sekä huusi: ” V...kiittämätön ilkeä muija” Ota takkis ja häivy” ” tää ei oo mikään palvelutalo” jos ei kelpaa, niin painu ulos” Menin ihan paniikkiin, juoksin ulos itken.

Mielestäni miehen käytös oli rumaa..

Tämä oli paras kohta!

Vierailija
4/15 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä trollaus. Mies keittää aina perunoiden kanssa ruskeaa kastiketta.

t. perunoitajaruskeaakastikettamies

Vierailija
5/15 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu. Viikon huonoin tämä.

Vierailija
6/15 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla vitsi. Ei kai kukaan nainen käyttäydy noin

Voi kuule. Harrastan ruoanlaittoa ja milloin mikäkin (ihan perus) raaka-aine on pahaa ja nainen ei tykkää siitä tai sipuli närästää tai... No otanta ei ole kovin suuri kohdallani, mutta jos ymmärsit yskän. Ei ruoassa ole ollut itsessään valittamista, mutta aikuinen ihminen ei vain tykkää oikein mistään raaka-aineista. Itse syön oikeastaan mitä tahansa ja valmis maistamaan eksoottisempiakin aineita, mutta tuo ei taida olla kovin yleistä. Aika monet naiset ovat yllättävän nirsoja ruoan suhteen, esim. vain yksi liha kelpaa (ei eettinen rajoitus) ja monet raaka-aineet ovat suoraan saatanasta.

Vierailija
7/15 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan itkettää...ei kai kukaan nainen käyttäydy noin rumasti?olet törppö!

T:nainen 34

Vierailija
8/15 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. En ole tavannut miestä, joka ei vispaisi pihvin kaveriksi pussibearnaisea. Enkä toisaalta naista, joka menisi treffeille nirsoilemaan ruuasta. Haiskahtaa mielikuvitussontiaisen keksimältä perverssiltä faabelilta

Vierailija
9/15 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan nainen kuin nainen syö kaiken mitä eteen laitetaan, kursailematta.

Vierailija
10/15 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit ihan oikein! Ruoka oli varmasti pahaa, kastike olisi peittänyt osan pahasta mausta!

Vierailija
11/15 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi totta, sanoisin, että mies teki oikein.

Kuka haluaisi olla narisijan kanssa, miten pahaksi kitinä  vielä muuttuisikaan, jos jo ensi tapaamisella - jolloin normaalit ihmiset yrittävät näyttää parhaat puolensa - vinkuu kuin murrosikäinen vänkääjä äidilleen, jonka kanssa on periaatteesta eri mieltä kaikessa.

Vierailija
12/15 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ennemmin asialta, jonka mies voisi tehdä naiselle. Miehiä yleensä ihaillaan siitä, että nämä edes yrittävät jotain.

Vierailija
13/15 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kyllä provoonkin tarttis pikkusen panostaa. Olen pettynyt.

Vierailija
14/15 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatketaan treffejä, pantuaan sinua kysyt oliko hyvää

mies: no olisi saanut olla vähän tiukempaa

kuka jatkaa

Vierailija
15/15 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kyllä provoonkin tarttis pikkusen panostaa. Olen pettynyt.

Kyllä tuohon kirjoittamiseen on hetki mennyt. Jatko-osaan toivoisin emotionaalista työtä, hieman tarinaan panostusta, nyt sen on epäuskottava ja muutenkin vähän kökkö. Esimerkiksi ketjusta "mies söi lapsen vanukkaat" voi saada inspiraatiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan