Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinkijät facekirpparilla vituttaa

Vierailija
13.12.2018 |

Vituttaa sellaiset tinkijät jotka jankkaavat hinnasta ja vielä jostain eurosta parista. Myyn eräitä merkkivaatteita ja pidän hinnat kohtuullisina, vaikka ovatkin hyväkuntoisia tai osa jopa uudenveroisia. Aina kuitenkin joku tulee tinkimään lähtöhinnasta, tyyliin jos pyydän vaatteesta 30€ plus postit, joku tulee kysymään eikö voisi tinkiä. Vastaan yleensä että ei, tai sitten tarjoan postikuluja sisältyväksi hintaan.
Tämä ei tälle tinkijälle kuitenkaan riitä vaan täytyy vielä jankuttaa josko myisin 25€ hintaan, sisältäen lähetyksen. Voi jeesus, aivan loputon suo.

Toinen ärsyttävä ihmisryhmä on kyselijät, jotka haluavat heti tietää kuinka paljon on o-h, kai-kai, leveys hauiksen kohdalta, vuoren paksuus ja resorin paino. Ei saatana. Kun mittailen jotain terettä siinä ja ilmoitan mitat, kyselijä ei ikinä vastaa mitään vaan katoaa kuin pieru saharaan.
En jumalauta möisi mitään ellen olisi niin köyhä, veisin konttiin ilmaiseksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tiedän tunteen. Kaikki pitäisi saada ilmaiseksi.

Vierailija
2/16 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tingin aina..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua vituttaa kun käytetystä tavarasta pyydetään liikaa. Kysyntä koittaa kohdata tarjontaa, kannattaa varmaan omia hinnoitteluja katsoa uudelleen jos usein käy noin. Ei minua ostajana kiinnosta kuinka paljon entinen omistaja on tuotteesta otanut, vaan se että millä hinnalla sen itse saan. naurettavinta on ottaa kaupan myyntihinnasta parikymppiä pois ja olettaa että joku ostaa.

Vierailija
4/16 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep just. Myin kirpparilla kohtuuhinnalla tavaroita, tinkijöitä riitti ja kauppa kävi. Törmäsin sitten muutamia kertoja myymiini tavaroihin, joita myytiin sitten samalla kirppiksellä paljon kalliimmalla kuin mitäminä  olin alunperin pyytänyt . Meni maku.

Vierailija
5/16 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet köyhä (??), mutta sinulla on läjittäin ylimääräisiä merkkivaatteita?

Vierailija
6/16 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilloin kannattaa yhdistellä tuuotteita ja luoda siiheen alennus.

Vierailija
7/16 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siilloin kannattaa yhdistellä tuuotteita ja luoda siiheen alennus.

Elii jos siinä on paiita tyrkyllä ja farkut asukokoonaisuutena menis niiin farkuuihin lätkäsee selllasen muodolliseen kesstävän plusmerrliseem ale jutun jaa siiitä vieelä läähtee rumpuun päriinät etttä tääältä laatua sopu hiintaan niin kaikki voiittaa.

Vierailija
8/16 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tingin aina..

Jos ei ole varaa ostaa, anna olla.

Vierailija
9/16 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet köyhä (??), mutta sinulla on läjittäin ylimääräisiä merkkivaatteita?

Kyllä. En ole aina ollut köyhä. Nyt sairauden vuoksi sairaslomalla ja realisoin omaisuuttani.

Vierailija
10/16 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa ylimääräinen vitonen hintaan ja sitten "tinkiä" se pois.

Mutta joo, tosi tympeää käytöstä.

Vierailija
11/16 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myin pari ylimääräistä huonekalua syksyllä. En tarvinnut rahoja, vaan tilaa. Mutta joskus ihmiset kuvittelevat myymisen aina johtuvan epätoivoisesta rahantarpeesta ja kuvittelevat voivansa painostaa. No, eipä onnistunut.

Vierailija
12/16 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun minusta tulee diktaattori, tinkaajat jotka eivät ymmärrä käsitettä myyntihinta sullotaan ensimmäisinä karjavaunuihin...

Vierailija
13/16 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Moni maksaa innosta kirkuen 30-50% halpisrätin ovh:sta, mutta ei merkkivaatteen ovh:sta.

Vierailija
14/16 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut kuvittelevat, että ihmiset haluavat maksaa heidän vanhoista kengistään useita kymppejä. Mitä siitä, vaikka alkuperäinen hinta on ollut yli 200 euroa. Käytetty on käytetty, ja käytetystä kengästä voi saada vaikka kynsisienen tai haisevan jalkahien. Siitä olen samaa mieltä, että tinkiminen ei kuulu fb-kirpparille. Väärin hinnoiteltu tuote jää vaan ostamatta.

Vierailija
15/16 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta voi hiukan tinkiä, toki jos myyjälle ei sovi, ei tarvitse jäädä jankuttamaan asiasta. Enkä kyllä mitään paria euroa alkaisi tinkaamaan. 

Ostan itse aina torin kautta, koska en ole Facebookissa, mutta jos löydän tavaran jonka haluan ostaa, vaikka hintaan 30, kysyn sopiiko hinnaksi 25e tai jos tarvitsee postittaa, voisiko hinnaksi jäädä se 30e sisältäen postit. Jos myyjälle ei sovi, sitten vain päätän maksanko pyydetyn hinnan vai en ja ilmoitan siitä myyjälle ja kiitän ajastaan joka tapauksessa. 

Vierailija
16/16 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myin kerran viidellä kympillä yhdelle kaverille tavaran, jonka käypä arvo olis ollut vajaan satasen. Ajattelin että kun tuttuja ollaan, annetaan mennä vähän liian halvalla.

Kysyin kauppojen jälkeen, mitä meinaa tavaralla tehdä?

”Mä myyn sen!”

No en oo tälle kaverille myynyt mitään sen jälkeen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi