TÄLLAISTA TAPAHTUI (MIEKKONEN)
Luonani oli 34-v miekkonen työasioissa! Ja hänellä ei todellakaan ollut minkään sortin velvollisuutta mihinkään ylimääräiseen, mutta hän kyseli aivan super super paljon kaikenlaista henkilökohtaista minusta (siis ei mitään ahdistavaa vaan sellaista tavallista mutta minuun persoonana liittyvää! XDD)
Ja puhui PALJON. Tykkäsin kyllä kuunnellakin niitä juttuja XD. Hauska heppu. Huomasin jossain vaiheessa sormuksen mutta en antanut sen masentaa XDD.
KUN TYÖ OLI TEHTY... MITÄ MIEKKONEN TEKI? HÄN ALKOI KYSELEMÄÄN KAIKKIA PLÄÄNEJÄ ASUNNON SUHTEEN, ETTÄ MITÄ OLEN AJATELLUT HANKKIA, ANTOI HYVIÄ EHDOTUKSIA, KEHOTTI OTTAMAAN YHTEYTTÄ jos on tarvetta muille hommille vielä jatkossa! XD
JA! No, työhön liittyi asia josta tuli hieman roskaa. MIEKKONEN OIKEIN SWEETHEARTINA VEI KAIKKI ROSKAT MENNESSÄÄN, VAIKKA SANOIN ETTÄ EI TARVITSE, MINÄ VOIN VIEDÄ NE ITSE. XD :)
JA MITÄ TAPAHTUI LOPUKSI? KYSYIN VIELÄ, ETTÄ SAATKO NYT VIETYÄ NE ROSKAT VARMASTI VAI ONKO SIINÄ LIIKAA. MIEKKONEN SANOI että eiköhän hän pysty ne viemään ja pystyy moneen muuhunkin asiaan! XDDDD
JA VINKKASI SILMÄÄ HYVIN LIEVÄSTI MUTTA SELKEÄSTI KOSKA meillä oli lähes koko ajan katsekontakti eikä miekkonen tehnyt sitä missään muussa vaiheessa XDD.
Kommentit (20)
JOSSAIN VAIHEESSA VASTAILTUANI MIEKKOSEN KYSYMYKSIIN TAJUSIN, ETTÄ YKSIKÄÄN TREFFIMIEKKONEN EI IKIMAAILMASSA SAA TIETÄÄ MINUSTA YHTÄ PALJON asioita ensimmäisellä tapaamisella kuin tämä miekkonen, jonka kanssa en ollut edes treffeillä XDD. Se hämmensi minua!!!!
MIEKKOSELLA EI OLLUT minkään sortin velvoitetta "esittää mukavaa" tai kysellä tai yhtään mitään! XD Hän olisi voinut vain hoitaa homman, jättää roskat niille sijoilleen ja häipyä XD.
Voi luoja.
Tän rustaajan täytyy olla se ehta Pissis.
MINUA ÄRSYTTÄÄ SUUNNATTOMASTI TUO KILJUMINEN. TOIVOTTAVASTI MIEKKONEN ei ole stalkkeri, josta olet pääsemättömissä nyt. Tai murtovarasporukan TIEDUSTELIJA, joka kertoo, miten kämppääsi pääsee, mikä on ovikoodi, mitä PÖLLITTÄVÄÄ SINULLA NAIIVILLA ÄMMÄLLÄ ON. Oletko tarkistanut, että takaovi menee yhä lukkoon? Ettei yhtään vara-avainta ole mystisesti kadonnut? Että pankkikorttisi onTALLESSA SAATANA.
Vierailija kirjoitti:
MINUA ÄRSYTTÄÄ SUUNNATTOMASTI TUO KILJUMINEN. TOIVOTTAVASTI MIEKKONEN ei ole stalkkeri, josta olet pääsemättömissä nyt. Tai murtovarasporukan TIEDUSTELIJA, joka kertoo, miten kämppääsi pääsee, mikä on ovikoodi, mitä PÖLLITTÄVÄÄ SINULLA NAIIVILLA ÄMMÄLLÄ ON. Oletko tarkistanut, että takaovi menee yhä lukkoon? Ettei yhtään vara-avainta ole mystisesti kadonnut? Että pankkikorttisi onTALLESSA SAATANA.
XDD Mikäs ovikoodi omassa talossa olisi XD Et kai vain OLETA ASIOITA IHMISISTÄ.... Kaikkihan asuvat kerrostalossa, aivan juu! XD
Vai niin. Tapahtui miekkonen, joka hölötti ja urkki. Varmaan pankkikortin tunnusluvustakin juteltiin? Ja siitä, että kämppä on joulunpyhät tyhjänä.
Kerroit varmaan MIEKKOSELLE, että menet jouluksi ÄIDIN luokse viikoksi. XD
JA MIEKKONEN SAA KYLLÄ STALKATA MINUA XDDD Hän oli oikein mukavan oloinen eikä pahan näköinenkään XD!
Vierailija kirjoitti:
Kerroit varmaan MIEKKOSELLE, että menet jouluksi ÄIDIN luokse viikoksi. XD
????? -AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XDD Mikäs ovikoodi omassa talossa olisi XD Et kai vain OLETA ASIOITA IHMISISTÄ.... Kaikkihan asuvat kerrostalossa, aivan juu! XD
Omakotitaloon ja rivitaloon pääsee vielä helpommin. Ei tarvitse olettaa, että olet ääliö. Se näkyy kymmenen metrin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omakotitaloon ja rivitaloon pääsee vielä helpommin. Ei tarvitse olettaa, että olet ääliö. Se näkyy kymmenen metrin päähän.
XDDD Tervetuloa vaan... Kortsuja mukaan XDD
Vierailija kirjoitti:
JA MIEKKONEN SAA KYLLÄ STALKATA MINUA XDDD Hän oli oikein mukavan oloinen eikä pahan näköinenkään XD!
Noin useista sarjamurhaajistakin ovat sanoneet ne, jotka ovat jääneet henkiin. Taitava rikollinen vaikuttaa luotettavalta ja miellyttävältä samalla kun pöllii avaimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin useista sarjamurhaajistakin ovat sanoneet ne, jotka ovat jääneet henkiin. Taitava rikollinen vaikuttaa luotettavalta ja miellyttävältä samalla kun pöllii avaimet.
XDDD Kyllä avaimet jäivät ihan minulle XD.
Vierailija kirjoitti:
:-----D Nauran tälle ääneen. Kiitos, oli muuten päivän ekat naurut.
Ymmärtääkö kukaan tämän miekkos-ap:n juttuja? Olen lukenut ennenkin, ja ainoa yhdistävä tekijä on se, että hänellä ei ole mitään pointtia. Mikä tässä on mielestänne idea?
p.s. tätä nykyä inhoan sanaa MIEKKONEN!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkö kukaan tämän miekkos-ap:n juttuja? Olen lukenut ennenkin, ja ainoa yhdistävä tekijä on se, että hänellä ei ole mitään pointtia. Mikä tässä on mielestänne idea?
p.s. tätä nykyä inhoan sanaa MIEKKONEN!
Miekkonen kyseli niiiiiin paljon ja viivytteli lähtöä XDDD. Vaikka hänen ei todellakaan tarvinnut XD.
Olet kuule väärällä palstalla huutamassa.