Miksi nuoret tytöt kulkevat nilkat paljaana?
Hei,
Olen huomannut, että useat nuoret kulkee nilkat paljaana? onko se uusi muoti juttu vai mistä tämä on tullut?
Housut näyttää ihan liian lyhyeltä.
Kommentit (43)
Se on muotis. Jos seuraat tvstä jotain viihdemaailman uutisia niin huomaat ettei aikuiset miehetkään pidä puvun kanssa pitkiä sukkia vaan näyttää olevan paljaat nilkat. Saitko nyt sielullesi rauhan kun tämäkin mysteeri selvisi?
Varmaan sen takia, kun itsekin näin miehenä kiinnitin kassajonossa huomiota, että onpas siinä pimeä teini kun kylmällä kulkee nilkat paljaana.
Mä laitoin märät farkut... Ku se oli muotia.
Ei se kovin uusi muoti ole, johan se on ollut pari vuotta.
Oletko ap itse laskenut, onko tämä nyt sadas vai sadasensimmäinen aloituksesi tästä aiheesta? Ja kerrohan, miksi kyyläät tyttöjen nilkkoja, mutta et huomaa, että ihan sama tilanne on 15-vuotiailla mopo-Jonneilla? Oletko sinä joku alaikäisten tyttöjen ahdistelija?
Koska muoti. 80-luvulla kuljettiin revityissä farkuissa ja ilman pipoa.
Yksinkertaisesti sen takia että riittävän pitkiä housuja ei ole MISSÄÄN. Olen 17 v ja vihaan kun nilkkani ovat paljaina, näyttää minusta rumaltakin. Mutta olen 175cm joten no can do. Vihaan olla pitkä.
Ääliöt kyttää kun ei oo muuta tekemistä
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti sen takia että riittävän pitkiä housuja ei ole MISSÄÄN. Olen 17 v ja vihaan kun nilkkani ovat paljaina, näyttää minusta rumaltakin. Mutta olen 175cm joten no can do. Vihaan olla pitkä.
Pitkävartisia sukkia on kyllä olemassa, joilla peittää ne nilkat.
Mekin aikoinamme väristiin seiloreissa koko talven. ja silloin talvet oli oikeesti kylmiä.
Tosi tyhmää..naureskelevat varmaan ittekki myöhemmin tälle typeryydelle..
Vierailija kirjoitti:
No talvella kuuluisi olla asianmukaiset kengät jalassa eli nilkkurit tai saappaat, jolloin ne nilkat kyllä peittyisivät vaikka housut vähän vajaat olisiviatkin.
Vierailija kirjoitti:
Koska muoti. 80-luvulla kuljettiin revityissä farkuissa ja ilman pipoa.
Ei kuitenkaan niin revityissä kuin nyt..paljaat polvet ulkona...kesälläkin pipo päässä ja pakkases nilkat paljaana...voi järjettömyyden huippu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkävartisia sukkia on kyllä olemassa, joilla peittää ne nilkat.
Ja pitkävartisia kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on ongelma?
Eikö jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa.
Akilles jos tulehtuu niin saattaa mennä kaksikin vuotta toipilaana.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka helevetin pitkät kintut sulla on ? Keksi parempi selitys..😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on ongelma?
Akilles jos tulehtuu niin saattaa mennä kaksikin vuotta toipilaana.
Onko näin? Taidankin alkaa kulkemaan nilkat paljaana myös.
t. pitkää saikkua toivova duunarimies
Olen 55 v. eukko vantaalta. Täällä ei ole lunta, kuljen tennareissa ilman sukkia. Lämpötila 0 astetta. Miksi sukkia täytyy tunkea lämpimällä kelillä kenkiin? Inhoan sukkia.
Mikä tässä on ongelma?