Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret tytöt kulkevat nilkat paljaana?

muodinihmettelijä
13.12.2018 |

Hei,

Olen huomannut, että useat nuoret kulkee nilkat paljaana? onko se uusi muoti juttu vai mistä tämä on tullut?
Housut näyttää ihan liian lyhyeltä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisesti sen takia että riittävän pitkiä housuja ei ole MISSÄÄN. Olen 17 v ja vihaan kun nilkkani ovat paljaina, näyttää minusta rumaltakin. Mutta olen 175cm joten no can do. Vihaan olla pitkä. 

No ei 175 cm ole niin pitkä, ettei sille pituudelle löytyisi housuja. On kuitenkin naisia jotka ovat tuosta paljon pidempiä.

Minua tuli vastaan, en ihan tarkalleen muista milloin, mutta joskus lokakuussa tai marraskuussa, todella pitkä nuori nainen ja nilkat paljaana. Hänen kohdallaan saattoi ehkä olla jo realismia se, ettei housut olleet riittävän pitkät tai sitten nilkat oli paljaana tarkoituksella. Tosin ilmatkin oli silloin vielä lämpimämpiä kuin nyt.

Jo, en ole ehkä se pisin mutta huomattavasti keskivertoa pitempi olen silti. Ja perus kaupoista kuten zara, hm, vila, gina, cubus, bikbok yms nuorten vaatekaupat, ei ole housuja jotka olisivat tarpeeksi pitkiä. Jossain leviksen kaupoissa saa myös pitempää mallia, mutta ei ole varaa investoida yhtiin farkkuihin 150 e. Sitten netissä on näitä pitkien naisten mallistoja, jotka ovat kuitenkin suunnattu yli 180 cm naisille. Nämä taasen ovat liian pitkiä. Joten...

Vierailija
42/43 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelet koska olet vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kulkea, mummo.