Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri väitti että "joka kaveripiirissä on joku tyttö jota kiinnostaa vain vanhemmat miehet". Onko se muka niin yleistä, tosin meillä oli mutta pidin sitä poikkeuksena

Vierailija
13.12.2018 |

Onko isäongelmaisia niin paljon

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhemmista miehistä pitävällä tytöllä olisi aina ongelmainen isäsuhde?

Vierailija
2/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan tuollaiseen törmännyt omassa kaveripiirissäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee sugardaddya. Aika yleistä nykyisin.

Vierailija
4/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin luonnollista, että nuori nainen ihastuu itseä vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.

Vierailija
5/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakee sugardaddya. Aika yleistä nykyisin.

Monelle nuorelle naiselle sugardaddyn ottaminen on hyvaksytynpää olla kuin että sanoo tykkäävänsä paljon vanhemmista miehistä. Outoa kehitystä.

Vierailija
6/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäongelmat ovat yleisiä kun miehet niin valitettavan usein ovat nykyään etäisiä eroisiä tai vässyköitä

Vierailija
7/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäongelmilla ei mitään tekemistä sen kanssa, jos tykkää vanhemmista miehistä. Kaikkeen ihmiset jaksavat uskoa. 

Aikuiset saavat olla yhdessä, eikä ikäero kuulu muille.

Vierailija
8/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
9/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia.

Vierailija
10/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on ihmeellinen. Se ei välitä rajoista eikä muiden mielipiteistä.

Vierailija
11/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun näkee jonkun 20-vuotiaan pariskunnan, molemmat samanikäisiä, tuntuu kuin tyttö liikkuisi pikkuveljensä kanssa. Joku viisi vuotta vanhempi mies alkaa näyttää tasavertaiselta.

Vierailija
12/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt tapailla oman ikäisiä miehiä. Ne vaan ei ole tarpeeks kypsiä. Ne ei oo aikuisia . Ne on järjettömän lapsellisia.

Olen kihloissa nyt 16 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ja ai että. Ihanaa kun on mies joka osaa keskustella, osaa käytöstavat. Ei lusmuile kotona vaan on ahkera tekemään töitä niin kotona kuin uralla edetäkseen.

Näyttää ihan järkyttävän seksikkäältä.

Mitään isä ongelmaa minulla ei tietääkseni ole. Ja kaikki maksetaan 50/50 että ei ole kyse sugardaddy ilmiöstäkään..

Rakkaus ei katso ikää.

Vierailija
13/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki mammat vaan laumana tänne kertomaan miten epänormaalia se on.

Samalla voitte kertoa miten näytätte parikymppisiltä ja siitä että kaikki nuoret komeat kollit aina ihastuvat teihin.

Vierailija
14/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla voitte kertoa miten näytätte parikymppisiltä ja siitä että kaikki nuoret komeat kollit aina ihastuvat teihin.

Nuoret miehet haluaa kaikki parisuhteeseen mammojen kanssa

Vierailija
15/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, is that you?

Vierailija
16/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo

Vierailija
17/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko isäongelmaisia niin paljon

Älä analysoi ihmisiä joita et tunne. Vain psykiatri voi määritellä henkilöllä olevan "isäongelma".

Vierailija
18/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kaveripiireissäni ollut kukaan kiinnostunut vanhemmista miehistä. Maksimissaan 5 vuotta ikäeroa ja se tosiaan oli jo ihan maksimi.

Meitä 15-25 -vuotiaita kyllä lähestyi sellaisia +30-40 (?) -vuotiaita ukkoja, mutta meitä se lähinnä etoi. Moni oli oman isän ikäisiä ja sitä ihmeteltiin ja yökittiin porukalla... Kyllä nuo olivat vähän rassukoita tai muuten luonnevikaisia, etteivät kelvanneet oman ikäisilleen naisille.

Muistan, kun joku yli 40 v. esitti jotain menestyjä-juppia ja pyysi meitä kaverin kanssa sen kämpille kimppakivaan (me oltiin 16!), ei todellakaan lähdetty. Toinen vanha mies lupasi viedä diskoon meitä alaikäisiä ja tuoda viinaa. No ei kiinnostanut 8-/

Perverssejä lähinnä.

Vierailija
19/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt tapailla oman ikäisiä miehiä. Ne vaan ei ole tarpeeks kypsiä. Ne ei oo aikuisia . Ne on järjettömän lapsellisia.

Olen kihloissa nyt 16 vuotta vanhemman miehen kanssa. ---

Rakkaus ei katso ikää.

Heh :). Sinun tapauksessahan nimenomaan rakkaus katsoo ikää. Et voi väittää toisin, jos et nuoria edes kelpuuta. 

Vierailija
20/63 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa! Onko sinulla jotakin vastaan niitä pareja, joissa mies nuorempi! Vanhempi mies luo naiselle mahdolllisuuden kasvattaa jälkeläisiä taloudellisesti turvatuissa oloissa. Tietämissäni tapauksissa nainen on rakastunut toiseen nelikymppisenä. Eli haetaan turvaa ja vanhempi mies ei enää vonkaa seksiä niin paljon. Kun mies on nuorempi, kyseessä on kuuma seksisuhde. Itselläni oli eron jälkeen suhde itseäni 13 vuotta nuorempaan mieheen ja seksi todella oli elämäni parasta. Toisaalta olen oikeasti alkanut nauttia seksistä vasta yli nelikymppisenä. Luulen myös, että nuoret miehet kuuntelevat enemmän naista ja osaavat kommunikoida paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi