Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ku jaksaisi alkaa tekemään joulusiivouksia..

Vierailija
13.12.2018 |

Tekis mieli vaan nukkua, nukkua ja nukkua..

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 ap

Vierailija
22/44 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa siivooja. Ei edes maksa paljon ja ei tarvitse stressata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan lastenki vuoksi pitäis jaksaa joulukoristeet kaivaa esiin.

Kyllä he oottaa sitä ja tykkäävät. Jos se omakin joulufiilis löytyis, ainakaan en muiden joulua tahdo olla pilaamassa.

Ap

Vierailija
24/44 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kevennys aiheeseen. Tiedättekö, millainen on poikamiehen Joulusiivous? No, piparkakkumaustetta lämpimään uuniin ja Toluun kasteltu sukka sängyn alle!

Vierailija
25/44 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni kevennys aiheeseen. Tiedättekö, millainen on poikamiehen Joulusiivous? No, piparkakkumaustetta lämpimään uuniin ja Toluun kasteltu sukka sängyn alle!

😂

Ap

Vierailija
26/44 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liioiteltu joulusiivous: jokunen vuosi sitten luin jossakin lehdessä (tyyliin Pirkka tai op-asiakaslehti) haastattelun, jossa nainen kertoi, että "tänä vuonna joulusiivous on rento". "Rento" oli kuulemma sitä, ettei maustepurkkeja tällä kertaa tiskata sisäpuolelta, niin, että mauste poistetaan ja kaadetaan takaisin pestyyn purkkiin. Sen sijaan kaikki kaapissa säilössä olevat astiat toki pitää tiskata, hyllyt pestä ja ladota astiat takaisin. Joulusiivous luonnollisesti aloitettiin jo lokakuussa.

Siivous on tämän naisen tärkein jouluperinne...

Vierailija
27/44 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siivonnut jo joulukuun alusta asti ja alkaa olla kaikki paikat putsplank, mut sitä ei näe kukaan muu paitsi minä.

Vierailija
28/44 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulusiivous? Siivous kun tulee vieraita?

mitä nämä ovat? Onko teillä sitten muulloin paskaista?

Tätähä nää siivous keskustelut täällä on...silmänlumeeks siivoomista ..jne ..

Vierailija
29/44 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huone kerrallaan sen mitä jaksat.

Vierailija
30/44 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias ja mulle ei ole oikein vieläkään selvinnyt mikä se joulusiivous on?

Meidän viikkosiivoukseen kuuluu imurointi, vähintään joka toinen viikko lattioiden ja pölyjen pyyhintä, pakkasella viedään matot ulos. Keittiö täytyy siivota päivittäin ruuanlaiton ja tiskien yhteydessä. Vessan siivous viikottain tai tarvittaessa useammin. Petivaatteet vaihdetaan parin viikon välein, pakkasella peitot ym tuulettumaan.

Jos nyt oletetaan, että jonkinlainen viikkosiivous on ihan normi, niin mitä extraa te siivoatte sen päälle jouluksi, että siitä tulee "joulusiivous"?

Vierailija
31/44 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko siivousmusiikki, pieni piristävä herkku välillä tai huikka glögiä.

Vierailija
32/44 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40-vuotias ja mulle ei ole oikein vieläkään selvinnyt mikä se joulusiivous on?

Meidän viikkosiivoukseen kuuluu imurointi, vähintään joka toinen viikko lattioiden ja pölyjen pyyhintä, pakkasella viedään matot ulos. Keittiö täytyy siivota päivittäin ruuanlaiton ja tiskien yhteydessä. Vessan siivous viikottain tai tarvittaessa useammin. Petivaatteet vaihdetaan parin viikon välein, pakkasella peitot ym tuulettumaan.

Jos nyt oletetaan, että jonkinlainen viikkosiivous on ihan normi, niin mitä extraa te siivoatte sen päälle jouluksi, että siitä tulee "joulusiivous"?

Meillä tuon lisäksi jouluksi pesen saunan (ja toisen kerran juhannukseksi, yleensä riittää nämä kaksi kertaa vuodessa :). ja sitten pyyhin "yläpölyt" eli esim. keittiön kaappien päältä, valaisimet, tuloilmaventtiilit ym. (näitäkin kyllä satunnaisesti muulloinkin). Imuroin myös patjat, mutta sitä tehdään kyllä muutenkin satunnaisesti. Ei tulisi mieleenkään mikään kaappien siivous. Ne ehtii joskus muulloinkin.

Vierailija
33/44 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan siivousta! Olen aina rakastanut. Mullakin illalla edessä joulusiivous eli lattioiden pesu, imurointi, pölyjen pyyhkiminen ja lakanoiden vaihto. Äh en malta odottaa että pääsen töistä!

Vierailija
34/44 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on normi viikkosiivous. Ei ole koskaan ollut mitään erityistä joulusiivousta eikä muutakaan joulukohkausta.

Jos joku haluaa joulun tekemisistä stressin ottaa, niin sehän on ihan henkilökohtainen valinta.

Vierailija
35/44 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on normi viikkosiivous. Ei ole koskaan ollut mitään erityistä joulusiivousta eikä muutakaan joulukohkausta.

Jos joku haluaa joulun tekemisistä stressin ottaa, niin sehän on ihan henkilökohtainen valinta.

Meilläkään ei stressailla jonkun joulun takia.

Pidetään koti kokoajan siistinä. Ei ole kovinkaan työlästä hommaa.

Vierailija
36/44 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat tekee melkein kaikista tekemisistään elämää suuremman tapahtuman ;DD

Vierailija
37/44 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kiviä sisälle kengissä, ärsyttää ja potkiskelen niitä pois jaloista.

Vierailija
38/44 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin tehdä kun kukaan ei edes huomaa, että mamma on siivonnut hikipäässä. Mä en hehkuttele vaan jätän moppiämpärin ulko-oven viereen merkiksi, että taas on siivottu.

Vierailija
39/44 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuon lisäksi jouluksi pesen saunan (ja toisen kerran juhannukseksi, yleensä riittää nämä kaksi kertaa vuodessa :). ja sitten pyyhin "yläpölyt" eli esim. keittiön kaappien päältä, valaisimet, tuloilmaventtiilit ym. (näitäkin kyllä satunnaisesti muulloinkin). Imuroin myös patjat, mutta sitä tehdään kyllä muutenkin satunnaisesti. Ei tulisi mieleenkään mikään kaappien siivous. Ne ehtii joskus muulloinkin.

Tämä itselläkin. Ja vähän lasten leluja katsoa onko rikkinäisiä ym..

Ja laittaa ne joulukoriateet.

Ap

Vierailija
40/44 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin tehdä kun kukaan ei edes huomaa, että mamma on siivonnut hikipäässä. Mä en hehkuttele vaan jätän moppiämpärin ulko-oven viereen merkiksi, että taas on siivottu.

Mulle on aivan sama kuka huomaa mun siivonneen ja kuka ei kunhan on sen verran siistiä ettei ittiä vaivaa. Mutta uupuneena se perus siivoaminenkin on joskus liikaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi