Mitä et antaisi lapsen harrastaa ja miksi?
Otsikossa jo tulikin, mutta siis mitä et antaisi lapsen harrastaa ja miksi?
Kommentit (46)
Vapaaottelua, nyrkkeilyä, koska päävammat.
Jääkiekkoa, taitoluistelua, ratsastusta, koska hinnat.
Mitään mihin minun pitää kuskata monta kertaa viikossa.
Voimistelua tai taitoluistelua. En ota riskiä syömishäiriöistä tai sadistisesta valmennuksesta.
Jääkiekkoa tai mitään muutakaan joukkueäijäilylajia, josta saa huonon mallin miehenä olemiseen. Mulla on siis poikalapsi.
Cheerleading. Vanhat äijät kuolaavat alaikäisiä tyttöjä.
Ratsastusta. Täysin turha laji, maksaa maltaita ja kohta ollaan kinuamassa jotain omaa hevosta.
Itse antaisin lapsen harrastaa mitä vaan tekemistä, mikä ei heti tapa tai aiheuta suunnatonta koulukiusaamista. Riippuu tietenkin ympäristöstä, jossain pikkupaikkakunnalla katsottaisiin nenänvartta pitkin jos poikani harrastaisi tanssia.
Esikoispoika (13v) on löytänyt juttunsa musiikkiopiston bändin parista, siinä missä kuopuspoika (11v) vielä etsii hommaansa. Itse olen aika liberaali toisten tekemiselle, jos joku kokee harrastuksen olevan juttunsa niin feel free.
Nuorin poika haluaisi aloittaa amerikkalaisen jalkapallon, sillä koulukavereiden kautta tykästynyt lajiin. On ollut jo pari kertaa paikallisen seuran tutustumisharjoituksissa ja lapsesta huomasi heti että löysi vihdoin mieluisan ympäristön.
Vaimo taas ei innostu ideasta, koska on pelotellut itsensä pilalle lajin vaaroista. Ei edes suostunut tulemaan näihin harjoituksiin katsomaan, koska häntä "ahdistaa katsoa että omaa poikaa turmellaan". Haluaa että pelaisi tavallista jalkapalloa tai soittaa viulua kuin naapuruston muut pojat. V*tuttaa.
t. isä
Joogaa tai breakdancea. Ihmisen ei kuulu seistä päällään, niskavammat ovat vakavia.
Mikä vie suunnattomasti aikaa vanhemmilta erilaisten talkoohommien muodossa
Myrkkykäärmeitä. Jos käärme olisi pakko saada lemmikiksi, niin sitten jounu vaaraton viljakäärme tms. Mielellään ei kuitenkaan käärmettä meidän kotiin, vaan joku tavallisempi eläin kuten koira, kissa tai hamsteri.
Meillä ei harrasteta mitään mikä maksaa!
Vierailija kirjoitti:
Cheerleading. Vanhat äijät kuolaavat alaikäisiä tyttöjä.
Pidä ne sitten lukittuna sisälle koska me "kuolataan" vaikka kaupassa, kirjastossa tai missä ikinä kauniita tyttöjä näkyykään :D
Jääkiekkoa ja muita joukkueurheilulajeja. Kasvattavat typeryyttä.
Entisenä, pitkäaikaisena partiolaisena sanoisin, että partiota. Virallisestihan toiminta on hyvin tervehenkistä, enkä minä onnettomuuksia pelkää - niitä tapahtuu joka harrastuksessa ja vielä enemmän, jos notkuu hulttiona kaupungilla. Mutta se kaksinaamaisuus: partiossa minä opin juomaan ja tupakoimaan ja partioretki oli erittäin hyvä tekosyy äitille esitettäväksi, kun alaikäisinä lähdettiin kaupungille juomaan ja kololle selviämään.
Jääkiekkoa. En halua että pojastani tulee Jere Karalahti :(
En antaisi hurahtaa mihinkään uskontoon.
Vierailija kirjoitti:
Joogaa tai breakdancea. Ihmisen ei kuulu seistä päällään, niskavammat ovat vakavia.
Miksi jooga? Lapsijoogaa jopa suositellaan.
Seksiä.