Kuka ihme istuttaa uurnalehtoon pylväskatajoita?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on vikana? Eikö se ole hieno rauhoitettu kasvi?
Haudalle puita - HEI HALOO!!!
Se ei ole enää, kuin osin Suomea rauhoitettu.
Haudalle puita, hieno ele. Mielummin kuin kukkia.
No se kasvaa jo katajaa.
ʒinkkumieʒ
Mieheni vetää pylvääseen kataa, jaa.
Asuuko aloittaja jo hautausmaalla?
Johan nykyisin saa hautauksen muistolehtoonkin. Ruumis kangassäkissä maahan ja kaveriksi päälle puun taimi. Varmasti ekologisempaa kuin lakalla sun muilla myrkyillä kyllästetty puulaatikko silkkivuorauksineen ja formaldehydeineen. Eihän sen ruumiin ole tarkoitus ikuisuutta säilyä?
Niin että mikä ongelma joku hidaskasvuinen kataja siellä haudalla on? Ylöshän sekin todennäköisesti siinä vaiheessa kaivetaan kun hautapaikan vuokra-aika päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Seurakunta sinne puut istuttaa.
Ai suoraan haudalle, kiven eteen...?
Mä ajattelin viedä isovanhempien haudalle sellaisen led-joulupukin ja valoporoja. Halloweenina kurpitsalyhdyt on kivoja!
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Mä ajattelin viedä isovanhempien haudalle sellaisen led-joulupukin ja valoporoja. Halloweenina kurpitsalyhdyt on kivoja!
Tässä olisi tyyliä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, siihen ei saa kukaan istuttaa puuta. Juuret pullauttaa hautakiven kumoon.
Olisikohan kuitenkin valesypressi. En usko, että vainajia häiritsee tippaakaan. Minun tuhkani saa sirotella kansallispuistoon aikanaan, ettäs tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Johan nykyisin saa hautauksen muistolehtoonkin. Ruumis kangassäkissä maahan ja kaveriksi päälle puun taimi. Varmasti ekologisempaa kuin lakalla sun muilla myrkyillä kyllästetty puulaatikko silkkivuorauksineen ja formaldehydeineen. Eihän sen ruumiin ole tarkoitus ikuisuutta säilyä?
Niin että mikä ongelma joku hidaskasvuinen kataja siellä haudalla on? Ylöshän sekin todennäköisesti siinä vaiheessa kaivetaan kun hautapaikan vuokra-aika päättyy.
Siis missäpäin Suomea saa haudata ilman arkkua?
Siis virallisesti, en nyt tarkoita tyyliin se savonlinnalainen Anni.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan kuitenkin valesypressi. En usko, että vainajia häiritsee tippaakaan. Minun tuhkani saa sirotella kansallispuistoon aikanaan, ettäs tiedätte.
Ei saa. Siis sirotella tuhkia kansallispuistoihin.
Omalle maalle tai toisen maalle maan omistajan luvalla tai virallisille sirottelupaikoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuust siihen. Kivasti saa jouluvalot ripustettua.
🇺🇦🇮🇱
Mikä siinä on vikana? Eikö se ole hieno rauhoitettu kasvi?