Suomen Euroviisuedustajan julkaisu siirtyy ensi vuoteen
päätellen pitkästä hiljaisuudesta, tuskin mitään uutisia tulossa nyt joulun aikaan kun YLE viettää kanavillaan "juhlakautta".
Kommentit (106)
Mää en millään jaksa uskoa et Robin olis lähdössä edustamaan Suomea viisuihin. Tai koskaan ei voi olla varma mistään, mut en jotenki nää realistisena
Olen ihan varma, että Suomestakin löytyisi ruotsinkaltaisia talentteja viisuihin, jos nuo karsinnat hoitaisi joku muu kuin Yle. Ylen käsitys viisuista on todella vanhanaikainen; sateenkaaria, tuulikoneita ja glitteriä, kun menestyvät maat samaan aikaan lähettää raikkaita biisejä ja mielenkiintoisia artisteja/bändejä.
Vierailija kirjoitti:
Mää en millään jaksa uskoa et Robin olis lähdössä edustamaan Suomea viisuihin. Tai koskaan ei voi olla varma mistään, mut en jotenki nää realistisena
En minäkään. Mutta näitä on hauska aina spekuloida, ja huokaista taas syvään kun todellinen edustaja selviää.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan varma, että Suomestakin löytyisi ruotsinkaltaisia talentteja viisuihin, jos nuo karsinnat hoitaisi joku muu kuin Yle. Ylen käsitys viisuista on todella vanhanaikainen; sateenkaaria, tuulikoneita ja glitteriä, kun menestyvät maat samaan aikaan lähettää raikkaita biisejä ja mielenkiintoisia artisteja/bändejä.
Niin sitäkin piti sanoa, että toivottavasti huhut Eva & Manusta ovat totta. Siinä voisi olla oikeasti hyvä edustaja, jos vaan saadaan hyvä biisi.
No kuka löytää linkin, jos Robin laulanut englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin ja huilumies. Eli siitä katsomaan, mitä Robbe sanoo mahdollisesta Suomen edustuksesta. 🤩
Anteeksi mitä?
Mitä? Robin muuten laulaa enkuksi paremmin, ku suomeksi. Kyllä me nyt hyvä edustaja saatiin. Robin ei voi jatkaa esiintymistä lapsille, joten musa muuttuu aikuisen oikeesti.
En ymmärtänyt viestiäsi. Mistä siitä katsomaan mitä?
Robin UMK
En ymmärrä vieläkään. Löysin kyllä videon Robinista Huilumiestä laulamassa, mutta mitään ei selvinnyt innokkuudestaan edustaa edes siinä lyhyessä haastiksessa videon alussa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi voisi lopettaa osallistumisen. Se on roskakisa muutenkin ja aina edustamassa joku joka ei kiinnosta täälläkään.
Hei joo hyvä idea! Lopetetaan samalla osallistuminen jääkiekon MM-kisoihin, olympialaisiin, EM-kisoihin jne. Ne kun eivät kiinnosta minua, eikä myöskään montaa muuta tuntemaani suomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole UMK:ssa mitään laulanut enkuksi kuten joku väitti. Pari coveria löytyy youtubesta. Voitasko vaan laittaa Robin laulamaan Queenia sinne?
https://www.instagram.com/p/BNVIvrFgj5l/?utm_source=ig_share_sheet&igsh…
Jepulis kyl se on Robin, joka aikuistuupi ja vanhempi yleisö.
Vierailija kirjoitti:
Saara matki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole UMK:ssa mitään laulanut enkuksi kuten joku väitti. Pari coveria löytyy youtubesta. Voitasko vaan laittaa Robin laulamaan Queenia sinne?
Ihme loikumista
Vierailija kirjoitti:
Robinin yleisö ei konkreettisesti muutu yössä tai edes vuodessa. Vanhempi yleisö tulee sitä myötä kun itse artisti ikääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeaa jo vähä ketjun aiheesta, mut mua välillä ärsyttää ku Robinin omissa biiseissä ei hirveemmin oo hyödynnetty Robinin laulutaitoa, lähes samanlaista tusinapoppia kaikki. Tosin sehän se on mikä myy, jos haluaa menestyä tuolla saralla on tehtävä sitä autotunehöttöä mitä kaikki radiokanavat tuuttaa tulemaan.
Ei ihan kauheesti oo laulu- tai äänenkäyttötaidosta hyötyä nykymusassa ku on autotunet ja playbackit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeaa jo vähä ketjun aiheesta, mut mua välillä ärsyttää ku Robinin omissa biiseissä ei hirveemmin oo hyödynnetty Robinin laulutaitoa, lähes samanlaista tusinapoppia kaikki. Tosin sehän se on mikä myy, jos haluaa menestyä tuolla saralla on tehtävä sitä autotunehöttöä mitä kaikki radiokanavat tuuttaa tulemaan.
Ei ihan kauheesti oo laulu- tai äänenkäyttötaidosta hyötyä nykymusassa ku on autotunet ja playbackit
Samaa mieltä, vaikka kyllä Robinilta muutama ihan ok biisi löytyy. Vähemmän kyllä niitä joissa ääni pääsee oikeuksiinsa. No eipä häneltä omia biisejä ole paljon aikoihin tullutkaan. Saapa nähdä mitä tauon jälkeen, mutta aika kaupallisella linjalla varmaan mennään edelleen..
Saapa nähdä ollaanko kuukauden päästäkään vielä viisaampia edustajan henkilöllisyyden suhteen :D
Vierailija kirjoitti:
Isac Elliot?
Musta ihan menettelis jollain tällaisella esityksellä:
Tätä taas ei:
Jäbä hukkuu omiin meneviin biiseihinsä.
Sinne pitäisi nimenomaan joku nobody lähettää jolla ei ole mitään hävittävää julkisuuden ja imagon suhteen. Ja laulun sanomaks joku seksuaalista hyväksikäyttöä tuomitseva, Nobelin voittajien tyyliin. Homot ja metoot on last season.
Mutta mulla on sellanen tunne että se on Ylen budjetti joka on kuralla. 🙁
Vierailija kirjoitti:
Sinne pitäisi nimenomaan joku nobody lähettää jolla ei ole mitään hävittävää julkisuuden ja imagon suhteen. Ja laulun sanomaks joku seksuaalista hyväksikäyttöä tuomitseva, Nobelin voittajien tyyliin. Homot ja metoot on last season.
Mutta mulla on sellanen tunne että se on Ylen budjetti joka on kuralla. 🙁
Se vaan, että vaikea löytää nobodyjakaan, joilla olis riittäävä taito, karisma ja varmuus täyttämään viisulavan.
No kai te nyt tajuatte, ettei tuon tason artistit halua Suomessa viisuihin. Kamoon nyt, hieman realistisempia pallotteluja.