Miksi rinnat alkavat riippua?
Ainakin minulla, vaikka olen muuten hoikka enkä kovinkaan isorintainen. Liki kuusikymppisellä äidillänikin on vielä kiinteämmät kuin minulla.
Kommentit (12)
Maan vetovoima saavuttaa meidät kaikki. - Marilyn Monroe
Se vaan on se yksilöllinen rintojen malli. Minulla on aina ollut riipparit, ihan 12-vuotiaasta asti. Ottaahan se välillä päähän, mutta näillä mennään.
Rintaliivien käyttö veltostuttaa rintalihakset. Kuusikymppinen äitisi on ilmeisesti viettänyt enemmän aikaa liivittömänä?
Kaikille ei tule samat geenit perintönä. Olisiko isäsi puolella riipputissejä?
Se riippuu rintakudoksen rakenteesta, että riippuuko vai ei. Tiivis rintakudos pysyy mallissaan pidempään kuin löysempi.
Positiivinen puoli löysemmässä kudostyypissä on se, että mahdollisen syövän havaitseminen on huomattavasti helpompaa
Vierailija kirjoitti:
Rintaliivien käyttö veltostuttaa rintalihakset. Kuusikymppinen äitisi on ilmeisesti viettänyt enemmän aikaa liivittömänä?
Rintalihakset?
Voi muuten itse vaikuttaa miten roikkuvat: pystyssä seisoessa alaspäin, kontallaan vartalosta katsoen suoraan ulospäin, ja päällään seisten ovatkin jo silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei tule samat geenit perintönä. Olisiko isäsi puolella riipputissejä?
Tarkoitit riippumunia??
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei kyllä pidä paikkansa, ei ainakaan kaikilla. Minä olen yli 5-kymppinen ja käyttänyt aina liivejä, useimmmiten nukkuessakin. Liivikoko on 75G eivätkä rinnat riipu juuri yhtään. Uskon juuri liivien käytön olevan osasyynä siihen, ettei roikkumista ole juurikaan havaittavissa (siis silloinkaan, kun liivit eivät ole päällä).
Se, riippuvatko rinnat, riippuu niiden koostumuksesta sekä siitä, miten paljon kollageenia ihon alla on. Toki kaikilla alkaa riippua jonkin verran, ja se johtuu ihan ikääntymisestä ja painovoimasta.
Vierailija kirjoitti:
Se, riippuvatko rinnat, riippuu niiden koostumuksesta sekä siitä, miten paljon kollageenia ihon alla on. Toki kaikilla alkaa riippua jonkin verran, ja se johtuu ihan ikääntymisestä ja painovoimasta.
Niinhän se on lehmälläkin.
Sidekudos "väsyy" ja gravitaatio hoitaa lopun.