Paljonko lainaa teillä on miehenne kanssa ja ikäsi?
ensimmäinen asunto oli maksettu pari vuotta sitten- otettiin uutta lainaa uuteen asuntoon...
Kommentit (63)
Miehen kanssa on vain tonttilaina. Asuntolainat ovat erilliset. Ikäni taitaa olla 35 ja mun omat lainat on n. 30t, miehellä sitten omansa ja ne ei taas mulle kuulu.
kohta 300 000, iät 30 ja 33-v
Juu, en olisi halunnut noin paljoa, mutta taivuin miehen tahtoon. Tiedän kyllä että siinä suvussakin on rahaa, että jos meillä jotain menisi pieleen, niin emme olisi siinä joukossa, jonka talo pakkohuutokaupataan...
nainen 34-v. lainaa 100 000€
mies 35-v. lainaa 20 000€
Olik jotai outoa sanas perisin?
t: toine turkulaine
Mä ainaki ylpee turkulaine ja perin mielel enempiki. Terkui kaikil turkulaisil.
ja lainaa jäljellä yhteensä vähän alle 80 000.
Lainaa nyt 50 000, mutta 150 000 vielä joudutaan ottamaan. Rakennusprojekti on aluillaan.
Perisin on konditionaali. Ihme, ettei yleiskieltä osata.
Ja sitä lainaa 250 000 ja ikä 30 kummallakin.
Kyllähän tuo nyt on ihan perusasia, kun hytnttyyt lyödään yhteen, vaikka ei ihan aviossa oltaisikaan!
käyttämään tietokonetta.
70-vuotias isänikin sitä käyttelee. Tk:mme vuodeosastolla 87-vuotias mummu pitää yhteyttä Amerikan sukulaisiin sähköpostilla.
yhteistä talolainaa 66 000€, tai vähän vähemmän kun juuri maksoimme ensimmäisen erän :)
Lisäksi meillä on 4800€ yhteistä lainaa jonka otimme maksaaksemme mieheni ulosotossa olevat opintolainat.
- ei lainaa enää kuuteen vuoteen.
Ei yhtään. Myimme osakeasunnon ja muutimme hetkeksi asoon, katsotaan kuin asuntomarkkinoiden käy...
Ikää 32, rahaa muissa sijoituksissa kuin asunnossa noin 150 000 euroa
mulla ikää 65v ja olen myöskin oppinut
Jotkut teinixit yllättyy, että mummotkin osaa käyttää tietokonetta. Varokaa vaan niitten irc-galleriakuvienne kanssa, voitte jäädä tupakasta kiinni...
asuntolainaa jäljellä n.76000 ja molemmat ollaan 25v