Onko sulla samanlainen vartalon malli kuin teininä? Entä ootko yhtä hoikka?
Itselläni lantio leventynyt, vaikka paino pysynyt ennallaan. Tissit pienentyneet :(
Kommentit (14)
kuppikoko oli teininä 65a ja nyt se on 75c. Painoakin on tullut 25 kiloa lisää, mikä on vain hyvä asia.
paino sama, muutenkin kroppa aika sama. Tissi vähän roikahtaneet..
28v ja kaksi lasta
lantioon on tullut muutamia senttejä lisää.
Tissit on kuin 13-vuotiaalla (se ei ole kovin hyvä juttu) ja muutenkin hoikka,.
Samoin! Painan kyllä vähemmän kuin teininä..(bmi 21)
Itselläni lantio leventynyt, vaikka paino pysynyt ennallaan. Tissit pienentyneet :(
Teininä olin kokoa 30-32 ja alipainoinen (minkäs sitä geeneilleen mahtaa). Nyt kahden lapsen jälkeen olen kokoa 38 ja tosi iloinen normaaliudestani.
Mulla ensimmäisen lapsen jälkeen putosi paino muutamia kiloja ja lantio kapeni, reidet hoikistui, vatsa pieneni, lantion ympärysmitta kapeni ynnä muuta imetysaikana. Onneksi muutos jäi pysyväksi :). En ollut lihava ennenkään, mutta nyt paino ihannepainon alarajalla :).
muuten sama kroppa edelleen. Kilot jakautuneet jotenkin tasaisemmin kuin aiemmin, enkä edes näytä lihavalta 10kg suurempana... Rinnat olleet aina kuppikokoa 75B, myös raskaus- ja imetysaikana.
Nyt 34-vuotiaana olen 170/69, kuppikoko 75 C
teininä 176 cm /59 kg. Kuppikoko oli b75.
Nyt olen 65 kg ja kuppikoko on d75. Olen 39-vuotias.
Vaikka olen vain kolmisen kiloa painavampi kuin häissäni 17 vuotta sitten, en enää mahdu hääpukuuni. Yritin änkeytyä siihen, sain vetoketjun kiinni, mutta pursosin ja tursosin.
Hyvä jos viime vuodelta muistan mitä olen painanut. Pituus on vielä kinkkisempi; kasvoinko mihin ikään asti?
Kuinka joku voi muistaa kuppikokonsa??
mihin se tieto sieltä päästä häiväisi? Jokaisen ihminen aivot tallentavat kaiken, mitä on joskus kokenut.
Minä muistan, kuinka vuonna 84 (tms) seisoimme metroasemalla ja keskustelin samanpituisen kaverin kanssa painosta. Muistan, että hän painoi pari kiloa enemmän, vaikka näytti hoikemmalta.
Ja sen verran monet rintsikat olen elämäni aikana ostanut, että tyhmäkin oppii kertauksesta.
Sitä en kyllä tarkalleen muista, milloin lopetin pituuskasvun. Mutta tiedän, että menkat alkoivat 13 v ja sen jälkeen nainen kasvaa enää viitsisen senttiä.
maksimissaan 53 kg. Nykyään painan reil 60 kg.
mutta koko on suurempi. Pari vuosikymmentä sitten olin n. 60 kg, nyt kolmevitosena n. 70 kg. Se jakautuu kuitenkin hyvin samansuuntaisesti kuin ennenkin.
Mutta painoa on tullut 10 kiloa lisää. Olen kyllä normaalipainoinen, teininä taas olin tosi hoikka.