Paljonko lainaa teillä on miehenne kanssa ja ikäsi?
ensimmäinen asunto oli maksettu pari vuotta sitten- otettiin uutta lainaa uuteen asuntoon...
Kommentit (63)
Eihän kukaan puhu noin idioottimaisesti? X:n käyttö puheessa ja kirjoituksessa meni ohi jo 80-luvulla..
asuntolainaa yhteisesti n.70 000, mulla autolainaa n.2000, miehellä autosta kans lainaa, mut enpä tiedä kuinka paljoa.
lainaa autosta vähän, oisko joku 4000. velaton talo ja toinen auto. ikää 36 vee.
mies 45v ja lainaa 300 000e, tietty lyhennelty sitä.
Eihän kukaan puhu noin idioottimaisesti? X:n käyttö puheessa ja kirjoituksessa meni ohi jo 80-luvulla..
Teinix on nimi kielelle, jota teinit yms. nykyään puhuvat.
lainaa n.68 000. minä 19, mies 22. maksuaikaa 25v.
Minulla ja miehelläni on yhteensä noin 190 000 euroa lainaa. Lainaa on siis tosi paljon; on asuntolainaa + vähän opintolainaa.
Olen 32, mies vuotta nuorempi.
En minä tiedä. 29 vuotta on oltu yhdessä, mutta ei mua kiinnosta tietää, miten paljon miehellä on velkaa. Tietysti sitten, jos kotiin ja perheen pyörittämiseen ei rahaa liikene, niin asiasta varmaan keskusteltaisiin, mutta muuten mulla ei ole mitään tarvetta urkkia miehen raha-asioista. En mä tiedä edes sitä, paljon miehen palkka on - no tonnin tarkkuudella tiedän, ja se riittää.
Iät 33 ja 27, autolainaa n. 10 000 eur.
Talo käytännössä velaton.
Etsiskelemme isompaa taloa johon ottaisimme jonkun verran velkaa.
(Omaisuutta löytyy asunnon ja auton + osakkeiden verran, mutta kaikki paitsi auto on perinnöllä hankittua, vain auto säästetty.)
Lainaa yhteensä 20 000€. Asuntolainaa ei "vielä" ole.
Mulla asuntolainaa omakotitalostamme n. 18 000, miehellä ei ole velkaa.
Minä 33v, mies 31v. Mökkilainaa jäljellä 24000e. Sijoitusaseunnossa lainaa jäljellä 59000, mutta tämän kulut hoituvat vuokran kautta.
Asumme aso-asunnossa, joten asuntolainaa ei ole, sillä meillä oli maksaa aso-osuus suoraan.
Yhteensä siis lainaa 83000e. Mielestäni jo tuo on paljon... Minulta menisi yöunet jos kontolla olisi yli 200000e...
Lainaa ei ole enää ollut 7 vuoteen. Talon laajennukseen ehkä otetaan lainaa, ja ostetaan auto/autoja.
Ei siis sinkkuja olla, vaikkei lainaa olekaan.