Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mies ei tunne samoin -FWB gone bad

Vierailija
11.12.2018 |

Nyt en kaipaa tylyjä kommentteja tyyliin "sådant är livet", koska oon tosi maassa..

Lopetin pitkähkön fwb-suhteen hiljattain, koska mulle oli kehittynyt tunteita, ja miehelle ei niinkään. Ajattelin, että en ainakaan jänistä ja jätä juttua kesken kertomatta, mitä itse tunnen, ja kysymättä, että oisko tästä voinut kehittyä jotain muutakin kuin satunnaishengailua ja paneskelua. No, ei voi. En kadu silti tunteista kertomista, koska muuten oisin aina miettinyt, että oisko tästä voinut tulla jotain enemmän.

Mies selittää nähtävästi itselleenkin, että oikeat syyt ovat minusta riippumattomia, mutta vastauksistaan pystyy lukemaan, että todellisuudessa en vain kiinnostanut tarpeeksi, jotta haluaisi nähdä jonkinlaisen parisuhteen tulevaisuudessa. Mies sanoi, että hänellä on "jotain tunteita" ja että hänestä on tosi mukava viettää kanssani aikaa. Ei olisi halunnut lopettaa vielä. Seksi onkin ollut ihan taivaallista, enkä muista hetkeen tunteneeni kenenkään kanssa tuommosta.

Mun on tosi vaikea päästä tästä yli. Oon iltaisin itkeny tätä nyt pari viikkoa, enkä jotenkin näe pidemmälle enää. Oon yrittänyt turruttaakin itseäni tinderöimäillä uusia panoja, mutta tuli vain tosi paljon pahempi mieli niistä. Enkä mä ehkä loppuunsa haluaiskaan turtua, koska haluan tuntea. En tiedä, miks tein edes noin.

Voiko tämmöisestä masentua, kuuluuko tämän ottaa näin voimille? Oon tehny ihan kaiken muun, PAITSI en oo ollu siihen mieheen yhteydessä, koska en halua tätä enää mutkistaa osaltani.

Mitä te muut ootte tehneet, kun sydän on särkynyt? Mikä voi auttaa.. Oon neuvoton.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon yrittänyt turruttaakin itseäni tinderöimäillä uusia panoja

Vastasit avauksessa itsellesi miksi mies ei parisuhdetta kanssasi halua. Valitettavasti tinderpanoja hakeva nainen ei ole parisuhdemateriaalia, ja sama pätee myös miehiinkin.

Vierailija
22/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovetat vaan sydämesi. Et pyydä etkä tarjoa mitään kellekään. Maksua vastaan tästä eteenpäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuollainen aika turhauttava kokemus. Itse päädyin tuollaiseen viritelmään, kun seuraa etsinyt mies ei ollutkaan päässyt henkisesti eroon exästään. Se selvisi vasta suhteen aikana. Lopuksi olin itsekin tosi kyllästynyt tilanteeseen. Olo oli silti hyväksikäytetty, kun olin luullut molempien kaivanneen tosissaan parisuhdetta.

Vierailija
24/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen sinua siitä, että uskalsit kertoa tunteista ja etenkin siitä, että osasit toimia järkevästi, vaikka mies kierteli ja kaarteli. Itsellenikin on mies selitellyt, että tunteita on ja että ei todellakaan tahtoisi lopettaa näkemistä, mutta aivan selkeät tekosyyt (elämä on aina juuri nyt huonossa pisteessä vakiintumista ajatellen, vaikka mies muuten valitsisi juuri sinut, jos mikään ei niin julmasti estäisi!) ovat aina tulleet parisuhteen tai edes eksklusiivisen tapailun esteeksi. Mies ei siis vain ole kyennyt suoraan sanomaan, että ei halua kanssani parisuhdetta.

Olit vahva ja rohkea, uskalsit kunnella, mitä Sinä haluat! Ja todellakin pääset tuosta yli. Jonkin aikaa tuntuu hirveältä, mutta sitten ajatukset tasaantuvat. Se on kehosi, joka pitää sinua nyt epätoivoisessa ja sekavassa tilassa, mutta sekin rauhoittuu todennäköisesti ennemmin kuin myöhemmin, kun et anna kaipuulle lisää polttoainetta esim. pitämällä mieheen yhteyttä.

Vierailija
25/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset ei kannata, jos ei ole aivan varma, että haluaa pelkän seksisuhteen.

Hukkaa vaan aikaansa, tuonkin säädön aikana olisi voinut tutustua johonkin sellaiseen, josta olisi tullut oikea suhde.

Ja toki se mies voi sanoa vaikka mistä tunteista, kunhan haluaa tilanteen jatkuvan ennallaan. Jos miehellä oikeasti olisi tunteita, hän ei kohtelisi noin.

Kyllä minulla on jotain tunteita fwb-ystävääni, mutta en kuitenkaan halua edetä parisuhteeseen. Ja tuo mieshän ei ole tehnyt mitään väärää ja kohdellut mitenkään huonosta ap:tä. Hän on vain toiminut pelin sääntöjen mukaan. 

Niin kyllähän sen panokaverin täytyy jollain tasolla olla miellyttävä ja saman henkinen -ei kai sellaista muuten ottaisi. Tämän suhteen luonteeseen vaan kuuluu just se, ettei siitä kehity mitään enempää, joten sitä on turha toivoa. Jossain vaiheessa toinen vaan sitten päättää ettei satunnainen seksi enää riitä ja silloin on parempi se suhde lopettaa.

Vierailija
26/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasit avauksessa itsellesi miksi mies ei parisuhdetta kanssasi halua. Valitettavasti tinderpanoja hakeva nainen ei ole parisuhdemateriaalia, ja sama pätee myös miehiinkin.

Lopettakaa nyt. Ei ole olemassa mitään "parisuhdemateriaalia", on niin paljon erilaisia ihmisiä. Eiköhän ne tinderpanoja hakevatkin voi löytää toisensa, semminkin kun on samanlainen ajatusmaailma. Mulla ja mun aviopuolisolla (5 vuotta naimisissa) on ollut molemmilla kolminumeroinen luku kumppaneita. On se ihme kun ollaan parisuhde toisistamme löydetty.

Tajutkaa, että on ihmisiä, joille seksiä on kahdenlaista- on himohurvittelua ja sitten on rakastelua. Ne eivät sulje toisiaan pois eikä toinen ole sen kummempi kuin toinenkaan. Jos tuo himohurvittelu ei sinun elämääsi sovi, niin sitten se ei sovi, mutta anna muiden olla.

Vierailija
27/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa nyt ole mitään kummallista että toinen rakastuu ja toinen ei. Ihan tavallista elämää. Se pitää vain surra läpi ja sitten siirtyä eteenpäin.

Vierailija
28/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpön höpön! :D Siellä taas joku "kaiken tietävä" kertoo puutaheinää.

Vierailija
29/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kykenisin aivan varmasti olemaan ihastumatta mieheen, joka olisi silmiini jotenkin nolo, typerä tai hänessä olisi jotakin omaan silmääni vastenmielistä ulkoisesti. Mutta en kyllä ymmärrä, miten haluaisin seksiä hänenlaisensa kanssa, ainakaan niin paljon, että seksikertoja kertyisi suhteen verran. Tämän vuoksi "panokaverisuhde" ei sopisi itselleni.

Vierailija
30/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehen mielestä fwb-suhteita hakevat ei ole parisuhdemateriaalia.

Vierailija
31/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa nyt. Ei ole olemassa mitään "parisuhdemateriaalia", on niin paljon erilaisia ihmisiä. Eiköhän ne tinderpanoja hakevatkin voi löytää toisensa, semminkin kun on samanlainen ajatusmaailma. Mulla ja mun aviopuolisolla (5 vuotta naimisissa) on ollut molemmilla kolminumeroinen luku kumppaneita. On se ihme kun ollaan parisuhde toisistamme löydetty.

Tajutkaa, että on ihmisiä, joille seksiä on kahdenlaista- on himohurvittelua ja sitten on rakastelua. Ne eivät sulje toisiaan pois eikä toinen ole sen kummempi kuin toinenkaan. Jos tuo himohurvittelu ei sinun elämääsi sovi, niin sitten se ei sovi, mutta anna muiden olla.

Täytyy kyllä sanoa, että jotenkin sairasta tekstiä. Tulee mieleen, että minkälaisia mielenterveysongelmia tuollaisen käyttäytymisen taakse kätkeytyy. Onko kumpikaan teistä koettanut niihin apua hakea. Sinänsä hyvä, että olette toisrnne löytäneet. Viimeinkin.

Vierailija
32/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko FWB on aivan järjenvastainen konsepti. Ihmekös tuo, jos itsensä satuttaa.

Vierailija
33/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh. Voin kyllä sanoa, että tuo toimii ainoastaan siten, että molemmilla on takana se kolminumeroinen luku. Jos on vain toisella, parisuhteesta ei kyllä tule yhtään mitään.

Vierailija
34/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin, että mies ihastui liikaa ja alkoi puhua yhteenmuurosta. Vaikka minulla on todella paljon tunteita häntä kohtaan, en kuitenkaan halua vakavaa parisuhdetta. Olen nyt tottunut olemaan yksin enkä halua miestä tänne kotiini hääräämään muuta kuin silloin tällöin.

Vierailija
35/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa, että jotenkin sairasta tekstiä. Tulee mieleen, että minkälaisia mielenterveysongelmia tuollaisen käyttäytymisen taakse kätkeytyy. Onko kumpikaan teistä koettanut niihin apua hakea. Sinänsä hyvä, että olette toisrnne löytäneet. Viimeinkin.

Minusta sinun tekstisi on himpun sairasta. Syyllistävää keittiöpsykologin tekstiä, jonka maailmankuvassa ei saa yksinkertaisesti toimia toisin. Itse en edes tiedä montako kumppania miesystävälläni on, voi olla mitä vaan 5-100 väliltä, tai vaikka enemmänkin, mutta toisaalta on ollut pitkässä avioliitossa jonka aikana ei pettänyt, niin aika ehtiväinen saisi olla. On silti liittonsa jälkeen kyllä tutustunut sinkkumiehen maailmaan käsittääkseni aika hyvin, eikä se ole minulta mitenkään pois. On käyttänyt ehkäisyä ja tärkeintä tuo tieto, että on suhteessa uskollinen. Itselläni on kaksinumeroinen luku, viimeisen 10 vuoden aikana lukema on kasvanut n. kahdella vuodessa enkä itsekään ole yhtään miestäni pettänyt. En myöskään kärsi mielenterveysongelmista, vaikka en olekaan aina säästellyt itseäni parisuhteeseen päätyäkseni sänkyyn. 

Ahdistavaa tuollainen katsomus, jota täällä "totuutena" jakelet ympäriinsä.

Vierailija
36/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armotontaa menoaa, pannaan nyt, oikein huolellaa....

Vakka kantensa löytää.

Vierailija
37/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armotontaa menoaa, pannaan nyt, oikein huolellaa....

Vakka kantensa löytää.

Minustakin kuulostaa hyvältä, että ovat löytäneet toisensa. Verrattuna ihmiseen, joka on harrastanut seksiä vaikkapa viiden eri ihmisen kanssa kolmeenkymmeneen ikävuoteen mennessä, tuollaiselle "hurjastelijalle" seksillä ja ylipäätään muilla ihmisillä on hyvin erilainen merkitys. Eikä sitä eroa voi ymmärtää kukaan muu, kuin samalla tavoin ajatteleva, saman kokenut.

Minulle seksi esimerkiksi on jotakin, joka tulee kyseeseen vain itselleni erityisen merkityksellisen ihmisen kanssa, ei yleisesti hauska harrastus, jota on kiva tehdä kenen kanssa hyvänsä. Parisuhteessa arvomaailmat kolahtaisivat pahasti vastakkain, vaikka tuon kommentin kirjoittajakin toki eritteli hurvittelun ja rakastelun. Hurvitteluunkin minunlaiseni tarvitsee sen luotetun, erityisen kumppanin.

Vierailija
38/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinun tekstisi on himpun sairasta. Syyllistävää keittiöpsykologin tekstiä, jonka maailmankuvassa ei saa yksinkertaisesti toimia toisin. Itse en edes tiedä montako kumppania miesystävälläni on, voi olla mitä vaan 5-100 väliltä, tai vaikka enemmänkin, mutta toisaalta on ollut pitkässä avioliitossa jonka aikana ei pettänyt, niin aika ehtiväinen saisi olla. On silti liittonsa jälkeen kyllä tutustunut sinkkumiehen maailmaan käsittääkseni aika hyvin, eikä se ole minulta mitenkään pois. On käyttänyt ehkäisyä ja tärkeintä tuo tieto, että on suhteessa uskollinen. Itselläni on kaksinumeroinen luku, viimeisen 10 vuoden aikana lukema on kasvanut n. kahdella vuodessa enkä itsekään ole yhtään miestäni pettänyt. En myöskään kärsi mielenterveysongelmista, vaikka en olekaan aina säästellyt itseäni parisuhteeseen päätyäkseni sänkyyn. 

Ahdistavaa tuollainen katsomus, jota täällä "totuutena" jakelet ympäriinsä.

Täsmennän, että olen nyt suhteessa, joka on alkanut tämän vuoden puolella, enkä ole muiden kuin miesystäväni kanssa ollut sen jälkeen tietenkään. Erosin itse 10 vuotta sitten liitosta, sen jälkeen on ollut muutama pidempi suhde, joina vuosina lukema ei tietenkään ole kasvanut, mutta erittelen sen silti tuosta omasta pitkästä liitostani.

Vierailija
39/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi susta pillun ja sä menit mukaan. Sä rakastuit mieheen, se aatteli sua vaan pilluna. Tämä on se syy miksi en halua harrastaa yhden yön juttuja. Kyllä sullekin se sopiva mies löytyy kunhan alat arvostaa itseäsi ja alat nyt menee reippaasti parisuhdemarkkinoille. Etkä pane ennen ku tulee vähän enemmän juttua molempien puolelle. Miehet osaa vaan pukitella ilman tunteita. Akat harvemmin.

Vierailija
40/90 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehen mielestä fwb-suhteita hakevat ei ole parisuhdemateriaalia.

Kuka tämä "mies" on? Sun mies? Joku tietty mies?