Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olet Tinderissä jos et kelpuuta ketään?

Vierailija
11.12.2018 |

Miksi olet Tinderissä jos et kelpuuta ketään? Jos olet tiina tavis, sinulla on kotona vuoroviikoin pari rakkauspakkausta ja ikäloppu hauveli, niin tuskin prinssi Uljas tulee sinua hakemaan kotiovelta hienoilla vaunuilla. Aina saa tietysti toivoa, mutta olisiko fiksumpaa kuitenkin katsoa myös niitä lähempänä omaa tasoa olevia miehiä sitä kiiltävähaarniskaista urhoa odottaessa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan tuu sopivia vastaan. Ajattelin poistaa koko sovelluksen.

Vierailija
2/16 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut, että ehkä kriteerisi sopivalle kumppanille ovat pielessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät toisen kelpuuttamisista? 😅 Ei lapsia, ei koiraa, ei ylipainoa, vakituinen työ ja loppututkinto. Muutamaa tapailen ja varmaan jonkun heistä kelpuutan.

Vierailija
4/16 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakoilen exääni ja muita tuntemiani tyyppejä. Profiilikuva ei ole omani.

Vierailija
5/16 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut, että ehkä kriteerisi sopivalle kumppanille ovat pielessä?

Miten niin pielessä? Itsehän omat kriteerini päätän ja tiedostan myös, että näin voi jäädä myös ilman miestä. Ei haittaa :)

Vierailija
6/16 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jagex kirjoitti:

Vakoilen exääni ja muita tuntemiani tyyppejä. Profiilikuva ei ole omani.

Kuulostaa säälittävältä.

Vierailija
7/16 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se vasta varsinaiselta saaliilta vaikuttaakin... kröhöm

Vierailija
8/16 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en kelpuuta sinua, se ei tarkoita etten kelpuuta ketään.

Vierailija
9/16 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi poistuinkin sieltä sillä annoin ehkä kaksi tykkäystä kuussa. Parhaimmillaan saatoin selata 2000 miestä ennen kuin annoin tykkäyksen.

Vierailija
10/16 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en kelpuuta sinua, se ei tarkoita etten kelpuuta ketään.

Millainen lentäjäkirurgikalsarimalli se kelpuuttamasi mies mahtaisi olla? Oletetaan nyt, että sellaisia miehiä on olemassa?

Vierailija
11/16 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa oli hyvä naisen loogiikkaan perustuva kolumni josta täälläkin on käsittääkseni kirjoitettu. Naisen logiikalla 35-vuotiaalla ei ole varaa nirsoilla puolisovalinnoissa, mutta on sittenkin koska feminismi ja naisen ylpeys ja koska..no...minä, minä, minä. Voimaantumista ja yksinolo on pitää saada hyväksytyksi ja standardiksi. Mitä siitä vaikka joutuu hedelmöityshoitoihin sitten viisikymppisenä kun se sielunkumppani on vapautunut edellisestä (lapsiperhe)suhteesta.

Vierailija
12/16 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet Tinderissä jos et kelpuuta ketään? Jos olet tiina tavis, sinulla on kotona vuoroviikoin pari rakkauspakkausta ja ikäloppu hauveli, niin tuskin prinssi Uljas tulee sinua hakemaan kotiovelta hienoilla vaunuilla. Aina saa tietysti toivoa, mutta olisiko fiksumpaa kuitenkin katsoa myös niitä lähempänä omaa tasoa olevia miehiä sitä kiiltävähaarniskaista urhoa odottaessa?

Minä olen tiina tavis ja minulla on vuoroviikoin pari rakkauspakkausta. Hauvelia ei ole. Minut kyllä prinssi Uljas tuli hakemaan kotiovelta hienoilla vaunuilla. Nyt olemme seurustelleet vuoden ja olen joka päivä ihmeissäni, miten tuo voi olla niin ihana. 

Vierailija
13/16 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarissa oli hyvä naisen loogiikkaan perustuva kolumni josta täälläkin on käsittääkseni kirjoitettu. Naisen logiikalla 35-vuotiaalla ei ole varaa nirsoilla puolisovalinnoissa, mutta on sittenkin koska feminismi ja naisen ylpeys ja koska..no...minä, minä, minä. Voimaantumista ja yksinolo on pitää saada hyväksytyksi ja standardiksi. Mitä siitä vaikka joutuu hedelmöityshoitoihin sitten viisikymppisenä kun se sielunkumppani on vapautunut edellisestä (lapsiperhe)suhteesta.

Luultavasti ihminen joka ei määritä oman elämän onnellisuutta sillä, onko parisuhde vai ei, niin on nirsompi.  Miksi pariutuminen pitäisi ajatella muuten kuin minä logiikalla? Jos ei yksinkertaisesti kiinnostu kenestäkään, niin sitten ei. Pitäisikö sitä vain pariutua jonkun kanssa, tehdä muksu tai pari ja olla kiinni siinä elämäntyylissä seuraavat ainakin 18 vuotta, mikä logiikka siinäkään olisi, tuskinpa siinä elämänlaatu ja onnellisuus ainakaan nousisi? 

Vierailija
14/16 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ollut, ennkä mene.

Vierailija
15/16 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en "oo tinderissä", mulla on siellä tunnus jolla lähinnä kyylään ihmisiä jos mulla on tylsää. :D

koskaan mä en ole kiinnostunut niistä tindermiehistä... :D ja siihen on syitä:

-tindermiehet ettii seksiseuraa

-tindermiehet ei arvosta ihmissuhteita

-tindermiehet on lapsellisia "jee naisia vaikka joka päivälle"-tyyppisellä logiikalla

-tindermiehillä on joku adhd, ainaki aktiivisilla käyttäjillä

-tindermiehillä ei oo syvällisyyttä yms. kauppatavaramainen suhtautuminen ihmissuhteisiin, etenki deittailukumppaneihin

-tindermiehet on pinnallisia

^tossa on syitä miksen oo kiinnostunu tindermiehistä.. :p

Ja mä en oota mitään, mut tiiän olevani myös hyvännäkönen ja tiiän että mulle sopiva mies olis luultavasti myös joko mukavaluonteinen ja normaalin näkönen, tai sit mukava ja komea. :D ei sillä että olisin pinnallinen, mutta ajattelen vaan yhteensopivuutta. Enkä eti mtn kuuta taivaalta, enkä eti yhtään mitään mutta tiedän kyllä minkä näköinen ja luonteinen olen. 

Vierailija
16/16 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tiina tavis ja minulla on vuoroviikoin pari rakkauspakkausta. Hauvelia ei ole. Minut kyllä prinssi Uljas tuli hakemaan kotiovelta hienoilla vaunuilla. Nyt olemme seurustelleet vuoden ja olen joka päivä ihmeissäni, miten tuo voi olla niin ihana. 

En usko. Tai sitten määritelmäsi prinssistä on hyvin lavea.