Ehdottakaa kohta 4-kymppiselle uusi ala, näillä vaatimuksilla:
- töitä löytyisi, edes melko varmasti
- ala olisi itsenäistä työtä, ei missään nimessä liikaa ihmisten kanssa tekemisissä olemista
- ei fyysisesti liian rankkaa (saa olla muutakin kyllä kuin vain toimistossa istumista)
- ei yötyötä
- ei meteliä
Opiskelua en pelkää, ja siihen myös olisi aikaa ja mahdollisuus.
Kaksi toisen asteen tutkintoa hankittuna.
Kommentit (409)
SOL kirjoitti:
Olen 50v nainen ja vakityö ,jota olen tehnyt 20v loppuu.
Tarvitsen nopeasti työn, en aio mennä kouluun
Olen ajatellut rappu tai kuolinsiivousta.
Onpa kiva tutustua uusiin ihmisiin.
Moi mä oon ATK-päällikkö , kuka sä oot?
Mä. ole siivousteknikko, erikoistunut rappuihin ja ruumiinnesteisiin.
Mitä mieltä?
Lastenhoitajista ja vartijoista on pulaa. Erilaisia aulaemäntä-paikkoja ja puhelinmyyntitöitä tarjolla.
Keräilijä kaupassa? Ei varmaan tarvitse paljon puhua muiden kanssa. Ja tuskin vaatii mtn koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Keräilijä kaupassa? Ei varmaan tarvitse paljon puhua muiden kanssa. Ja tuskin vaatii mtn koulutusta.
Noihin ei pääse millään, muutenkin kaupan alan töitä ihan naurettavan vaikea saada. Ja oo yrittäny, niin hyllytykseen kuin keräilijäksi päästä, mut ku ei.
jos sinulla on jo kaksi tutkintoa hommattuna niin eikö olisi paras vaan tehdä niistä toista. Turhaa kuluttaa enää tuossa iässä aikaa ja yhteiskunnan resursseja uuden opiskeluun, vaan nyt vaan lusikka kauniiseen käteen ja työn syrjään kiinni.
Minkä alan tutkinnot sinulla on tehtynä, ap?
Röntgenhoitaja. On itsenäistä, ei liikaa ihmisten kanssa olemista, keskittyy saamaan hyvät kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Röntgenhoitaja. On itsenäistä, ei liikaa ihmisten kanssa olemista, keskittyy saamaan hyvät kuvat.
Voiko opiskella oppisopimuksella? Mulla kans kaksi tutkintoa, mutta kummallakaan ei saa nyt töitä.
Et maininnut kahta tärkeintä asiaa. Mitkä ovat sinun kiinnostuksen kohteet ja minkälaisia taitoja sinulta löytyy.